Inderdaad. Ik vind dat er al veel te veel aandacht aan besteed is...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef Houniet het volgende:
Je moet als Ajax' zijnde az uitlachen om dit soort taverelen. Lekker laten gaan met dit trieste gedoe. Ze zetten zich zelf voor lul.
Sorry, ik weet dat je het graag over Ajax wilt hebben. We zullen het niet meer doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit hele topic is echt totaal offtopic gelul![]()
Het voetbal cafe is er niks bij.
Goddamn terror.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Amsterdam Tournament
Galatasaray, ManU en Porto![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Amsterdam Tournament
Galatasaray, ManU en Porto![]()
![]()
Het toernooi is sowieso al niet om over naar huis toe te schrijven, maar dit deelnemersveld is echt een dooddoenerquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef Nashje het volgende:
Nogal saai inderdaad.
Nou, Mitea blijft die wedstrijden in elk geval op de bank!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:34 schreef Houniet het volgende:
Het is misschien wel goed voor de voorbereiding van de competitie.
die Scheringa heeft vrijwel altijd beveiliging (of mensen) om zich heen...dus zóo makkelijk zal dat niet gaan....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:
Als Scheringa zo doorgaat moet ie niet raar opkijken als hij een keer flink op zijn bek word getimmert.
Whehequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die Scheringa heeft vrijwel altijd beveiliging (of mensen) om zich heen...dus zóo makkelijk zal dat niet gaan....
Maargoed, vond dit wel een leuke van het wereldje op VI:
Van Geel: 'Brief met stadionverboden voor Van Gaal, De Cler, Timmer, Ikedia, Arveladze en Landzaat, al op de bus.'
Tim Suttorp
![]()
Grootste gedeelte van die gasten liep 3 jaar terug nog gewoon met een AJAX sjaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee veel van de supporters zijn ook zo zielig.
Ik zou zeggen neem een kijkje op het forum van azfanpage.nl en sta versteld.
Over een paar jaar uiteraard weerquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die gasten liep 3 jaar terug nog gewoon met een AJAX sjaal
KJHquote:'Feyenoord wees PSV-ruil Kalou-Huntelaar af'
14/4/2006 19:51
PSV heeft Klaas-Jan Huntelaar aangeboden in een poging Salomon Kalou los te weken bij Feyenoord. Het plan mislukte.
PSV-voorzitter Rob Westerhof vertelde tegen Radio Rijnmond over dit opmerkelijke voorstel, dat PSV afgelopen zomer neerlegde bij Feyenoord. De Rotterdammers konden naast Huntelaar ook nog een geldbedrag tegemoet zien, als ze wilden meewerken aan deze ruil.
Feyenoord zag niets in deze ruil met bijbetaling. Het aanbod is extra opvallend omdat Huntelaar op dat moment onder contract stond bij SC Heerenveen, dat de spits had overgenomen van PSV. De Eindhovense club had bij de overgang wel een optie Huntelaar terug te kopen.
Wanneer word dat eigenlijk bekent?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef PLAE@ het volgende:
Volgend jaar wil ik 90% avondwedstrijden
Das positief voor alles.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef PLAE@ het volgende:
Das positief voor alles.
quote:Kesler vindt maatregel van Scheringa absurd
Vrijdag 14 april, door SV, Amsterdam, 22.24u GMT+01.00, AD
Volgens de directeur van KNVB, Henk Kesler, is de maatregel van Dirk Scheringa om Martin van Geel niet meer in Alkmaar toe te laten 'absurd'. Dit weet het Algemeen Dagblad te melden.
'Ik schoot bijna in de lag, dit slaat nergens op', was de reactie van Kesler, die daarmee de mening van de doorsnee voetbal prominent uitsprak. Eerder vandaag gaf Jaakke al aan zeer verbijsterd te zijn.
Kesler dacht in eerste instantie aan een 1 april-grap toen hij het nieuws in de radio vernam. 'Ik reed bijna tegen een lantaarnpaal aan. Scheringa maakt zichzelf volstrek belachelijk. Laten wij hem maar een verbod op leggen voor alle andere stadions'.
De bestuurder van de KNVB denkt overigens ook niet dat het juridisch waterdicht is. Volgens hem is er geen echte aanleiding en is Scheringa een slechte verliezer. 'Dat Ajax die spelers van AZ wil contracteren, mag gewoon. Dat heeft AZ ook bij Willem II gedaan', zegt Kesler. Eerder vandaag noemde Ajax Showtime (AS) de Alkmaarders al 'de hypocrietste ploeg van Nederland'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |