quote:De laatste speeldag in de reguliere competitie kan een hoop rekenwerk opleveren. Spelers die zondag tegen een schorsing aanlopen, hoeven het eerste play-off-duel van hun club niet te missen. De uitsluiting volgt pas in de eerstvolgende reguliere competitiewedstrijd(en). De enige uitzondering is een directe rode kaart.
Voor de play-offs geldt weer een andere regeling. Als een speler in de play-offs twee gele kaarten krijgt, moet hij één beslissingswedstrijd missen. Indien de voetballer in de laatste play-off-wedstrijd zijn fatale straf oploopt, blijft de schorsing tot het eerstvolgende beslissingsduel staan. Als de club van de speler een seizoen geen play-off-voetbal speelt, schuift de schorsing een jaar door met een maximale vertraging van drie jaar.
Die wedstrijd ging voor AZ nergens om.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef Shreyas het volgende:
De actie van Scheringa is volgens mij alleen een emotionele reactie op het verlies van AZ bij Ajax, afgelopen weekend, maar voor iemand als Scheringa wel heel erg onprofessioneel.
Voor hén wel...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging voor AZ nergens om.
prestige voor Scheringaquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging voor AZ nergens om.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:
Als Scheringa zo doorgaat moet ie niet raar opkijken als hij een keer flink op zijn bek word getimmert.
Tis wel zo hoor, als hij nog meer van die rare dingen tegen Ajax gaat doen komt er vast wel een keer iemand langs bij hemquote:
Het is een éénmansactie hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef Nashje het volgende:
AZ. Nu kun je dus het niveau van die kneuzen zien.
Ja, als ik niet al te lang zoek zie ik ook trieste Ajax teksten op Internet hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee veel van de supporters zijn ook zo zielig.
Ik zou zeggen neem een kijkje op het forum van azfanpage.nl en sta versteld.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:
Als Scheringa zo doorgaat moet ie niet raar opkijken als hij een keer flink op zijn bek word getimmert.
Kzeg toch ook niet dat ik et ga doen, maar ik denk dat als Scheringa Ajax zwart gaat maken dat er heus wel gasten ijn die het niet pikken.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef methodmich het volgende:
En hij moet de waarschuwing van Dirk snel ter harte nemen en geen AZ-spelers meer halen!
We hebben het toch over AZ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, als ik niet al te lang zoek zie ik ook trieste Ajax teksten op Internet hoor.
Ik wilde het weer ontopic laten gaan.quote:
Ah okequote:
+1 droogquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke. Ach, elke club heeft er wel een groep josti's bijlopen, maar in Alkmaar lijkt het er op of er alleen maar josti's zijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |