Maar in de tussentijd is het gewoon een meldpunt SOG geworden waar wat gepraat word over jouw SOGtjes en dingetjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb komende week tentamens.
Ik was van plan gistermiddag te beginnen met leren (eerder kon niet ivm vele practica/reports deadlines)
Dat is niet gelukt. Want ik ging andere (minder belangrijke) dingen doen.
Vandaag dan maar.
Weer niet gelukt. Ik ging loos internetten in plaats van studeren
En elke keer als ik net weer in de boeken zit... kom ik op het fantastische idee om even m'n mail te checken. Of kijken of er nieuwe RSS berichten zijn. Of stofzuigen...
Conclusie: ik vertoon studieontwijkend gedrag.
Vertel hier hoe je SOG kunt voorkomen.
BVD.
Mijne is vorige week nog helemaal opgeruimd...quote:Op maandag 10 april 2006 16:52 schreef Intergalactrick het volgende:
Deze kamer is toe aan een flinke opruimbeurt!
En mijn SOG problemen zijn nog steeds niet opgelost. Dus anti-SOG tips blijven welkom.quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef Renesite het volgende:
Orginele topic:
[..]
Maar in de tussentijd is het gewoon een meldpunt SOG geworden waar wat gepraat word over jouw SOGtjes en dingetjes![]()
Als het mooi weer is, ga ik lekker buiten zitten leren/lezen. Dan ben ik niet zo snel afgeleid door computers, tv's, radio's, etc...quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
En mijn SOG problemen zijn nog steeds niet opgelost. Dus anti-SOG tips blijven welkom.
(Dat ik nu op Fok! zit zegt genoeg...)
Ik kan me buiten sowieso altijd beter concentreren. Dan heb je inderdaad ook die pc enzo niet om je heen. Dat telt ook wel mee.quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, ga ik lekker buiten zitten leren/lezen. Dan ben ik niet zo snel afgeleid door computers, tv's, radio's, etc...
Maar goed, ik kijk naar buiten en ik zie het hier gieten en de vooruitzichten zijn ook niet zo geweldig, dus aan mijn tip heb je voorlopig niks.![]()
Ik heb mijn pc nodigquote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik kan me buiten sowieso altijd beter concentreren. Dan heb je inderdaad ook die pc enzo niet om je heen. Dat telt ook wel mee.
al gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 16:52 schreef Intergalactrick het volgende:
Deze kamer is toe aan een flinke opruimbeurt!
Draadloze verbinding icm. een laptop.quote:
Als ik geld had zou dit wel een goede optie zijnquote:Op maandag 10 april 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Draadloze verbinding icm. een laptop.
Maar ik ga zo eens het eea doorlezen
idem!quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Innocence het volgende:
In de bibliotheek gaan zitten, ver weg van openbare computers. Is het enige dat bij mij werkt...
Ja man. Ga je nog wat met die gereserveerde ruimte van me doen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
En mijn SOG problemen zijn nog steeds niet opgelost. Dus anti-SOG tips blijven welkom.
Ik ga zo effe kijken, als de rij te lang is ga ik morgen nog wel een keer ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je er maar lang genoeg mee wacht wel
En d'r zal dadelijk wel weer een rij staan, ruim 150 man voor een reader die 1 voor 1 moeten pinnen
Ik heb nog een tip. Als je 'even snel' iets op de computer moet doen, pak dan op je school een computer waar je achter moet staan. Gegarandeerd dat je opschiet.quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, zodra ik weer in een droogheid/melige bui verkeer, terwijl jij toevallig ook hier zit te posten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja man. Ga je nog wat met die gereserveerde ruimte van me doen.
Ik wel, ik ben geniaal!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet de tijden gewoon uit te kienen
Fraai hoor, je komt me overal op dit forum tegen en je kent mn naam niet eens. Nou, fijn hoor. Ik heb nog een geweldig foute haarband liggen met mijn naam erop, misschien dat dat helpt in het vervolg...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... ik moest alleen wel ff denken hoe je ook alweer heette![]()
Karijn zit in mijn PAV-groep en ik heb een teamopdracht met haar gedaan, dus kennen is een groot woord.quote:Wel leuk dat je Karijn ook kent trouwens, weer een connectie tussen ons
1 Ding is dan wel zeker, niemand zal mijn naam ooit nog vergeten na het zien van die haarband...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blits! Die moet je de volgende keer maar in doen dan
[..]
Je doelt nu op mijn plagiaat-opdracht? Die was niet met haar nee, die was met iemand van het HBO, die PAV halverwege heeft laten vallen, maar wel is begonnen met basispracticumquote:Toch niet ene teamopdracht hè?
Volgens mij kan zij trouwens best goede stukken schrijven, of niet?
Dank je Renesite, Mikkie heeft niet door dat ik ook mail en MSN heb...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
Extreme slowchat vorming
*breekt in*
Ik zit alweer 1 uur lang te fokken met kaartjes ( hip) vol met mcv dingen..
Burger en rechtstaat![]()
![]()
iemeeuw!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MSN, kom nou zeg. Kauki en ik hebben een platonische relatie. Vandaag hebben we voor het eerst meer dan 'hoi' tegen elkaar gezegd, en dan wil jij dat we nu via MSN gaan praten?
![]()
"U heeft nog 14 uur om 2 tentamens te leren"quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef gurlie het volgende:
Ik ben zwaar aan het SOG'en weer.
'U heeft nog 2 dagen om tentamen te leren..'
Lekker he, de stress?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
iemeeuw!![]()
[..]
"U heeft nog 14 uur om 2 tentamens te leren"
"U heeft al 48 uur achter de rug"
Ik heb 4 van die kleine kaartjes volgekalktquote:
Ik heb een hekel aan herkansingen, dan moet je het nóg een keer leren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb 4 van die kleine kaartjes volgekalkt![]()
En die maar steeds herhalen...
Verder een kleine gids sociale zekerheid volgekalkt voor een andere toets...
Nog 8 herkansingen tegoed. Moet je ze ook nemen!![]()
Bij herkansingen kom ik er altijd achter dat ik het de vorige keer écht niet kende.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan herkansingen, dan moet je het nóg een keer leren.
Oh jah, dat was waar ook... Hoe kon ik over msn beginnen?! Niet te veel in 1 keer willen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MSN, kom nou zeg. Kauki en ik hebben een platonische relatie. Vandaag hebben we voor het eerst meer dan 'hoi' tegen elkaar gezegd, en dan wil jij dat we nu via MSN gaan praten?
![]()
Kan je daar iig rekening mee houden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij herkansingen kom ik er altijd achter dat ik het de vorige keer écht niet kende.![]()
Ho ho, onderschat mij niet! Ik heb je al meerdere malen gemaild!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De lat hoog leggen is okay, maar als je 'm zo hoog leg dat je er in de aankomende jaren met een ladder niet eens bij kan, da's níet okay.
Jij hangt op MSN rond met het mikejuh-adres dat ik ooit heb gekregen?quote:
Theeleut, koffieleut, dames. dohquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mikkie is geen dame hoor, of ik moet me vanmiddag erg verkeken hebben![]()
Waar kan die motie ingediend worden? Lekker met zn allen SOGgen! Gaaf johquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Theeleut, koffieleut, dames. doh
Maar dit topic moet niet snel vohol.
Doe anders maar een motie tot een centrale SES slowchat's kijken als die mods alhier het leuk vinden.
FB topic maar evenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef Kauki het volgende:
[..]
Waar kan die motie ingediend worden? Lekker met zn allen SOGgen! Gaaf joh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ga in vervolg meer SOGgen geloof ik. heb net een onvoldoende terug omdat ik een script van internet geplukt heb, en heb aangepast. zou er daardoor niet genoeg van hebben geleerd, en daarom heb ik een 5.
Dit is *&*%(%)))*$#@@$%^%) de allerlaatste keer dat ik éérlijk ga zijn tegen een leraar over zoiets.
What was I thinking![]()
![]()
![]()
Ho es ff: die voldoende haal je natuurlijk alleen als je een pretstudie doet.quote:en als ik zie hoeveel er geSOGt wordt, en hoeveel voldoendes daar mee worden gehaald, dan weet ik het wel
Ik voeg je toe zodra ik weer impulsief ben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat adres ja
*blabla*
En 'ontopic': ik zou gvd een uur geleden al begonnen moeten zijn met 't bijwerken van m'n IQ-test-verslag
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij m'n huidige studie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Daar zit wat in. Of 't vak moet toevallig heel makkelijk zijn.
Wat voor soort wiskunde? (Wiskunde is namelijk nogal breed)quote:
Zonder wiskunde had jij dat niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef Etcetera het volgende:
voor mij is wiskunde heel eenvoudig: het is kut.
klaar, niks breeds aan
quote:
quote:Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Zeeeeeeeeeg, gaan we nou trouwquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, zodra ik weer in een droogheid/melige bui verkeer, terwijl jij toevallig ook hier zit te posten.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 reageerde Cutebutpsycho
als een typische vrouw (of meisje) die overal iets achter probeert te zoeken:
Zeeeeeeeeeg, gaan we nou trouwicoontjes gebruikuhhh
Wat is daaaaaaat!
quote:
Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij geen Fok-smilies in je msn gaan zetten?
Wiskunde B1, 6 vwo. Examenstof dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wat voor soort wiskunde? (Wiskunde is namelijk nogal breed)
Nee. Ik vind het ook totaal niet nuttig en ik kan degene die het bedacht heeft wel slaan op dit moment. Bij sommige dingen heb ik van, oke. Dat kan nog wel eens handig zijn. Alleen om een raaklijn op te stellen van een of andere sinusoide is nou niet bepaald leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
VWO wiskunde
Wellicht zit de moeilijkheid in dat je niet weet waar het nuttig voor is?
Das wel minder.. had ik ook bij mijn engelse tentamenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wiskunde B1, 6 vwo. Examenstof dusIk heb het echt verknald vanmorgen
En ja, ik had vet goed geleerd
![]()
Zoiets heb ik ook... Gelukkig hoef ik niet zoveel pagina's gelezen en is het niet eens de concentratie die bagger is. De lettertjes in mijn reader zijn zo klein dat ik hoofdpijn krijg na een paar minutenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef seeya_40 het volgende:
Zucht... Nogal last van concentratieproblemen op het moment...
*pas 19 pagina's van de 120 gelezen*
het is zo herkenbaarquote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Stansfield het volgende:
Bijna weer het begin van een nieuw blok. Altijd weer dat mooie moment van goede voornemens dat je alles netjes leest en maakt elke week.
belachelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 21:50 schreef Kauki het volgende:
Vanmiddag officieel te horen gekregen dat ik een van mijn tentamens wel gehaald heb, maar dat het totaalcijfer niet voldoende was omdat mijn cijfer voor de thuisopdrachten diep onvoldoende was (omdat ik 3 weken ziek ben geweest heeft mijn begeleider er zomaar 3 punten afgetrokken en ik kan er niet eens iets aan doen)![]()
![]()
Meteen een SOG-aanval gekregen![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
belachelijkkun je ook niet naar een 'hoger iemand' stappen?
De studie-adviseur gaat er nu achteraan en anders stel ik misschien zelf wel voor om een extra opdracht te maken ofzo, zolang mijn mooie onvoldoende maar niet blijft staan voor de her, want dan haal ik het sowieso dit jaar niet...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, tóch zou ik het aankaarten bij de vakdocent, in dit geval De Muijnck. Hij kan het dan wel 'afschuiven' op zijn werkgroepbegeleiders/sters, maar hij is nog steeds eindverantwoordelijk voor zover ik weet. Zorg wel dat je uitgebreid het standpunt van je werkgroepbegeleidster kent, en probeer vervolgens je gelijk te halen bij de De Muijnck. Ik bedoel, het is voor jou ook een nadeel dat je de bijeenkomsten niet hebt kunnen volgen, het is met een geldige reden gebeurt en als je voorstelt om alle opdrachten alsnog goed te maken, dan maak je wellicht nog een kans. Het is in elk geval het proberen waard, lijkt me.
Mazzelpik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan nog ff chillen met mijn ondernemingsplan, want ik heb opeens morgen vrij en de deadline is verschoven na de meivakantie
Dik een half uur later heb ik het bestand toch al geopendquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:18 schreef Kauki het volgende:
[..]
maar zelfs daar kan ik me niet toe zetten![]()
Teveelquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel moeite is het nou om wat dingen te verbeteren![]()
Hm.. ik doe zulke dingen dan juist als eerst (dan ben ik er ook meteen van af).quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Kauki het volgende:
[..]
Teveel![]()
Juist omdat het zo weinig moeite kost, is het niet echt 'aantrekkelijk' om te doen![]()
Lapzwans!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Kauki het volgende:
[..]
Teveel![]()
Juist omdat het zo weinig moeite kost, is het niet echt 'aantrekkelijk' om te doen![]()
Dank u voor deze stimulerende woordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lapzwans!
Lamlul!
Luilebol!
Luister naar de wijze woorden van klnvntrbyt
Nee, denk het ook niet... Dus maar braaf vanalles veranderen... Als ik dat netjes zou doen, zou ik wel het vak halen, dus toch maar wel doen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij hè... volgens mij boeit het je docente geen ruk of je 't er mee eens bent
Hup, ga eens rap aan het werk dan!quote:Maar ach, ik moet ook nog steeds m'n IQ-test afname perfectioneren. Ik mis nog een observatie-gedeelte, wat ik eigenlijk zondag al wilde typen maar toen niet af kreeg. Zo dadelijk dus toch maar ff dat bestand openen en ff tikken, dan is 't tenminste eindelijk af. Weer 20 uur van m'n leven in gestopt.
Dank je, jij ookquote:
quote:De studielast van dat vak is zó slecht ingeschat, teruggeschaald van 10 naar 5 ECTS, terwijl er amper iets veranderd is. Het vak loopt nog tot eind juni, d'r moeten nog verschillende tests, verslagen en assessments gedaan worden, terwijl ik en vele mensen met mij nú al tegen de 140 uur (dus: 5 ECTS) werk zitten...
WAAR?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zou nu moeten leren. Maar er is weer eens voetbal op tv.
Ik heb vannacht tot diep in de nacht doorgewerkt omdat ik woest was op iemand. Ik lag in bed nog te trillen, dus ik ben er maar uit gegaan en heb aan mn verslag zitten werken... Dat is pas triestquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef RipCore het volgende:
Ik heb ook last van SOG, alleen heb ik zo weinig te doen dat ik soms uit pure verveling voor ga werken/het alsnog op tijd afkrijg. Hoe triest.
Don't feed the trolls! Krijg ie alleen maar een hard pikkie van als iedereen in zijn topics gaat reageren. Waarna er nog meer Rudeonline-topics komen en nog meer en nog meer...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Haushofer het volgende:
Ik reageer deze tentamenperiode weer op Rudeonline zijn topics
Ik heb precies hetzelfde, als ik boos, geirriteerd, teleurgesteld of iets dergelijks ben dan heb ik altijd een bizarre drang om mijzelf te bewijzen en haal ik over het algemeen betere cijfersquote:Op woensdag 19 april 2006 09:34 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik heb vannacht tot diep in de nacht doorgewerkt omdat ik woest was op iemand. Ik lag in bed nog te trillen, dus ik ben er maar uit gegaan en heb aan mn verslag zitten werken... Dat is pas triest![]()
Maar mn verslag is nu wel bijna klaar![]()
Nou, als ik in zo'n bui aan iets ga werken kan ik het rustig nog eens nakijken om te zien of ik nergens getypt heb wat ik op zo'n moment dachtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, als ik boos, geirriteerd, teleurgesteld of iets dergelijks ben dan heb ik altijd een bizarre drang om mijzelf te bewijzen en haal ik over het algemeen betere cijfers![]()
Het heeft geholpen, heb hem keihard ingekoptquote:
Keep up the good work!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het heeft geholpen, heb hem keihard ingekoptEn dat met slechts 4 uurtjes slaap.
Zo te zien heb je meerdere en betere dingen te doenquote:Op maandag 24 april 2006 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Het is weer zover. Nog een week tot twee cruciale herren, ik heb nog niks gedaan en ga waarschijnlijk ook weinig doen vandaag. Why, oh why?
Cruciale herren? Wat is er cruciaal aan herren uit het tweede jaar?quote:Op maandag 24 april 2006 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Het is weer zover. Nog een week tot twee cruciale herren, ik heb nog niks gedaan en ga waarschijnlijk ook weinig doen vandaag. Why, oh why?
Ik dacht dat jij het wel leuk zou vinden om volgend jaar weer een hoop vakken in te moeten halen...quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, ik wil niet teveel opsparen tot het volgende jaar![]()
Ik vind die vakken op zich meevallen, ik had ze erger verwacht. Nu maar hopen dat de tentamens redelijk te doen zijn...quote:Maar eind juni/begin juli moet ik uiteraard nog wel socio en gender doen
Ik moet ook nog Photoshoppen, bedenk ik me nu... En aangezien dat eigenlijk echt gedaan moet zijn voor morgenmiddag zal ik dat vanavond eerst maar eens doenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik was vandaag opeens om 12 uur uit, wilde hw gaan doen maar het werd aankloten met Photshop
Gelukkig morgen vrij en overmorgen 2 uurtjes school
Daarna vakantie!
Fijn, herren na de vakantiequote:Op donderdag 27 april 2006 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist in de vakantie doe je geen reet. Althans, da's mijn ervaring.
Ik heb twee herren in de vakantie, moet drie dagen werken, aan m'n kamer klussen, een opdracht maken en heb een her direct ná de vakantie, dus van vakantie is niet echt sprake. Van SOG trouwens ook niet hoop ik, anders gaat 't echt dramatisch worden
Mwah, valt wel mee. Tis meer zo dat er in andere topics die ik leuk vind niet bijster veel gereageerd wordtquote:Op vrijdag 28 april 2006 03:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, dit is echt jouw favoriete topic hè?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik moet voor donderdag 30 papers (gemiddeld 10 pagina's per paper) lezen (+begrijpen!).
Gaat dat lukken, denk je?
Lezen lukt wel, begrijpen weet ik niet omdat ik niet weet wat je moet lezen en hoe slecht/goed je hierin bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik moet voor donderdag 30 papers (gemiddeld 10 pagina's per paper) lezen (+begrijpen!).
Gaat dat lukken, denk je?
Vandaar dat je net zo chaggie keek bij de bushaltequote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef Mikkie het volgende:
En dan te bedenken dat ik al die zinloze tijd echt zooooooooo veel beter had kunnen besteden buiten m'n studie...
Nou het is zeer technisch spul buiten mijn eigenlijke 'vakgebied'.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lezen lukt wel, begrijpen weet ik niet omdat ik niet weet wat je moet lezen en hoe slecht/goed je hierin bent.
Daar had ik rekening mee gehouden, vandaar mijn PIquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien wordt er juist meer gesogd, maar wordt dat hier niet vermeld.
Ikzelf heb ook lekker vakantie gevierd, terwijl ik eigenlijk net ietsje meer wilde doen hoor. Mijn hoofd was er niet helemaal bij, het was te mooi weer en ik had al wat andere afspraken staan. Dit weekend nog maar even het een en ander doenquote:Wat mij betreft, ik ben net terug van 3 daagjes Limburg, dagen die ik veel liever wilde besteden aan m'n huiswerk. Moet dus in het weekend hard werken, en of dat gebeurt is nog maar de vraag met m'n PS1 met FF7 binnen handbereik
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit gewoon nú nog aan een opdracht psychometrie te werken. Mên.
PI's vind ik niet belangrijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daar had ik rekening mee gehouden, vandaar mijn PI![]()
[..]
Ikzelf heb ook lekker vakantie gevierd, terwijl ik eigenlijk net ietsje meer wilde doen hoor. Mijn hoofd was er niet helemaal bij, het was te mooi weer en ik had al wat andere afspraken staan. Dit weekend nog maar even het een en ander doen![]()
Ik ben best vaak vrolijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:43 schreef DeHovenier het volgende:
Zo laat nog vrolijk
Ik ben alleen maar moe
Je plaagt/pest mequote:
Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
Gelukt?
Diteauquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef T1andonly het volgende:
Als het weer is om op het terras te zitten ga ik niet lerenIk heb dus een week écht vakantie gepakt (qua studie dan)
Die week vakantie had ik ook gepakt als het geen mooi weer zou zijn hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef T1andonly het volgende:
Als het weer is om op het terras te zitten ga ik niet lerenIk heb dus een week écht vakantie gepakt (qua studie dan)
Oh, dan heb je nog tijd zat!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef Renesite het volgende:
O wacht, ik moest een werkstuk maken voor volgende week.
Het is min squote:
Doe maar wel. Dan kun je, als je eenmaal bent begonnen, weer gaan zitten lamballen. Zodat je natuurlijk op het laatste moment nog vanalles moet doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is min s![]()
Moet maar eens gaan beginnen.
Of niet.
Nee.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef McCarthy het volgende:
allemaal soggende mensen
ik vraag me dan af hoe dit soort mensen bij hun toekomstgige baas presteert. Is het dan ook zo van "dit doe ik morgen wel, nu even fokken"?
Dit is studie, geen werk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef McCarthy het volgende:
allemaal soggende mensen
ik vraag me dan af hoe dit soort mensen bij hun toekomstgige baas presteert. Is het dan ook zo van "dit doe ik morgen wel, nu even fokken"?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:48 schreef LonelyWolf het volgende:
Nog meer mensen die in het 4e jaar zitten van een HBO opleiding en die SOG vertonen? Dus opleiding in 5 of 6 jaar in plaats van 4
Dat had/heb ik ook. Nu laatste blok nog van 15 pnt en die 40 heb ik al gehaald (45 inmiddels). Dan is motivatie even weg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:10 schreef Kauki het volgende:
Pffff, ik ben sinds gister in zo'n feeststemming doordat ik sowieso naar het tweede jaar door mag, dat ik sindsdien ook geen boek of wat dan ook heb aangeraakt...![]()
Nee nee, ik ga kijken of mijn eieren niet door een ander zijn opgevreten en dan effe lekker nog voor de tv hangen en daarna ga ik die artikelen van socio voor het vorige college lezen. Dik 100 Word-pagina'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet je niet volhouden. Het is echt te kut om nu nog socio en gender te moeten volgen terwijl je in 't tweede jaar zit...
Bij ons moet je 45 van de 60 punten halen, waaronder 10 punten van een specifiek vakquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat had/heb ik ook. Nu laatste blok nog van 15 pnt en die 40 heb ik al gehaald (45 inmiddels). Dan is motivatie even weg.
sociologie , methoden en technieken en een werkstuk nog voor de boeg.
Zoveel rekenwerk is dat niet, dat heet logisch nadenken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoveel rekenwerk ga ik echt niet op jouw situatie loslaten hoor
Ik moet voor mezelf eerst maar eens een schema gaan opstellen wanneer ik socio en gender ga lezen, aangezien ik nog niet begonnen ben..
Dat moet jij nodig zeggen, liberaal prutsertjequote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef McCarthy het volgende:
allemaal soggende mensen
Aangezien ik vandaag te lam was om de bus naar de uni te pakken, heb ik inderdaad maar even buiten zitten lezenquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:57 schreef fs180 het volgende:
laptopje ZONDER INTERNET en muziek erbij( niet teveel soorten, maar gewoon een paar lekkere en dan alles leren (bij mij stond het dus op mn pc, dus boek ofzo mag ook en dan dus buiten!
Wat ik doe, is naar een omgeving gaan waar ik wel kan leren. Ik ga altijd naar de universiteit en dan gaat het altijd primaquote:
Ik ben deze week min of meer gestopt met het vergooien van mn eigen toekomstquote:
Ik al wat langer, maar dat komt meer doordat ik 2 interessante vakken heb van de 3 deze periode en als ik nog 2 vakken haal (ik heb ook nog 2 herren) dan mag ik door naar het tweede jaar zonder speciale overgangsregels te hoeven gebruiken...quote:Op zondag 28 mei 2006 01:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben deze week min of meer gestopt met het vergooien van mn eigen toekomst![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben ook weer aan het SOGen hoor. Dramatisch echt.
Werkt alleen niet als een een verslag moet maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb een middel gevonden tegen SOG: computer niet aanzetten. Kun je ook niet loos gaan internetten.
Dus deze week 's morgens leren en pas 's middags computer aan zetten ter ontspanning/internetten/muziek/etc.
Ik ga morgenochtend vroeg op en de hele dag studeren. Kijken of ik een beetje opschietquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]![]()
Morgen meteen na het ontbijt de bieb in, eens kijken of dat helpt![]()
Ik heb het middel: zorg ervoor dat je hele lichaam zo ontzettend veel pijn doet dat je alleen maar kunt liggen. Je kunt internetten/computeren als je een draadloos toetsenbord hebt, maar daar heb je weinig zin in als je handen dik en pijnlijk zijn. Maar ik heb vanavond meer gelezen dan het afgelopen collegejaar in totaalquote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb een middel gevonden tegen SOG: computer niet aanzetten. Kun je ook niet loos gaan internetten.
Dus deze week 's morgens leren en pas 's middags computer aan zetten ter ontspanning/internetten/muziek/etc.
Jij bent ook al goed bezig? Ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
ik ben goed beziggg.
Van de 3 samenvattingen al 1 gemaakt, en pas de 19e toetsweek
Ik wou dat ik al zo ver was. Maar niet dus, desondanks lig ik aardig op koers.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:13 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jij bent ook al goed bezig? Ik ook![]()
Ik heb alle tentamenstof al gelezen, nu alleen nog samenvatten. Das nog veel werk, maar mijn tentamenweek begint dan ook pas de 26e![]()
![]()
Ik vraag niet eens meer wanneer je denkt te beginnen, ik wens je alleen veel sterkte tijdens de tentamensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên! Voor Gender en Socio moet ik nog steeds beginnen
Hmm, kamer opruimen heb ik pas gedaan. Ik moet alleen nog stofzuigen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:52 schreef karoltje het volgende:
Ik heb vandaag mn kamer opgeruimd..!! Zo erg ben ik aan het SOG-gen!! Fokken is mijn lievelings SOG-bezigheid.
Die zelfkennis van je siert je welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Die aantekeningen ga ik proberen ergens te regelen (helaas is het gros van de tweedejaars die gender over moeten doen minstens zo ongemotiveerd als ik, wat een zeikvak zeg)... en socio moet wel lukken. Maar ik moet vanaf dinsdag echt de boeken in, ben ik bang.
En dan komt SOG weer om de hoek kijken
Mjah, maar gaat sowieso nogal makkelijk weg in pauzes he?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van Harry Potter is ronduit beledigend! Ik ben geweest, een gedeelte, maar afgetaaid vanwege het kansloze niveau...
Ik zal aan je denken zodra mijn eerste flesje bier open gaatquote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Bhehehe, goed geregeld.
Ik kan geen bier drinken vandaag, moet vannacht nog vanuit Den Bosch naar huis rijden
Ik zou vandaag ook eerst een college volgen en dan actief gaan studeren op de uni, maar ik heb de uni van de hele dag nog niet gezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:14 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga vandaag naar school, zodat ik daar de hele dag kan werken aan mijn afstudeerproject, zodat die vanavond klaar is!!!![]()
En? Mogen we slaan?quote:Sla me in elkaar als ik niks heb gedaan aub!![]()
Nee!quote:
Hahaha hoe herkenbaar...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had vanochtend om 10 uur de wekker gezet om te gaan leren, maar ik lag dusdanig lekker dat ik pas om 12 uur mijn bed uitgekomen ben.
Toen even geleerd om vervolgens ff te gaan douchen, helaas werd dat in bad gaan. Nu heb ik vandaag nog niets gedaan en morgen moet ik het kennen.
Oh gelukkig maar, ik sla niet graagquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nee!Ik heb veel gedaan!
Moet alleen nog een handleiding maken en vragen verzinnen. Verder moet ik nog een verslag en een presentatie maken en 7 opdrachten doen, maar dat red ik makkelijk voor volgende week donderdag!![]()
En samenvattingen maken is ook goed werk! Ook een vorm van leren!![]()
Nou ik ga maar eens beginnenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had vanochtend om 10 uur de wekker gezet om te gaan leren, maar ik lag dusdanig lekker dat ik pas om 12 uur mijn bed uitgekomen ben.
Toen even geleerd om vervolgens ff te gaan douchen, helaas werd dat in bad gaan. Nu heb ik vandaag nog niets gedaan en morgen moet ik het kennen.
Het plan was nog wel om vandaag tentamen van morgen te leren, maar ook die 3 van vrijdag. Het zal wel bij die voor morgen blijven ben ik bang.
Ik wil niet pessimistisch klinken maar u r deadquote:
Ik maak ook altijd samenvattingen, dan ken je de stof al aardig goed, en hoef je daarna die samenvatting alleen nog maar een paar keer door te lezen. Werkt perfect!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, ik sla niet graag![]()
En wat betreft samenvattingen maken: ik moet wel, aangezien ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat ik de stof geen 6 keer helemaal ga zitten lezen![]()
En nou zit ik al weer veel te lang te fokken![]()
Ghehe, probleem was dat ik vanmiddag wel moest werken, omdat ik vanavond een bestuursbijeenkomst had en dus al op voorhand wist dat ik vanavond niets zou doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd samenvattingen, dan ken je de stof al aardig goed, en hoef je daarna die samenvatting alleen nog maar een paar keer door te lezen. Werkt perfect!![]()
En je moet ook aan je ontspanning denken he!![]()
Je zit nog steeds op fok! Ga eens rap iets doen joh!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
En waarom kijk ik hier nu weer..
Ik was gister al begonnen met het maken van een samenvatting. Die heb ik zojuist afgemaakt. Nu moet ik deze dus nog gaan leren.
Maar door het maken van een samenvatting neem je al heel veel op. Dus gaat wel goed komen, althans hoop ik.
* LudoSanders presteert beter onder druk
Al vertoon ik nu al werk-ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:24 schreef SuperBosch het volgende:
Ik doe al 2 jaar aan studie-ontwijkend gedrag.
Dit jaar maar eens werken in plaats van na een half jaar/maand stoppen met de opleiding.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:25 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Al vertoon ik nu al werk-ontwijkend gedrag.
Cool, dan ga ik enthousiast verder met mijn samenvattingen en dan leer ik verder niets meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die samenvatting leer je genoeg, leren daarna is niet meer nodig.
Dat blijkt, aangezien je nog steeds/weer online bent....quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu ga ik dus echt beginnen met leren van die samenvatting. Helaas staat deze op mijn laptop en is er een draadloze verbinding met internet. Zo verleidelijk.
Thnx.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:32 schreef Lollifant het volgende:
LudoSanders: Heb je nog iets uitgevoerd?? Succes vandaag in elk geval!![]()
Vandaag ga ik er weer hard tegenaan!!![]()
Ik wil om 10 uur op school zijn, en ik ga doen/maken:
- Verslag afstudeerproject
- Handleiding voor mijn spel
- Stappenplan afstudeerproject invullen
- Paar opdrachten maken
- Presentatie maken (powerpoint)
Hier ben ik om 3 uur mee klaar, zodat ik nog naar mijn moeder kan gaan voor een gezellig kopje thee.![]()
Komt helemaal goed vandaag!!![]()
Nog zo'n held in het veranderen van plannenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef Lollifant het volgende:
Mijn plannen zijn een beetje veranderd, ik blijf toch maar thuis.
En de SOG-tip voor vandaag (voor de firefox-users onder ons): https://addons.mozilla.org/firefox/138/quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Dementor het volgende:
Vandaag is SOGgen verplicht!
Haha ja terwijl je weet dat het geen nut heeft om in bed te hangen, doe je het toch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nog zo'n held in het veranderen van plannenIk zou vandaag naar college gaan en dan 5 minuutjes eerder weggaan, omdat ik zometeen een soort van sollicitatiegesprek heb. Je raadt het al: ik ben langer op bed blijven liggen, geen minuut college gevolgd en ga dadelijk wel meteen vanaf mn kamer naar dat gesprek...
![]()
Moet dat niet zijn: ik had weken geleden al aan het werk gemoeten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik had drie uur geleden al aan het werk gemoeten....
Nou ja, in mijn geval had het best wel nut om lam in bed te hangen hoor, daar was ik wel even aan toequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Haha ja terwijl je weet dat het geen nut heeft om in bed te hangen, doe je het toch.![]()
Succes met je sollicitatiegesprek!!![]()
Ik heb de handleiding al gemaakt... Ben nu Hans Teeuwen aan het kijken en msnen en fokken...![]()
Sorryquote:
Doe je goed, zeker als je vanavond gewoon moet werkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet. En ik moet gewoon nog een verslag schrijven voor morgen.
Lol screwed en met je imperium gaat het ook al niet zo goed de laatste dagen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ok, erachterkomend dat ik het best goed kende ging ik op weg. Daar aangekomen staan wachten tot 14:00. Tot ons het bericht bereikte dat de toets niet doorging ivm overleiden van vader van de leraar die deze toets zou afnemen.
Nou best kut natuurlijk, maar gelukkig het was goed weer. Dus zijn we maar op het terras gaan zitten en lekker biertjes gedronken. Daar vertrokken kom ik een stel vrienden tegen met het geinale plan "eventjes" wat te drinken op het terras. Met als resultaat, geen idee, nuchter is het niet meer te noemen.
Nu moet ik dus nog 3 toetsen gaan leren.....
Je gaat dus nu nog weg. Dan zul je ook niet vroeg thuis zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, en zou vijf minuten terug al ergens anders zijn. Hmmm. Morgen dus vroeg op: nog een hoop te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |