Het is min squote:
Doe maar wel. Dan kun je, als je eenmaal bent begonnen, weer gaan zitten lamballen. Zodat je natuurlijk op het laatste moment nog vanalles moet doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is min s![]()
Moet maar eens gaan beginnen.
Of niet.
Nee.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef McCarthy het volgende:
allemaal soggende mensen
ik vraag me dan af hoe dit soort mensen bij hun toekomstgige baas presteert. Is het dan ook zo van "dit doe ik morgen wel, nu even fokken"?
Dit is studie, geen werk.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef McCarthy het volgende:
allemaal soggende mensen
ik vraag me dan af hoe dit soort mensen bij hun toekomstgige baas presteert. Is het dan ook zo van "dit doe ik morgen wel, nu even fokken"?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:48 schreef LonelyWolf het volgende:
Nog meer mensen die in het 4e jaar zitten van een HBO opleiding en die SOG vertonen? Dus opleiding in 5 of 6 jaar in plaats van 4
Dat had/heb ik ook. Nu laatste blok nog van 15 pnt en die 40 heb ik al gehaald (45 inmiddels). Dan is motivatie even weg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:10 schreef Kauki het volgende:
Pffff, ik ben sinds gister in zo'n feeststemming doordat ik sowieso naar het tweede jaar door mag, dat ik sindsdien ook geen boek of wat dan ook heb aangeraakt...![]()
Nee nee, ik ga kijken of mijn eieren niet door een ander zijn opgevreten en dan effe lekker nog voor de tv hangen en daarna ga ik die artikelen van socio voor het vorige college lezen. Dik 100 Word-pagina'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet je niet volhouden. Het is echt te kut om nu nog socio en gender te moeten volgen terwijl je in 't tweede jaar zit...
Bij ons moet je 45 van de 60 punten halen, waaronder 10 punten van een specifiek vakquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat had/heb ik ook. Nu laatste blok nog van 15 pnt en die 40 heb ik al gehaald (45 inmiddels). Dan is motivatie even weg.
sociologie , methoden en technieken en een werkstuk nog voor de boeg.
Zoveel rekenwerk is dat niet, dat heet logisch nadenken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoveel rekenwerk ga ik echt niet op jouw situatie loslaten hoor
Ik moet voor mezelf eerst maar eens een schema gaan opstellen wanneer ik socio en gender ga lezen, aangezien ik nog niet begonnen ben..
Dat moet jij nodig zeggen, liberaal prutsertjequote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef McCarthy het volgende:
allemaal soggende mensen
Aangezien ik vandaag te lam was om de bus naar de uni te pakken, heb ik inderdaad maar even buiten zitten lezenquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:57 schreef fs180 het volgende:
laptopje ZONDER INTERNET en muziek erbij( niet teveel soorten, maar gewoon een paar lekkere en dan alles leren (bij mij stond het dus op mn pc, dus boek ofzo mag ook en dan dus buiten!
Wat ik doe, is naar een omgeving gaan waar ik wel kan leren. Ik ga altijd naar de universiteit en dan gaat het altijd primaquote:
Ik ben deze week min of meer gestopt met het vergooien van mn eigen toekomstquote:
Ik al wat langer, maar dat komt meer doordat ik 2 interessante vakken heb van de 3 deze periode en als ik nog 2 vakken haal (ik heb ook nog 2 herren) dan mag ik door naar het tweede jaar zonder speciale overgangsregels te hoeven gebruiken...quote:Op zondag 28 mei 2006 01:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben deze week min of meer gestopt met het vergooien van mn eigen toekomst![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben ook weer aan het SOGen hoor. Dramatisch echt.
Werkt alleen niet als een een verslag moet maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb een middel gevonden tegen SOG: computer niet aanzetten. Kun je ook niet loos gaan internetten.
Dus deze week 's morgens leren en pas 's middags computer aan zetten ter ontspanning/internetten/muziek/etc.
Ik ga morgenochtend vroeg op en de hele dag studeren. Kijken of ik een beetje opschietquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]![]()
Morgen meteen na het ontbijt de bieb in, eens kijken of dat helpt![]()
Ik heb het middel: zorg ervoor dat je hele lichaam zo ontzettend veel pijn doet dat je alleen maar kunt liggen. Je kunt internetten/computeren als je een draadloos toetsenbord hebt, maar daar heb je weinig zin in als je handen dik en pijnlijk zijn. Maar ik heb vanavond meer gelezen dan het afgelopen collegejaar in totaalquote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb een middel gevonden tegen SOG: computer niet aanzetten. Kun je ook niet loos gaan internetten.
Dus deze week 's morgens leren en pas 's middags computer aan zetten ter ontspanning/internetten/muziek/etc.
Jij bent ook al goed bezig? Ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
ik ben goed beziggg.
Van de 3 samenvattingen al 1 gemaakt, en pas de 19e toetsweek
Ik wou dat ik al zo ver was. Maar niet dus, desondanks lig ik aardig op koers.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:13 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jij bent ook al goed bezig? Ik ook![]()
Ik heb alle tentamenstof al gelezen, nu alleen nog samenvatten. Das nog veel werk, maar mijn tentamenweek begint dan ook pas de 26e![]()
![]()
Ik vraag niet eens meer wanneer je denkt te beginnen, ik wens je alleen veel sterkte tijdens de tentamensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên! Voor Gender en Socio moet ik nog steeds beginnen
Hmm, kamer opruimen heb ik pas gedaan. Ik moet alleen nog stofzuigen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:52 schreef karoltje het volgende:
Ik heb vandaag mn kamer opgeruimd..!! Zo erg ben ik aan het SOG-gen!! Fokken is mijn lievelings SOG-bezigheid.
Die zelfkennis van je siert je welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Die aantekeningen ga ik proberen ergens te regelen (helaas is het gros van de tweedejaars die gender over moeten doen minstens zo ongemotiveerd als ik, wat een zeikvak zeg)... en socio moet wel lukken. Maar ik moet vanaf dinsdag echt de boeken in, ben ik bang.
En dan komt SOG weer om de hoek kijken
Mjah, maar gaat sowieso nogal makkelijk weg in pauzes he?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van Harry Potter is ronduit beledigend! Ik ben geweest, een gedeelte, maar afgetaaid vanwege het kansloze niveau...
Ik zal aan je denken zodra mijn eerste flesje bier open gaatquote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Bhehehe, goed geregeld.
Ik kan geen bier drinken vandaag, moet vannacht nog vanuit Den Bosch naar huis rijden
Ik zou vandaag ook eerst een college volgen en dan actief gaan studeren op de uni, maar ik heb de uni van de hele dag nog niet gezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:14 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga vandaag naar school, zodat ik daar de hele dag kan werken aan mijn afstudeerproject, zodat die vanavond klaar is!!!![]()
En? Mogen we slaan?quote:Sla me in elkaar als ik niks heb gedaan aub!![]()
Nee!quote:
Hahaha hoe herkenbaar...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had vanochtend om 10 uur de wekker gezet om te gaan leren, maar ik lag dusdanig lekker dat ik pas om 12 uur mijn bed uitgekomen ben.
Toen even geleerd om vervolgens ff te gaan douchen, helaas werd dat in bad gaan. Nu heb ik vandaag nog niets gedaan en morgen moet ik het kennen.
Oh gelukkig maar, ik sla niet graagquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nee!Ik heb veel gedaan!
Moet alleen nog een handleiding maken en vragen verzinnen. Verder moet ik nog een verslag en een presentatie maken en 7 opdrachten doen, maar dat red ik makkelijk voor volgende week donderdag!![]()
En samenvattingen maken is ook goed werk! Ook een vorm van leren!![]()
Nou ik ga maar eens beginnenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had vanochtend om 10 uur de wekker gezet om te gaan leren, maar ik lag dusdanig lekker dat ik pas om 12 uur mijn bed uitgekomen ben.
Toen even geleerd om vervolgens ff te gaan douchen, helaas werd dat in bad gaan. Nu heb ik vandaag nog niets gedaan en morgen moet ik het kennen.
Het plan was nog wel om vandaag tentamen van morgen te leren, maar ook die 3 van vrijdag. Het zal wel bij die voor morgen blijven ben ik bang.
Ik wil niet pessimistisch klinken maar u r deadquote:
Ik maak ook altijd samenvattingen, dan ken je de stof al aardig goed, en hoef je daarna die samenvatting alleen nog maar een paar keer door te lezen. Werkt perfect!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, ik sla niet graag![]()
En wat betreft samenvattingen maken: ik moet wel, aangezien ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat ik de stof geen 6 keer helemaal ga zitten lezen![]()
En nou zit ik al weer veel te lang te fokken![]()
Ghehe, probleem was dat ik vanmiddag wel moest werken, omdat ik vanavond een bestuursbijeenkomst had en dus al op voorhand wist dat ik vanavond niets zou doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd samenvattingen, dan ken je de stof al aardig goed, en hoef je daarna die samenvatting alleen nog maar een paar keer door te lezen. Werkt perfect!![]()
En je moet ook aan je ontspanning denken he!![]()
Je zit nog steeds op fok! Ga eens rap iets doen joh!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
En waarom kijk ik hier nu weer..
Ik was gister al begonnen met het maken van een samenvatting. Die heb ik zojuist afgemaakt. Nu moet ik deze dus nog gaan leren.
Maar door het maken van een samenvatting neem je al heel veel op. Dus gaat wel goed komen, althans hoop ik.
* LudoSanders presteert beter onder druk
Al vertoon ik nu al werk-ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:24 schreef SuperBosch het volgende:
Ik doe al 2 jaar aan studie-ontwijkend gedrag.
Dit jaar maar eens werken in plaats van na een half jaar/maand stoppen met de opleiding.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:25 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Al vertoon ik nu al werk-ontwijkend gedrag.
Cool, dan ga ik enthousiast verder met mijn samenvattingen en dan leer ik verder niets meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die samenvatting leer je genoeg, leren daarna is niet meer nodig.
Dat blijkt, aangezien je nog steeds/weer online bent....quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu ga ik dus echt beginnen met leren van die samenvatting. Helaas staat deze op mijn laptop en is er een draadloze verbinding met internet. Zo verleidelijk.
Thnx.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:32 schreef Lollifant het volgende:
LudoSanders: Heb je nog iets uitgevoerd?? Succes vandaag in elk geval!![]()
Vandaag ga ik er weer hard tegenaan!!![]()
Ik wil om 10 uur op school zijn, en ik ga doen/maken:
- Verslag afstudeerproject
- Handleiding voor mijn spel
- Stappenplan afstudeerproject invullen
- Paar opdrachten maken
- Presentatie maken (powerpoint)
Hier ben ik om 3 uur mee klaar, zodat ik nog naar mijn moeder kan gaan voor een gezellig kopje thee.![]()
Komt helemaal goed vandaag!!![]()
Nog zo'n held in het veranderen van plannenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef Lollifant het volgende:
Mijn plannen zijn een beetje veranderd, ik blijf toch maar thuis.
En de SOG-tip voor vandaag (voor de firefox-users onder ons): https://addons.mozilla.org/firefox/138/quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:24 schreef Dementor het volgende:
Vandaag is SOGgen verplicht!
Haha ja terwijl je weet dat het geen nut heeft om in bed te hangen, doe je het toch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nog zo'n held in het veranderen van plannenIk zou vandaag naar college gaan en dan 5 minuutjes eerder weggaan, omdat ik zometeen een soort van sollicitatiegesprek heb. Je raadt het al: ik ben langer op bed blijven liggen, geen minuut college gevolgd en ga dadelijk wel meteen vanaf mn kamer naar dat gesprek...
![]()
Moet dat niet zijn: ik had weken geleden al aan het werk gemoeten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik had drie uur geleden al aan het werk gemoeten....
Nou ja, in mijn geval had het best wel nut om lam in bed te hangen hoor, daar was ik wel even aan toequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Haha ja terwijl je weet dat het geen nut heeft om in bed te hangen, doe je het toch.![]()
Succes met je sollicitatiegesprek!!![]()
Ik heb de handleiding al gemaakt... Ben nu Hans Teeuwen aan het kijken en msnen en fokken...![]()
Sorryquote:
Doe je goed, zeker als je vanavond gewoon moet werkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet. En ik moet gewoon nog een verslag schrijven voor morgen.
Lol screwed en met je imperium gaat het ook al niet zo goed de laatste dagen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ok, erachterkomend dat ik het best goed kende ging ik op weg. Daar aangekomen staan wachten tot 14:00. Tot ons het bericht bereikte dat de toets niet doorging ivm overleiden van vader van de leraar die deze toets zou afnemen.
Nou best kut natuurlijk, maar gelukkig het was goed weer. Dus zijn we maar op het terras gaan zitten en lekker biertjes gedronken. Daar vertrokken kom ik een stel vrienden tegen met het geinale plan "eventjes" wat te drinken op het terras. Met als resultaat, geen idee, nuchter is het niet meer te noemen.
Nu moet ik dus nog 3 toetsen gaan leren.....
Je gaat dus nu nog weg. Dan zul je ook niet vroeg thuis zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, en zou vijf minuten terug al ergens anders zijn. Hmmm. Morgen dus vroeg op: nog een hoop te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |