Wat een last draag je mee!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar maak ik me óók druk om! Het leven is een tranendal.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Diego27 het volgende:
Nee maar jij hebt ook geen onafgeronde opleiding op ito niveau (ik namelijk ook niet) want jij bent natuurlijk een welonderwezen pisventje van net in de 20 die alles beter denkt te weten.
We spreken elkaar nog wel eens over een paar jaar als mensen je wat vaker hebben gewezen op je simpele verbeter gedrag, waar je helaas nergens mee komt in deze maatschappij
Vergeet namelijk niet dat in nederland zo'n 60 % van de mensen de taal niet goe beheerst, misschien je chef ook wel en ja zeg je 't daar dan ook tegen?
Check.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Diego27 het volgende:
Nee maar jij hebt ook geen onafgeronde opleiding op ito niveau (ik namelijk ook niet) want jij bent natuurlijk een welonderwezen pisventje van net in de 20 die alles beter denkt te weten.
Nou, ik werk niet, maar als ik dat ga doen is het waarschijnlijk voor de universiteit. Ik mag toch hopen dat ik daar niet onder mensen hoef te werken die dit soort fouten maken.quote:Vergeet namelijk niet dat in nederland zo'n 60 % van de mensen de taal niet goe beheerst, misschien je chef ook wel en ja zeg je 't daar dan ook tegen?
Welnee!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk. Ik kreeg laatst een reactie op m'n jaarlijkse bezwaarschrift tegen de aaslag waterschapsbelasting met een spelfout, belachelijk gewoon.![]()
Ik had het er over dat de foto onscherp isquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo ik zie 't ja !!!
Van die foto kan ik echt niet blij worden.
Zo kan ik ook nog wel wat leuke dingen verzinnen waar ik bij jou over kan klagen.
Doe ik toch ook niet...
Waar gaat wie wat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef Polen het volgende:
"Daar gaan we!"
Je wete weet nu al dat er geen normaal werk te vinden is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Check.
[..]
Nou, ik werk niet, maar als ik dat ga doen is het waarschijnlijk voor de universiteit. Ik mag toch hopen dat ik daar niet onder mensen hoef te werken die dit soort fouten maken.
Anyway, je moet niet alles wat je leest serieus nemen hier.
Sommige mensen vinden wetenschap gewoon leuker dan veel geld verdienen in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wete nu al dat er geen normaal werk te vinden is?
Dus maar onderzoek lopen op de universiteit?
Wat een mooi streven![]()
Gadver watquote:Ik mag toch hopen dat ik daar niet onder mensen hoef te werken die dit soort fouten maken.
Daarom juist, ik moet morgen vroeg op om naar de kerk te gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg!
Het is paesweakend!![]()
Nachtbagger![]()
Sterke vergelijkingquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Gadver watopmerking. Mensen die dus een schrijffout maken zijn dus minder.
Ik zeg toch ook niet dat jij naar de "weight watchers" moet
Komt op hetzelfde neer.
Ze zegt nergens dat mensen die taalfouten maken minderwaardig zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer.
Vaak genoeg herhalen dan ga je het vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden wetenschap gewoon leuker dan veel geld verdienen in het bedrijfsleven.
Nee, ze zegt dat ze wil werkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zegt nergens dat mensen die taalfouten maken minderwaardig zijn.![]()
Ze zegt dus dat ze daar niet onder dit soort mensen die taalfouten maken hoeft te werken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zegt nergens dat mensen die taalfouten maken minderwaardig zijn.![]()
Zit ik al bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer.
Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ze zegt dus dat ze daar niet onder dit soort mensen die taalfouten maken hoeft te werken.
Dat is volgens haar erg, nou dan ben je behoorlijk kortzichtig zeg. Heel jammer...
Maar ja opgroeien moet ze nog dus komt vast nog weleens goed.
Over het algemeen wel, maar mensen met een hoge opleiding schrijven echt niet altijd foutloos nederlands. Dat heeft namelijk niet altijd wat met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zit ik al bij.
Maar goed, ik zeg alleen maar dat mensen die aan een universiteit werken over het algemeen wel redelijk foutloos Nederlands kunnen schrijven.
Een bijdrage leveren aan de maatschappij, noem ik dat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vaak genoeg herhalen dan ga je het vanzelf geloven![]()
Verkapt uitkering trekken noemen we dat![]()
Ik hoop ook dat je nooit iemand over de vloer krijgt die je kraan moet komen maken die tikfouten maakt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zit ik al bij.
Maar goed, ik zeg alleen maar dat mensen die aan een universiteit werken over het algemeen wel redelijk foutloos Nederlands kunnen schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |