Nou, hier ook inderdaad. Hoef ik me ten eerste niet zo te haasten en ten 2e niet het "gevecht" aan met een paar honderd andere fans om zo dicht mogelijk bij het podium te komenquote:
zo vroeg is dat niet denk ik. maybe iets eerder weg. als je veldkaarten tenminstequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:51 schreef Koningin het volgende:
Wij vertrekken rustig rond een uur of 12.00 richting Amsterdam. We komen van Midden Limburg.
Effe nog wat rondkijken, misschien wat eten.....
exactquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:06 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Nou, hier ook inderdaad. Hoef ik me ten eerste niet zo te haasten en ten 2e niet het "gevecht" aan met een paar honderd andere fans om zo dicht mogelijk bij het podium te komen![]()
Ik zorg dat ik er ongeveer om 19:00 ben denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef Hork het volgende:
Ik ga om een uur of 12.00 richting Amsterdam. Eerst even inchecken bij het hotel en dan de stad in, een beetje indrinken en wat eten. Als je rond een uur of 20.00 bij de Arena bent lijkt me wel op tijd toch![]()
Inderdaad, hoewel de meeste op de video er nogal duf bij stonden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef LeroyBrown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xAkxq2qiP_U
Ziet er gaaf uit
Wat wil je bij Radio. Totaal geen leuk meezing nummerquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel de meeste op de video er nogal duf bij stonden.
Is gaaf. Ben net terug van het concert in Brussel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef LeroyBrown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xAkxq2qiP_U
Ziet er gaaf uit
Vertel vertel! Wat was de setlist daar!? Hoe was het concert!!?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:56 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Is gaaf. Ben net terug van het concert in Brussel.
quote:
Als ik die filmpjes zo zie, krijg er enorm veel zin in ... nog 10 dagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef Zwanee het volgende:
Via deze link kun je alle filmpjes zien die ze gemaakt hebben.
De meeste zijn van bagger kwaliteit (is te verwachten), maar het geeft wel een extra indruk:
Robbie in Croke Park
Ik denk dat ik er rond een uurtje of 12 ben, maar dat is geheel afhankelijk van het weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bijna bijna bijna!!!!heb gelukkig vrij kunnen regelen van school...
(had een verplicht practicum, was nog even spannend dus..)
De bezitters van veldkaarten; hoe vroeg zijn jullie van plan er te gaan staan?
De setlist ziet er goed uit!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:35 schreef SuzukiSwift het volgende:
De setlist van Brussel was de volgende:
<KNIP>
De show van robbie duurde in totaal 1 uur en 3 kwartier. Hij is echt een ras entertainer. Ook het podium was super. met mooie schermen en licht effecten.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
De bezitters van veldkaarten; hoe vroeg zijn jullie van plan er te gaan staan?
Dat is nog steeds pas het geval bij 300 postsquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef Zwanee het volgende:
Is het eigenlijk alweer tijd voor deeltje 3 van dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |