mag dat niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
jij neukt op haar in, waarschijnlijk niet andersom.
moet je wel meteen door naar het centrum want ik ga zo lekker stappenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
nou ik ben even weg van mijn compu..
ik laat in het midden of ik ga slapen of dat ik de trein naar tilburg pak
ik reis wel via utrecht.. pik ik mini_rulez wel opquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
anders voelt mn voorbinddildo zich ook zo buiten gesloten...
Dat is praktisch hetzelfde.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
nou ik ben even weg van mijn compu..
ik laat in het midden of ik ga slapen of dat ik de trein naar tilburg pak
ow dan laat dat stappen maar zitten kom maar meteen naar mn huisquote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik reis wel via utrecht.. pik ik mini_rulez wel op
tot straksquote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dan laat dat stappen maar zitten kom maar meteen naar mn huis
het is ik-ga-douchen-en-daarna-mutsen-over-mn-outfit-tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Oh jee, is het weer netdoenofweneukentijd.
Laat ze lekker.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Polen het volgende:
Oh jee, is het weer netdoenofweneukentijd.
Wel puberaal hoor, zoveel smileysquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef Polen het volgende:
Ik ben weg.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef Polen het volgende:
Wat een kutsfeer weer.
quote:
Kutkapper.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
Iets meer eerbied zou wel gepast zijn. Onze lieve heer is zojuist verraden door Judas![]()
Het zou me niet verbazen als hij morgen aan het kruis genageld wordt.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
Iets meer eerbied zou wel gepast zijn. Onze lieve heer is zojuist verraden door Judas![]()
beetje oude koeien uit d sloot halenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Thisbe het volgende:
30 Zilverlingen stond gelijk aan een fortuin in die tijd. Judas werd gedwongen door het systeemquote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
Het zou me niet verbazen als hij morgen aan het kruis genageld wordt.![]()
Natuurlijk en hij had vast ook een ongelukkige jeugd gehad.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 Zilverlingen stond gelijk aan een fortuin in die tijd. Judas werd gedwongen door het systeem.
Vader weggelopen, moeder op jonge leeftijd dood, geslagen worden door z'n pleegouders. Je kent het wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk en hij had vast ook een ongelukkige jeugd gehad.![]()
En toen kreeg hij de verkeerde vrienden, een stuk of 12 nog wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Vader weggelopen, moeder op jonge leeftijd dood, geslagen worden door z'n pleegouders. Je kent het wel.![]()
Ja, met drugs enzo!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En toen kreeg hij de verkeerde vrienden, een stuk of 12 nog wel.![]()
Meer en Vaart verweer! Zal helaas gemotiveerd verworpen moeten worden. Dat kost me weer extra tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 Zilverlingen stond gelijk aan een fortuin in die tijd. Judas werd gedwongen door het systeem.
Ja en er zat een gozer bij die dacht dat hij de zoon van God was, dan weet je het wel.quote:
Ja, een sekte!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en er zat een gozer bij die dacht dat hij de zoon van God was, dan weet je het wel.
Het is dan ook geen toeval dat hij uiteindelijk zelfmoord gepleegd heeft.quote:
Zo typisch.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen toeval dat hij uiteindelijk zelfmoord gepleegd heeft.![]()
"Het is een ABC'tje" zou Cruyff zeggen.quote:
Elluk nadeel heb zun voordeel zou ook best kunnen, imoquote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Het is een ABC'tje" zou Cruyff zeggen.![]()
he verdoriequote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier is hij in elk geval nog niet langsgeweest.
Wat is dan het voordeel van jezelf ophangen aan een boomtak?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Elluk nadeel heb zun voordeel zou ook best kunnen, imo![]()
Ik zei niet dat het voor hem voordelig uitpakte.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van jezelf ophangen aan een boomtak?![]()
OK, dat is waar.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het voor hem voordelig uitpakte.
Ik ga mijn eigen geloof startenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor de rest van de mensheid ook niet, ik neem het terug, de sekte bestaat nog altijd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |