Favoriete bandje van mevrouw bukgeit.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:45 schreef Z het volgende:
The Go! Team.
En anders eregisterquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Neleos het volgende:
Die zijn gister ook al gevraagd, dacht ik
Ha. ranja +1quote:Op donderdag 13 april 2006 10:49 schreef ranja het volgende:
Magneta Lane
Backstreet boys
Lois Lane
Bruce Stringsteen & the E-street band
One way
Blackstreet
The Subways
Streets of bourbon
en ik leen
Middle of the Road
Manic Street Preachers
quote:Apr 12, 2006, 2:40 PM PT
's Grammy-winning career began with a fairytale. Its ending was another story.
The singer, whose years of drug abuse prompted her expulsion from the family business that is, died Tuesday at a Los Angeles hospital, the group's official Website said. The cause of death was cancer.
Last year,was ordered to rehab after pleading guilty to crack cocaine possession. The felony charge stemmed from a 2004 arrest at
's Hollywood apartment.
"This isn't a Billie Holiday story,"told People in 2000 on the eve of a previous rehab stint for crack cocaine addiction. "I want a good ending."
Mevrouw Pointer Sisterquote:Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef Mark het volgende:
June Pointer?
Idem, maar ik kon zo gauw geen andere zangeres verzinnen die recentelijk overleden is aan kankerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet dat die Pointer Sister aan kanker is overleden. Drugs wist ik niet.
Nu wel op tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Split Enz
En je had niet eens een lrlp!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees een antwoord plus goedkeuring. Hele vraag gemist
Ik open de pagina en lees antwoord, goedkeuring en jouw reactiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees een antwoord plus goedkeuring. Hele vraag gemist
(plus de reakties van ranja en neleos)quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees twee antwoorden plus goedkeuring. Twee hele vragen gemist
Wie zijnquote:fired the first bullet in a Detroit nightclub shootout that ended his life, police said today (April 12). The bullet hit Keith Bender, 35, in the head, critically injuring him early yesterday at the C.C.C., a bar in a strip of businesses along Eight Mile, the road made famous in
movie of the same name.
D12 staat voor Dirty Dozen, maar verder klopt het helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef bukgeit het volgende:
Er [/s]zijn[/s] waren zes leden en die hebben allemaal een alter ego, vandaar het getal 12. En de D staat voor Detroit, maar dat weet ik niet zeker.
Helaas voor de rest, is dit goed. Maar nu kunnen jullie zelf op zoek naar meer foto'squote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef cafca het volgende:
Laïs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |