Zeshonderdtwééënzeventigste deel...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef belsen het volgende:
Welkom bij het zeshonderdéénenzeventigste deel
Bij mij is alles weer vlotgetrokken. Zit jij niet ook onder de ad- en spyware wellicht?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Man, wat duurt t laden weer lang.
Knapquote:da's Sinitta, dochter van Miquel Brown
Newbie +1quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Man, wat duurt t laden weer lang.
da's Sinitta, dochter van Miquel Brown
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef GLO het volgende:
Farley Jackmaster Funk?
Yep.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef GLO het volgende:
Keith Jarrett?
Nee, na beredeneerd nadenken. Ik associeerde het hoofd met jazzrock. En dan bedenken wie er medio jaren 70 in die sector doorbrak. Was zelf in die tijd nogal into Mahavishu Orchestra, Crusaders en Chick Corea.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep.Het kwartje viel zomaar opeens?
GLO +1
So they should. Je bent er oud genoeg voorquote:Op woensdag 12 april 2006 15:51 schreef dolle_hond het volgende:
komt me bekend voor
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Mark het volgende:
Fairport Convention
Toch nietquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef GLO het volgende:
Maria McKee toch?
Ik had die 'toch' al weggehaald, begon steeds meer te twijfelen...quote:
En ranja gaat met het punt lopen!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef ranja het volgende:
Maggie Reilly?
Ja, die!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef ranja het volgende:
Maggie Reilly?
Met diezelfde foto heb je laatst ook al een punt gehaald.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef ranja het volgende:
Maggie Reilly?
Zelfde foto? Van Maggie wist ik wel ja, wist niet meer of het ook die foto wasquote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef bukgeit het volgende:
Met diezelfde foto heb je laatst ook al een punt gehaald.
De plaat in kwestie heet 'With Pleasure' oid?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef ranja het volgende:
Welke band heeft onlangs met plezier hun 2e album uitgebracht?
oid.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef Z het volgende:
De plaat in kwestie heet 'With Pleasure' oid?
Glo +1quote:Op woensdag 12 april 2006 17:18 schreef GLO het volgende:
Blues Brother Castro? Die heet 'Fun'.
en 't is hun tweede
Asjemenouquote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef GLO het volgende:
Als ik zeg ‘Goo goo goo joob’, dan zeggen jullie?
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:49 schreef bigshadow het volgende:
Detroit Grand Pubahs???
Gnarley dinges kan ik niet goedrekenen helaas, GLO.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:08 schreef GLO het volgende:
Oh, Gnarley dinges zeker?
Ja, ga door.....quote:Op woensdag 12 april 2006 18:08 schreef GLO het volgende:
Ofwel Danger Mouse & Cee-Lo (Green)
Nee, zowel 'voor-' als 'achternaam' niet correct.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:16 schreef GLO het volgende:
Gnarley Barks dus. Toch?
Gnarls Barkley!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef bigshadow het volgende:
Barkley, maar mijn fok doet vreemd
Dat kan je wel zeggen jaquote:
Met dank aan biggie en zijn haperende Fok!...quote:GLO +1
*slik* Heu, ik bedoel, wat een megakoele, superleuke, überhippe naam. Echtquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sum 41
Dan had ik waarschijnlijk zelfs niet 2 maar 1 miliseconde hoeven na te denkenquote:
quote:When the truth is found to be lies
And all the joy within you dies
(Chorus)
When the garden's flowers, baby, are dead
Yes, and your mind, your mind is so full of red
(Chorus)
Your eyes, I say your eyes may look like his
Yeah but in your head, baby
I'm afraid you don't know where it is
(Chorus)
Tears are running, they're all running down your breast
And your friends, baby, they treat you like a guest
(Chorus)
Gaan we nog een keer checkenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk zelfs niet 2 maar 1 miliseconde hoeven na te denken
Don't you love sum-body to love?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef peaceman het volgende:
Jefferson Airplan - Somebody to love?
GLO +1quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef GLO het volgende:
R.I.P Gene Pitney
Kan je nagaan hoe goed ik ben in teksten. Met dat nummer ben ik opgegroeid, maar de tekst herkennen ho maar...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef peaceman het volgende:
Jefferson Airplan - Somebody to love?
Jazekerquote:Op woensdag 12 april 2006 18:56 schreef peaceman het volgende:
Gilbert o Sullivan?
Inderdaad... Bijna!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Drie mannen en eentje met zulk haar, je zou bijna denken dat ik weer eens een Melvins-punt ging scoren
Ah! The Berlin Brothersquote:Op woensdag 12 april 2006 19:44 schreef peaceman het volgende:
Group Members:
Lillian Berlin
Eve Berlin
Bosh Berlin
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef ranja het volgende:
vaag dames bandje waar niemand ooit van gehoord heeft...
Neen, hints te over namelijk...quote:Lijkt wel een ranja vraag
quote:The brothers Berlin have been rocking and rolling since they were old enough to walk. While growing up in the suburbs of St. Louis, Lillian, Eve and Bosh Berlin didn't exactly fit in with their peers, in particular Lillian. While his schoolmates were wearing Polo and watching the Cardinals play ball, Lillian was out vandalizing and worshipping the works of Jack Kerouac, Jim Carroll, and Sylvia Plath. He wasn't one to follow the rules and didn't care about the circumstances either. The only thing that mattered was playing music. He picked up the guitar at an early age and his younger brothers learned the bass and drums, respectively. Once Lillian Berlin turned 18, he, Eve and Bosh left the stagnant side of St. Louis behind for the competitive edge of Los Angeles. They had a notebook full of songs, not to mention a nasty cool attitude.were born.
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Troubles?
's een soort van Hanson maar dan die van de nooit-van-gehoorde-soortquote:[..]
Opgezocht. Nóóóóóóóóóóóit van gehoord.
quote:
Livequote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef belsen het volgende:
Mag ik nog 5 levende bands?
Prachtig.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Live
Living Colour
Livin' Blues
The Living End
25 ta life
*Ril*quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hermes House Band?
Nee, niet Nederlands. Deze artiest is beter bekend met een artiestennaam.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef ranja het volgende:
Rene Klijn?
Nope. Echte naam: Yaron Cohen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef ranja het volgende:
Limahl?
Die op die foto staat? Nee, da's een man.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is dat een vrouw?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Transexueel dan?
quote:He jongens, kijk daar wat een lekkere meid he
Hij was gewoon een man en hij had een hele goeie baan
Maar 's avonds als 'ie thuiskwam trok 'ie dameskleren aan
Toen men d'r achter kwam, toen was het plotseling gedaan
Z'n vrouw ging van 'm weg, en 't kostte 'm z'n baan
refr.:
Laalaa lalalalala
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Van 's morgens negen tot vijf
Is hij een omgebouwd wijf
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf
Hij is een omgebouwd wijf
Nu werkt hij in een club met mooie dames om zich heen
Hij is wel niet de mooiste en hij wordt nooit nummer 1
Maar als er dan een klant komt die zegt "jij bevalt me wel"
Dan rent 'ie snel naar boven want dan zingt 't hele stel
refr.
Lalala laalalalaa
Ja mensen daar gaan we met z'n allen effe gezelliglachter mekaar
De transsexuelen voorop
He Jan, vent haal wat te drinken van me
(????)
Hatsee
En nog een koor voor de laatkomers jongens daar gaan we
refr.
Ja het is buiten kijf
Hij is een omgebouwd wijf
Maar natúúrlijk!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef peaceman het volgende:
Dana International?
Masochismequote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom vroeg je 3 weken geleden dan dezelfde foto?
Gezondheidquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef GLO het volgende:
Holger Czukay?
Wie? Kijk naar al die platen aan de muur...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef GLO het volgende:
Holger Czukay?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaap Eggermont?

Scherp gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaap Eggermont?
Panfluitspelersquote:
Oepsquote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Panfluitspelers![]()
Ik ken alleen George Zamfir en die is het niet
D'oh. Hij ziet er echt raar uit op die foto. 't Lijkt wel een Los Incaquote:
Nu komt ranja met een plaatje van Berdien S.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Panfluitspelers![]()
Ik ken alleen George Zamfir en die is het niet
Achja, Eggermont zag er ook uit als René uit 'allo 'allo met een paardestaart, maar heb 't toch geradenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef GLO het volgende:
[..]
D'oh. Hij ziet er echt raar uit op die foto. 't Lijkt wel een Los Inca![]()
quote:But on a day, ' t were in September then kept suddenly the bells quietly bells quietly yes he goes nicely, I property ' m fixed
Af en toe zijn vervolgvragen toch wel handig, he?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef ranja het volgende:
Bam to bam bam
newbiedbd +1quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roman Holiday?
Uiteraardquote:Op donderdag 13 april 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
Bertus Norton > Tinus BSA
Mooi lijstje, maar er zitten twee verkeerde tussen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
herbert grönemeyer
funkstörung
röyksopp
björk
blue öyster cult
scäm luiz
motörhead
eläkeläiset
bjørn again
mötley crue
Ga ik toch voor deze.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:55 schreef GLO het volgende:
Motörhead
Tröckener Kecks
Mötley Crüe
Düreforsög
Röyksopp
Bløf
Björk
Björn Ulvaeus
Torbjörn Brundtland (van Röyksopp)
Mekanik Destrüktiw Komandöh
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyway heren, ik ga lekker mören nu
Dat gevoel kreeg ik bij jou öøk... (BÖC, Bjørn Again, Herbert G)quote:Op donderdag 13 april 2006 00:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, het kon ook makkelijker
er zit niet eens een o in scäm luiz laat staan een öquote:Op donderdag 13 april 2006 01:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En toch weet ik zeker dat ze goed zijn
quote:If a rule-book had been written for aspiring punk rockers back in 1977, whatdid would have broken every single directive in it. At a time when hip London punks like the Sex Pistols and the Clash were slamming the likes of the Beatles, the Stones and Pink Floyd,
-- a quartet based in exciting Cambridge, no less -- played a rather uncool combination of Beatles/Byrds "old-school" jangle-pop, clever Captain Beefheart-y time signatures and Syd Barrett-Pink Floyd/Incredible String Band hippie whimsy.
Toch is die middelste (met strijkbout) het bekendste, denk ik. Dat is de zanger, later ook solo artiest.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:37 schreef Mark het volgende:
Die linker en rechter komen bekend voor, ik noteer vast een "oja!"
Het leek me ook wat te soft voor jouquote:Op donderdag 13 april 2006 08:58 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, noteer nu een "onee"
Soft Boys?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Het leek me ook wat te soft voor jou
Zoals gezegd, redelijk invloedrijke band.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Had je het zonder die hint niet geweten?
Favoriete bandje van mevrouw bukgeit.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:45 schreef Z het volgende:
The Go! Team.
En anders eregisterquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Neleos het volgende:
Die zijn gister ook al gevraagd, dacht ik
Ha. ranja +1quote:Op donderdag 13 april 2006 10:49 schreef ranja het volgende:
Magneta Lane
Backstreet boys
Lois Lane
Bruce Stringsteen & the E-street band
One way
Blackstreet
The Subways
Streets of bourbon
en ik leen
Middle of the Road
Manic Street Preachers
quote:Apr 12, 2006, 2:40 PM PT
's Grammy-winning career began with a fairytale. Its ending was another story.
The singer, whose years of drug abuse prompted her expulsion from the family business that is, died Tuesday at a Los Angeles hospital, the group's official Website said. The cause of death was cancer.
Last year,was ordered to rehab after pleading guilty to crack cocaine possession. The felony charge stemmed from a 2004 arrest at
's Hollywood apartment.
"This isn't a Billie Holiday story,"told People in 2000 on the eve of a previous rehab stint for crack cocaine addiction. "I want a good ending."
Mevrouw Pointer Sisterquote:Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef Mark het volgende:
June Pointer?
Idem, maar ik kon zo gauw geen andere zangeres verzinnen die recentelijk overleden is aan kankerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet dat die Pointer Sister aan kanker is overleden. Drugs wist ik niet.
Nu wel op tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Split Enz
En je had niet eens een lrlp!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees een antwoord plus goedkeuring. Hele vraag gemist
Ik open de pagina en lees antwoord, goedkeuring en jouw reactiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees een antwoord plus goedkeuring. Hele vraag gemist
(plus de reakties van ranja en neleos)quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees twee antwoorden plus goedkeuring. Twee hele vragen gemist
Wie zijnquote:fired the first bullet in a Detroit nightclub shootout that ended his life, police said today (April 12). The bullet hit Keith Bender, 35, in the head, critically injuring him early yesterday at the C.C.C., a bar in a strip of businesses along Eight Mile, the road made famous in
movie of the same name.
D12 staat voor Dirty Dozen, maar verder klopt het helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef bukgeit het volgende:
Er [/s]zijn[/s] waren zes leden en die hebben allemaal een alter ego, vandaar het getal 12. En de D staat voor Detroit, maar dat weet ik niet zeker.
Helaas voor de rest, is dit goed. Maar nu kunnen jullie zelf op zoek naar meer foto'squote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef cafca het volgende:
Laïs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |