euhm, hormonen? chocolade? knufelen? wat nog te doen na t werk? winkelen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T vreemde vind ik van dat feit, dat er verdacht veel aan sex gedacht word tijdens het werken..(of tieten..) Maar ach, geef ze es ongelijk..
Waar denk een vrouw aan tijdens het werk (algemeen gesproken, dan)?
Het weekend dus gewoonquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, hormonen? chocolade? knufelen? wat nog te doen na t werk? winkelen?
whatever?
Ik zoek je op zodra ik wakker ben..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Morgenik ben ook weer in het land der ontwaakten te vinden
zo veel gespreks stof!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, hormonen? chocolade? knufelen? wat nog te doen na t werk? winkelen?
whatever?
tuurlijk als ik klaar ben met werken, mits iemand naders ook voorhanden is wil ik neuken niet denkenquote:
Wat is het vandaag? (zit je wel op je werk?)quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft t gevoel, ik kan de hele wereld aan....
wat maakt t een verschil of je in spijkerbroek of in rok, blouse en laarzen gaat werken
Goede vrijdag is hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is het vandaag? (zit je wel op je werk?)
tis goede vrijdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is het vandaag? (zit je wel op je werk?)
Heb je iets om naar uit te levenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weekend is best, alleen zo demotiverend als men er op maandag al over begint..![]()
nee hoor, gewoon naar uitkijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weekend is best, alleen zo demotiverend als men er op maandag al over begint..![]()
Hehe, dat het goede vrijdag is weet ik (alle pubs zijn hier vandaag dicht!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis goede vrijdag
en jah ik zit op mijn werk
maar goed, ik kan de wereld aan
en geloof me, vandaag krijgt mijn collega het zwaar
4 dagen is een mooie lengtequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon naar uitkijken
tis alleen irri dat t vaak zo kort duurt
aah nee niet expirimenteelquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, dat het goede vrijdag is weet ik (alle pubs zijn hier vandaag dicht!)
Ik bedoelde, voor wat voor een outfit heb vandaag gekozen (aangezien je aardig 'experimenteel' klinkt)
Hou ons op de hoogte over die collega
Klinkt smaakvolquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah nee niet expirimenteel
maar goed:
paarse ribrok tot net boven de knie,
paars blousje getailleerd, met een rij bhsluitingen tot beneden, jah als je iets langer bent kun je naar binnen kijken
zwarte panty en laarzen tot net onder de knie
owjah enneh haartjes ingevlochten en mijn kleurlensjes in (oogjes lijken dan blauwer)quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Klinkt smaakvol
*P_P_S is 1.92.*
Over mijn lijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hoor ik je daar 'keukenhof' roepen?![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
owjah enneh haartjes ingevlochten en mijn kleurlensjes in (oogjes lijken dan blauwer)
helaas moet tot half 5 of t moet me net als gister lukken om mijn baas over te halen eerder weg te kunnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Helemaal op je paas-best.![]()
Moet je net als ik een volle dag werken, of mag je rond de lunch weg?
Met het beeld wat je me net heb beschreven van jezelf, moet je je baas wel kunnen overtuigen, denk ik zo..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas moet tot half 5 of t moet me net als gister lukken om mijn baas over te halen eerder weg te kunnen
maar ben bang dat eerste
ben bang van nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Met het beeld wat je me net heb beschreven van jezelf, moet je je baas wel kunnen overtuigen, denk ik zo..
Vib!quote:
Neem je het op?quote:
quote:
Ja, heerlijk toch? En daarna een half uur fietsenquote:
Fietsenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, heerlijk toch? En daarna een half uur fietsen![]()
Nou, het is meer spinning. Op zo'n ding dat niet vooruit komt, maar wel berg op gaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:13 schreef nixxx het volgende:
fietsen is wel leuk.. mits fatsoenlijke fiets... niet dat barrel dat ik hier heb
dat is dan weer ubersufquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou, het is meer spinning. Op zo'n ding dat niet vooruit komt, maar wel berg op gaat![]()
Eenschquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is dan weer ubersufga dan lekker buiten fietsen.. mooi weer dus...
Zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is dan weer ubersufga dan lekker buiten fietsen.. mooi weer dus...
Limburgquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ZegVind jij dan even wat bergen voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |