abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38174916
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:01 schreef kluivie het volgende:

[..]

Tja is altijd wat met die engelse pfff nou ja straks maar in de ArenA kijken voor shirts, ze schijnen altijd wel mooi te wezen?
Ik had vorige keer een shirt gekocht in de ArenA. Gepast en volgens vriendin wastie goed. Kom ik thuis, doe ik 'm nog een keer aan, istie weer te groot.. ARGHHH
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38210480
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik had vorige keer een shirt gekocht in de ArenA. Gepast en volgens vriendin wastie goed. Kom ik thuis, doe ik 'm nog een keer aan, istie weer te groot.. ARGHHH
Gepast over ander shirt ws? Tja of wat warmer wassen dan? Nou ja over paar weken goed opletten wat je koopt dan maar
pi_38231667
Hoe moeilijk zullen ze zijn met fototoestellen trouwens?
pi_38232554
ik vind het lastig met fototoestellen. In Lyon heb ik m wel meegenomen maar toen stond ineens de beveiliging voor me neus dat ik geen foto's mocht maken. Maar toen ie wegwas heb ik weer gewoon foto's staan maken. In de arena wordt lastiger denkik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38233560
Ik ga in Brussel .

Als ik hem meeneem verstop ik hem zowieso wel in een trui ofzo in mijn tas.
pi_38236945
Vorig jaar bij U2 mocht je tot 3 Mpix meenemen maar ja dat is helemaal niks ik had er zelf een van 4 bij maar je moet wel een goede hebben om mooie foto's te maken. Heb hem trouwens wel naar binnen gesmokkeld, tja je wordt gecontroleerd maar niet bij je edele delen dus ja gewoon daar gestopt en vrouwen kunnen het op meerdere plekken stoppen.....BH is ook een goede optie hoor...schijnt heee heb het zelf niet geprobeerd suc6
pi_38238507
Hoe weet je dat je tot 3 Mpix mee mocht nemen? Stond dat erop ofzo?

Het lijkt mij niet dat ze een fotocamera daar weg gaan gooien ofzo, maarja het risico wil ik niet nemen. Ik weet ook niet echt hoe streng ze gaan controleren.
pi_38238651
ze gooien een camera niet weg, maar je krijgt geloof ik een nummertje en dan kan je je camera aan het eind weer meenemen. Denk niet dat ik het risico ga nemen. Zo wie zo heb ik zitplaaltsen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38240105
Jep dat stond op de website van de ArenA, en klopt ze gooien hem niet weg en och zo groot risico is het niet hoor, ik ga het toch weer proberen hoor, in februari ook bij simple minds gedaan in HMH en ging prima en ik zit ook nu zelfs tweede ring dus denk niet dat het superfoto's zullen worden maar och ja gaat het toch om wat sfeerfoto's te maken......tja ik doe het gewoon hoor
pi_38240211
Ik ga denk ik ook het risico maar nemen. Gewoon goed verstoppen
pi_38240308
Wat ik zei he, daar fouilleren ze echt nooit hoor, en zeker niet bij een vrouw
pi_38240419
Ik ga dus naar Brussel
Nu zal dat niet veel uitmaken, maar de camera is ook wel iets te groot om daar te verstoppen
pi_38241255
Tja maar de laatste digitale camera's zijn toch niet zo groot meer heee?????
pi_38241283
Tja, ik kan het proberen, maar ligt er natuurlijk ook aanwat voor weer het is...
Flesjes drinken mogen ook niet mee naar binnen, pakjes mogen wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38241502
Grrr... Nog geen kaartjes. Als het hetzelfde schema als Brussel wordt aangehouden, hadden we ze vandaag moeten hebben

Zou het wel fijn vinden als ze binnekort komen of dat ik op zijn minst weet dat ze komen... Volgende week zaterdag ga ik weg om pas een dag voor het concert weer thuis te komen
pi_38241748
Calvobbes, meisje dat ik ken heeft van de week naar IS gebeld en daar werd verteld dat Parijs van de week verstuurd is. Amsterdam komt daarna... Dus noge ven geduld.

Ik heb 4 kaarten besteld, heb er 2 nodig, weet nog niet of ik die andere 2 kwijtraak.. maar dat wachten we maar af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38251411
Waarom is Robbie Williams - It's only us zo onderschat?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:59:47 #68
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38285992
Ben gister nog in de arena geweest (toppers in concert ge-wel-dig ook maar dat terzijde) had een camera met 5 megapixel bij me maar er werd niet op gecontroleerd, er staat op de site volgensmij ook dat je er 1 mee mag van 5mpx maar denk niet dat ze daar 60.000 man op gaan controleren.......
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_38298468
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef somegirl het volgende:
Ben gister nog in de arena geweest (toppers in concert ge-wel-dig ook maar dat terzijde) had een camera met 5 megapixel bij me maar er werd niet op gecontroleerd, er staat op de site volgensmij ook dat je er 1 mee mag van 5mpx maar denk niet dat ze daar 60.000 man op gaan controleren.......
Stomme vraag maar was het geluid al beter voordat heel nederland zich weer druk ga maken over het geluid in de ArenA? En nee zo goed controleren ze niet hoor vind ik maar dat geeft niet
  zondag 28 mei 2006 @ 23:46:11 #70
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38319788
ik ben er hiervoor alleen geweest met Sensation, dus niet echt goed vergelijkings materiaal, maar ik vond het prima, geen galmbak zoals je altijd hoort. Ik geloof dat ze ook wat aan de geluidsinstallatie hebben veranderd zodat het nu ook goed is. Ik zat aan de korte zijde 1e rang (vak 126) weet niet of dat ook nog uitmaakt.
Goede hoop voor Robbie dus! (als de kaarten daadwerkelijk komen......)
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_38326023
Och het gaat toch ook meestal om de beleving vind ik altijd als je echt kwaliteit wil hebben moet je thuis blijven en naar een cd luisteren........tja ik heb de kaarten al....maar ja had ze via het postkantoor maar ze zullen vast wel komen?
grtz
pi_38334907
Vandaag zijn hier eindelijk de kaartjes binnen gekomen voor Amsterdam. Ze worden aangetekend verstuurd dus zorg dat je thuis bent
pi_38337149
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef mindfumes het volgende:
Vandaag zijn hier eindelijk de kaartjes binnen gekomen voor Amsterdam. Ze worden aangetekend verstuurd dus zorg dat je thuis bent
jaaaaaaaaah ......kaartjes
Is de ingang voor iedereen met staanplaatsen trouwens J?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38339873
Ja, voor ons (staanplaatsen) is de ingang inderdaad ook J.
pi_38347553
Nu ga ik me dus zorgen maken want ik heb ze nog niet en was gewoon thuis en heb ook geen papiertje van de post in de brievenbus.
pi_38348309
* calvobbes heeft wel een briefje van de postbode

Neem aan dat er nog wel een aantal morgen of overmorgen bezorgd zullen worden. Komt vast goed
pi_38362123
Kaartjes zijn binnen

En het zijn weer die viese uitgeprinte Ticketservice kaartjes
pi_38366365
hier nog geen kaartjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38366573
Tja dat is het jammere van nederland altijd die lelijke commerciele kaartjes grrrrr :S
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:01:16 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_38368858
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef kluivie het volgende:

Stomme vraag maar was het geluid al beter voordat heel nederland zich weer druk ga maken over het geluid in de ArenA? En nee zo goed controleren ze niet hoor vind ik maar dat geeft niet
Helemaal geen stomme vraag...
Het geluid in de Arena is aanzienlijk verbeterd. Er zijn aan het plafond diverse panelen bevestigd die voorkomen dat het geluid weerkaatst. Heb afgelopen zaterdag Toppers bezocht ( ) en het geluid was uitstekend, zonder galm. Zat ter hoogte van de middenstip op de eerste ring...

Overgens zal de controle bij RW zwaarder zijn (o.a. fouillering) dan bij Toppers waar eigenlijk helemaal geen controle was.
pi_38369506
Ik ben sinds dat ze zeggen dat het geluid verbeterd is niet meer geweest, maar mijn mening was dat het altijd erg veel verschilt van waar je stond/zat. Tribunes was nooit echt een feest behalve als je voor het podium stond, maar staan was goed te doen.
pi_38369702
Heb de hele dag met smart op de postbode zitten wachten, maar helaas...Helemaal noppes, nada, niets!!! Nog steeds geen kaartjes dus. Moet ik me zorgen gaan maken, of hebben jullie ze ook nog niet allemaal binnen????
pi_38369805
Ik kreeg ook als een van de laatsten pas mijn kaarten voro Brussel, terwijl ik op internet las dat sommigen ze al een week hadden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:16:10 #84
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38371492
kaartjes zijn binnen
pi_38372712
ik verheug me nu al op het feit om tussen 10 duizenden gillende meiden te staan die Robbie gillen, aangezien ik ook Robbie heet
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:54:49 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_38373037
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef partyyboyy het volgende:
... tussen 10 duizenden gillende meiden te staan...
Sper maa...
pi_38373083
Kaartjes binnen????

Damn gisteren niet in de brievenbus gekeken, hoop dat ze er zijn zeg.
pi_38373534
wie staat er nu naast Basement Jaxx in het voorprogramma !?
pi_38373729
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef LovelyLara het volgende:
Heb de hele dag met smart op de postbode zitten wachten, maar helaas...Helemaal noppes, nada, niets!!! Nog steeds geen kaartjes dus. Moet ik me zorgen gaan maken, of hebben jullie ze ook nog niet allemaal binnen????
nee vandaag hier ook nog niets
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:51:48 #90
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_38382704
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef linebear het volgende:
wie staat er nu naast Basement Jaxx in het voorprogramma !?
The Ordinary Boys

Ik heb mijn kaartjes trouwens ook vandaag binnen gekregen, heb er zin in
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_38384729
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef LeroyBrown het volgende:

[..]

The Ordinary Boys
Nou leuk
pi_38390049
ik heb inderdaad een briefje van tpg post binnen gekregen, ik ga ze morgen ophalen
pi_38398350
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef LeroyBrown het volgende:

[..]

The Ordinary Boys
en die zijn leuk !?
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:09:57 #94
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_38404624
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:23 schreef linebear het volgende:

[..]

en die zijn leuk !?
Geen idee, ik had er nog nooit van gehoord
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:10:41 #95
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38415911
Staat basement jaxx ook in het voorprogramma dan? Leuk!
pi_38435568
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! nog maar 20 daagjes... Ik kan niet wachten....!
pi_38436117
Voor mij nog 23 daagjes haha nou ja zaterdag nog drie weken dan lijkt het korter
pi_38436487
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:22 schreef kluivie het volgende:
Voor mij nog 23 daagjes haha nou ja zaterdag nog drie weken dan lijkt het korter
Dan ben ik d'r ook ... zo enorm veel zin in .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_38436649
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Dan ben ik d'r ook ... zo enorm veel zin in .
Moet zeggen dat ik er ook best wel zin in hebt ook al ben ik niet zo'n fan....wil hem toch wel is meemaken.........je moet alles is gedaan hebben in je leven heee
pi_38440627
nog 20 dagen inderdaad kan nu al bijna niet meer slapen. Ga ik eindelijk Basement Jaxx zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')