Je vergeet nog service + verzendkosten en dan nog mag je blij zijn dat je zeker weet dat je officiele kaartjes hebt via andere kanalen voor zo'n prijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:54 schreef melke het volgende:
Ik heb een vraagje
Een vriendin van mij heeft samen met 3 anderen kaartjes via de 'Inner Sanctum' (de website van Williams) gekocht. Je moest 25 pond (40 euro) aanmeldingskosten betalen. Die kaartjes hebben ze gekregen, maar wegens omstandigheden kunnen 2 mensen niet gaan. Via die vriendin van me heb ik vandaag de 2 kaartjes (van de mensen die niet kunnen gaan) gekocht. Ik heb er 90 euro per stuk voor betaald. Die jongen van wie de kaartjes waren zei dat 68 euro de officiele prijs was, 10 euro (van die 40 euro aanmeldingkosten) en 12,50 winst dan. Dat zei hij ook. Klopt dit of ben ik nou opgelicht? Weet iemand hoeveel de kaartjes kosten als je ze via de website hebt gekocht?
Volgens mij ben ik toch wel een beetje opgelicht...![]()
Dublin was het zelfde als Dubai en Zuid Afrikaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef JeroenV het volgende:
ik ben echt benieuwd naar de setlist.
Ik heb net ook 4 kaartjes verkocht voor 90 euro die ik via de IS had gekocht. Ik heb er 4 euro winst per stuk op gemaakt, erg weinig als je bedenkt dat het toch ook nogal wat tijd heeft gekost om ze te kopen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vergeet nog service + verzendkosten en dan nog mag je blij zijn dat je zeker weet dat je officiele kaartjes hebt via andere kanalen voor zo'n prijs.![]()
om 18:23quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:45 schreef biggetje het volgende:
Nog maar eventjes en dan is het zover!![]()
Wanneer zijn jullie van plan om voor de ArenA te gaan zitten/liggen?
Niet dus. In Dublin speelde hij Kids en Ghosts niet, en had hij een duet met Jon Wilkes met Me and my shadow.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dublin was het zelfde als Dubai en Zuid Afrika
Ga je dan wel andere kaarten kopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef linebear het volgende:
kom er net achter dat de op de 21 we tegen Argentinie moeten spelen....
dat is klote... denk dat ik mijn kaartjes ga verkopen
tuurlijk ga ik mijn kaarten niet verkopenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ga je dan wel andere kaarten kopen?
Ik denk dat je in het stadion ook wel op de hoogte gehouden wordt. Maar is maar net waar je prioriteit ligt natuurlijk. Je hebt kans dat Nederland al door is...
radioquote:Op maandag 12 juni 2006 01:06 schreef melke het volgende:
Ik verheug me er echt op!!
Weet iemand trouwens de definitieve setlist? Heb er al verschillende gezien, maar ze zijn steeds anders.
dit is toch fout gelopen.quote:[b]
text
De artiest kreeg alle handen op elkaar toen hij een gratis concert toezegde. Hij vindt namelijk dat de fans niet de show kregen voorgeschoteld die zij van hem mochten verwachten omdat een geplande stunt mislukte. Williams zou tijdens het nummer 'Let me Entertain You' in een gondel, bevestigd aan een installatie boven het podium, neerdalen. De techniek liet hem echter in de steek.
Op 21, 22, 24 en 25 juni zal Williams te zien zijn in de Amsterdam ArenA.
Wat een podiumquote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef schaap001 het volgende:
Setlist en foto´s Dublin 09.06.2006
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt toch wel aardig.Wij waren voor 4 kaarten 302,80 kwijt (via Inner Sanctum en inclusief alles), dus ongeveer 75 euro per kaartje en dan nog 25 pond voor het lidmaatschap (geen idee hoeveel 25 pond is....40 euro ofzo, dus 10 euro pp), dus dan kom je toch al snel op 85 euro.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:34 schreef Vicky het volgende:
kaartjes waren idd 68 euro. maar lekker boeiend dat je er iets meer voor betaald hebt. Er zijn mensen die een moord doen voor een kaartje en er 150 euro per stuk voor betalen.
Setlist zegt niets. Ik heb al 4 verschillende lijsten gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:04 schreef Hankster het volgende:
oeh..wat een vet podium
maar wel een matige setlist................
De kaarten die jij dan via IS ontvangen hebt, zijn dat ook kaarten afkomstig van Ticket-Service?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:54 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Klopt toch wel aardig.Wij waren voor 4 kaarten 302,80 kwijt (via Inner Sanctum en inclusief alles), dus ongeveer 75 euro per kaartje en dan nog 25 pond voor het lidmaatschap (geen idee hoeveel 25 pond is....40 euro ofzo, dus 10 euro pp), dus dan kom je toch al snel op 85 euro.
Oke, dank je wel, in ieder geval een geruststelling dat ze dan wel echt zullen zijn hahahaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:55 schreef Vicky het volgende:
ik heb kaarten via IS gekocht en het zijn idd gewone Ticketservice kaarten.
Bronquote:De deuren van de Amsterdam ArenA zullen om 16.30 uur open gaan. Om 18.30 uur begint het voorprogramma. In het voorprogramma staan: Basement Jaxx en Orson.
Ik zou zeggen: als de SODEMIETER naar een psychiater!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef Zwanee het volgende:
Hahaha zo heb ik vannacht over het concert liggen dromen......
De 21e ga ik eerst 's middags naar de kapper en rond 16 uur vertrekken we richting de Arena (ik woon er maar een kwartier rijden vandaan, dus dat scheelt) en dan eten we daar nog ff iets van een broodje ofzo. Rond 18 uur gaan we dan maar naar binnen en totdat hij opkomt zal ik alleen maar denken "Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh Robbie loopt nu hieronder ergens rond.........."
In 2003 was ik zwanger van mijn tweeling en kon er toen dus niet bij zijn (in oktober heb ik jankend zijn concert gekeken op tv, op de dag van de geboorte van de tweeling). Omdat wij die dag naar Almere geweest waren en langs de Arena terug zouden rijden, had ik mijn man gevraagd om onder de Arena even te stoppen, zodat ik in ieder geval heel dichtbij geweest was. Maar helaas weigerde mijn man........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |