Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 1 is nog bezig, in Amerika is net aflevering 18 uitgezonden. Er komen in totaal 22 afleveringen van seizoen 1, en daarna komt een tweede seizoen.
Dan is dit toch seizoen 1quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaan
Maar goed ook.
Dat zijn warezquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
-edit: warezvraag...mag dus niet-
Nou ja, het lijkt me dat ze de serie ook niet superlang kunnen rekken. Hij moet toch een keer vrij komen of hij gaat doodquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij is ep 1-13 seizoen 1. Dit had eigenlijk de hele serie moeten zijn. Maar door het succes zijn er nog afleveringen bij gemaakt (waarschijnlijk dan de laatsten van seizoen 1 en een hoop van seizoen 2), dan is het volgens mij na aflevering 22 gedaan
Maar goed ook.
18 downloaden komt niet in je op?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dat zijn warez
NIW.. ben nu dus echt door m'n afleveringen heen.. 17 net gekeken dus tja.. afwachten dan maar..
lost klopt niet? Wordt juist eng zoals het klopt.. Lost zit echt goed in elkaar, Prison Break ook volgens mij(van wat ik tot nu toe gezien heb iig).quote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef Nesle het volgende:
Eerste seizoen was oke.
Maar nu.. het klopt gewoon niet : /
Maar hey. Da's mijn mening he
Zie hier:quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Nesle het volgende:
Ik kan verdikkeme geen lost topic vinden.![]()
Anders zit ik hier maar te miepen over Lost![]()
Prisonbreak is geweldig
Nee, de tattoo is door iemand anders gezet. Toch denk ik niet dat zijn celmaat wijs zou worden uit die tattoo.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Undergod het volgende:
ik dacht gezien te hebben dat hij het ook zelf getatoeerd had, dus ik weet niet of het ook op zijn rug zit?
maar anders doet zijn celmaat het wel denk ik.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Nesle het volgende:
Maar hij zat toch zelf ook nog aan die tattoo te prutsen met dat spul?
Haha, daar komt het inquote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Ooh okay
Ja zie ik heb de eerste 10 min van de eerste aflevering gemist.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef Gelderland het volgende:
zit al bij aflevering 12...wordt alleen maar leuker/spannender
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:21 schreef Augustina het volgende:
Ik vraag me af hoe hij het deel van de plattegrond dat op z'n rug zit gaat lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo.. slimme jongen..
Signature
Ik weet hoe vrouwen op Fok! kunnen reageren als je per ongeluk denkt dat ze van het mannelijke geslacht isquote:Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef Nesle het volgende:
Slimme opmerking.
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vanavond aflevering 6
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
Oh tof! Dat wist ik niet, thnx thnx thnx!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef woeeiiii het volgende:
Tsjeemug, wat spannend!
@ Twisted, vrijdag is herhaling
Zorg nou maar dat je eerst de andere afleveringen zietquote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Soul79 het volgende:
Nou, had hier tot vandaag nog nooit van gehoord.
Ben vanavond tijdens het zappen blijven hangen, en het is best goed. Ga volgende week wel weer kijken.
En ik weet nu dus eindelijk wie 'Michael Scofield' is![]()
Echt hé! En dit is pas het begin heb ik het ideequote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef El_Rolando het volgende:
Vandaag vond ik het de aller spannendste.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:40 schreef APK het volgende:
En kan iedereen die loopt te pimpen dat ze aflevering whatever al hebben gedownload effe opsodeflikkeren aub?
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe zou jij iets lezen wat op je rug stond..Ah ja, tuurlijk! Dat heeft ie levensgroot in zn cel hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja dat is idd wel mafquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef Xurk het volgende:
Echt super spannend! En ik snap niet hoe het kan dat 99% van al die gevangenen zó een erge criminelen zijn
Zoals die pedofiel [die nu meedoet] die haast wel Satan zelf lijkt, en al die ondankbare #@$%!&* die proberen de dokter te verkrachten! Bah.
oa de horentjes van de duivel zijn dus de 'strategische punten', waarschijnlijk z'n ogen ook ofzo. Vervolgens was het plan geloof ik om er touw aan te bevestigen en dan schijn je die muur er zo uit te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:22 schreef Nesle het volgende:
Hij was echt geweldig!
Alleen snap ik zijn plan niet met dat boortje op die muur.
Hoe kan die nou door die muur komen met dat tekeningetje. : /
Dit is de truc. weet niet of 't al gezien is, daarom maar ff in een spoiler. Wat jij zegt is inderdaad gedeeltelijk waar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
oa de horentjes van de duivel zijn dus de 'strategische punten', waarschijnlijk z'n ogen ook ofzo. Vervolgens was het plan geloof ik om er touw aan te bevestigen en dan schijn je die muur er zo uit te kunnen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Aflevering 6 en oh wat was het tof!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:06 schreef Minotarumon het volgende:
welke aflevering was het gister, nummer 5?
Ja okay..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:01 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Dit is de truc. weet niet of 't al gezien is, daarom maar ff in een spoiler. Wat jij zegt is inderdaad gedeeltelijk waar.
hij meette het uit waar die projector moest komen, door stappen te zetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja okay..
Maar hoe kan die dat weten dat het op die plek zat.
Hij plantte dat papiertje op dat lichtgeval en BOEM hij zag zoo waar het was.
Ik heb dat even gemist.![]()
Oooohquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hij meette het uit waar die projector moest komen, door stappen te zetten.
Ja, deel 1 ervanquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
Aflevering 6 is toch met die opstand?
ik volg de USA Prisonbreak, en volgende week word het nog beter!quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:52 schreef Avani het volgende:
Dit was verreweg de beste uitzending tot nu toe.![]()
Zelfde hier.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef BlaBlub het volgende:
Moet mezelf echt bedwingen om niet alles te gaan downloaden
Ik betwijfel of ze in seizoen 1 gaan onstnappen. Er komt nog een tweede seizoen namelijk. En dat je het aantal afleveringen weet zegt niets imo. Want je weet eigenlijk dat het wel goed komt omdat het een serie is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef Gelderland het volgende:
Is er ook een Seizoen 2 of was dit het? Ik vind het tot nu tot een spannende serie. Alleen beetje jammer is dat je al weet hoeveel afleveringen er zijn en je dus weet dat het hem (waarschijnlijk) uiteindelijk gaat lukken om uit te breken, ondanks dat er zoveel obstakels zijn....
dat was niet eens een spoilerquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:17 schreef Undergod het volgende:
ik ben me dus nu ook stevig aan het inhouden.
ik heb me zelfs ervan kunnen weer houden dat wat in de spoiler stond hoe die muur omgaat niet gelezen.
* Undergod trots opzich zelf is
Mij ook niet. Al had 'ie 20 mensen daadwerkelijk vermoord, boeiendquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Die broer zal me een worst wezen eigenlijk. Die hele verhaallijn interesseert me geen zak. Maar de rest des te meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Molluck het volgende:
Ik volg ook alleen de Nederlandse serie, dus ik weet niet hoe het verder gaat, maar ik vind het een beetje vreemd dat Michael aan de ene kant aan het uitbreken is, terwijl aan de andere kant Burrows' onschuld bewezen wordt, het lijkt me dus dat een van die partijen zinloos werk verricht. Straks staan ze buiten en dan komt Veronica aan met bewijs dat Burrows erin is geluisd...
Trouwens, ik vraag me af in wat voor tempo hij nog meer 'vluchtelingen' gaat rekruteren, ze gaan inmiddels al met zijn vijven! Michael, Lincoln, Sucre, Abruzzi en nu die relnicht.
Hoewel ik me voor kan stellenWat zou jij doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat veronica het regelt of het zekere voor het onzekere nemen?
Als Veronica alsnog met bewijs aankomt terwijl burrows al pleite is en ze pakken em weer krijgt hij iig niet de doodstraf meer.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Die relnicht is Theodore Bagwell (T-Bag). Ik vraag mij af wat er met hem gaat gebeuren. Want Lincon Burrows gaat het vast niet goed vinden dat T-Bag mee gaat. Dit is wat er gaat gebeuren imo. Spoilers zijn niet nodig denk ik omdat de aflevering al geweest is:quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef Molluck het volgende:
Trouwens, ik vraag me af in wat voor tempo hij nog meer 'vluchtelingen' gaat rekruteren, ze gaan inmiddels al met zijn vijven! Michael, Lincoln, Sucre, Abruzzi en nu die relnicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |