mooie fotos manquote:Op donderdag 13 april 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
.....
ATB-NG is toch ook al bijna ERTMS?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er worden geen nieuwe baanvakken meer met ATB-varianten beveiligd omdat ERTMS zo goed als klaar is, en de Europese standaard is.
European Rail Traffic Management Systemquote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is ERTMS sowieso?
EuroRail Train Management System of zoiets?
alsdus die PDFquote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ah coolen dat gaat ATB vervangen begrijp ik?
Daar heb ik vandaag van Utrecht naar Rotterdam ingezetenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo als met alles wijkt nederland standaard afquote:Op donderdag 13 april 2006 17:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Grootste verschil is dat het een europese standaard is.
Eh ja, zo'n wazige regel is er wel geloof ik. Daarom worden alle nieuwe lijnen zonder overwegen gebouwd (en de spoorverdubbelingen ook, maar dat is meer omdat een overweg over vier sporen bijzonder onveilig is).quote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
je mag toch ook niet harder dan 140 als er overwegen in de baanvak zitten?
Functioneel gezien wel, technisch gezien niet... Jammer van al die jaren ontwikkeling die in ATB-NG zitten.quote:
is die in Hilversum niet over6 sporen ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, zo'n wazige regel is er wel geloof ik. Daarom worden alle nieuwe lijnen zonder overwegen gebouwd (en de spoorverdubbelingen ook, maar dat is meer omdat een overweg over vier sporen bijzonder onveilig is).
maar dat had dan temaken dat ATB-EG/NG de spoorbomen nooit optijd kon sluiten?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, zo'n wazige regel is er wel geloof ik. Daarom worden alle nieuwe lijnen zonder overwegen gebouwd (en de spoorverdubbelingen ook, maar dat is meer omdat een overweg over vier sporen bijzonder onveilig is).
meende ik ook? maar daar zit toch ook een hekwerkje aan de slagboom gebonden?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is die in Hilversum niet over6 sporen ofzo?
Jawel, maar daar wordt geen 140km/u gereden.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is die in Hilversum niet over6 sporen ofzo?
kweeniet hoe het dan met ERMTS geregeld gaat worden? aangezien het geheid ergens ONMOGELIJK zal zijn om de overweg te verwijderen?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt geen 140km/u gereden.
Ik weet niet precies wat de reden is om niet harder dan 140km/u te rijden over een baanvak met overwegen. Ik vermoed dat een risico-inschatting gedaan is, en dat 160km/u gewoon een te groot risico met zich meebrengt, ook met het oog op ontsporing van de trein bij een aanrijding. Dat overwegen niet op tijd dichtgaan kan het niet zijn. Dan moet je de zogenaamde aankondiging verplaatsen en dan gaat ie eerder dicht (dat dit wel wat voeten in de aarde heeft, is punt twee).
Ja dat hekje is wel zo ja. Ellende met 6 sporen is eigenlijk vooral dater altijd wel eentje bezetis, en die overweg dus ongeveer driekwart van de tijd dicht isquote:Op donderdag 13 april 2006 18:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
meende ik ook? maar daar zit toch ook een hekwerkje aan de slagboom gebonden?
Dan rij je dus niet harder dan 140 daarquote:Op donderdag 13 april 2006 18:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kweeniet hoe het dan met ERMTS geregeld gaat worden? aangezien het geheid ergens ONMOGELIJK zal zijn om de overweg te verwijderen?
en dan zal je net in een IC traject zittenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan rij je dus niet harder dan 140 daarLijkt mij dan...
Ja, pech. Had je de overweg maar weg moeten halenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en dan zal je net in een IC traject zittenlekker met 200 ( k noem wat ) en dan moet je remmen tot 140
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, pech. Had je de overweg maar weg moeten halen
Nee, maar er worden steeds meer overwegen opgeheven. Het ideale zou zijn een land zonder overwegen, maar dat haal je nooit.quote:
Nou waarom niet? IN Amsterdam is het aardig geluktquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, maar er worden steeds meer overwegen opgeheven. Het ideale zou zijn een land zonder overwegen, maar dat haal je nooit.
nja op dieselspoor kan je toch niet zo hard, trekken die treinen toch nooit een keer, wordt t gewicht van de trein veel te hoogquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, maar er worden steeds meer overwegen opgeheven. Het ideale zou zijn een land zonder overwegen, maar dat haal je nooit.
Ja, maar daar heb je dan ook weinig landelijke overpadenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom niet? IN Amsterdam is het aardig gelukt
moauw mja maar k denk dat als je in een BOEREN Gat komt waar 2x per uur een IC langs jakkert dat het wat minder prio heefT?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom niet? IN Amsterdam is het aardig gelukt
mja ach, en je kan niet overal even makkelijk ene meter of 3 de grond in graven om een tunneltje te makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dan ook weinig landelijke overpaden
ERTMS op grote schaal invoeren is ook nog lang niet aan de orde. Tegen die tijd zal de overwegreductiejihad al wel ver gevorderd zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kweeniet hoe het dan met ERMTS geregeld gaat worden? aangezien het geheid ergens ONMOGELIJK zal zijn om de overweg te verwijderen?
ach boeit toch geen ruk? Ze maken toch ook tunneltjes onder de snelweg door en zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw mja maar k denk dat als je in een BOEREN Gat komt waar 2x per uur een IC langs jakkert dat het wat minder prio heefT?
was ERTMS vorig jaar toen de noordelijke dieselijntjes ATB-NG kregen al gereed dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef Tfz het volgende:
[..]
ERTMS op grote schaal invoeren is ook nog lang niet aan de orde. Tegen die tijd zal de overwegreductiejihad al wel ver gevorderd zijn.
Wel gaaf trouwens heequote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef Tfz het volgende:
[..]
ERTMS op grote schaal invoeren is ook nog lang niet aan de orde. Tegen die tijd zal de overwegreductiejihad al wel ver gevorderd zijn.
snelweg != spoorquote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach boeit toch geen ruk? Ze maken toch ook tunneltjes onder de snelweg door en zo?OOK in het boerenland?
Nee, nog niet genoeg om het in te bouwen. Verder hadden ze NoordNed dan moeten dwingen ERTMS in die Wadlopers in te bouwen, terwijl er bij de grote revisie van die dingen net ATB-NG in was gebouwd.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
was ERTMS vorig jaar toen de noordelijke dieselijntjes ATB-NG kregen al gereed dan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel gaaf trouwens heeeen Europese standaard, op 3 lijntjes per land
wrom moest er nou ineens zo nodig ATB op die trajecten? ze wisten toen ook al dat er NIEUWE! treinen zouden komen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, nog niet genoeg om het in te bouwen. Verder hadden ze NoordNed dan moeten dwingen ERTMS in die Wadlopers in te bouwen, terwijl er bij de grote revisie van die dingen net ATB-NG in was gebouwd.
en als het er nou vlak langs ligt en ze zijn toch bezig?quote:
Wat heeft ATB sowieso voor zin met die postkoetsen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wrom moest er nou ineens zo nodig ATB op die trajecten? ze wisten toen ook al dat er NIEUWE! treinen zouden komen?
mja, bij Grou-jirnsum maar even de overweg kwijt raken?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als het er nou vlak langs ligt en ze zijn toch bezig?
Hrv - Lwd zou kunnen?
ROFL!!!!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft ATB sowieso voor zin met die postkoetsen?
Wat heeft de komst van nieuw materieel te maken met de implementatie van een beveiligingssysteem? Het nieuwe materieel maakt daar ook gebruik van.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
wrom moest er nou ineens zo nodig ATB op die trajecten? ze wisten toen ook al dat er NIEUWE! treinen zouden komen?
Toen ze begonnen met het inbouwen van ATB-NG op die Noordelijke lijnen? Nee.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wrom moest er nou ineens zo nodig ATB op die trajecten? ze wisten toen ook al dat er NIEUWE! treinen zouden komen?
Dat ze dan direct op ERMTS konden ? :pquote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef Tfz het volgende:
[..]
Wat heeft de komst van nieuw materieel te maken met de implementatie van een beveiligingssysteem? Het nieuwe materieel maakt daar ook gebruik van.
Dat ongeluk bij Sauwerd gebeurde op een baanvak met centrale radioverkeersleiding. De treinen kregen per radio de rijopdrachten door, er stonden geen seinen. En dat is een keer misgegaan. Verder stelt de wet dat op alle baanvakken waar harder dan 40 of 100 gereden wordt, er ATB aanwezig moet zijn in enige vorm.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja er was ooit bij Sauwerd iets mis gegaan geloof ik. In 1981? En daarom moet er in 2005 nog even ATB aangelegd worden? Omdat er in 2006 ERTMS aan komt?
Ik niet snap
Wetten zijn er om te breken *ahum*quote:Op donderdag 13 april 2006 19:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ongeluk bij Sauwerd gebeurde op een baanvak met centrale radioverkeersleiding. De treinen kregen per radio de rijopdrachten door, er stonden geen seinen. En dat is een keer misgegaan. Verder stelt de wet dat op alle baanvakken waar harder dan 40 of 100 gereden wordt, er ATB aanwezig moet zijn in enige vorm.
Nee, niet als het om dit soort veiligheidskwesties gaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wetten zijn er om te breken *ahum*
ERTMS is een volledig nieuw systeem gericht op het verhogen van de beschikbare capaciteit, veiligheid en dergelijke. Waarom zou je dat willen inbouwen op zo'n lijntje? ERTMS komt alleen op de Betuweroute, HSL en Amsterdam-Utrecht voorlopig. Nederland loopt voorop met de invoering van dat systeem, alleen in Zwitserland wordt het geloof ik ook al gebruikt, en ook maar op één of enkele drukke baanvakken.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
Dat ze dan direct op ERMTS konden ? :p
Het gaat al iets harder inmiddels, zie dit plaatje van http://www.ertms.com:quote:Op donderdag 13 april 2006 19:35 schreef Tfz het volgende:
[..]
ERTMS is een volledig nieuw systeem gericht op het verhogen van de beschikbare capaciteit, veiligheid en dergelijke. Waarom zou je dat willen inbouwen op zo'n lijntje? ERTMS komt alleen op de Betuweroute, HSL en Amsterdam-Utrecht voorlopig. Nederland loopt voorop met de invoering van dat systeem, alleen in Zwitserland wordt het geloof ik ook al gebruikt, en ook maar op één of enkele drukke baanvakken.
Heerlen - Maastricht is echt een testtraject, net als daar bij Meppel. Allemaal aparte seinen langs de baan voor tijdens proefritten en zo!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlen-maastricht
Nou ja goed. Ik zou ook vast ATB aanleggen, want die euro shit dat duurt nog wel ff
Ach Meppel - Leeuwarden heeft t wel al in de testquote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlen-maastricht
Nou ja goed. Ik zou ook vast ATB aanleggen, want die euro shit dat duurt nog wel ff
Zal wel loslopen denk ik. Er zijn ook lijnen waar ATB-NG aansluit op ATB-EG en dat werkt volgens mij ook wel aardig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef FredvZ het volgende:
Ben toch benieuwd of dat ERTMS goed aan gaan sluiten op ATB op de plaatsen waar de HSL en Betuwelijn hier bij Rotterdam zijn aangesloten op het normale spoor.
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
Er was ook één iemand met een kaartje en een OV. En de naieve conducteur liet ze er mee wegkomen...
Niks.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?
ja die had hij natuurlijk moeten laten afvoeren in een gereedstaand arrestantenbusje. Crimineel tuigquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks.Ik bedoelde dat ie de mensen zķnder kaartje ermee weg liet komen.
Tsja, Bij de net aangekomen trein helpt het ook niet echt waarschijnlijk. De helft van de passagiers zal nog niet in de trein zitten. Stationsomroepen lijkt mij effectiever.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?
Ik hoorde trouwens in allebei mijn treinen (IC Ut-Ht en stoptrein Ht-Hto) omgeroepen worden dat de OV-weekkaart niet geldig was als vervoerbewijs, maar wel als kortingkaart, en dat je er dus nog een kaartje bij moest kopen als je een OVweek hebt. Jawel: ongeveer 7 seconden voordat de deuren dichtgingen, nadat de betreffende treinen 10 resp 12 minuten stil gestaan hadden
"Okee, we waarschuwen jeMaar het kost je wel een aansluiting
"
De conducteur had zijn leesbril nodig om het te kunnen lezen, dus de lettertjes zijn blijkbaar vrij klein. Maar ik heb geen OV meer, dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die had hij natuurlijk moeten laten afvoeren in een gereedstaand arrestantenbusje. Crimineel tuig
Studenten noemt zich datde Intellectuele voorhoede van de maatschappij
Nog te lam om de achterkant van een toch al gratis vervoerbewijs te lezen
De IC's Ut -> Ht staan in Ut maar drie (800/900) of vijf (3500) minuten stil, dus op dat punt klopt je verhaaltje niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoorde trouwens in allebei mijn treinen (IC Ut-Ht en stoptrein Ht-Hto) omgeroepen worden dat de OV-weekkaart niet geldig was als vervoerbewijs, maar wel als kortingkaart, en dat je er dus nog een kaartje bij moest kopen als je een OVweek hebt. Jawel: ongeveer 7 seconden voordat de deuren dichtgingen, nadat de betreffende treinen 10 resp 12 minuten stil gestaan hadden
"Okee, we waarschuwen jeMaar het kost je wel een aansluiting
"
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:18 schreef Tfz het volgende:
[..]
De IC's Ut -> Ht staan in Ut maar drie (800/900) of vijf (3500) minuten stil, dus op dat punt klopt je verhaaltje niet.En als ik met de stopper uit Nm aan kom in Ht dan zou ik ook eerst eens rustig koffie gaan drinken en wachten totdat iedereen is overgestapt (aansluitingen uit Tb en Ehv) voordat ik ging omroepen, het heeft namelijk niet zo veel zin om te gaan roepen als er nog amper iemand in de trein zit.
Klopt, die loopt vaak tegelijk binnen met de IC van Rotterdam naar Deventer/Enschede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoorGod, die paar minuten, waar hebben we het over?
Lang genoeg iig
dat bedacht ik me ook net?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef verzameldirk het volgende:
misschien een domme vraag, maar met mijn 40 jarige treinspotterschap
heb ik toch geen idee wat een ===
ik zag bij Onnen dat alle Siemens treinen afgerangeerd zijn====
is........![]()
![]()
..
wat is een Siemenstrein![]()
![]()
Railfloppers natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef verzameldirk het volgende:
misschien een domme vraag, maar met mijn 40 jarige treinspotterschap
heb ik toch geen idee wat een ===
ik zag bij Onnen dat alle Siemens treinen afgerangeerd zijn====
is........![]()
![]()
..
wat is een Siemenstrein![]()
![]()
ja hoor, op de terugweg, gastje 1 bank verderopquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks.Ik bedoelde dat ie de mensen zķnder kaartje ermee weg liet komen.
Ja jammer dan, moet ie maar leren lezen hč!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, op de terugweg, gastje 1 bank verderop
Nou, hij ging mooi de bietenkar op hoor
"enkeltje Ht-Ut met korting, ¤ 4,50, plus 35.... dat is... ¤ 39,50 alsjeblieft"
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Matjes 64 die al sinds Fred Flintstone met SIEMENS reclame rond rijden?Gokje hoor
de banen bestaan nog welquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...
Kan je nagaan hoe lang die dingen al in Onnen staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...
Whehehehe!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang die dingen al in Onnen staan
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mogen ze de reclame meteen weer invoeren, met namen de reclamekoplopersDe KLM trein
Aegon trein
Martinair trein
Wat waren die mooi
idd!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mogen ze de reclame meteen weer invoeren, met namen de reclamekoplopersDe KLM trein
Aegon trein
Martinair trein
Wat waren die mooi
De Lage Landen Koploper niet vergeten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mogen ze de reclame meteen weer invoeren, met namen de reclamekoplopersDe KLM trein
Aegon trein
Martinair trein
Wat waren die mooi
mijn icon is nu gaverquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat de sponsoring-opbrengsten in mindering gebracht worden op de tarieven
*RINGGGGG
Kut is het al zo laat?
replace koploper met doodloperquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Lage Landen Koploper niet vergeten!
Hier op de achtergrond:
[afbeelding]
En hier wat dichterbij:
[afbeelding]
ja jaquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jade hele dag al. En af en toe hebben we dezelfde
tis niet meer wat het geweest is :/quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
die koeienvangers op die koplopers, die waren ook vet
Die zitten er nog steeds op. Toen ik die foto's dia's maakte, zaten ze er net op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
die koeienvangers op die koplopers, die waren ook vet
wat zijn koeievangers?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zitten er nog steeds op. Toen ik die foto's dia's maakte, zaten ze er net op.
De zwarte gebogen platen vooronder, onder de koppelingquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef petre86 het volgende:
wat zijn koeievangers?
zijn die weg dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De zwarte gebogen platen vooronder, onder de koppeling
tevens mensen vanger? voor als een idioot voor de trein gaat staan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De zwarte gebogen platen vooronder, onder de koppeling
Dan kunnen ze beter een groot net om het spoor zettenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
tevens mensen vanger? voor als een idioot voor de trein gaat staan?
klopt maar anders is die te langquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter een groot net om het spoor zetten
Je icoon met DD-AR mist trouwens nog een Bv-tje...
Als je had opgelet zag je dat het me niet om het aantal minuten ging, maar over het feit dat je blijkbaar aan feitenverdraaiing doet om het gebeuren enigszins in het belachelijke te trekken....quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoorGod, die paar minuten, waar hebben we het over?
Lang genoeg iig
Nee. Ik vind het ICM er trouwens fraaier uitzien met baanruimer, dan zonder. Als die kap er vanaf is zie je gewoon het stalen profiel er onder zitten, en dat is een flinke balk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:02 schreef petre86 het volgende:
zijn die weg dan?
nee, zitten er nog opquote:
loop je nou toestanden te zoeken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:30 schreef Tfz het volgende:
[..]
Als je had opgelet zag je dat het me niet om het aantal minuten ging, maar over het feit dat je blijkbaar aan feitenverdraaiing doet om het gebeuren enigszins in het belachelijke te trekken....
Slopert...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:38 schreef Dichterbijer het volgende:
De Railh(fl)opper:
[afbeelding]
Maar weet iemand hun lot?
om maar te zwijgen van het onderhoud wat er bijna constand aan moet gebeuren :pquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Slopert...
Of er moet nog ergens een spoorwegbedrijf zijn die er interesse in heeft, maar de kans is klein.
Voor de NS zijn ze te duur omdat het een serie is van maar 9 stellen...
idd, we mogen eigenlijk blij zijn dat ze bij NS eerst een prototype serie besteld hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
om maar te zwijgen van het onderhoud wat er bijna constand aan moet gebeuren :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |