Nee, alles is nú nog vaag daaroverquote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
hm, maar er zijn dus nog geen aanwijzingen geweest, die ik over het hoofd heb gezien![]()
of dat ze al eens eerder in beeld is geweest....?
Tjah, dan zul je nog een paar weken moeten w8en als je het via rtl5 gaat volgenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef edje34 het volgende:
Ik ben benieuwd want er gaat nog heel wat gebeuren volgens mij.
Zou de gevangenisdirecteur ook omgelegd worden?? wat word de rol van zijn celmaat??
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef edje34 het volgende:
Ik ben benieuwd want er gaat nog heel wat gebeuren volgens mij.
Zou de gevangenisdirecteur ook omgelegd worden?? wat word de rol van zijn celmaat??
Ik zie jouw icon en zit net 'Have a little faith in me' van John Hiatt te luisteren.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tjah, dan zul je nog een paar weken moeten w8en als je het via rtl5 gaat volgen![]()
Dabedoelik!quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zie jouw icon en zit net 'Have a little faith in me' van John Hiatt te luisteren..
Niet erg creatiefquote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zelfde topictitel als deel 2..?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef boneyard het volgende:
en waarom een link naar het 2e USA ipv NL topic?
Welnee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef Coolgoza het volgende:
Samen met Lost de beste serie van de afgelopen 10 jaar.
Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef Avani het volgende:
Ik vond de serie al wel aardig, maar na vandaag ben ik écht overtuigd. Deze aflevering was heel erg goed, dus ik moet me echt inhouden om niet alle afleveringen binnen te halen.![]()
Tja, moet niet, maar dat doe ik al bij genoeg andere series, dus deze doe ik dat voor de verandering eens niet.quote:
Bij mij precies hetzelfde. Alleen als er weer een stop tussendoor komt van 2 maanden ofzo dan houd ik me niet meer in hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:42 schreef Avani het volgende:
[..]
Tja, moet niet, maar dat doe ik al bij genoeg andere series, dus deze doe ik dat voor de verandering eens niet.![]()
Volgens mij kan je heel goed zonder kleine teen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:53 schreef ZwijnenStal het volgende:
Zal hij zijn teen niet missen?
ja kan denk ik wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Christibel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je heel goed zonder kleine teen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef Coolgoza het volgende:
Samen met Lost de beste serie van de afgelopen 100 jaar.
Volgens mij ben je dan je evenwicht kwijtquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Christibel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je heel goed zonder kleine teen.![]()
![]()
Je grote teen kun je veel minder goed missen, ivm evenwicht geloof ik. Een klein teentje kun je wel missen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan je evenwicht kwijtKan het fout hebben
Maar écht een goede serie! Hoe alles is uitgedacht en de dialogen zijn erg gaaf
Jep 6 & 7 zijn tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef BobRooney het volgende:
Vond het een super aflevering...en kan niet wachten tot volgende week, het voorstukje zag er goed uit. Zo te zien breken er gigantische rellen uit. Ben benieuwd.
Dat is expres zo vaag gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, ik snapte één ding niet:
Toen Veronica het tegen die advocaat [toch?] had over haar band die uit haar huis gestolen was, stopte ze ineens met praten. Hij vroeg toen een paar keer wat er was, en zij bleef stil.
Wat bedoelden ze hiermee? Dat ze hem verdenkt van het stelen van de band / doorgeven aan die Kellerman en co waar de band lag?
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
mag daar over gesproken worden op fok waar je het vandaan haalt ?
Daar zijn de meningen over verdeelt. Downloaden mag dacht ik in Nederland wel, alleen het verspreiden ervan niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
oke is het downloaden er van ilegaal ?
Op Fok mag het niet, einde discussie lijkt me dan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt. Downloaden mag dacht ik in Nederland wel, alleen het verspreiden ervan niet.
Maar goed ik heb net tenminste t/m 8 gezien, ik denk dat ik de serie volgende week af heb gezien.
Dat is het eerste waar ik aan dacht. En door haar te helpen (en wetend dat ze niks met die band kom omdat het niet het orgineel is) kan hij haar steeds een stap voorzijn en al het bewijs materiaal vernietigen wat zij opspoort lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Toen Veronica het tegen die advocaat [toch?] had over haar band die uit haar huis gestolen was, stopte ze ineens met praten. Hij vroeg toen een paar keer wat er was, en zij bleef stil.
Wat bedoelden ze hiermee? Dat ze hem verdenkt van het stelen van de band / doorgeven aan die Kellerman en co waar de band lag?
Zo kwam het iig wel op mij over, maar dan snap ik niet waarom hij haar op het goede spoor brengt door de band te laten onderzoeken door zo'n video-nerdNu weet ze immers dat de band nep is, dat wist ze eerst niet zeker!
Hmm iets waar ik dus totaal niet aan denk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Zo kwam het iig wel op mij over, maar dan snap ik niet waarom hij haar op het goede spoor brengt door de band te laten onderzoeken door zo'n video-nerdNu weet ze immers dat de band nep is, dat wist ze eerst niet zeker!
Volgens mij omdat Veronica denkt dat er afluisterappartuur in haar woning zit. Misschien dat ze daarom niks meer zegt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt me niet dat ze hem verdenkt. Eerder dat de FBI in haar huis heeft geneusd, waar ze het absoluut niet mee eens is.quote:Zo kwam het iig wel op mij over, maar dan snap ik niet waarom hij haar op het goede spoor brengt door de band te laten onderzoeken door zo'n video-nerdNu weet ze immers dat de band nep is, dat wist ze eerst niet zeker!
Op FOK! mag je er volgens mij niet eens over pratenquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op Fok mag het niet, einde discussie lijkt me dan.![]()
Leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog een leuk filmpje, met misschien kleine spoilers al is het verhaal verdraait, en de beelden alleen uit de pilot afleveringen die al eeuwen op TV waren dus
http://www.ggcmedia.com/features.php?display=prison1
Ik zat te jankenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:19 schreef magnifor het volgende:
Gisteren gekeken en het was weer super. Einde vond ik minder spanned dan 4. Maarja, niet elke aflevering kan even spannend zijn imo.
Jammer dat Pope op het laatste moment die overplaatsing tegenhield. Dat was weer zo'n standaard situatie wat je wel vaker ziet in films/series. Maar voor de rest echt van genoten gister. Kan niet wachten op 6.
Mja en wat ook nogal cliché was dat hij 'aan het plafond' hingquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:19 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat Pope op het laatste moment die overplaatsing tegenhield. Dat was weer zo'n standaard situatie wat je wel vaker ziet in films/series.
Dat is niet erg imo. Ik zat op dat moment echt op het puntje van mijn stoel. Dat was gewoon spannend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja en wat ook nogal cliché was dat hij 'aan het plafond' hing
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
Damn gister was echt een goede aflevering.
Volgende aflevering belooft ook weer veel goeds.
Maar 1 probleem, moet de DOnderdag en Vrijdag avond werken komende week :|
dus weet iemand welke aflevering dit ongeveer was? dan kan ik de aflevering van volgende week ff binnen halen
Zoekt en gij zult vinden zeggen ze altijd
beetje research gedaan op de site en is dus aflevering 6 volgende week
maar ff binnentrekken en alvast kijken :x
Inderdaad.. aan de ene kant weet je gewoon dat het goed komt, dat moet gewoon voor de serie, maar aan de andere kant zit je wel op het puntje van je stoelquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja en wat ook nogal cliché was dat hij 'aan het plafond' hing
Wat wel erg tof was, was dat hij in een keer weer terug was in dat kantoorIk dacht echt even dat ie de lul was, grappig om er dan achter te komen dan het geplanned was
ik heb net dus 18 gedownload maar volgens mij is dat ineens een hele andere episode :Squote:Op maandag 17 april 2006 20:18 schreef Razor21 het volgende:
Net 17 gekekeken (HDTV kwaliteit)![]()
![]()
Wachten is op 18....wat een serie.....
sollyquote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vragen en gesprekken over de reeks in de VS kunnen beter in het VS-topic. Mocht dat niet blijken uit de topictitel.
zou best wel eens mogen, al die us informatie en opmerkingen zijn vrij storend.quote:Op maandag 17 april 2006 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was informatief, niet vermanend.
Denk dat ze dat niet meer gaan herhalen. Je kunt het dl'enquote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef ElisaB het volgende:
Iemand enig idee of aflevering 5 nu nog ergens herhaald wordt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
donderdag zie ik het niet, ik ga voor de vrijdag deze keer
hoezo? hij zit in een afgesloten kamer en de directeur denkt dat ie niet echt een gevaarlijke crimineel is. men vind wel meer dat het niet realistisch is hoeveel vrijheden de gevangen daar hebben, hoe kom je daarop? ik geloof graag dat het niet overal zo is maar ik denk ook niet daar iedereen altijd in een cel zit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:45 schreef RedFever007 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat Scofield allemaal aan het doen is met dat 'kunstwerk' in dat kantoor van die directeur? Hoe is het mogelijk dat hij zoveel vrijheid krijgt?? Hij zit daar gewoon alleen of met die gast zonder bewaking IN de kamer. Alleen daarbuiten staat een mannetje![]()
Beetje ongeloofwaardig als ik eerlijk moet zijn![]()
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 1 is nog bezig, in Amerika is net aflevering 18 uitgezonden. Er komen in totaal 22 afleveringen van seizoen 1, en daarna komt een tweede seizoen.
Dan is dit toch seizoen 1quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaan
Maar goed ook.
Dat zijn warezquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
-edit: warezvraag...mag dus niet-
Nou ja, het lijkt me dat ze de serie ook niet superlang kunnen rekken. Hij moet toch een keer vrij komen of hij gaat doodquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaan
Maar goed ook.
18 downloaden komt niet in je op?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dat zijn warez
NIW.. ben nu dus echt door m'n afleveringen heen.. 17 net gekeken dus tja.. afwachten dan maar..
lost klopt niet? Wordt juist eng zoals het klopt.. Lost zit echt goed in elkaar, Prison Break ook volgens mij(van wat ik tot nu toe gezien heb iig).quote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef Nesle het volgende:
Eerste seizoen was oke.
Maar nu.. het klopt gewoon niet : /
Maar hey. Da's mijn mening he
Zie hier:quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Nesle het volgende:
Ik kan verdikkeme geen lost topic vinden.![]()
Anders zit ik hier maar te miepen over Lost![]()
Prisonbreak is geweldig
Nee, de tattoo is door iemand anders gezet. Toch denk ik niet dat zijn celmaat wijs zou worden uit die tattoo.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Undergod het volgende:
ik dacht gezien te hebben dat hij het ook zelf getatoeerd had, dus ik weet niet of het ook op zijn rug zit?
maar anders doet zijn celmaat het wel denk ik.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Nesle het volgende:
Maar hij zat toch zelf ook nog aan die tattoo te prutsen met dat spul?
Haha, daar komt het inquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Ooh okay
Ja zie ik heb de eerste 10 min van de eerste aflevering gemist.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef Gelderland het volgende:
zit al bij aflevering 12...wordt alleen maar leuker/spannender
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:21 schreef Augustina het volgende:
Ik vraag me af hoe hij het deel van de plattegrond dat op z'n rug zit gaat lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo.. slimme jongen..
Signature
Ik weet hoe vrouwen op Fok! kunnen reageren als je per ongeluk denkt dat ze van het mannelijke geslacht isquote:Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef Nesle het volgende:
Slimme opmerking.
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vanavond aflevering 6
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
Oh tof! Dat wist ik niet, thnx thnx thnx!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef woeeiiii het volgende:
Tsjeemug, wat spannend!
@ Twisted, vrijdag is herhaling
Zorg nou maar dat je eerst de andere afleveringen zietquote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Soul79 het volgende:
Nou, had hier tot vandaag nog nooit van gehoord.
Ben vanavond tijdens het zappen blijven hangen, en het is best goed. Ga volgende week wel weer kijken.
En ik weet nu dus eindelijk wie 'Michael Scofield' is![]()
Echt hé! En dit is pas het begin heb ik het ideequote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef El_Rolando het volgende:
Vandaag vond ik het de aller spannendste.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:40 schreef APK het volgende:
En kan iedereen die loopt te pimpen dat ze aflevering whatever al hebben gedownload effe opsodeflikkeren aub?
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe zou jij iets lezen wat op je rug stond..Ah ja, tuurlijk! Dat heeft ie levensgroot in zn cel hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja dat is idd wel mafquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef Xurk het volgende:
Echt super spannend! En ik snap niet hoe het kan dat 99% van al die gevangenen zó een erge criminelen zijn
Zoals die pedofiel [die nu meedoet] die haast wel Satan zelf lijkt, en al die ondankbare #@$%!&* die proberen de dokter te verkrachten! Bah.
oa de horentjes van de duivel zijn dus de 'strategische punten', waarschijnlijk z'n ogen ook ofzo. Vervolgens was het plan geloof ik om er touw aan te bevestigen en dan schijn je die muur er zo uit te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:22 schreef Nesle het volgende:
Hij was echt geweldig!
Alleen snap ik zijn plan niet met dat boortje op die muur.
Hoe kan die nou door die muur komen met dat tekeningetje. : /
Dit is de truc. weet niet of 't al gezien is, daarom maar ff in een spoiler. Wat jij zegt is inderdaad gedeeltelijk waar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
oa de horentjes van de duivel zijn dus de 'strategische punten', waarschijnlijk z'n ogen ook ofzo. Vervolgens was het plan geloof ik om er touw aan te bevestigen en dan schijn je die muur er zo uit te kunnen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Aflevering 6 en oh wat was het tof!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:06 schreef Minotarumon het volgende:
welke aflevering was het gister, nummer 5?
Ja okay..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Dit is de truc. weet niet of 't al gezien is, daarom maar ff in een spoiler. Wat jij zegt is inderdaad gedeeltelijk waar.
hij meette het uit waar die projector moest komen, door stappen te zetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja okay..
Maar hoe kan die dat weten dat het op die plek zat.
Hij plantte dat papiertje op dat lichtgeval en BOEM hij zag zoo waar het was.
Ik heb dat even gemist.![]()
Oooohquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hij meette het uit waar die projector moest komen, door stappen te zetten.
Ja, deel 1 ervanquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
Aflevering 6 is toch met die opstand?
ik volg de USA Prisonbreak, en volgende week word het nog beter!quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef Avani het volgende:
Dit was verreweg de beste uitzending tot nu toe.![]()
Zelfde hier.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef BlaBlub het volgende:
Moet mezelf echt bedwingen om niet alles te gaan downloaden
Ik betwijfel of ze in seizoen 1 gaan onstnappen. Er komt nog een tweede seizoen namelijk. En dat je het aantal afleveringen weet zegt niets imo. Want je weet eigenlijk dat het wel goed komt omdat het een serie is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef Gelderland het volgende:
Is er ook een Seizoen 2 of was dit het? Ik vind het tot nu tot een spannende serie. Alleen beetje jammer is dat je al weet hoeveel afleveringen er zijn en je dus weet dat het hem (waarschijnlijk) uiteindelijk gaat lukken om uit te breken, ondanks dat er zoveel obstakels zijn....
dat was niet eens een spoilerquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:17 schreef Undergod het volgende:
ik ben me dus nu ook stevig aan het inhouden.
ik heb me zelfs ervan kunnen weer houden dat wat in de spoiler stond hoe die muur omgaat niet gelezen.
* Undergod trots opzich zelf is
Mij ook niet. Al had 'ie 20 mensen daadwerkelijk vermoord, boeiendquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Die broer zal me een worst wezen eigenlijk. Die hele verhaallijn interesseert me geen zak. Maar de rest des te meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Molluck het volgende:
Ik volg ook alleen de Nederlandse serie, dus ik weet niet hoe het verder gaat, maar ik vind het een beetje vreemd dat Michael aan de ene kant aan het uitbreken is, terwijl aan de andere kant Burrows' onschuld bewezen wordt, het lijkt me dus dat een van die partijen zinloos werk verricht. Straks staan ze buiten en dan komt Veronica aan met bewijs dat Burrows erin is geluisd...
Trouwens, ik vraag me af in wat voor tempo hij nog meer 'vluchtelingen' gaat rekruteren, ze gaan inmiddels al met zijn vijven! Michael, Lincoln, Sucre, Abruzzi en nu die relnicht.
Hoewel ik me voor kan stellenWat zou jij doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat veronica het regelt of het zekere voor het onzekere nemen?
Als Veronica alsnog met bewijs aankomt terwijl burrows al pleite is en ze pakken em weer krijgt hij iig niet de doodstraf meer.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Die relnicht is Theodore Bagwell (T-Bag). Ik vraag mij af wat er met hem gaat gebeuren. Want Lincon Burrows gaat het vast niet goed vinden dat T-Bag mee gaat. Dit is wat er gaat gebeuren imo. Spoilers zijn niet nodig denk ik omdat de aflevering al geweest is:quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Molluck het volgende:
Trouwens, ik vraag me af in wat voor tempo hij nog meer 'vluchtelingen' gaat rekruteren, ze gaan inmiddels al met zijn vijven! Michael, Lincoln, Sucre, Abruzzi en nu die relnicht.
Vast wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar hopen dat het goed afloopt voor onze wulpse dokter
[afbeelding]
Als je het interview in de TV guide had gelezen op internet zou je het moeten wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee daar is het de serie niet naar
op wikipedia staat ook groot stuk er over inquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:10 schreef SolidasRock het volgende:
Leuke linkje, kan je mensen selecteren als je ff nie meer weet wie t-bag is bijv
http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_bagwell.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Undergod iets minder blij met zich zelf isNoise is all relative to the silence preceding it
tis en blijft amerikaans hequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:18 schreef magnifor het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de zuster zou overlijden ofzo. Dus ik neem aan dat de zuster het gewoon overleeft.
Dus nu donderdag een samenvattingquote:Episode 7. Behind the Walls (edit)
First aired: 10/11/2005
A special episode, summing up the past episodes, including behind the scenes footage and cast commentaries.
Denk je dat nou echt? Waar heb je het vandaan trouwens?quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Nuna het volgende:
Ik zie net dit:
[..]
Dus nu donderdag een samenvatting![]()
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Waar heb je het vandaan trouwens?
In Amerika is er halverwege het seizoen vaak een pauze van enkele weken. Zo'n "Tot nu toe in..."-aflevering is dan handig om na die pauze alles weer even op te frissen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:
Bron
En op de site van rtl 5 staat dat ze donderdag 'The old head' gaan uitzenden. Maar dat is aflevering 8Ik snap er nu echt niets meer van
![]()
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:
Bron
En op de site van rtl 5 staat dat ze donderdag 'The old head' gaan uitzenden. Maar dat is aflevering 8Ik snap er nu echt niets meer van
![]()
Ze zullen toch ook niet halverwege een vervolgaflevering er een samenvatting in gooien?quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.
Misschien maar effe een mailtje sturen. Straks wordt echt aflevering 8 uitgezonden.quote:Op zondag 23 april 2006 16:35 schreef booo het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook niet halverwege een vervolgaflevering er een samenvatting in gooien?![]()
Het zal wel een fout zijn idd, kijk maar hoe verwarrend het uitzendschema is:quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.
Tijdens een eerdere verkenningstocht ging hij naast een railing staan en kraste ter hoogte van een punt van een tattoo op z'n schouder iets in de railing. Volgens mij wist ie zo hoe hoog de lamp moest hangen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vroeg me alleen af hoe scofield de juiste hoogte van de 'duivel' heeft bepaald...
Je ziet alleen maar dat die kop een aantal belangrijke punten bepaald d.m.v. dat licht. Maar dat moet dan toch ook op een specifieke hoogte zijn lijkt me?![]()
(of heeft die dat ook uitgemeten met die lamp ofzo? of heb ik wat gemist?)
Ja, lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In Amerika is er halverwege het seizoen vaak een pauze van enkele weken. Zo'n "Tot nu toe in..."-aflevering is dan handig om na die pauze alles weer even op te frissen.
Aangezien we in Nederland gewoon doorgaan, is die samenvatting niet nodig.
Ooja idd, nu je het typtquote:Op zondag 23 april 2006 17:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tijdens een eerdere verkenningstocht ging hij naast een railing staan en kraste ter hoogte van een punt van een tattoo op z'n schouder iets in de railing. Volgens mij wist ie zo hoe hoog de lamp moest hangen.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Erasmusch het volgende:
Zal T-bag de kat van die ouwe gast verkrachten?
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Mooie plottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef magnifor het volgende:
Mailtje gaat vandaag nog de deur uit. Wil afl 7 zien.
Kan weer rustig slapen.quote:oedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De afgelopen week hebben wij aflevering 6 'Riots, drills and the devil,
part 1' uitgezonden.
Deze week zenden we aflevering 7 uit. Deze aflevering heeft dezelfde
titel, alleen betreft dit 'part 2'.
De week daarna (4 en 5 mei) zenden we aflevering 8 'The old head' uit.
Wij slaan dus geen afleveringen over. Alle delen zijn bij ons te zien.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef magnifor het volgende:
Ja ja mensen, antwoord op mijn mail terug gehad:
[..]
Kan weer rustig slapen.
Gelukkig.. Maar toch hebben ze het er verkeerd op staan dan..quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan weer rustig slapen.
Nu niet meer.quote:Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef booo het volgende:
[..]
Gelukkig.. Maar toch hebben ze het er verkeerd op staan dan..![]()
[..]
Kan weer rustig slapen.
[..]
Kan weer rustig slapen.
Donderdag op tijd voor de buis zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef bonzai-bart het volgende:
Hoe zou Scofield het oplossen met die bewaker??
Als hij hem laat gaan, is zijn vluchtroute niet meer veilig,
maar als ze hem vermoorden, worden ze allemaal waarschijnlijk overgeplaatst oid.
MIsschien gaat die bewaker ze helpen omdat ze hem laten leven enzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef bonzai-bart het volgende:
maar als ze hem vermoorden, worden ze allemaal waarschijnlijk overgeplaatst oid.
Je zag in de teaser voor vandaag datquote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef bonzai-bart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus chanteren?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
MIsschien gaat die bewaker ze helpen omdat ze hem laten leven enzo.
7quote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef Nashje het volgende:
Ik ga vanavond niet kijken. Ik moet vanaf 16 nog zien, dus zou het saai zijn om vanavond al een hoop te weten te komen die in eerdere afleveringen al zijn geweest.
Welke aflevering komt er vanavond? Nummer 20 toch?
Je zit in het verkeerde topic....ik heb ze ook al tot 19 gezien.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef Nashje het volgende:
Ik ga vanavond niet kijken. Ik moet vanaf 16 nog zien, dus zou het saai zijn om vanavond al een hoop te weten te komen die in eerdere afleveringen al zijn geweest.
Welke aflevering komt er vanavond? Nummer 20 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Oooohquote:Op donderdag 27 april 2006 20:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Prison Break NL is dit hè, zover zijn we hier nog niet.
Omdat er ook users kijken naar de Amerikaanse zender Fox en daar lopen ze voorquote:Op donderdag 27 april 2006 20:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooooh. I'm so sorry. Waarom zijn hier verdomme dan ook 2 topics voor?
. Idioten.
Oh daarom staat er rechtsonderin FOXquote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat er ook users kijken naar de Amerikaanse zender Fox en daar lopen ze voor
Yups.quote:
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat spannend zegwaarom volgende week kwart voor 10?
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop....
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop....
Dat doe ik, zonder succesquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Van haar zijn genoeg naaktfoto's hoor, moet je maar eens googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:Nee dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:Maar goed dat je dat tussen spoilers hebt gezet zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Morgen nog de heraling dus denk laat ik het maar in spoiler tags zetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat tussen spoilers hebt gezet zeg!![]()
als het spannend wordt ga je staanquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Vette serie zeg! Vooral gister, ik heb de helft gewoon gestaan voor de tv, zo spannend vond ik het!
Nee ik stond al toen het erop kwam, en ben zo wel een kwartier blijven staan. Whehe...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
als het spannend wordt ga je staan![]()
Ik ken dat staan voor de TV. Nou een tijdje zegt mijn man meestal. Zitten kost net zo veel !!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik stond al toen het erop kwam, en ben zo wel een kwartier blijven staan. Whehe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |