Af en toe zijn vervolgvragen toch wel handig, he?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef ranja het volgende:
Bam to bam bam
newbiedbd +1quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roman Holiday?
Uiteraardquote:Op donderdag 13 april 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
Bertus Norton > Tinus BSA
Mooi lijstje, maar er zitten twee verkeerde tussen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
herbert grönemeyer
funkstörung
röyksopp
björk
blue öyster cult
scäm luiz
motörhead
eläkeläiset
bjørn again
mötley crue
Ga ik toch voor deze.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:55 schreef GLO het volgende:
Motörhead
Tröckener Kecks
Mötley Crüe
Düreforsög
Röyksopp
Bløf
Björk
Björn Ulvaeus
Torbjörn Brundtland (van Röyksopp)
Mekanik Destrüktiw Komandöh
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyway heren, ik ga lekker mören nu
Dat gevoel kreeg ik bij jou öøk... (BÖC, Bjørn Again, Herbert G)quote:Op donderdag 13 april 2006 00:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, het kon ook makkelijker
er zit niet eens een o in scäm luiz laat staan een öquote:Op donderdag 13 april 2006 01:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En toch weet ik zeker dat ze goed zijn
quote:If a rule-book had been written for aspiring punk rockers back in 1977, whatdid would have broken every single directive in it. At a time when hip London punks like the Sex Pistols and the Clash were slamming the likes of the Beatles, the Stones and Pink Floyd,
-- a quartet based in exciting Cambridge, no less -- played a rather uncool combination of Beatles/Byrds "old-school" jangle-pop, clever Captain Beefheart-y time signatures and Syd Barrett-Pink Floyd/Incredible String Band hippie whimsy.
Toch is die middelste (met strijkbout) het bekendste, denk ik. Dat is de zanger, later ook solo artiest.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:37 schreef Mark het volgende:
Die linker en rechter komen bekend voor, ik noteer vast een "oja!"
Het leek me ook wat te soft voor jouquote:Op donderdag 13 april 2006 08:58 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, noteer nu een "onee"
Soft Boys?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Het leek me ook wat te soft voor jou
Zoals gezegd, redelijk invloedrijke band.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Had je het zonder die hint niet geweten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |