Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat spannend zegwaarom volgende week kwart voor 10?
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop....
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop....
Dat doe ik, zonder succesquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Van haar zijn genoeg naaktfoto's hoor, moet je maar eens googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:Nee dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:Maar goed dat je dat tussen spoilers hebt gezet zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Morgen nog de heraling dus denk laat ik het maar in spoiler tags zetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat tussen spoilers hebt gezet zeg!![]()
als het spannend wordt ga je staanquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Vette serie zeg! Vooral gister, ik heb de helft gewoon gestaan voor de tv, zo spannend vond ik het!
Nee ik stond al toen het erop kwam, en ben zo wel een kwartier blijven staan. Whehe...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
als het spannend wordt ga je staan![]()
Ik ken dat staan voor de TV. Nou een tijdje zegt mijn man meestal. Zitten kost net zo veel !!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik stond al toen het erop kwam, en ben zo wel een kwartier blijven staan. Whehe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |