Vast wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar hopen dat het goed afloopt voor onze wulpse dokter
[afbeelding]
Als je het interview in de TV guide had gelezen op internet zou je het moeten wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee daar is het de serie niet naar
op wikipedia staat ook groot stuk er over inquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:10 schreef SolidasRock het volgende:
Leuke linkje, kan je mensen selecteren als je ff nie meer weet wie t-bag is bijv
http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_bagwell.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Undergod iets minder blij met zich zelf isNoise is all relative to the silence preceding it
tis en blijft amerikaans hequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:18 schreef magnifor het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de zuster zou overlijden ofzo. Dus ik neem aan dat de zuster het gewoon overleeft.
Dus nu donderdag een samenvattingquote:Episode 7. Behind the Walls (edit)
First aired: 10/11/2005
A special episode, summing up the past episodes, including behind the scenes footage and cast commentaries.
Denk je dat nou echt? Waar heb je het vandaan trouwens?quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Nuna het volgende:
Ik zie net dit:
[..]
Dus nu donderdag een samenvatting![]()
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Waar heb je het vandaan trouwens?
In Amerika is er halverwege het seizoen vaak een pauze van enkele weken. Zo'n "Tot nu toe in..."-aflevering is dan handig om na die pauze alles weer even op te frissen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:
Bron
En op de site van rtl 5 staat dat ze donderdag 'The old head' gaan uitzenden. Maar dat is aflevering 8Ik snap er nu echt niets meer van
![]()
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Alleen ik zag het hier dus staan:
Bron
En op de site van rtl 5 staat dat ze donderdag 'The old head' gaan uitzenden. Maar dat is aflevering 8Ik snap er nu echt niets meer van
![]()
Ze zullen toch ook niet halverwege een vervolgaflevering er een samenvatting in gooien?quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.
Misschien maar effe een mailtje sturen. Straks wordt echt aflevering 8 uitgezonden.quote:Op zondag 23 april 2006 16:35 schreef booo het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook niet halverwege een vervolgaflevering er een samenvatting in gooien?![]()
Het zal wel een fout zijn idd, kijk maar hoe verwarrend het uitzendschema is:quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het een fout is van RTL 5. Want ik wil episode 7 niet missen.
Tijdens een eerdere verkenningstocht ging hij naast een railing staan en kraste ter hoogte van een punt van een tattoo op z'n schouder iets in de railing. Volgens mij wist ie zo hoe hoog de lamp moest hangen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vroeg me alleen af hoe scofield de juiste hoogte van de 'duivel' heeft bepaald...
Je ziet alleen maar dat die kop een aantal belangrijke punten bepaald d.m.v. dat licht. Maar dat moet dan toch ook op een specifieke hoogte zijn lijkt me?![]()
(of heeft die dat ook uitgemeten met die lamp ofzo? of heb ik wat gemist?)
Ja, lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
In Amerika is er halverwege het seizoen vaak een pauze van enkele weken. Zo'n "Tot nu toe in..."-aflevering is dan handig om na die pauze alles weer even op te frissen.
Aangezien we in Nederland gewoon doorgaan, is die samenvatting niet nodig.
Ooja idd, nu je het typtquote:Op zondag 23 april 2006 17:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tijdens een eerdere verkenningstocht ging hij naast een railing staan en kraste ter hoogte van een punt van een tattoo op z'n schouder iets in de railing. Volgens mij wist ie zo hoe hoog de lamp moest hangen.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Erasmusch het volgende:
Zal T-bag de kat van die ouwe gast verkrachten?
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Mooie plottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef magnifor het volgende:
Mailtje gaat vandaag nog de deur uit. Wil afl 7 zien.
Kan weer rustig slapen.quote:oedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De afgelopen week hebben wij aflevering 6 'Riots, drills and the devil,
part 1' uitgezonden.
Deze week zenden we aflevering 7 uit. Deze aflevering heeft dezelfde
titel, alleen betreft dit 'part 2'.
De week daarna (4 en 5 mei) zenden we aflevering 8 'The old head' uit.
Wij slaan dus geen afleveringen over. Alle delen zijn bij ons te zien.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef magnifor het volgende:
Ja ja mensen, antwoord op mijn mail terug gehad:
[..]
Kan weer rustig slapen.
Gelukkig.. Maar toch hebben ze het er verkeerd op staan dan..quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan weer rustig slapen.
Nu niet meer.quote:Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef booo het volgende:
[..]
Gelukkig.. Maar toch hebben ze het er verkeerd op staan dan..![]()
[..]
Kan weer rustig slapen.
[..]
Kan weer rustig slapen.
Donderdag op tijd voor de buis zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef bonzai-bart het volgende:
Hoe zou Scofield het oplossen met die bewaker??
Als hij hem laat gaan, is zijn vluchtroute niet meer veilig,
maar als ze hem vermoorden, worden ze allemaal waarschijnlijk overgeplaatst oid.
MIsschien gaat die bewaker ze helpen omdat ze hem laten leven enzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef bonzai-bart het volgende:
maar als ze hem vermoorden, worden ze allemaal waarschijnlijk overgeplaatst oid.
Je zag in de teaser voor vandaag datquote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef bonzai-bart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus chanteren?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
MIsschien gaat die bewaker ze helpen omdat ze hem laten leven enzo.
7quote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef Nashje het volgende:
Ik ga vanavond niet kijken. Ik moet vanaf 16 nog zien, dus zou het saai zijn om vanavond al een hoop te weten te komen die in eerdere afleveringen al zijn geweest.
Welke aflevering komt er vanavond? Nummer 20 toch?
Je zit in het verkeerde topic....ik heb ze ook al tot 19 gezien.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef Nashje het volgende:
Ik ga vanavond niet kijken. Ik moet vanaf 16 nog zien, dus zou het saai zijn om vanavond al een hoop te weten te komen die in eerdere afleveringen al zijn geweest.
Welke aflevering komt er vanavond? Nummer 20 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Oooohquote:Op donderdag 27 april 2006 20:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Prison Break NL is dit hè, zover zijn we hier nog niet.
Omdat er ook users kijken naar de Amerikaanse zender Fox en daar lopen ze voorquote:Op donderdag 27 april 2006 20:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooooh. I'm so sorry. Waarom zijn hier verdomme dan ook 2 topics voor?
. Idioten.
Oh daarom staat er rechtsonderin FOXquote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat er ook users kijken naar de Amerikaanse zender Fox en daar lopen ze voor
Yups.quote:
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat spannend zegwaarom volgende week kwart voor 10?
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop....
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet later omdat die dokter naakt gaat is niet goed voor kleine kinder zieltjes hoop.. hoop... hoop....
Dat doe ik, zonder succesquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Van haar zijn genoeg naaktfoto's hoor, moet je maar eens googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:Nee dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef magnifor het volgende:Maar goed dat je dat tussen spoilers hebt gezet zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Morgen nog de heraling dus denk laat ik het maar in spoiler tags zetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat tussen spoilers hebt gezet zeg!![]()
als het spannend wordt ga je staanquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Vette serie zeg! Vooral gister, ik heb de helft gewoon gestaan voor de tv, zo spannend vond ik het!
Nee ik stond al toen het erop kwam, en ben zo wel een kwartier blijven staan. Whehe...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
als het spannend wordt ga je staan![]()
Ik ken dat staan voor de TV. Nou een tijdje zegt mijn man meestal. Zitten kost net zo veel !!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik stond al toen het erop kwam, en ben zo wel een kwartier blijven staan. Whehe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |