Bij U2 was het vorig jaar met een 3.1 megapixel camera geen enkel probleem.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:40 schreef Stienn het volgende:
Ziet er gaaf uit! Ik ga zondag de 25ste!! Heb nu al zin!!Weet iemand of je digitale camera's mag mee nemen?
Oke hahaha dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is nog steeds pas het geval bij 300 posts
Ehm..., klopt deze link wel?? Ik kom terecht op een pagina om Le mans live via internet te volgen hahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:47 schreef MegA het volgende:
en nog meer foto's voor degene die er interresse in heeft (kreeg de link van een collega)
http://www.autoblog.nl/ar(...)a-internet#more-5813
verkeerde copy pastequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ehm..., klopt deze link wel?? Ik kom terecht op een pagina om Le mans live via internet te volgen hahaha
Ik zelf stond op het middenplein, dus geen idee hoe het met tribunes zit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef Koningin het volgende:
Kun je hem een beetje zien als je op de tribune zit? Of moet je het doen met de schermen?
Hoe laat begint hij zelf eigenlijk?
Geen idee hoelaat die vriend er was, mijn eigen kaarten heb ik helaas moeten verkopen, omdat het voor mij niet te doen was om in Brussel te komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef melke het volgende:
Leroy en Mega, hoe laat waren jullie er? Er staan foto's tussen van het veld, het ziet er nog niet al te druk uit. Ikzelf heb veldkaarten, wil wel wat vooraan staan maar heb geen idee hoe laat ik dan in het stadion moet zijn
Okequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Geen idee hoelaat die vriend er was, mijn eigen kaarten heb ik helaas moeten verkopen, omdat het voor mij niet te doen was om in Brussel te komenMet U2 was ik om 11 uur bij de Arena en toen was er al een enorme rij wachtenden. Ondanks dat stond ik toch nog vrij vooraan in het voorvak
Volgende week wil ik er weer rond 11-12 uur zijn
het blauwe vak vooraan was redelijk vol.. ik was redelijk laat binnen maar in het grijze vak (dat achter het blauwe lag) was het lekker rustig en ik kon alles goed zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef melke het volgende:
Leroy en Mega, hoe laat waren jullie er? Er staan foto's tussen van het veld, het ziet er nog niet al te druk uit. Ikzelf heb veldkaarten, wil wel wat vooraan staan maar heb geen idee hoe laat ik dan in het stadion moet zijn
Kun je dat er niet afknippen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:16 schreef linebear het volgende:
oh heb er zoooooo veel zin in![]()
zeker na het zien van de video's
tip... in de nieuwe revu van deze week zit een concert boekje van MOJO, met een plaktattoo van Robbie
jammer dat er T-mobile bij staat
Ik sta op het veld, zwaai wel eens naar je goed! Wel terug zwaaien dan hequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef linebear het volgende:
ik zit trouwens in vak 406
dank voor de info. kan je nog zeggen hoeveel tijd na de begintijd van de show, Robbie zelf begon? Ofwel hoelang duurde het voorprogramma? Hier in nederland begint het geheel officieel al om 18.30 uur namelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef Kizim het volgende:
[..]
Ik zelf stond op het middenplein, dus geen idee hoe het met tribunes zit.
Hij is om 21u begonnen. (er stond 21.15u aangegeven)
dat weet ik niet precies maar ze zat om 10.00 uur al voor de poorten. Het was flink afzien want het was 35 graden. Alle meiden van het RW forum stonden vooraan!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:54 schreef melke het volgende:
Oke, komt goed zo te lezen! Hoe laat was je vriendinnetje binnen Vicky?
Ik verheug me er al echt op!
Rob begint pas rond 21.00 uur. Om 18.30 is het voorprogramma. Basement Jaxx en Orson.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:07 schreef mariel18 het volgende:
[..]
dank voor de info. kan je nog zeggen hoeveel tijd na de begintijd van de show, Robbie zelf begon? Ofwel hoelang duurde het voorprogramma? Hier in nederland begint het geheel officieel al om 18.30 uur namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |