SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van vorige keer staat in het vorige deel. Hij deed dus nu Kids niet (maakt mij niet zo uit) en No Regrets niet. Daar voor in de plaats kwamen de twee snippets van Hot Fudge en Take a walk. Het was wel in een veel kleiner stadion deze keer, met maar 18.000 man. De vorige konden er 45.000 man in. Ook stond in het verslag dat het veel kleiner ingericht was, met maar maar 3 achtergrondzangers. [
No Regrets is mijn favo nummer, dus ik hoop dat hij wel voorbij komt in Europa. Wat denken jullie?
[ Bericht 5% gewijzigd door JeroenV op 19-04-2006 23:58:44 ]
ok, nou ik nog nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Zie mij kaartje hierboven.
Ik ga alleen naar Brussel, dus jullie zullen nog even moeten wachten. Ik heb hem maandag pas binnen gehad.
ja inderdaad, amsterdamquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef JeroenV het volgende:
Waar ga je heen?
Denk dat de mensen die naar Amsterdam gaan nog minimaal een week moeten wachten.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:06 schreef JeroenV het volgende:
Omdat er mensen zijn die de setlist even nog niet zien, in een spoiler:Het vlak is bij mij wit weet niet hoe dat bij andere is? maar nu zie ik ze wel nou ja nog even wachten vind trouwens wel dat die weinig nummers speelt zijn er maar 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van vorige keer staat in het vorige deel. Hij deed dus nu Kids niet (maakt mij niet zo uit) en No Regrets niet. Daar voor in de plaats kwamen de twee snippets van Hot Fudge en Take a walk. Het was wel in een veel kleiner stadion deze keer, met maar 18.000 man. De vorige konden er 45.000 man in. Ook stond in het verslag dat het veel kleiner ingericht was, met maar maar 3 achtergrondzangers. [
No Regrets is mijn favo nummer, dus ik hoop dat hij wel voorbij komt in Europa. Wat denken jullie?![]()
Ahaquote:Op zondag 21 mei 2006 14:18 schreef JeroenV het volgende:
Dat is een spoiler. Omdat niet iedereen misschien de setlist wilt zien heb ik het even zo gedaan. Als je met je muis markeert zie je de tekst wel.
Ah... Zag gister in de bevestigingsmail staan dat er wel een verstuurd mailtje zou zijn...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:09 schreef JeroenV het volgende:
Die bevestiging krijg je niet... Heeft niemand tot nu toe gehad, ik ook niet. En ik heb ze al binnen. Voor Brussel weliswaar.
Heb je die kaarten voor Brussel al lang binnen?quote:Ticket Delivery
Tickets will be dispatched via secure delivery 4 weeks prior to the event. You will receive an automated e-mail confirming dispatch.
Die van Brussel heb ik sinds vorige week maandag binnen. Wat ik wel mooi vind is dat ze veeel mooier zijn dan de kaartjes die je via Ticketbox koopt. Kijk maar naar het plaatje hierboven wat ik gepost had.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ah... Zag gister in de bevestigingsmail staan dat er wel een verstuurd mailtje zou zijn...
[..]
Heb je die kaarten voor Brussel al lang binnen?
Kon je dan geen maat doorgeven? En anders tja naar je shirt groeien hequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Vicky het volgende:
Ik heb dat shirt wel gehad, kreeg m eigenlijk al heel snel, ergens in oktober volgens mij. Hij is alleen te klein
Ik heb er ook een, maat door gegeven (XL).quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef kluivie het volgende:
[..]
Kon je dan geen maat doorgeven? En anders tja naar je shirt groeien he
Tja is altijd wat met die engelse pfff nou ja straks maar in de ArenA kijken voor shirts, ze schijnen altijd wel mooi te wezen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef Vicky het volgende:
ja dat kon wel, maar die engelse maten vallen heel klein..
Ik had vorige keer een shirt gekocht in de ArenA. Gepast en volgens vriendin wastie goed. Kom ik thuis, doe ik 'm nog een keer aan, istie weer te groot.. ARGHHHquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:01 schreef kluivie het volgende:
[..]
Tja is altijd wat met die engelse pfff nou ja straks maar in de ArenA kijken voor shirts, ze schijnen altijd wel mooi te wezen?
Gepast over ander shirt ws? Tja of wat warmer wassen dan? Nou ja over paar weken goed opletten wat je koopt dan maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had vorige keer een shirt gekocht in de ArenA. Gepast en volgens vriendin wastie goed. Kom ik thuis, doe ik 'm nog een keer aan, istie weer te groot.. ARGHHH
Stomme vraag maar was het geluid al beter voordat heel nederland zich weer druk ga maken over het geluid in de ArenA? En nee zo goed controleren ze niet hoor vind ik maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef somegirl het volgende:
Ben gister nog in de arena geweest (toppers in concert ge-wel-dig ook maar dat terzijde) had een camera met 5 megapixel bij me maar er werd niet op gecontroleerd, er staat op de site volgensmij ook dat je er 1 mee mag van 5mpx maar denk niet dat ze daar 60.000 man op gaan controleren.......
jaaaaaaaaah ......kaartjesquote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef mindfumes het volgende:
Vandaag zijn hier eindelijk de kaartjes binnen gekomen voor Amsterdam. Ze worden aangetekend verstuurd dus zorg dat je thuis bent
Helemaal geen stomme vraag...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef kluivie het volgende:
Stomme vraag maar was het geluid al beter voordat heel nederland zich weer druk ga maken over het geluid in de ArenA? En nee zo goed controleren ze niet hoor vind ik maar dat geeft niet
Sper maa...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef partyyboyy het volgende:
... tussen 10 duizenden gillende meiden te staan...
nee vandaag hier ook nog nietsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef LovelyLara het volgende:
Heb de hele dag met smart op de postbode zitten wachten, maar helaas...Helemaal noppes, nada, niets!!! Nog steeds geen kaartjes dus. Moet ik me zorgen gaan maken, of hebben jullie ze ook nog niet allemaal binnen????
The Ordinary Boysquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef linebear het volgende:
wie staat er nu naast Basement Jaxx in het voorprogramma !?
Nou leukquote:
Geen idee, ik had er nog nooit van gehoordquote:
Dan ben ik d'r ook ... zo enorm veel zin inquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:22 schreef kluivie het volgende:
Voor mij nog 23 daagjes haha nou ja zaterdag nog drie weken dan lijkt het korter
Moet zeggen dat ik er ook best wel zin in hebt ook al ben ik niet zo'n fan....wil hem toch wel is meemaken.........je moet alles is gedaan hebben in je leven heeequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan ben ik d'r ook ... zo enorm veel zin in![]()
.
ja en ordinary boysquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:10 schreef linebear het volgende:
nog 20 dagen inderdaadkan nu al bijna niet meer slapen. Ga ik eindelijk Basement Jaxx zien
Hier ook niet! Ik ben gelukkig maar 3 dagen weg...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Vicky het volgende:
aaaaaarghh nog steeds geen kaartjes.. En ik ben vanaf morgen 5 dagen weg... ik word gek!
ik hoop dat Michel Jackson in het voorprogramma komtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:19 schreef linebear het volgende:
19 dagen
als Kelly maar niet de vervanger wordt
Ik hoop Frank Sinatraquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik hoop dat Michel Jackson in het voorprogramma komt
Herman zou wel geweldig zijn!quote:
die zanger is dood, sukkel!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef JeroenV het volgende:
Queen!
jazeker, die zit op een onbewoond eiland van z'n geld te genieten.quote:
ik ga met nederland - argentiniequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:12 schreef Sense het volgende:
Kom ik net tot de ontdekking dat de winnaar van groep C op het WK op 24 juni moet spelen...
Aangezien vriendlief die dag met me meegaat naar RW zal ik hem dit nog maar even niet vertellen...![]()
dat zou echt wel hardstikke vet zijn!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef calvobbes het volgende:
Ahjoh, dat is hartstikke leuk
Robbie is ook voetbalfan dus die zal daar ook wel aandacht aan besteden. Waarschijnlijk tussen de nummers door een herhaling van een eventueel doelpunt oid.
Dat deden ze ook bij een concert van de Rolling Stones en dat werkte alleen maar sfeerverhogend
Klinkt echt goed zeg. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef JeroenV het volgende:
Orson
Zou inderdaad cool zijn!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef calvobbes het volgende:
Ahjoh, dat is hartstikke leuk
Robbie is ook voetbalfan dus die zal daar ook wel aandacht aan besteden. Waarschijnlijk tussen de nummers door een herhaling van een eventueel doelpunt oid.
Dat deden ze ook bij een concert van de Rolling Stones en dat werkte alleen maar sfeerverhogend
als nederland scoort dan interesseerd me dat nummer van Robbie niks meer!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:57 schreef Cee het volgende:
Of minder; iedereen wordt massaal gebeld/ge-sms't als Nederland scoort, hoor je een luid gebrul vanuit het publiek, terwijl Robbie net 'n gevoelig liedje over z'n oma of zo aan het zingen is.![]()
Moet je nou nog kaartjes hebben?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Backdoorman het volgende:
mijn vriendin komt 2 weken over uit het buitenland...ze smste mij dat Robbie Williams in Amsterdam optreedt. Nu ben ik dus als een soort van verrassing kaartjes aan het zoeken....weet niet of het gaat lukken hoor, maar ik vroeg me af, als leek, wat zijn de allerSLECHTSTE plaatsen in de Arena, is dat het veld, tweede ring....eerste ring helemaal tegenover het podium (vak 4 zoveel geloof ik)
Mischien dat ik aan kaartjes kan komen voor vak 110...dat is vrijwel naast het podium eerste ring....kan je het we lgoed zien maar dan zal het geluid minder zijn??? Niet dat het echt boeit hoor, want ben met alles tevreden maar toch...zomaar voor de weet ;-)
doei!
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Moet je nou nog kaartjes hebben?
Als dat zo is dan reken maar op 1000 euro per kaartje.
Haal er maar een nulletje van af. Voor zo rond de 100 euro heb je met een beetje zoeken wel veldkaartenquote:Op maandag 5 juni 2006 02:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Moet je nou nog kaartjes hebben?
Als dat zo is dan reken maar op 1000 euro per kaartje.
zeur niet zo jaquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Backdoorman het volgende:
hallo, ik ben nog steeds op zoek naar kaartjesik zag er nu twee te koop staan met een foto van de kaartjes erbij, maar die zijn uitgegeven door Ticketbox ipv Ticketservice wat ik op de meeste kaartjes zie staan....zullen deze dan wel echt zijn of zijn het valse?? Ze zien er wel officieel uit kwa sponsoring etc etc maar ik dacht dat ticketbox voor deze concerten geen kaarten verkocht?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen....
ps: overigens heb ik de site van ticketbox al geraadpleegd en daar reppen ze met geen woord over robbie williams....en het callcenter is vandaag gesloten.
nee, tis een wit kaartje met rood...van ticketbox...maar heb er al meer gezien, dus tzal wel goed zitten...quote:Op maandag 5 juni 2006 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Als de kaartjes zo ongeveer alle kleuren van de regenboog hebben zit je goed.
Nee, ik wacht ook nog steedsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:23 schreef LovelyLara het volgende:
En nu wordt ik echt ongerust, NOG STEEDS GEEN KAARTJES. Ben ik nou de enige die iedere dag vol smart op de postbode zit te wachten???
volgensmij mag je er dan wel s achter aan bellen.......quote:
Hier ook nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef Vicky het volgende:
aaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh nog steeds geen kaartjes....
quote:Originally posted by ******
QTPi ik heb mijn kaartjes ook nog niet binnen vanuit Engeland, maar volgens de fanclub die ik vorige week gemaild heb zouden ze die week verstuurd worden. Ik hoop vandaag iets binnen te krijgen. Ze zijn dus niet allemaal tegelijk verstuurd........
jaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef amokjeeh het volgende:
Ik begreep een beetje van mensen om mij heen dat er een verschil zit tussen de IS kaarten en de gewone voorverkoop kaarten voor het veld. IS gaat het veld op via Zuid J en normale voorverkoop gaat via Noord. Zou het dan toch zijn dat er een voorvak is voor IS?
echt???????????????quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:07 schreef amokjeeh het volgende:
Vrienden van mij die via IS gaan, gaan via Zuid J. En alle andere die via de voorverkoop gekocht hebben gaan via Noord. Misschien stom toeval dan?
Ik heb vrijdag gemaild via de website en kreeg vanochtend een mailtje met het bericht dat ze op 5-6 gedispatched zijn om 13 uur met een tracking id. Die tracking id was op de TPG-site niet herkenbaar maar op de Royal Mail site welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
volgensmij mag je er dan wel s achter aan bellen.......
Kan wel zijn hoor. Ik had bij de Red Hot Chili Peppers paar jaar geleden ook een andere ingang, terwijl ze gelijk gekocht waren.quote:
en toen kwam je wel in het zelfde vak terecht?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Kan wel zijn hoor. Ik had bij de Red Hot Chili Peppers paar jaar geleden ook een andere ingang, terwijl ze gelijk gekocht waren.
leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Vicky het volgende:
IK HEB ZE!!!IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
![]()
Vak 121, rij 5
Ik heb ze via de normale voorverkoop en ga via Zuid G, dus volgens mij maakt het niks uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:07 schreef amokjeeh het volgende:
Vrienden van mij die via IS gaan, gaan via Zuid J. En alle andere die via de voorverkoop gekocht hebben gaan via Noord. Misschien stom toeval dan?
Bij mij precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb ze via de normale voorverkoop en ga via Zuid G, dus volgens mij maakt het niks uit![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb ze via de normale voorverkoop en ga via Zuid G, dus volgens mij maakt het niks uit![]()
maar ik heb zuid J, dus dan maakt het toch wel uit?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Vanaf zuid G en zuid J moet je dezelfde afstand afleggen naar het podium hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef partyyboyy het volgende:
maar ik heb zuid J, dus dan maakt het toch wel uit?
Ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Vicky het volgende:
IK HEB ZE!!!IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
IK HEB ZE!!!
![]()
Vak 121, rij 5
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef linebear het volgende:
ik zie het op de dag zelf wel.... heb ik al gezegd dat ik er zin in heb !?
zeur niet zo ja, centenneuker!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef melke het volgende:
Ik heb een vraagje
Een vriendin van mij heeft samen met 3 anderen kaartjes via de 'Inner Sanctum' (de website van Williams) gekocht. Je moest 25 pond (40 euro) aanmeldingskosten betalen. Die kaartjes hebben ze gekregen, maar wegens omstandigheden kunnen 2 mensen niet gaan. Via die vriendin van me heb ik vandaag de 2 kaartjes (van de mensen die niet kunnen gaan) gekocht. Ik heb er 90 euro per stuk voor betaald. Die jongen van wie de kaartjes waren zei dat 68 euro de officiele prijs was, 10 euro (van die 40 euro aanmeldingkosten) en 12,50 winst dan. Dat zei hij ook. Klopt dit of ben ik nou opgelicht? Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten als je ze via de website hebt gekocht?
Volgens mij ben ik toch wel een beetje opgelicht...![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zeur niet zo ja, centenneuker!!!!
Je vergeet nog service + verzendkosten en dan nog mag je blij zijn dat je zeker weet dat je officiele kaartjes hebt via andere kanalen voor zo'n prijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef melke het volgende:
Ik heb een vraagje
Een vriendin van mij heeft samen met 3 anderen kaartjes via de 'Inner Sanctum' (de website van Williams) gekocht. Je moest 25 pond (40 euro) aanmeldingskosten betalen. Die kaartjes hebben ze gekregen, maar wegens omstandigheden kunnen 2 mensen niet gaan. Via die vriendin van me heb ik vandaag de 2 kaartjes (van de mensen die niet kunnen gaan) gekocht. Ik heb er 90 euro per stuk voor betaald. Die jongen van wie de kaartjes waren zei dat 68 euro de officiele prijs was, 10 euro (van die 40 euro aanmeldingkosten) en 12,50 winst dan. Dat zei hij ook. Klopt dit of ben ik nou opgelicht? Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten als je ze via de website hebt gekocht?
Volgens mij ben ik toch wel een beetje opgelicht...![]()
Dublin was het zelfde als Dubai en Zuid Afrikaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef JeroenV het volgende:
ik ben echt benieuwd naar de setlist.
Ik heb net ook 4 kaartjes verkocht voor 90 euro die ik via de IS had gekocht. Ik heb er 4 euro winst per stuk op gemaakt, erg weinig als je bedenkt dat het toch ook nogal wat tijd heeft gekost om ze te kopen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vergeet nog service + verzendkosten en dan nog mag je blij zijn dat je zeker weet dat je officiele kaartjes hebt via andere kanalen voor zo'n prijs.![]()
om 18:23quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:45 schreef biggetje het volgende:
Nog maar eventjes en dan is het zover!![]()
Wanneer zijn jullie van plan om voor de ArenA te gaan zitten/liggen?
Niet dus. In Dublin speelde hij Kids en Ghosts niet, en had hij een duet met Jon Wilkes met Me and my shadow.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dublin was het zelfde als Dubai en Zuid Afrika
Ga je dan wel andere kaarten kopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef linebear het volgende:
kom er net achter dat de op de 21 we tegen Argentinie moeten spelen....
dat is klote... denk dat ik mijn kaartjes ga verkopen
tuurlijk ga ik mijn kaarten niet verkopenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ga je dan wel andere kaarten kopen?
Ik denk dat je in het stadion ook wel op de hoogte gehouden wordt. Maar is maar net waar je prioriteit ligt natuurlijk. Je hebt kans dat Nederland al door is...
radioquote:Op maandag 12 juni 2006 01:06 schreef melke het volgende:
Ik verheug me er echt op!!
Weet iemand trouwens de definitieve setlist? Heb er al verschillende gezien, maar ze zijn steeds anders.
dit is toch fout gelopen.quote:[b]
text
De artiest kreeg alle handen op elkaar toen hij een gratis concert toezegde. Hij vindt namelijk dat de fans niet de show kregen voorgeschoteld die zij van hem mochten verwachten omdat een geplande stunt mislukte. Williams zou tijdens het nummer 'Let me Entertain You' in een gondel, bevestigd aan een installatie boven het podium, neerdalen. De techniek liet hem echter in de steek.
Op 21, 22, 24 en 25 juni zal Williams te zien zijn in de Amsterdam ArenA.
Wat een podiumquote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef schaap001 het volgende:
Setlist en foto´s Dublin 09.06.2006
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt toch wel aardig.Wij waren voor 4 kaarten 302,80 kwijt (via Inner Sanctum en inclusief alles), dus ongeveer 75 euro per kaartje en dan nog 25 pond voor het lidmaatschap (geen idee hoeveel 25 pond is....40 euro ofzo, dus 10 euro pp), dus dan kom je toch al snel op 85 euro.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:34 schreef Vicky het volgende:
kaartjes waren idd 68 euro. maar lekker boeiend dat je er iets meer voor betaald hebt. Er zijn mensen die een moord doen voor een kaartje en er 150 euro per stuk voor betalen.
Setlist zegt niets. Ik heb al 4 verschillende lijsten gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:04 schreef Hankster het volgende:
oeh..wat een vet podium
maar wel een matige setlist................
De kaarten die jij dan via IS ontvangen hebt, zijn dat ook kaarten afkomstig van Ticket-Service?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Klopt toch wel aardig.Wij waren voor 4 kaarten 302,80 kwijt (via Inner Sanctum en inclusief alles), dus ongeveer 75 euro per kaartje en dan nog 25 pond voor het lidmaatschap (geen idee hoeveel 25 pond is....40 euro ofzo, dus 10 euro pp), dus dan kom je toch al snel op 85 euro.
Oke, dank je wel, in ieder geval een geruststelling dat ze dan wel echt zullen zijn hahahaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:55 schreef Vicky het volgende:
ik heb kaarten via IS gekocht en het zijn idd gewone Ticketservice kaarten.
Bronquote:De deuren van de Amsterdam ArenA zullen om 16.30 uur open gaan. Om 18.30 uur begint het voorprogramma. In het voorprogramma staan: Basement Jaxx en Orson.
Ik zou zeggen: als de SODEMIETER naar een psychiater!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Zwanee het volgende:
Hahaha zo heb ik vannacht over het concert liggen dromen......
De 21e ga ik eerst 's middags naar de kapper en rond 16 uur vertrekken we richting de Arena (ik woon er maar een kwartier rijden vandaan, dus dat scheelt) en dan eten we daar nog ff iets van een broodje ofzo. Rond 18 uur gaan we dan maar naar binnen en totdat hij opkomt zal ik alleen maar denken "Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh Robbie loopt nu hieronder ergens rond.........."
In 2003 was ik zwanger van mijn tweeling en kon er toen dus niet bij zijn (in oktober heb ik jankend zijn concert gekeken op tv, op de dag van de geboorte van de tweeling). Omdat wij die dag naar Almere geweest waren en langs de Arena terug zouden rijden, had ik mijn man gevraagd om onder de Arena even te stoppen, zodat ik in ieder geval heel dichtbij geweest was. Maar helaas weigerde mijn man........
Nou, hier ook inderdaad. Hoef ik me ten eerste niet zo te haasten en ten 2e niet het "gevecht" aan met een paar honderd andere fans om zo dicht mogelijk bij het podium te komenquote:
zo vroeg is dat niet denk ik. maybe iets eerder weg. als je veldkaarten tenminstequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:51 schreef Koningin het volgende:
Wij vertrekken rustig rond een uur of 12.00 richting Amsterdam. We komen van Midden Limburg.
Effe nog wat rondkijken, misschien wat eten.....
exactquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:06 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Nou, hier ook inderdaad. Hoef ik me ten eerste niet zo te haasten en ten 2e niet het "gevecht" aan met een paar honderd andere fans om zo dicht mogelijk bij het podium te komen![]()
Ik zorg dat ik er ongeveer om 19:00 ben denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef Hork het volgende:
Ik ga om een uur of 12.00 richting Amsterdam. Eerst even inchecken bij het hotel en dan de stad in, een beetje indrinken en wat eten. Als je rond een uur of 20.00 bij de Arena bent lijkt me wel op tijd toch![]()
Inderdaad, hoewel de meeste op de video er nogal duf bij stonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef LeroyBrown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xAkxq2qiP_U
Ziet er gaaf uit
Wat wil je bij Radio. Totaal geen leuk meezing nummerquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel de meeste op de video er nogal duf bij stonden.
Is gaaf. Ben net terug van het concert in Brussel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef LeroyBrown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xAkxq2qiP_U
Ziet er gaaf uit
Vertel vertel! Wat was de setlist daar!? Hoe was het concert!!?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:56 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Is gaaf. Ben net terug van het concert in Brussel.
quote:
Als ik die filmpjes zo zie, krijg er enorm veel zin in ... nog 10 dagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef Zwanee het volgende:
Via deze link kun je alle filmpjes zien die ze gemaakt hebben.
De meeste zijn van bagger kwaliteit (is te verwachten), maar het geeft wel een extra indruk:
Robbie in Croke Park
Ik denk dat ik er rond een uurtje of 12 ben, maar dat is geheel afhankelijk van het weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bijna bijna bijna!!!!heb gelukkig vrij kunnen regelen van school...
(had een verplicht practicum, was nog even spannend dus..)
De bezitters van veldkaarten; hoe vroeg zijn jullie van plan er te gaan staan?
De setlist ziet er goed uit!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:35 schreef SuzukiSwift het volgende:
De setlist van Brussel was de volgende:
<KNIP>
De show van robbie duurde in totaal 1 uur en 3 kwartier. Hij is echt een ras entertainer. Ook het podium was super. met mooie schermen en licht effecten.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
De bezitters van veldkaarten; hoe vroeg zijn jullie van plan er te gaan staan?
Dat is nog steeds pas het geval bij 300 postsquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef Zwanee het volgende:
Is het eigenlijk alweer tijd voor deeltje 3 van dit topic?
Bij U2 was het vorig jaar met een 3.1 megapixel camera geen enkel probleem.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:40 schreef Stienn het volgende:
Ziet er gaaf uit! Ik ga zondag de 25ste!! Heb nu al zin!!Weet iemand of je digitale camera's mag mee nemen?
Oke hahaha dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is nog steeds pas het geval bij 300 posts
Ehm..., klopt deze link wel?? Ik kom terecht op een pagina om Le mans live via internet te volgen hahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:47 schreef MegA het volgende:
en nog meer foto's voor degene die er interresse in heeft (kreeg de link van een collega)
http://www.autoblog.nl/ar(...)a-internet#more-5813
verkeerde copy pastequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ehm..., klopt deze link wel?? Ik kom terecht op een pagina om Le mans live via internet te volgen hahaha
Ik zelf stond op het middenplein, dus geen idee hoe het met tribunes zit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef Koningin het volgende:
Kun je hem een beetje zien als je op de tribune zit? Of moet je het doen met de schermen?
Hoe laat begint hij zelf eigenlijk?
Geen idee hoelaat die vriend er was, mijn eigen kaarten heb ik helaas moeten verkopen, omdat het voor mij niet te doen was om in Brussel te komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef melke het volgende:
Leroy en Mega, hoe laat waren jullie er? Er staan foto's tussen van het veld, het ziet er nog niet al te druk uit. Ikzelf heb veldkaarten, wil wel wat vooraan staan maar heb geen idee hoe laat ik dan in het stadion moet zijn
Okequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Geen idee hoelaat die vriend er was, mijn eigen kaarten heb ik helaas moeten verkopen, omdat het voor mij niet te doen was om in Brussel te komenMet U2 was ik om 11 uur bij de Arena en toen was er al een enorme rij wachtenden. Ondanks dat stond ik toch nog vrij vooraan in het voorvak
Volgende week wil ik er weer rond 11-12 uur zijn
het blauwe vak vooraan was redelijk vol.. ik was redelijk laat binnen maar in het grijze vak (dat achter het blauwe lag) was het lekker rustig en ik kon alles goed zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef melke het volgende:
Leroy en Mega, hoe laat waren jullie er? Er staan foto's tussen van het veld, het ziet er nog niet al te druk uit. Ikzelf heb veldkaarten, wil wel wat vooraan staan maar heb geen idee hoe laat ik dan in het stadion moet zijn
Kun je dat er niet afknippen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef linebear het volgende:
oh heb er zoooooo veel zin in![]()
zeker na het zien van de video's
tip... in de nieuwe revu van deze week zit een concert boekje van MOJO, met een plaktattoo van Robbie
jammer dat er T-mobile bij staat
Ik sta op het veld, zwaai wel eens naar je goed! Wel terug zwaaien dan hequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef linebear het volgende:
ik zit trouwens in vak 406
dank voor de info. kan je nog zeggen hoeveel tijd na de begintijd van de show, Robbie zelf begon? Ofwel hoelang duurde het voorprogramma? Hier in nederland begint het geheel officieel al om 18.30 uur namelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef Kizim het volgende:
[..]
Ik zelf stond op het middenplein, dus geen idee hoe het met tribunes zit.
Hij is om 21u begonnen. (er stond 21.15u aangegeven)
dat weet ik niet precies maar ze zat om 10.00 uur al voor de poorten. Het was flink afzien want het was 35 graden. Alle meiden van het RW forum stonden vooraan!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:54 schreef melke het volgende:
Oke, komt goed zo te lezen! Hoe laat was je vriendinnetje binnen Vicky?
Ik verheug me er al echt op!
Rob begint pas rond 21.00 uur. Om 18.30 is het voorprogramma. Basement Jaxx en Orson.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:07 schreef mariel18 het volgende:
[..]
dank voor de info. kan je nog zeggen hoeveel tijd na de begintijd van de show, Robbie zelf begon? Ofwel hoelang duurde het voorprogramma? Hier in nederland begint het geheel officieel al om 18.30 uur namelijk
Dus als ik drie vakken naast me iemand zie met veel tattoo's dan ben jij datquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef linebear het volgende:
natuurlijk
heb al genoeg tattoo's dus denk niet dat ik deze maar niet op plak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |