quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Truste.
Nog steeds geen aanbod gehad.![]()
Aanbod ? van wie ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Truste.
Nog steeds geen aanbod gehad.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef kratjuh het volgende:
Ik neem weer afscheid voor vanavond ... Slaap nodig ...
Tot morgen allemaal, was super !
Was het geen Speed Chat dan ... ?quote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor een Slow Chat gaat het superhard jah![]()
Zat ik het ene berichtje te quoten,waren er alweer 5 nieuwe.Misschien en race Mc oprichtenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zat ik het ene berichtje te quoten,waren er alweer 5 nieuwe.Misschien en race Mc oprichten.
Als het goed is hebben Kawa's een "losse" versnellingsbak,die moet je er dus zo uit kunnen schuiven.quote:Op maandag 10 april 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
RichardGie
Jij hebt laatst iets gezegd over een wals en vorkjes van een ZZR600, ik ben het aan het doorlezen maar 1 ding snap ik niet helemaal.
Moet ik echt het motorblok uitelkaar halen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik maak het grapje liever zelf dan hem in te laten koppen. Wel 56 hele kilo's schoon aan de haak.
Zelfs mijn hond is zwaarder.
Ik hoor morgen of ik hulp kan krijgen van een oud-monteur. Anders begin ik er niet eens aanquote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben Kawa's een "losse" versnellingsbak,die moet je er dus zo uit kunnen schuiven.
Lijkt me een veel beter plan ja.Maar volgens mij moet het mogelijk zijn om jouw versnellingsbak er uit te schuiven en die van bijvoorbeeld een "sloop"ZZR er zo weer in te schuiven.quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoor morgen of ik hulp kan krijgen van een oud-monteur. Anders begin ik er niet eens aan![]()
Vandaag de kuipdelen losgehaald, blijkt dat de motor al eens een schuiver heeft gehad. Linkerkuipdeel is vastgelijmdquote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lijkt me een veel beter plan ja.Maar volgens mij moet het mogelijk zijn om jouw versnellingsbak er uit te schuiven en die van bijvoorbeeld een "sloop"ZZR er zo weer in te schuiven.
En daar is geen melding van gemaakt bij de aankoop?Vindt ik knap slordig,of eigenlijk onbeschoft.Zadel je een ander op met "jouw"shit.Nu is een kuipdeel gelukkig niet zo heel belangrijk,maar het zet je wel tot nadenken over de rest van de motor.En een versleten versnellingsbak,schakelwals of wat dan ook hoef je natuurlijk niet echt blij mee te zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag de kuipdelen losgehaald, blijkt dat de motor al eens een schuiver heeft gehad. Linkerkuipdeel is vastgelijmd![]()
Ik vind het ook wel kl*te en ik ga de motor zeker niet met deze gebreken verkopen of inruilen.quote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
En daar is geen melding van gemaakt bij de aankoop?Vindt ik knap slordig,of eigenlijk onbeschoft.Zadel je een ander op met "jouw"shit.Nu is een kuipdeel gelukkig niet zo heel belangrijk,maar het zet je wel tot nadenken over de rest van de motor.En een versleten versnellingsbak,schakelwals of wat dan ook hoef je natuurlijk niet echt blij mee te zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind het ook wel kl*te en ik ga de motor zeker niet met deze gebreken verkopen of inruilen.
Dat wil ik de volgende eigenaar/eigenares niet aandoen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Zitten echt veel naaiers tussenEen goed gerepareerd schadegevalletje als in kromme clip on vervangen etc. niet vertellen ok geen probleem. Maar de feiten van een gebeurd ongeluk verdraaien.
![]()
Zou het zelf gewoon nooit doen, maarjah niet iedereen is goed opgevoed
Bagger trouwens vorig topic.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Oja, zaterdag schijnt het best aardig weer te worden.. hopelijk blijft dat zondag en maandag zo![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Oja, zaterdag schijnt het best aardig weer te worden.. hopelijk blijft dat zondag en maandag zo![]()
Woesh,en Vrijdag ook al vrij.Effe denken waarom ook al weer?O ja Goede Vrijdagquote:Op maandag 10 april 2006 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Woesh,en Vrijdag ook al vrij.Effe denken waarom ook al weer?O ja Goede Vrijdag.
De vorige ging ook wel erg hard hoor.Leek de motor van Rossi welquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef bwt het volgende:
damn, en ik dacht dat ik niet eens een topci gemist ahd
Ik rij net een jaar motorquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Jij gaat weleens circuitrijden toch?
Waar moet ik rekening mee houden, bijvoorbeeld verzekeren, rij-nivo etc..
Ik ben vorige week pas weer begonnen na 1 jaar stilstand zeg maar.
Las wel mee hoor, maar had geen aansluiting in die one liners van penislengtes.quote:
Als ik Donderdag net zo veel moet doen als vandaag dan wordt ik ook niet moe.Vandaag geloof ik één paraaf gezet en gekeken hoe de rest aan het werk was.Maar juich niet te vroeg.Grafische industrie he.U besteld,wij draaien.Niet goedschiks dan maar kwaadschiksquote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en donderdag ook vrij... en waarom ook al weer? O ja, student
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik rij net een jaar motorHeb daar totaal geen verstand van
Maar dit jaar staan wel 2 circuitdagen geplanned en 5 daagjes Ringen. Wat je moet weten is dat je niet verzekerd bent op het circuit (je schijnt weleens een dagverzekering af te kunnen sluiten) en dat je gewoon bij de beginners begtint. Als je te hard gaat klim je vanzelf op he denks ...
[..]
Las wel mee hoor, maar had geen aansluiting in die one liners van penislengtes.
ik denk dat ik het bestellen maar aan iemand anders overlaatquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als ik Donderdag net zo veel moet doen als vandaag dan wordt ik ook niet moe.Vandaag geloof ik één paraaf gezet en gekeken hoe de rest aan het werk was.Maar juich niet te vroeg.Grafische industrie he.U besteld,wij draaien.Niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
geen idee... ik zie ook geen reden om op motoren te schietenquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef richardgie het volgende:
Zit trouwens net de Topic titel te lezen,maar waarom zou ik op vrouwen gaan schieten.
Nou,ik zie af en toe wel eens motoren dat ik denk van die moeten ze meteen afschieten naar de maan ofzo.Heb je wel eens een compleet gepimpte chopper gezien met net iets te veel bling bling?Met zo'n dikke vijftiger er op die aan z'n tweede jeugd bezig is?quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
geen idee... ik zie ook geen reden om op motoren te schieten
Niet met een geweerquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef richardgie het volgende:
Zit trouwens net de Topic titel te lezen,maar waarom zou ik op vrouwen gaan schieten.
8e eerderquote:Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef bwt het volgende:
50ers zijn toch al met de 3e jeugd bezig?
de dikgedrukte stukken...quote:Op maandag 10 april 2006 23:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,ik zie af en toe wel eens motoren dat ik denk van die moeten ze meteen afschieten naar de maan ofzo.Heb je wel eens een compleet gepimpte chopper gezien met net iets te veel bling bling?Met zo'n dikke vijftiger er op die aan z'n tweede jeugd bezig is?.
Ik moest voor m'n werk in Maarssen regelmatig naar Calais. Dan zie je heel veel veteranen op Harleys, Goldwings etc... met allemaal vlaggetjes rijden.quote:Op maandag 10 april 2006 23:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,ik zie af en toe wel eens motoren dat ik denk van die moeten ze meteen afschieten naar de maan ofzo.Heb je wel eens een compleet gepimpte chopper gezien met net iets te veel bling bling?Met zo'n dikke vijftiger er op die aan z'n tweede jeugd bezig is?.
Vrouwen en opschieten kan ik me wel wat bij voorstellen ja.Is altijd leuk met op vakantie gaan enzo.Vrouw:we moeten nog 1200 km rijden vandaag.Ja dat weet ik,maar eerst nog een bakkie koffie.Grom grom.Koffie is op.Tijd om te vertrekken?Nee ik moet m'n make up nog effe inpakken.Dus de geplande vertrektijd is alvast een uur uitgesteld.Of generalizeer ik nu toch echt te veel,of ga ik met de verkeerde vrouwen er op uitquote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet met een geweeren het is schieten op vrouwen ........ en ook nog eens motoren in dit topic. Niet genoeg ruimte om dat duidelijk over te brengen
Nee, mijn moeder, mijn exen en zon beetje ieder meisje dat ik ben tegengekomen waren ook slome hoeren dus....quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vrouwen en opschieten kan ik me wel wat bij voorstellen ja.Is altijd leuk met op vakantie gaan enzo.Vrouw:we moeten nog 1200 km rijden vandaag.Ja dat weet ik,maar eerst nog een bakkie koffie.Grom grom.Koffie is op.Tijd om te vertrekken?Nee ik moet m'n make up nog effe inpakken.Dus de geplande vertrektijd is alvast een uur uitgesteld.Of generalizeer ik nu toch echt te veel,of ga ik met de verkeerde vrouwen er op uit![]()
Okee, tnxquote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik rij net een jaar motorHeb daar totaal geen verstand van
Maar dit jaar staan wel 2 circuitdagen geplanned en 5 daagjes Ringen. Wat je moet weten is dat je niet verzekerd bent op het circuit (je schijnt weleens een dagverzekering af te kunnen sluiten) en dat je gewoon bij de beginners begtint. Als je te hard gaat klim je vanzelf op he denks ...
Volgens mij zijn dat soort motoren ook allemaal begrenst op 79,5 KM/Hquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest voor m'n werk in Maarssen regelmatig naar Calais. Dan zie je heel veel veteranen op Harleys, Goldwings etc... met allemaal vlaggetjes rijden.
Ze werden ook regelmatig ingehaald door vrachtwagens![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vrouwen en opschieten kan ik me wel wat bij voorstellen ja.Is altijd leuk met op vakantie gaan enzo.Vrouw:we moeten nog 1200 km rijden vandaag.Ja dat weet ik,maar eerst nog een bakkie koffie.Grom grom.Koffie is op.Tijd om te vertrekken?Nee ik moet m'n make up nog effe inpakken.Dus de geplande vertrektijd is alvast een uur uitgesteld.Of generalizeer ik nu toch echt te veel,of ga ik met de verkeerde vrouwen er op uit![]()
mijn zus kan er ook aardig wat van....quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder, mijn exen en zon beetje ieder meisje dat ik ben tegengekomen waren ook slome hoeren dus....![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okee, tnx![]()
Eerst maar eens oefenen en de schaamranden van de banden eraf rijden![]()
![]()
Op zich is het best goed beginnen op een circuit met andere beginners.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Okee, tnx![]()
Eerst maar eens oefenen en de schaamranden van de banden eraf rijden![]()
Zenuwenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef Roderick2085 het volgende:
mijn zus kan er ook aardig wat van....
hoewel het bij mijn ouders meestal mijn vader was die, als we eigenlijk weg moesten, nog ff naar de wc moest
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef richardgie het volgende:
Vrouwen:kan eigenlijk niet zonder ze,maar ben ook blij als ze niet in de buurt zijn.Tenzij ze ook motorrijden en het "allemaal"snappen.Inderdaad,een motorrijdende,slanke vrouw op een supersport vindt ik wel sexy ja.
richardgie gaat trouwens z'n bed maar eens opzoeken.Weltrusten allemaal.
Op een gegeven moment moet je het achterlaten joh. Dan moet je kinderen kweken of gewoon de oude wijze man uit gaan hangen. Niet continu een poging blijven doen jong te lijkenquote:Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef bwt het volgende:
50ers zijn toch al met de 3e jeugd bezig?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je het achterlaten joh. Dan moet je kinderen kweken of gewoon de oude wijze man uit gaan hangen. Niet continu een poging blijven doen jong te lijken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef ondeugend het volgende:
* kucht
Waar naar toe?quote:
Das optellen !quote:
Succes is een keuze !!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Had ik maar werk![]()
Ik ga me even bezighouden met solliciteren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |