Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef Avani het volgende:
Ik vond de serie al wel aardig, maar na vandaag ben ik écht overtuigd. Deze aflevering was heel erg goed, dus ik moet me echt inhouden om niet alle afleveringen binnen te halen.![]()
Tja, moet niet, maar dat doe ik al bij genoeg andere series, dus deze doe ik dat voor de verandering eens niet.quote:
Bij mij precies hetzelfde. Alleen als er weer een stop tussendoor komt van 2 maanden ofzo dan houd ik me niet meer in hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:42 schreef Avani het volgende:
[..]
Tja, moet niet, maar dat doe ik al bij genoeg andere series, dus deze doe ik dat voor de verandering eens niet.![]()
Volgens mij kan je heel goed zonder kleine teen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:53 schreef ZwijnenStal het volgende:
Zal hij zijn teen niet missen?
ja kan denk ik wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Christibel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je heel goed zonder kleine teen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef Coolgoza het volgende:
Samen met Lost de beste serie van de afgelopen 100 jaar.
Volgens mij ben je dan je evenwicht kwijtquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Christibel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je heel goed zonder kleine teen.![]()
![]()
Je grote teen kun je veel minder goed missen, ivm evenwicht geloof ik. Een klein teentje kun je wel missen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan je evenwicht kwijtKan het fout hebben
Maar écht een goede serie! Hoe alles is uitgedacht en de dialogen zijn erg gaaf
Jep 6 & 7 zijn tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef BobRooney het volgende:
Vond het een super aflevering...en kan niet wachten tot volgende week, het voorstukje zag er goed uit. Zo te zien breken er gigantische rellen uit. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |