quote:Op maandag 29 mei 2006 15:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben ook weer aan het SOGen hoor. Dramatisch echt.
Werkt alleen niet als een een verslag moet maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb een middel gevonden tegen SOG: computer niet aanzetten. Kun je ook niet loos gaan internetten.
Dus deze week 's morgens leren en pas 's middags computer aan zetten ter ontspanning/internetten/muziek/etc.
Ik ga morgenochtend vroeg op en de hele dag studeren. Kijken of ik een beetje opschietquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]![]()
Morgen meteen na het ontbijt de bieb in, eens kijken of dat helpt![]()
Ik heb het middel: zorg ervoor dat je hele lichaam zo ontzettend veel pijn doet dat je alleen maar kunt liggen. Je kunt internetten/computeren als je een draadloos toetsenbord hebt, maar daar heb je weinig zin in als je handen dik en pijnlijk zijn. Maar ik heb vanavond meer gelezen dan het afgelopen collegejaar in totaalquote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb een middel gevonden tegen SOG: computer niet aanzetten. Kun je ook niet loos gaan internetten.
Dus deze week 's morgens leren en pas 's middags computer aan zetten ter ontspanning/internetten/muziek/etc.
Jij bent ook al goed bezig? Ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
ik ben goed beziggg.
Van de 3 samenvattingen al 1 gemaakt, en pas de 19e toetsweek
Ik wou dat ik al zo ver was. Maar niet dus, desondanks lig ik aardig op koers.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:13 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jij bent ook al goed bezig? Ik ook![]()
Ik heb alle tentamenstof al gelezen, nu alleen nog samenvatten. Das nog veel werk, maar mijn tentamenweek begint dan ook pas de 26e![]()
![]()
Ik vraag niet eens meer wanneer je denkt te beginnen, ik wens je alleen veel sterkte tijdens de tentamensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên! Voor Gender en Socio moet ik nog steeds beginnen
Hmm, kamer opruimen heb ik pas gedaan. Ik moet alleen nog stofzuigen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:52 schreef karoltje het volgende:
Ik heb vandaag mn kamer opgeruimd..!! Zo erg ben ik aan het SOG-gen!! Fokken is mijn lievelings SOG-bezigheid.
Die zelfkennis van je siert je welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Die aantekeningen ga ik proberen ergens te regelen (helaas is het gros van de tweedejaars die gender over moeten doen minstens zo ongemotiveerd als ik, wat een zeikvak zeg)... en socio moet wel lukken. Maar ik moet vanaf dinsdag echt de boeken in, ben ik bang.
En dan komt SOG weer om de hoek kijken
Mjah, maar gaat sowieso nogal makkelijk weg in pauzes he?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van Harry Potter is ronduit beledigend! Ik ben geweest, een gedeelte, maar afgetaaid vanwege het kansloze niveau...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |