Dat is expres zo vaag gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, ik snapte één ding niet:
Toen Veronica het tegen die advocaat [toch?] had over haar band die uit haar huis gestolen was, stopte ze ineens met praten. Hij vroeg toen een paar keer wat er was, en zij bleef stil.
Wat bedoelden ze hiermee? Dat ze hem verdenkt van het stelen van de band / doorgeven aan die Kellerman en co waar de band lag?
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
mag daar over gesproken worden op fok waar je het vandaan haalt ?
Daar zijn de meningen over verdeelt. Downloaden mag dacht ik in Nederland wel, alleen het verspreiden ervan niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
oke is het downloaden er van ilegaal ?
Op Fok mag het niet, einde discussie lijkt me dan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt. Downloaden mag dacht ik in Nederland wel, alleen het verspreiden ervan niet.
Maar goed ik heb net tenminste t/m 8 gezien, ik denk dat ik de serie volgende week af heb gezien.
Dat is het eerste waar ik aan dacht. En door haar te helpen (en wetend dat ze niks met die band kom omdat het niet het orgineel is) kan hij haar steeds een stap voorzijn en al het bewijs materiaal vernietigen wat zij opspoort lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Toen Veronica het tegen die advocaat [toch?] had over haar band die uit haar huis gestolen was, stopte ze ineens met praten. Hij vroeg toen een paar keer wat er was, en zij bleef stil.
Wat bedoelden ze hiermee? Dat ze hem verdenkt van het stelen van de band / doorgeven aan die Kellerman en co waar de band lag?
Zo kwam het iig wel op mij over, maar dan snap ik niet waarom hij haar op het goede spoor brengt door de band te laten onderzoeken door zo'n video-nerdNu weet ze immers dat de band nep is, dat wist ze eerst niet zeker!
Hmm iets waar ik dus totaal niet aan denk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Zo kwam het iig wel op mij over, maar dan snap ik niet waarom hij haar op het goede spoor brengt door de band te laten onderzoeken door zo'n video-nerdNu weet ze immers dat de band nep is, dat wist ze eerst niet zeker!
Volgens mij omdat Veronica denkt dat er afluisterappartuur in haar woning zit. Misschien dat ze daarom niks meer zegt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt me niet dat ze hem verdenkt. Eerder dat de FBI in haar huis heeft geneusd, waar ze het absoluut niet mee eens is.quote:Zo kwam het iig wel op mij over, maar dan snap ik niet waarom hij haar op het goede spoor brengt door de band te laten onderzoeken door zo'n video-nerdNu weet ze immers dat de band nep is, dat wist ze eerst niet zeker!
Op FOK! mag je er volgens mij niet eens over pratenquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op Fok mag het niet, einde discussie lijkt me dan.![]()
Leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog een leuk filmpje, met misschien kleine spoilers al is het verhaal verdraait, en de beelden alleen uit de pilot afleveringen die al eeuwen op TV waren dus
http://www.ggcmedia.com/features.php?display=prison1
Ik zat te jankenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:19 schreef magnifor het volgende:
Gisteren gekeken en het was weer super. Einde vond ik minder spanned dan 4. Maarja, niet elke aflevering kan even spannend zijn imo.
Jammer dat Pope op het laatste moment die overplaatsing tegenhield. Dat was weer zo'n standaard situatie wat je wel vaker ziet in films/series. Maar voor de rest echt van genoten gister. Kan niet wachten op 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |