Ik ga voor optie 2: Vol laten lopen met mijn zelfgefabriceerde 'peurschuim'...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 2: Vol laten lopen met mijn zelfgefabriceerde 'peurschuim'...![]()
Waar jij wilt...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef Ynske het volgende:
Waarin neuken we elkaar eigenlijk?
Oh ja, goede vrijdagquote:
De badkuip is altijd een leuke bron voor hilariteitquote:
Check!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef webspider het volgende:
[..]
De badkuip is altijd een leuke bron voor hilariteit![]()
moet je er wel een hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef webspider het volgende:
[..]
De badkuip is altijd een leuke bron voor hilariteit![]()
Waar wil je?quote:
Check!quote:
op t strand, lekker in de zonquote:
Zand, dat schuurt...quote:
Niet te vergeten dat je een maand later nog het zand uit verschillende hoeken en gaten peutertquote:
je moet t ook niet in je oren stoppenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je een maand later nog het zand uit verschillende hoeken en gaten peutert
Daar ga je nogal op letten, in het heetst van de strijdquote:
Kloon van joey?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar ga je nogal op letten, in het heetst van de strijd
Ah, daar is het EQ al, de eeuwige troostprijs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Diego27 het volgende:
"Emotionele intelligentie" is veel belangrijker in het leven, daar kan je niet alleen jezelf maar ook andere beter mee helpen.
Ik heb ooit es een prachtnummer gehoord waarin de volgende briljante regel zat:quote:
Deze methode schijnt veelvuldig getest bij mensen vér onder de 30quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpen
Ik heb geen hoog EQ nodig!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, daar is het EQ al, de eeuwige troostprijs.
"ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòòòòòòòòòr".
"Er komt wat kwijl uit je oor"quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dusse, uitkijken met wat je in je oren stopt...![]()
Checkquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze methode schijnt veelvuldig getest bij mensen vér onder de 30.
dr gaat niets in mijn orenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit es een prachtnummer gehoord waarin de volgende briljante regel zat:
PJ likes to stick his dick in your ear, so you can hear him cum...
Dusse, uitkijken met wat je in je oren stopt...![]()
Red hot chilli peppersquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:48 schreef Dickies het volgende:
What I've got you've got to get it put it in you.
Één van hun beste nummers.quote:
topickillerquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Één van hun beste nummers.
Athony Kiedis spreekt Give it away zo lekker rollend uit.
Morgen, y'all.
quote:
tuurlijk niet, blijkbaar heeft bijna iedereen vrijquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeje vrijdag!
Gebeurd hier nog wat?![]()
ja.. ik vind het tegenstrijdig klinken.. maar werk brengt de beste slowchat bij de mensen bovenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk niet, blijkbaar heeft bijna iedereen vrij
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. ik vind het tegenstrijdig klinken.. maar werk brengt de beste slowchat bij de mensen boven
quote:
Ik zit weer parraat..de vraag is; waarvoor eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk niet, blijkbaar heeft bijna iedereen vrij
T vreemde vind ik van dat feit, dat er verdacht veel aan sex gedacht word tijdens het werken..(of tieten..) Maar ach, geef ze es ongelijk..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]tuurlijk
je moet je soms kunnen richten op andere zaken dan werk
waardoor je t werk alleen maar beter doet
Het weekendquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T vreemde vind ik van dat feit, dat er verdacht veel aan sex gedacht word tijdens het werken..(of tieten..) Maar ach, geef ze es ongelijk..
Waar denk een vrouw aan tijdens het werk (algemeen gesproken, dan)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |