Nu praat je jezelf een beetje tegen mich !quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om het idee pfaf. Is er een apart songfestivalforum ipv MUZ? Is er een apart forum over het Game Camp in Almere ipv GAM? Over de Kama Sutra Beurs ipv SEX?
Als mensen mee willen praten over het WK, kunnen ze ook gewoon naar VBL komen.
Dat mag dus niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Bjoro het volgende:
dmv van een subforum kun je het serieuze gedeelte wel in VBL houden en het "teletoeter" in WK.
Erger jij (en de echte kenners) je minder en is iedereen tevreden.
Ik denk dat het ook omgekeerd werkt, die "teletoeters" zitten ook niet op een serieus tactisch analytisch topic te wachten, lijkt mij, dat kan dan weer in VBL!
oh...nou dan is het wél goedquote:
Mijn punt ookquote:Op woensdag 12 april 2006 02:42 schreef APK het volgende:
Zijn een aantal regulars misschien bang dat het erg rustig gaat worden in VBL tijdens het WK en hebben ze subforumsmetvrees
ben ik ook met je eens !quote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef Falco het volgende:
Mijn punt ook.
Wat is er zo erg aan om de tactische strategieën van de Costa Ricanen te bespreken in een apart subforum? En waarom is er niet meer vertrouwen in de mods?
dat is dus aan de mods om dat te voorkomen. Simpel, zoals in elk subforum.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is er op tegen dat mijn verwachting is dat die topics verneukt worden. Waarom niet gewoon net als 2004, toen ging het wat dei verdeling betreft prima...
deze toeving is inderdaad primaquote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker PRO SUB-forum.
Maar ANTI niet in VBL over het WK mogen posten...
Ik vind het ook geen handige beslissing, en aangezien ik mod van zowel VBL als EK toendertijd weet ik echt wel waar ik het over heb. Ik ben toendertijd blij geweest dat golfer en ik ons hard hebben gemaakt voor de mogelijkheid om het EK ook in VBL te kunnen bespreken. Het heeft me toen veel tijd gekost om dat voor elkaar te krijgen en ik vind nog steeds dat de argumenten die ik daar toen voor gebruikt heb (zoek ze maar op in het mod-deel) nog steeds staan.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Suijk het volgende:
Ik heb het EK04 prima gevolgd en vond dat verhevene toen ook al vreemd. Een nieuw forum wordt ook gemaakt door zijn users en als jij vantevoren al zo'n instelling hebt, zal het ook niks worden helaas. Je had ook kunnen zeggen, ik ga mijn kwaliteitsposts en topics daar wel plaatsen.
De nieuwe mods zullen zeker het gebagger in de hand moeten houden, want in EK04 had dat de overhand. Maar dat hoeft hier niet te gebeuren als er gewoon tegen op wordt getreden, toch?
Het is juist makkelijk als je weet WAAR je die meer serieuse topics kan vinden. Bij het EK was dat redelijk goed te doen op basis van die twee verschillende fora, maar met de mix ervan gaat het erg lastig worden.quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Suijk het volgende:
Waarom kan 'serieus' commentaar niet in WK06? Het is het WK06 forum, het gaat dus over het WK06, alles wat erbij hoort.En dus juist niet alleen maar die onzin topics.
Idd zeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:34 schreef pfaf het volgende:
Hunnie mogen niet in onze forum posten, boehoe.
Dergelijke topics zijn het probleem niet. Het gaat om de topics als "DAT WAS HANDS", "YESSSSSSSSSSSSS", "zie je dat...", "FUCK TERING TYFUS KUTSCHEIDS", "PREhgxehyyg", "ke je die mop van die drol", "ik neem nog een bier!" die met een zodanige frequentie voorbij komen dat er niet echt tegen aan te modden is, tenzij drie mod bereid is gedurende het hele WK ieder iedere dag minstens 8 uur per dag te gaan modden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doet Tong nu toch ook gewoon in VBL
Verder kan een goed mod-duo volgens mij best bekijken of een topic potentieel heeft of niet.
Ik zie het probleem niet met topics over 'haarkleur/schoenen/scheidsrechter' etc.
Hooijdonck bv zeikt toch ook over het gewicht van een wedstrijdbal
Je kunt dat soort topics ook links laten liggen.
En in VBL zou je dat probleem niet hebben?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Dergelijke topics zijn het probleem niet. Het gaat om de topics als "DAT WAS HANDS", "YESSSSSSSSSSSSS", "zie je dat...", "FUCK TERING TYFUS KUTSCHEIDS", "PREhgxehyyg", "ke je die mop van die drol", "ik neem nog een bier!" die met een zodanige frequentie voorbij komen dat er niet echt tegen aan te modden is, tenzij drie mod bereid is gedurende het hele WK ieder iedere dag minstens 8 uur per dag te gaan modden.
Volgens mij komen dit soort reply's ook regelmatig voor in de live-topics hier in VBLquote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Dergelijke topics zijn het probleem niet. Het gaat om de topics als "DAT WAS HANDS", "YESSSSSSSSSSSSS", "zie je dat...", "FUCK TERING TYFUS KUTSCHEIDS", "PREhgxehyyg", "ke je die mop van die drol", "ik neem nog een bier!" die met een zodanige frequentie voorbij komen dat er niet echt tegen aan te modden is, tenzij drie mod bereid is gedurende het hele WK ieder iedere dag minstens 8 uur per dag te gaan modden.
Je kan veel over het huidige VBL zeggen, maar overgecentraliseerd is het nu zeker niet meer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef Falco het volgende:
[..]
(Goede) mods kunnen er toch op toezien dat er een goeie mix is tussen de serieuze en 'teletoeter'-topics? Het zal wel wat drukker worden dan het overgecentraliseerde VBL-gebeuren, maar ik denk dat je het overzicht wel kan behouden.
Ach, die topics zie je nu in VBL ook wel bij beladen duels... Ik zie ook niet in, waarom je daardoor niet normaal zou kunnen posten..quote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is éen duidelijke topic serie die je als je wilt makkelijk kan vermijden (net zoals Hools bv). Wat ik schetst zijn topictitels en de sfeer in 90% van de topics.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij komen dit soort reply's ook regelmatig voor in de live-topics hier in VBL.
Dus als ik het goed begrijp wil je best mod worden van een forum vol bagger, maar als het er ook serieus aan toe gaat haak je af?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er tegen de bagger in het WK forum niet te modden is (was bij het EK forum zo en zal nu niet absoluut niet anders zijn) en ik kan daarom alvast melden dat ik me in een dergelijke constructie 100% zeker niet aan meld als mod.
In live-topics zie je dat - niet op het gehele forum. En geloof me dat dat het niet zol leuk is als het 90% van de sfeeer wordt in het forum.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, die topics zie je nu in VBL ook wel bij beladen duels... Ik zie ook niet in, waarom je daardoor niet normaal zou kunnen posten..
Je doet je tagje eer aanquote:Op woensdag 12 april 2006 13:13 schreef static het volgende:
Wat een gedoe zeg. Er is vraag naar, laat de users het zelf invullen m.b.v. de mods.
Hell, sluit VBL gewoon tijdens het WK.
Het is toch geen probleem dat soort topics per direct op slot te gooien? Wanneer die user dit soort kutgedrag voortzet, kan die altijd nog een WK6-forumban krijgen tot ergens begin juliquote:Op woensdag 12 april 2006 13:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is éen duidelijke topic serie die je als je wilt makkelijk kan vermijden (net zoals Hools bv). Wat ik schetst zijn topictitels en de sfeer in 90% van de topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |