Heerlen - Maastricht is echt een testtraject, net als daar bij Meppel. Allemaal aparte seinen langs de baan voor tijdens proefritten en zo!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlen-maastricht
Nou ja goed. Ik zou ook vast ATB aanleggen, want die euro shit dat duurt nog wel ff
Ach Meppel - Leeuwarden heeft t wel al in de testquote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlen-maastricht
Nou ja goed. Ik zou ook vast ATB aanleggen, want die euro shit dat duurt nog wel ff
Zal wel loslopen denk ik. Er zijn ook lijnen waar ATB-NG aansluit op ATB-EG en dat werkt volgens mij ook wel aardig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef FredvZ het volgende:
Ben toch benieuwd of dat ERTMS goed aan gaan sluiten op ATB op de plaatsen waar de HSL en Betuwelijn hier bij Rotterdam zijn aangesloten op het normale spoor.
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
Er was ook één iemand met een kaartje en een OV. En de naieve conducteur liet ze er mee wegkomen...
Niks.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?
ja die had hij natuurlijk moeten laten afvoeren in een gereedstaand arrestantenbusje. Crimineel tuigquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks.Ik bedoelde dat ie de mensen zónder kaartje ermee weg liet komen.
Tsja, Bij de net aangekomen trein helpt het ook niet echt waarschijnlijk. De helft van de passagiers zal nog niet in de trein zitten. Stationsomroepen lijkt mij effectiever.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een kaartje en een OV?
Ik hoorde trouwens in allebei mijn treinen (IC Ut-Ht en stoptrein Ht-Hto) omgeroepen worden dat de OV-weekkaart niet geldig was als vervoerbewijs, maar wel als kortingkaart, en dat je er dus nog een kaartje bij moest kopen als je een OVweek hebt. Jawel: ongeveer 7 seconden voordat de deuren dichtgingen, nadat de betreffende treinen 10 resp 12 minuten stil gestaan hadden
"Okee, we waarschuwen jeMaar het kost je wel een aansluiting
"
De conducteur had zijn leesbril nodig om het te kunnen lezen, dus de lettertjes zijn blijkbaar vrij klein. Maar ik heb geen OV meer, dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die had hij natuurlijk moeten laten afvoeren in een gereedstaand arrestantenbusje. Crimineel tuig
Studenten noemt zich datde Intellectuele voorhoede van de maatschappij
Nog te lam om de achterkant van een toch al gratis vervoerbewijs te lezen
De IC's Ut -> Ht staan in Ut maar drie (800/900) of vijf (3500) minuten stil, dus op dat punt klopt je verhaaltje niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoorde trouwens in allebei mijn treinen (IC Ut-Ht en stoptrein Ht-Hto) omgeroepen worden dat de OV-weekkaart niet geldig was als vervoerbewijs, maar wel als kortingkaart, en dat je er dus nog een kaartje bij moest kopen als je een OVweek hebt. Jawel: ongeveer 7 seconden voordat de deuren dichtgingen, nadat de betreffende treinen 10 resp 12 minuten stil gestaan hadden
"Okee, we waarschuwen jeMaar het kost je wel een aansluiting
"
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:18 schreef Tfz het volgende:
[..]
De IC's Ut -> Ht staan in Ut maar drie (800/900) of vijf (3500) minuten stil, dus op dat punt klopt je verhaaltje niet.En als ik met de stopper uit Nm aan kom in Ht dan zou ik ook eerst eens rustig koffie gaan drinken en wachten totdat iedereen is overgestapt (aansluitingen uit Tb en Ehv) voordat ik ging omroepen, het heeft namelijk niet zo veel zin om te gaan roepen als er nog amper iemand in de trein zit.
Klopt, die loopt vaak tegelijk binnen met de IC van Rotterdam naar Deventer/Enschede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoorGod, die paar minuten, waar hebben we het over?
Lang genoeg iig
dat bedacht ik me ook net?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef verzameldirk het volgende:
misschien een domme vraag, maar met mijn 40 jarige treinspotterschap
heb ik toch geen idee wat een ===
ik zag bij Onnen dat alle Siemens treinen afgerangeerd zijn====
is........![]()
![]()
..
wat is een Siemenstrein![]()
![]()
Railfloppers natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef verzameldirk het volgende:
misschien een domme vraag, maar met mijn 40 jarige treinspotterschap
heb ik toch geen idee wat een ===
ik zag bij Onnen dat alle Siemens treinen afgerangeerd zijn====
is........![]()
![]()
..
wat is een Siemenstrein![]()
![]()
ja hoor, op de terugweg, gastje 1 bank verderopquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks.Ik bedoelde dat ie de mensen zónder kaartje ermee weg liet komen.
Ja jammer dan, moet ie maar leren lezen hè!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, op de terugweg, gastje 1 bank verderop
Nou, hij ging mooi de bietenkar op hoor
"enkeltje Ht-Ut met korting, ¤ 4,50, plus 35.... dat is... ¤ 39,50 alsjeblieft"
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Matjes 64 die al sinds Fred Flintstone met SIEMENS reclame rond rijden?Gokje hoor
de banen bestaan nog welquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...
Kan je nagaan hoe lang die dingen al in Onnen staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NS heeft de reclame op de blauwe banen van stoptreinmaterieel al járen geleden afgeschaft...
Whehehehe!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang die dingen al in Onnen staan
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mogen ze de reclame meteen weer invoeren, met namen de reclamekoplopersDe KLM trein
Aegon trein
Martinair trein
Wat waren die mooi
idd!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mogen ze de reclame meteen weer invoeren, met namen de reclamekoplopersDe KLM trein
Aegon trein
Martinair trein
Wat waren die mooi
De Lage Landen Koploper niet vergeten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mogen ze de reclame meteen weer invoeren, met namen de reclamekoplopersDe KLM trein
Aegon trein
Martinair trein
Wat waren die mooi
mijn icon is nu gaverquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat de sponsoring-opbrengsten in mindering gebracht worden op de tarieven
*RINGGGGG
Kut is het al zo laat?
replace koploper met doodloperquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Lage Landen Koploper niet vergeten!
Hier op de achtergrond:
[afbeelding]
En hier wat dichterbij:
[afbeelding]
ja jaquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jade hele dag al. En af en toe hebben we dezelfde
tis niet meer wat het geweest is :/quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
die koeienvangers op die koplopers, die waren ook vet
Die zitten er nog steeds op. Toen ik die foto's dia's maakte, zaten ze er net op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
die koeienvangers op die koplopers, die waren ook vet
wat zijn koeievangers?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zitten er nog steeds op. Toen ik die foto's dia's maakte, zaten ze er net op.
De zwarte gebogen platen vooronder, onder de koppelingquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef petre86 het volgende:
wat zijn koeievangers?
zijn die weg dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De zwarte gebogen platen vooronder, onder de koppeling
tevens mensen vanger? voor als een idioot voor de trein gaat staan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De zwarte gebogen platen vooronder, onder de koppeling
Dan kunnen ze beter een groot net om het spoor zettenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
tevens mensen vanger? voor als een idioot voor de trein gaat staan?
klopt maar anders is die te langquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter een groot net om het spoor zetten
Je icoon met DD-AR mist trouwens nog een Bv-tje...
Als je had opgelet zag je dat het me niet om het aantal minuten ging, maar over het feit dat je blijkbaar aan feitenverdraaiing doet om het gebeuren enigszins in het belachelijke te trekken....quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
treinnummer zal me verder jeuken maar de IC van 7:47 (uit schiphol?) naar EIndhoven staat er om 7:39 vaak al hoorGod, die paar minuten, waar hebben we het over?
Lang genoeg iig
Nee. Ik vind het ICM er trouwens fraaier uitzien met baanruimer, dan zonder. Als die kap er vanaf is zie je gewoon het stalen profiel er onder zitten, en dat is een flinke balk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:02 schreef petre86 het volgende:
zijn die weg dan?
nee, zitten er nog opquote:
loop je nou toestanden te zoeken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:30 schreef Tfz het volgende:
[..]
Als je had opgelet zag je dat het me niet om het aantal minuten ging, maar over het feit dat je blijkbaar aan feitenverdraaiing doet om het gebeuren enigszins in het belachelijke te trekken....
Slopert...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:38 schreef Dichterbijer het volgende:
De Railh(fl)opper:
[afbeelding]
Maar weet iemand hun lot?
om maar te zwijgen van het onderhoud wat er bijna constand aan moet gebeuren :pquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Slopert...
Of er moet nog ergens een spoorwegbedrijf zijn die er interesse in heeft, maar de kans is klein.
Voor de NS zijn ze te duur omdat het een serie is van maar 9 stellen...
idd, we mogen eigenlijk blij zijn dat ze bij NS eerst een prototype serie besteld hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
om maar te zwijgen van het onderhoud wat er bijna constand aan moet gebeuren :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |