mag dat niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
jij neukt op haar in, waarschijnlijk niet andersom.
moet je wel meteen door naar het centrum want ik ga zo lekker stappenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
nou ik ben even weg van mijn compu..
ik laat in het midden of ik ga slapen of dat ik de trein naar tilburg pak
ik reis wel via utrecht.. pik ik mini_rulez wel opquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
anders voelt mn voorbinddildo zich ook zo buiten gesloten...
Dat is praktisch hetzelfde.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
nou ik ben even weg van mijn compu..
ik laat in het midden of ik ga slapen of dat ik de trein naar tilburg pak
ow dan laat dat stappen maar zitten kom maar meteen naar mn huisquote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik reis wel via utrecht.. pik ik mini_rulez wel op
tot straksquote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dan laat dat stappen maar zitten kom maar meteen naar mn huis
het is ik-ga-douchen-en-daarna-mutsen-over-mn-outfit-tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Oh jee, is het weer netdoenofweneukentijd.
Laat ze lekker.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Oh jee, is het weer netdoenofweneukentijd.
Wel puberaal hoor, zoveel smileysquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef Polen het volgende:
Ik ben weg.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef Polen het volgende:
Wat een kutsfeer weer.
quote:
Kutkapper.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
Iets meer eerbied zou wel gepast zijn. Onze lieve heer is zojuist verraden door Judas![]()
Het zou me niet verbazen als hij morgen aan het kruis genageld wordt.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
Iets meer eerbied zou wel gepast zijn. Onze lieve heer is zojuist verraden door Judas![]()
beetje oude koeien uit d sloot halenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
30 Zilverlingen stond gelijk aan een fortuin in die tijd. Judas werd gedwongen door het systeemquote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
Het zou me niet verbazen als hij morgen aan het kruis genageld wordt.![]()
Natuurlijk en hij had vast ook een ongelukkige jeugd gehad.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 Zilverlingen stond gelijk aan een fortuin in die tijd. Judas werd gedwongen door het systeem.
Vader weggelopen, moeder op jonge leeftijd dood, geslagen worden door z'n pleegouders. Je kent het wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk en hij had vast ook een ongelukkige jeugd gehad.![]()
En toen kreeg hij de verkeerde vrienden, een stuk of 12 nog wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Vader weggelopen, moeder op jonge leeftijd dood, geslagen worden door z'n pleegouders. Je kent het wel.![]()
Ja, met drugs enzo!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En toen kreeg hij de verkeerde vrienden, een stuk of 12 nog wel.![]()
Meer en Vaart verweer! Zal helaas gemotiveerd verworpen moeten worden. Dat kost me weer extra tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 Zilverlingen stond gelijk aan een fortuin in die tijd. Judas werd gedwongen door het systeem.
Ja en er zat een gozer bij die dacht dat hij de zoon van God was, dan weet je het wel.quote:
Ja, een sekte!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en er zat een gozer bij die dacht dat hij de zoon van God was, dan weet je het wel.
Het is dan ook geen toeval dat hij uiteindelijk zelfmoord gepleegd heeft.quote:
Zo typisch.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen toeval dat hij uiteindelijk zelfmoord gepleegd heeft.![]()
"Het is een ABC'tje" zou Cruyff zeggen.quote:
Elluk nadeel heb zun voordeel zou ook best kunnen, imoquote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Het is een ABC'tje" zou Cruyff zeggen.![]()
he verdoriequote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier is hij in elk geval nog niet langsgeweest.
Wat is dan het voordeel van jezelf ophangen aan een boomtak?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Elluk nadeel heb zun voordeel zou ook best kunnen, imo![]()
Ik zei niet dat het voor hem voordelig uitpakte.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van jezelf ophangen aan een boomtak?![]()
OK, dat is waar.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het voor hem voordelig uitpakte.
Ik ga mijn eigen geloof startenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor de rest van de mensheid ook niet, ik neem het terug, de sekte bestaat nog altijd.![]()
![]()
en ik ga de stad inquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik ga de stad in
tot morgen iederen![]()
Wat mensen al niet naar een topic lokt.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:55 schreef Diego27 het volgende:
Mag k nog ff teugkomen op die voorbinddildo liefie ?
???
Ja ga er maar op zitten.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:55 schreef Diego27 het volgende:
Mag k nog ff teugkomen op die voorbinddildo liefie ?
???
FOK! voor de labiele jeugdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat mensen al niet naar een topic lokt.![]()
Altijd als er iets dergelijks gepost wordt komt er wel een onbekende user langs.quote:
Wat zou jij doen als je nooit iets te neuken had?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Altijd als er iets dergelijks gepost wordt komt er wel een onbekende user langs.![]()
Daar heb ik persoonlijk geen last van ondanks dat ik me wel in die situatie kan verplaatsen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je nooit iets te neuken had?
Elk teken van leven wat niet frigide lijkt te zijn zou ik dan ook een bericht sturen.
Als mensen nooit iets te neuken hebben, heeft dat meestal een reden. Dat maakt het niet erg waarschijnlijk dat random vrouwen aanspreken over voorbinddildo's enige verandering in de situatie zal teweegbrengen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je nooit iets te neuken had?
Elk teken van leven wat niet frigide lijkt te zijn zou ik dan ook een bericht sturen.
Met "dt" nog wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef Diego27 het volgende:
Maar ja mijn vriuw gebruikt geen voorbindt dildo dus vroeg me af hoe dat bij liefie stond
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik de enige mierenneuker hier die ontzettend afknapt op taalfouten?
Ja, het is inderdaad laat. Nou en? Zie je mij taalfouten maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:05 schreef Diego27 het volgende:
he hallo het is laat hoor vrouw schrijg je ook niet zoals ik het schreef erg he !!!
Cultuur proletarier !!!
Wat is een cultuurproletariër?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:05 schreef Diego27 het volgende:
he hallo het is laat hoor vrouw schrijg je ook niet zoals ik het schreef erg he !!!
Cultuur proletarier !!!
Bij jou ben ik er aan gewend.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe vaak erger je je dan wel niet aan mij?![]()
Je kan je ook druk maken om aids of kanker op deze wereld.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik de enige mierenneuker hier die ontzettend afknapt op taalfouten?
Daar maak ik me óók druk om! Het leven is een tranendal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan je ook druk maken om aids of kanker op deze wereld.
Je kan je ook eens gaan druk maken dat elke sec weer wat mensen dood gaan aan honger, oorlog of aids.
Het is een vrouwquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Diego27 het volgende:
Nee maar jij hebt ook geen onafgeronde opleiding op ito niveau (ik namelijk ook niet) want jij bent natuurlijk een welonderwezen pisventje van net in de 20 die alles beter denkt te weten.
We spreken elkaar nog wel eens over een paar jaar als mensen je wat vaker hebben gewezen op je simpele verbeter gedrag, waar je helaas nergens mee komt in deze maatschappij
Vergeet namelijk niet dat in nederland zo'n 60 % van de mensen de taal niet goe beheerst, misschien je chef ook wel en ja zeg je 't daar dan ook tegen?
Dat laatste is wel belangrijk. Ik kreeg laatst een reactie op m'n jaarlijkse bezwaarschrift tegen de aaslag waterschapsbelasting met een spelfout, belachelijk gewoon.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
En gelukkig heb ik personen op mijn werk die zaken nakijken![]()
Wat een last draag je mee!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar maak ik me óók druk om! Het leven is een tranendal.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Diego27 het volgende:
Nee maar jij hebt ook geen onafgeronde opleiding op ito niveau (ik namelijk ook niet) want jij bent natuurlijk een welonderwezen pisventje van net in de 20 die alles beter denkt te weten.
We spreken elkaar nog wel eens over een paar jaar als mensen je wat vaker hebben gewezen op je simpele verbeter gedrag, waar je helaas nergens mee komt in deze maatschappij
Vergeet namelijk niet dat in nederland zo'n 60 % van de mensen de taal niet goe beheerst, misschien je chef ook wel en ja zeg je 't daar dan ook tegen?
Check.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Diego27 het volgende:
Nou, ik werk niet, maar als ik dat ga doen is het waarschijnlijk voor de universiteit. Ik mag toch hopen dat ik daar niet onder mensen hoef te werken die dit soort fouten maken.quote:Vergeet namelijk niet dat in nederland zo'n 60 % van de mensen de taal niet goe beheerst, misschien je chef ook wel en ja zeg je 't daar dan ook tegen?
Welnee!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk. Ik kreeg laatst een reactie op m'n jaarlijkse bezwaarschrift tegen de aaslag waterschapsbelasting met een spelfout, belachelijk gewoon.![]()
Ik had het er over dat de foto onscherp isquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo ik zie 't ja !!!
Van die foto kan ik echt niet blij worden.
Zo kan ik ook nog wel wat leuke dingen verzinnen waar ik bij jou over kan klagen.
Doe ik toch ook niet...
Waar gaat wie wat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef Polen het volgende:
"Daar gaan we!"
Je wete weet nu al dat er geen normaal werk te vinden is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Check.
[..]
Nou, ik werk niet, maar als ik dat ga doen is het waarschijnlijk voor de universiteit. Ik mag toch hopen dat ik daar niet onder mensen hoef te werken die dit soort fouten maken.
Anyway, je moet niet alles wat je leest serieus nemen hier.
Sommige mensen vinden wetenschap gewoon leuker dan veel geld verdienen in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wete nu al dat er geen normaal werk te vinden is?
Dus maar onderzoek lopen op de universiteit?
Wat een mooi streven![]()
Gadver watquote:Ik mag toch hopen dat ik daar niet onder mensen hoef te werken die dit soort fouten maken.
Daarom juist, ik moet morgen vroeg op om naar de kerk te gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg!
Het is paesweakend!![]()
Nachtbagger![]()
Sterke vergelijkingquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Gadver watopmerking. Mensen die dus een schrijffout maken zijn dus minder.
Ik zeg toch ook niet dat jij naar de "weight watchers" moet
Komt op hetzelfde neer.
Ze zegt nergens dat mensen die taalfouten maken minderwaardig zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer.
Vaak genoeg herhalen dan ga je het vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden wetenschap gewoon leuker dan veel geld verdienen in het bedrijfsleven.
Nee, ze zegt dat ze wil werkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zegt nergens dat mensen die taalfouten maken minderwaardig zijn.![]()
Ze zegt dus dat ze daar niet onder dit soort mensen die taalfouten maken hoeft te werken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zegt nergens dat mensen die taalfouten maken minderwaardig zijn.![]()
Zit ik al bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer.
Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ze zegt dus dat ze daar niet onder dit soort mensen die taalfouten maken hoeft te werken.
Dat is volgens haar erg, nou dan ben je behoorlijk kortzichtig zeg. Heel jammer...
Maar ja opgroeien moet ze nog dus komt vast nog weleens goed.
Over het algemeen wel, maar mensen met een hoge opleiding schrijven echt niet altijd foutloos nederlands. Dat heeft namelijk niet altijd wat met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zit ik al bij.
Maar goed, ik zeg alleen maar dat mensen die aan een universiteit werken over het algemeen wel redelijk foutloos Nederlands kunnen schrijven.
Een bijdrage leveren aan de maatschappij, noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vaak genoeg herhalen dan ga je het vanzelf geloven![]()
Verkapt uitkering trekken noemen we dat![]()
Ik hoop ook dat je nooit iemand over de vloer krijgt die je kraan moet komen maken die tikfouten maakt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zit ik al bij.
Maar goed, ik zeg alleen maar dat mensen die aan een universiteit werken over het algemeen wel redelijk foutloos Nederlands kunnen schrijven.
Nee, het is algemeen bekend dat men op de LTS beter leert spellen dan op de universiteit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef Diego27 het volgende:
Over het algemeen wel, maar mensen met een hoge opleiding schrijven echt niet altijd foutloos nederlands. Dat heeft namelijk niet altijd wat met elkaar te maken.
Dat gaat er ook niet meer van komen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:20 schreef Thisbe het volgende:
Volgens mij wordt er nog net niet gevochten hier?
Die medicijnen komen meestal uit de publieke sector.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een bijdrage leveren aan de maatschappij, noem ik dat.
Wacht maar tot ik een medicijn ontdek dat jouw leven redt.
En wat als je foutloos schrijft en een hoog eq hebt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Diego27 het volgende:
Mijn slotpleidoo.
"Emotionele intelligentie" is veel belangrijker in het leven, daar kan je niet alleen jezelf maar ook andere beter mee helpen.
Krijg jij spellen op de uni?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is algemeen bekend dat men op de LTS beter leert spellen dan op de universiteit.![]()
Als je niet kunt spellen, is de kans een stuk kleiner dat je überhaupt ooit op de uni terechtkomt.quote:
Dat is ook een zeer goede !!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je nooit iemand over de vloer krijgt die je kraan moet komen maken die tikfouten maakt.
Stel je voor!!The horror
![]()
Dat moet je allemaal mee maken omdat je te dom bent om een rubbertje in een kraan te duwen.
Of dat iemand je huis moet verbouwen die een taalfout maakt! Gadverdamme![]()
Kan je die muur beter zelf metselen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En wat als je foutloos schrijft en een hoog eq hebt?
Daar hoor jij niet bij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En wat als je foutloos schrijft en een hoog eq hebt?
Bullshit!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je niet kunt spellen, is de kans een stuk kleiner dat je überhaupt ooit op de uni terechtkomt.
Daar ben je te laat voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Dickies het volgende:
Straks komt de term 'vadsig' weer voorbij!
Nee, lieve God, ik blijf toch altijd van je houdenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar hoor jij niet bij?![]()
Jij bent gewoon een koelbloedig monster![]()
ik kots op je![]()
Ergens moet die rel te ontlokken zijn! Lukt het?![]()
De kans is kleiner, maar hij bestaat wel.quote:
Not tonight, darling.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Godlike02 het volgende:
Ergens moet die rel te ontlokken zijn! Lukt het?![]()
Mooi ben je zekers !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, lieve God, ik blijf toch altijd van je houden![]()
Wisten jullie al dat ik slim, mooi en rijk ben?![]()
En foutloos spel natuurlijk!
Ik niet,quote:
We waren al bij 'Weight Watchers' aanbeland, dus het zit eraan te komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Dickies het volgende:
Straks komt de term 'vadsig' weer voorbij!
Ik ga je opvreten !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kans is kleiner, maar hij bestaat wel.
[..]
Not tonight, darling.
Hoe zie jij dat eigenlijk aan die pasfoto, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik ga je opvreten !!
Alhoewel, dan ben ik wel ff bezig !!!![]()
Ik verlaag me niet tot het roepen van neucken op een inet forumquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, lieve God, ik blijf toch altijd van je houden![]()
Wisten jullie al dat ik slim, mooi en rijk ben?![]()
En foutloos spel natuurlijk!
En dat geld ook voor mij,quote:
Omdat het een panorama foto isquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat eigenlijk aan die pasfoto, als ik vragen mag?
Zo hebben we allemaal onze manco's !!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
We waren al bij 'Weight Watchers' aanbeland, dus het zit eraan te komen.
De ene wat groter dan de anderquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze manco's !!!
Even goede vrienden, maar ik wilde even een statement maken !
Aan het type kleding dat je daarop draagt !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat eigenlijk aan die pasfoto, als ik vragen mag?
Ja, het was duidelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze manco's !!!
Even goede vrienden, maar ik wilde even een statement maken !
Met dat verschil dat ik niet kan spellen en wel op de uni zit,quote:
Het staat wat raar om in een string over straat te gaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot het roepen van neucken op een inet forum![]()
Maar als je in string op de stoep staat heb ik niet direct de behoefte om te gaan slapen![]()
Het is juist oversized omdat ik zoveel ben afgevallen dat al m'n kleren te groot zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Aan het type kleding dat je daarop draagt !!
Flinke oversized, zodat het een en ander lekker verdoezeld wordt.
Vertel why ???quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het staat wat raar om in een string over straat te gaanOverigens heb ik een boxer aan, op aanraden van I.R Baboon
![]()
Indien de juiste boxer heeft IR een goede smaak.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het staat wat raar om in een string over straat te gaanOverigens heb ik een boxer aan, op aanraden van I.R Baboon
![]()
Zo kan 't ook maar alleen mensen die in een van die twee fases zitten, dragen dit zo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is juist oversized omdat ik zoveel ben afgevallen dat al m'n kleren te groot zijn.![]()
Je bent geloof ik de eerste die naar I.R luisterdquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Ga er anders even op doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:33 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo kan 't ook maar alleen mensen die in een van die twee fases zitten, dragen dit zo...
Toch ?![]()
\quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, het was duidelijk.
Een erg passend statement, want ik ben toevallig al maanden met Weight Watchers bezig.
Nou, oversized kleren kunnen ook gewoon lekker zitten hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:33 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo kan 't ook maar alleen mensen die in een van die twee fases zitten, dragen dit zo...
Toch ?![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, oversized kleren kunnen ook gewoon lekker zitten hoor.
Hey, zo komt er tenminste een einde aan de vijandige sfeer hier. Of zoiets.quote:
Ach, zo nu en dan komt er wel wat verstandigs uit die jongen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent geloof ik de eerste die naar I.R luisterd![]()
Zal plato trouwens nog mee lurken?
Sorry ik kan het niet waarderen !quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, oversized kleren kunnen ook gewoon lekker zitten hoor.
Moet je dan hard slaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan komt er wel wat verstandigs uit die jongen!
Voordeel: Je hebt nooit trekquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet waarderen !
Doe mij maar lekker straks ook al ben je iets aan de forse kant, is helemaal niks mis mee.
Mijn vrouwtje is ook niet aan de dunne kant, maar ze is toch om op te eten !!![]()
Zachte dwang is voldoende! ik heb veel overredingskrachtquote:
Met of zonder zweep?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zachte dwang is voldoende! ik heb veel overredingskracht![]()
Nu ik er over begin, begin ik trek te krijgen...quote:
Beetje jammer !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Godlike02 het volgende:
Oh iemand nog Vodka?
Niet dat je van mij krijgt! maar wel gezellig als je mee drinkt.
TMIquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:38 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Nu ik er over begin, begin ik trek te krijgen...
Ik ga zo ff boven kijken of ze al aan het slapen is...![]()
Ik heb Skyy!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Godlike02 het volgende:
Oh iemand nog Vodka?
Niet dat je van mij krijgt! maar wel gezellig als je mee drinkt.
Net de 24 van afgelopen zondag gekeken, CSI staat nu op, daarna Las Vegas en dan eensquote:
Ik begin bijna aan season 5quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Net de 24 van afgelopen zondag gekeken, CSI staat nu op, daarna Las Vegas en dan eens
Het is inderdaad seizoen 5quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net toevallig nog eens 24 gezien omdat m'n vriendje het zat te kijken. Er is in die 5 jaar (ofzo) echt helemaal niks veranderd. Jack Bauer against the world.
5x17 is er al .. je loopt achterquote:
Neequote:
Nog 6 afleveringen oid ... met het huidige tempo dus nog 3 maandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
ik wacht met season 5 tot die in de usa is afgelopen
Dan kijk ik in 1 weekend heel season 5.
Dus eerst alle dvd;s verzamelen
DVD 4 is net uit geloof ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog 6 afleveringen oid ... met het huidige tempo dus nog 3 maanden
Die afleveringen heb ik al een jaar op mn HDquote:
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Die afleveringen heb ik al een jaar op mn HD
Ja knalde er uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef Thisbe het volgende:
Gohod! je bent verdwenen!
-rwxr--r-- 1 nivo users 367089664 May 3 2005 24.404.hdtv-lol.[BT].aviquote:
season 4?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef webspider het volgende:
[..]
-rwxr--r-- 1 nivo users 367089664 May 3 2005 24.404.hdtv-lol.[BT].avi
Bijna dan
404 is seizoen 4, aflevering 4quote:
Ik ga ff tukken denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:19 schreef Thisbe het volgende:
Maarmaar kom je nog terug?
Ik vind 9 uur al erg, maar jouw tijd slaat alles.quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:44 schreef vibri het volgende:
Biologische klokken zijn niet fijn
KAN je eens een dagje uitslapen, word je op de normale tijd wakker
Zolang dit het enige probleem is dat je biologische klok veroorzaakt, kan ik er nog wel mee leven...quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:44 schreef vibri het volgende:
Biologische klokken zijn niet fijn
KAN je eens een dagje uitslapen, word je op de normale tijd wakker
Er schijnt ook nog een maandelijkse biologische klok te zijn, echterquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang dit het enige probleem is dat je biologische klok veroorzaakt, kan ik er nog wel mee leven...![]()
Koocheekoocheequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang dit het enige probleem is dat je biologische klok veroorzaakt, kan ik er nog wel mee leven...![]()
Ik doelde meer op de rinkelende eierstokken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een maandelijkse biologische klok te zijn, echter
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de rinkelende eierstokken...![]()
Wacht maar tot je een jaar of dertig bent...quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaar of dertig bent...![]()
Precies, ik heb al stiekum ff gekeken of je nog naar die leeftijd tot moet of dat je er al bent...quote:
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de rinkelende eierstokken...![]()
Ik ga voor optie 2: Vol laten lopen met mijn zelfgefabriceerde 'peurschuim'...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 2: Vol laten lopen met mijn zelfgefabriceerde 'peurschuim'...![]()
Waar jij wilt...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef Ynske het volgende:
Waarin neuken we elkaar eigenlijk?
Oh ja, goede vrijdagquote:
De badkuip is altijd een leuke bron voor hilariteitquote:
Check!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef webspider het volgende:
[..]
De badkuip is altijd een leuke bron voor hilariteit![]()
moet je er wel een hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef webspider het volgende:
[..]
De badkuip is altijd een leuke bron voor hilariteit![]()
Waar wil je?quote:
Check!quote:
op t strand, lekker in de zonquote:
Zand, dat schuurt...quote:
Niet te vergeten dat je een maand later nog het zand uit verschillende hoeken en gaten peutertquote:
je moet t ook niet in je oren stoppenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je een maand later nog het zand uit verschillende hoeken en gaten peutert
Daar ga je nogal op letten, in het heetst van de strijdquote:
Kloon van joey?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar ga je nogal op letten, in het heetst van de strijd
Ah, daar is het EQ al, de eeuwige troostprijs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Diego27 het volgende:
"Emotionele intelligentie" is veel belangrijker in het leven, daar kan je niet alleen jezelf maar ook andere beter mee helpen.
Ik heb ooit es een prachtnummer gehoord waarin de volgende briljante regel zat:quote:
Deze methode schijnt veelvuldig getest bij mensen vér onder de 30quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpen
Ik heb geen hoog EQ nodig!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, daar is het EQ al, de eeuwige troostprijs.
"ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòòòòòòòòòr".
"Er komt wat kwijl uit je oor"quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dusse, uitkijken met wat je in je oren stopt...![]()
Checkquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze methode schijnt veelvuldig getest bij mensen vér onder de 30.
dr gaat niets in mijn orenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit es een prachtnummer gehoord waarin de volgende briljante regel zat:
PJ likes to stick his dick in your ear, so you can hear him cum...
Dusse, uitkijken met wat je in je oren stopt...![]()
Red hot chilli peppersquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef Dickies het volgende:
What I've got you've got to get it put it in you.
Één van hun beste nummers.quote:
topickillerquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Één van hun beste nummers.
Athony Kiedis spreekt Give it away zo lekker rollend uit.
Morgen, y'all.
quote:
tuurlijk niet, blijkbaar heeft bijna iedereen vrijquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeje vrijdag!
Gebeurd hier nog wat?![]()
ja.. ik vind het tegenstrijdig klinken.. maar werk brengt de beste slowchat bij de mensen bovenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk niet, blijkbaar heeft bijna iedereen vrij
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. ik vind het tegenstrijdig klinken.. maar werk brengt de beste slowchat bij de mensen boven
quote:
Ik zit weer parraat..de vraag is; waarvoor eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk niet, blijkbaar heeft bijna iedereen vrij
T vreemde vind ik van dat feit, dat er verdacht veel aan sex gedacht word tijdens het werken..(of tieten..) Maar ach, geef ze es ongelijk..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]tuurlijk
je moet je soms kunnen richten op andere zaken dan werk
waardoor je t werk alleen maar beter doet
Het weekendquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T vreemde vind ik van dat feit, dat er verdacht veel aan sex gedacht word tijdens het werken..(of tieten..) Maar ach, geef ze es ongelijk..
Waar denk een vrouw aan tijdens het werk (algemeen gesproken, dan)?
euhm, hormonen? chocolade? knufelen? wat nog te doen na t werk? winkelen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T vreemde vind ik van dat feit, dat er verdacht veel aan sex gedacht word tijdens het werken..(of tieten..) Maar ach, geef ze es ongelijk..
Waar denk een vrouw aan tijdens het werk (algemeen gesproken, dan)?
Het weekend dus gewoonquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, hormonen? chocolade? knufelen? wat nog te doen na t werk? winkelen?
whatever?
Ik zoek je op zodra ik wakker ben..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Morgenik ben ook weer in het land der ontwaakten te vinden
zo veel gespreks stof!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, hormonen? chocolade? knufelen? wat nog te doen na t werk? winkelen?
whatever?
tuurlijk als ik klaar ben met werken, mits iemand naders ook voorhanden is wil ik neuken niet denkenquote:
Wat is het vandaag? (zit je wel op je werk?)quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft t gevoel, ik kan de hele wereld aan....
wat maakt t een verschil of je in spijkerbroek of in rok, blouse en laarzen gaat werken
Goede vrijdag is hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is het vandaag? (zit je wel op je werk?)
tis goede vrijdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is het vandaag? (zit je wel op je werk?)
Heb je iets om naar uit te levenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weekend is best, alleen zo demotiverend als men er op maandag al over begint..![]()
nee hoor, gewoon naar uitkijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weekend is best, alleen zo demotiverend als men er op maandag al over begint..![]()
Hehe, dat het goede vrijdag is weet ik (alle pubs zijn hier vandaag dicht!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis goede vrijdag
en jah ik zit op mijn werk
maar goed, ik kan de wereld aan
en geloof me, vandaag krijgt mijn collega het zwaar
4 dagen is een mooie lengtequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon naar uitkijken
tis alleen irri dat t vaak zo kort duurt
aah nee niet expirimenteelquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, dat het goede vrijdag is weet ik (alle pubs zijn hier vandaag dicht!)
Ik bedoelde, voor wat voor een outfit heb vandaag gekozen (aangezien je aardig 'experimenteel' klinkt)
Hou ons op de hoogte over die collega
Klinkt smaakvolquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah nee niet expirimenteel
maar goed:
paarse ribrok tot net boven de knie,
paars blousje getailleerd, met een rij bhsluitingen tot beneden, jah als je iets langer bent kun je naar binnen kijken
zwarte panty en laarzen tot net onder de knie
owjah enneh haartjes ingevlochten en mijn kleurlensjes in (oogjes lijken dan blauwer)quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Klinkt smaakvol
*P_P_S is 1.92.*
Over mijn lijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hoor ik je daar 'keukenhof' roepen?![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
owjah enneh haartjes ingevlochten en mijn kleurlensjes in (oogjes lijken dan blauwer)
helaas moet tot half 5 of t moet me net als gister lukken om mijn baas over te halen eerder weg te kunnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Helemaal op je paas-best.![]()
Moet je net als ik een volle dag werken, of mag je rond de lunch weg?
Met het beeld wat je me net heb beschreven van jezelf, moet je je baas wel kunnen overtuigen, denk ik zo..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas moet tot half 5 of t moet me net als gister lukken om mijn baas over te halen eerder weg te kunnen
maar ben bang dat eerste
ben bang van nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Met het beeld wat je me net heb beschreven van jezelf, moet je je baas wel kunnen overtuigen, denk ik zo..
Vib!quote:
Neem je het op?quote:
quote:
Ja, heerlijk toch? En daarna een half uur fietsenquote:
Fietsenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, heerlijk toch? En daarna een half uur fietsen![]()
Nou, het is meer spinning. Op zo'n ding dat niet vooruit komt, maar wel berg op gaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:13 schreef nixxx het volgende:
fietsen is wel leuk.. mits fatsoenlijke fiets... niet dat barrel dat ik hier heb
dat is dan weer ubersufquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou, het is meer spinning. Op zo'n ding dat niet vooruit komt, maar wel berg op gaat![]()
Eenschquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is dan weer ubersufga dan lekker buiten fietsen.. mooi weer dus...
Zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is dan weer ubersufga dan lekker buiten fietsen.. mooi weer dus...
Limburgquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ZegVind jij dan even wat bergen voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |