quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Truste.
Nog steeds geen aanbod gehad.![]()
Aanbod ? van wie ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Truste.
Nog steeds geen aanbod gehad.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef kratjuh het volgende:
Ik neem weer afscheid voor vanavond ... Slaap nodig ...
Tot morgen allemaal, was super !
Was het geen Speed Chat dan ... ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor een Slow Chat gaat het superhard jah![]()
Zat ik het ene berichtje te quoten,waren er alweer 5 nieuwe.Misschien en race Mc oprichtenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zat ik het ene berichtje te quoten,waren er alweer 5 nieuwe.Misschien en race Mc oprichten.
Als het goed is hebben Kawa's een "losse" versnellingsbak,die moet je er dus zo uit kunnen schuiven.quote:Op maandag 10 april 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
RichardGie
Jij hebt laatst iets gezegd over een wals en vorkjes van een ZZR600, ik ben het aan het doorlezen maar 1 ding snap ik niet helemaal.
Moet ik echt het motorblok uitelkaar halen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
Zelfs mijn hond is zwaarder.
Ik hoor morgen of ik hulp kan krijgen van een oud-monteur. Anders begin ik er niet eens aanquote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben Kawa's een "losse" versnellingsbak,die moet je er dus zo uit kunnen schuiven.
Lijkt me een veel beter plan ja.Maar volgens mij moet het mogelijk zijn om jouw versnellingsbak er uit te schuiven en die van bijvoorbeeld een "sloop"ZZR er zo weer in te schuiven.quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoor morgen of ik hulp kan krijgen van een oud-monteur. Anders begin ik er niet eens aan![]()
Vandaag de kuipdelen losgehaald, blijkt dat de motor al eens een schuiver heeft gehad. Linkerkuipdeel is vastgelijmdquote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lijkt me een veel beter plan ja.Maar volgens mij moet het mogelijk zijn om jouw versnellingsbak er uit te schuiven en die van bijvoorbeeld een "sloop"ZZR er zo weer in te schuiven.
En daar is geen melding van gemaakt bij de aankoop?Vindt ik knap slordig,of eigenlijk onbeschoft.Zadel je een ander op met "jouw"shit.Nu is een kuipdeel gelukkig niet zo heel belangrijk,maar het zet je wel tot nadenken over de rest van de motor.En een versleten versnellingsbak,schakelwals of wat dan ook hoef je natuurlijk niet echt blij mee te zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag de kuipdelen losgehaald, blijkt dat de motor al eens een schuiver heeft gehad. Linkerkuipdeel is vastgelijmd![]()
Ik vind het ook wel kl*te en ik ga de motor zeker niet met deze gebreken verkopen of inruilen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
En daar is geen melding van gemaakt bij de aankoop?Vindt ik knap slordig,of eigenlijk onbeschoft.Zadel je een ander op met "jouw"shit.Nu is een kuipdeel gelukkig niet zo heel belangrijk,maar het zet je wel tot nadenken over de rest van de motor.En een versleten versnellingsbak,schakelwals of wat dan ook hoef je natuurlijk niet echt blij mee te zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind het ook wel kl*te en ik ga de motor zeker niet met deze gebreken verkopen of inruilen.
Dat wil ik de volgende eigenaar/eigenares niet aandoen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Zitten echt veel naaiers tussenEen goed gerepareerd schadegevalletje als in kromme clip on vervangen etc. niet vertellen ok geen probleem. Maar de feiten van een gebeurd ongeluk verdraaien.
![]()
Zou het zelf gewoon nooit doen, maarjah niet iedereen is goed opgevoed
Bagger trouwens vorig topic.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Oja, zaterdag schijnt het best aardig weer te worden.. hopelijk blijft dat zondag en maandag zo![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Oja, zaterdag schijnt het best aardig weer te worden.. hopelijk blijft dat zondag en maandag zo![]()
Woesh,en Vrijdag ook al vrij.Effe denken waarom ook al weer?O ja Goede Vrijdagquote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |