Nee, het is algemeen bekend dat men op de LTS beter leert spellen dan op de universiteit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef Diego27 het volgende:
Over het algemeen wel, maar mensen met een hoge opleiding schrijven echt niet altijd foutloos nederlands. Dat heeft namelijk niet altijd wat met elkaar te maken.
Dat gaat er ook niet meer van komen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:20 schreef Thisbe het volgende:
Volgens mij wordt er nog net niet gevochten hier?
Die medicijnen komen meestal uit de publieke sector.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een bijdrage leveren aan de maatschappij, noem ik dat.
Wacht maar tot ik een medicijn ontdek dat jouw leven redt.
En wat als je foutloos schrijft en een hoog eq hebt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Diego27 het volgende:
Mijn slotpleidoo.
"Emotionele intelligentie" is veel belangrijker in het leven, daar kan je niet alleen jezelf maar ook andere beter mee helpen.
Krijg jij spellen op de uni?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is algemeen bekend dat men op de LTS beter leert spellen dan op de universiteit.![]()
Als je niet kunt spellen, is de kans een stuk kleiner dat je überhaupt ooit op de uni terechtkomt.quote:
Dat is ook een zeer goede !!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je nooit iemand over de vloer krijgt die je kraan moet komen maken die tikfouten maakt.
Stel je voor!!The horror
![]()
Dat moet je allemaal mee maken omdat je te dom bent om een rubbertje in een kraan te duwen.
Of dat iemand je huis moet verbouwen die een taalfout maakt! Gadverdamme![]()
Kan je die muur beter zelf metselen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En wat als je foutloos schrijft en een hoog eq hebt?
Daar hoor jij niet bij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En wat als je foutloos schrijft en een hoog eq hebt?
Bullshit!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je niet kunt spellen, is de kans een stuk kleiner dat je überhaupt ooit op de uni terechtkomt.
Daar ben je te laat voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Dickies het volgende:
Straks komt de term 'vadsig' weer voorbij!
Nee, lieve God, ik blijf toch altijd van je houdenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar hoor jij niet bij?![]()
Jij bent gewoon een koelbloedig monster![]()
ik kots op je![]()
Ergens moet die rel te ontlokken zijn! Lukt het?![]()
De kans is kleiner, maar hij bestaat wel.quote:
Not tonight, darling.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Godlike02 het volgende:
Ergens moet die rel te ontlokken zijn! Lukt het?![]()
Mooi ben je zekers !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, lieve God, ik blijf toch altijd van je houden![]()
Wisten jullie al dat ik slim, mooi en rijk ben?![]()
En foutloos spel natuurlijk!
Ik niet,quote:
We waren al bij 'Weight Watchers' aanbeland, dus het zit eraan te komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Dickies het volgende:
Straks komt de term 'vadsig' weer voorbij!
Ik ga je opvreten !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De kans is kleiner, maar hij bestaat wel.
[..]
Not tonight, darling.
Hoe zie jij dat eigenlijk aan die pasfoto, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik ga je opvreten !!
Alhoewel, dan ben ik wel ff bezig !!!![]()
Ik verlaag me niet tot het roepen van neucken op een inet forumquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, lieve God, ik blijf toch altijd van je houden![]()
Wisten jullie al dat ik slim, mooi en rijk ben?![]()
En foutloos spel natuurlijk!
En dat geld ook voor mij,quote:
Omdat het een panorama foto isquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat eigenlijk aan die pasfoto, als ik vragen mag?
Zo hebben we allemaal onze manco's !!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
We waren al bij 'Weight Watchers' aanbeland, dus het zit eraan te komen.
De ene wat groter dan de anderquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze manco's !!!
Even goede vrienden, maar ik wilde even een statement maken !
Aan het type kleding dat je daarop draagt !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat eigenlijk aan die pasfoto, als ik vragen mag?
Ja, het was duidelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze manco's !!!
Even goede vrienden, maar ik wilde even een statement maken !
Met dat verschil dat ik niet kan spellen en wel op de uni zit,quote:
Het staat wat raar om in een string over straat te gaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot het roepen van neucken op een inet forum![]()
Maar als je in string op de stoep staat heb ik niet direct de behoefte om te gaan slapen![]()
Het is juist oversized omdat ik zoveel ben afgevallen dat al m'n kleren te groot zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Aan het type kleding dat je daarop draagt !!
Flinke oversized, zodat het een en ander lekker verdoezeld wordt.
Vertel why ???quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het staat wat raar om in een string over straat te gaanOverigens heb ik een boxer aan, op aanraden van I.R Baboon
![]()
Indien de juiste boxer heeft IR een goede smaak.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het staat wat raar om in een string over straat te gaanOverigens heb ik een boxer aan, op aanraden van I.R Baboon
![]()
Zo kan 't ook maar alleen mensen die in een van die twee fases zitten, dragen dit zo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is juist oversized omdat ik zoveel ben afgevallen dat al m'n kleren te groot zijn.![]()
Je bent geloof ik de eerste die naar I.R luisterdquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Ga er anders even op doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:33 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo kan 't ook maar alleen mensen die in een van die twee fases zitten, dragen dit zo...
Toch ?![]()
\quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, het was duidelijk.
Een erg passend statement, want ik ben toevallig al maanden met Weight Watchers bezig.
Nou, oversized kleren kunnen ook gewoon lekker zitten hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:33 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zo kan 't ook maar alleen mensen die in een van die twee fases zitten, dragen dit zo...
Toch ?![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, oversized kleren kunnen ook gewoon lekker zitten hoor.
Hey, zo komt er tenminste een einde aan de vijandige sfeer hier. Of zoiets.quote:
Ach, zo nu en dan komt er wel wat verstandigs uit die jongen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent geloof ik de eerste die naar I.R luisterd![]()
Zal plato trouwens nog mee lurken?
Sorry ik kan het niet waarderen !quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, oversized kleren kunnen ook gewoon lekker zitten hoor.
Moet je dan hard slaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan komt er wel wat verstandigs uit die jongen!
Voordeel: Je hebt nooit trekquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet waarderen !
Doe mij maar lekker straks ook al ben je iets aan de forse kant, is helemaal niks mis mee.
Mijn vrouwtje is ook niet aan de dunne kant, maar ze is toch om op te eten !!![]()
Zachte dwang is voldoende! ik heb veel overredingskrachtquote:
Met of zonder zweep?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zachte dwang is voldoende! ik heb veel overredingskracht![]()
Nu ik er over begin, begin ik trek te krijgen...quote:
Beetje jammer !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Godlike02 het volgende:
Oh iemand nog Vodka?
Niet dat je van mij krijgt! maar wel gezellig als je mee drinkt.
TMIquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:38 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Nu ik er over begin, begin ik trek te krijgen...
Ik ga zo ff boven kijken of ze al aan het slapen is...![]()
Ik heb Skyy!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Godlike02 het volgende:
Oh iemand nog Vodka?
Niet dat je van mij krijgt! maar wel gezellig als je mee drinkt.
Net de 24 van afgelopen zondag gekeken, CSI staat nu op, daarna Las Vegas en dan eensquote:
Ik begin bijna aan season 5quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Net de 24 van afgelopen zondag gekeken, CSI staat nu op, daarna Las Vegas en dan eens
Het is inderdaad seizoen 5quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net toevallig nog eens 24 gezien omdat m'n vriendje het zat te kijken. Er is in die 5 jaar (ofzo) echt helemaal niks veranderd. Jack Bauer against the world.
5x17 is er al .. je loopt achterquote:
Neequote:
Nog 6 afleveringen oid ... met het huidige tempo dus nog 3 maandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
ik wacht met season 5 tot die in de usa is afgelopen
Dan kijk ik in 1 weekend heel season 5.
Dus eerst alle dvd;s verzamelen
DVD 4 is net uit geloof ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog 6 afleveringen oid ... met het huidige tempo dus nog 3 maanden
Die afleveringen heb ik al een jaar op mn HDquote:
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Die afleveringen heb ik al een jaar op mn HD
Ja knalde er uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef Thisbe het volgende:
Gohod! je bent verdwenen!
-rwxr--r-- 1 nivo users 367089664 May 3 2005 24.404.hdtv-lol.[BT].aviquote:
season 4?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef webspider het volgende:
[..]
-rwxr--r-- 1 nivo users 367089664 May 3 2005 24.404.hdtv-lol.[BT].avi
Bijna dan
404 is seizoen 4, aflevering 4quote:
Ik ga ff tukken denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:19 schreef Thisbe het volgende:
Maarmaar kom je nog terug?
Ik vind 9 uur al erg, maar jouw tijd slaat alles.quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:44 schreef vibri het volgende:
Biologische klokken zijn niet fijn
KAN je eens een dagje uitslapen, word je op de normale tijd wakker
Zolang dit het enige probleem is dat je biologische klok veroorzaakt, kan ik er nog wel mee leven...quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:44 schreef vibri het volgende:
Biologische klokken zijn niet fijn
KAN je eens een dagje uitslapen, word je op de normale tijd wakker
Er schijnt ook nog een maandelijkse biologische klok te zijn, echterquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang dit het enige probleem is dat je biologische klok veroorzaakt, kan ik er nog wel mee leven...![]()
Koocheekoocheequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang dit het enige probleem is dat je biologische klok veroorzaakt, kan ik er nog wel mee leven...![]()
Ik doelde meer op de rinkelende eierstokken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een maandelijkse biologische klok te zijn, echter
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de rinkelende eierstokken...![]()
Wacht maar tot je een jaar of dertig bent...quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaar of dertig bent...![]()
Precies, ik heb al stiekum ff gekeken of je nog naar die leeftijd tot moet of dat je er al bent...quote:
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de rinkelende eierstokken...![]()
Ik ga voor optie 2: Vol laten lopen met mijn zelfgefabriceerde 'peurschuim'...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Flink door elkaar rammelen schijnt te helpen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 2: Vol laten lopen met mijn zelfgefabriceerde 'peurschuim'...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |