Zonder wiskunde had jij dat niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef Etcetera het volgende:
voor mij is wiskunde heel eenvoudig: het is kut.
klaar, niks breeds aan
quote:
quote:Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Zeeeeeeeeeg, gaan we nou trouwquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, zodra ik weer in een droogheid/melige bui verkeer, terwijl jij toevallig ook hier zit te posten.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 reageerde Cutebutpsycho
als een typische vrouw (of meisje) die overal iets achter probeert te zoeken:
Zeeeeeeeeeg, gaan we nou trouwicoontjes gebruikuhhh
Wat is daaaaaaat!
quote:
Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij geen Fok-smilies in je msn gaan zetten?
Wiskunde B1, 6 vwo. Examenstof dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wat voor soort wiskunde? (Wiskunde is namelijk nogal breed)
Nee. Ik vind het ook totaal niet nuttig en ik kan degene die het bedacht heeft wel slaan op dit moment. Bij sommige dingen heb ik van, oke. Dat kan nog wel eens handig zijn. Alleen om een raaklijn op te stellen van een of andere sinusoide is nou niet bepaald leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
VWO wiskunde
Wellicht zit de moeilijkheid in dat je niet weet waar het nuttig voor is?
Das wel minder.. had ik ook bij mijn engelse tentamenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wiskunde B1, 6 vwo. Examenstof dusIk heb het echt verknald vanmorgen
En ja, ik had vet goed geleerd
![]()
Zoiets heb ik ook... Gelukkig hoef ik niet zoveel pagina's gelezen en is het niet eens de concentratie die bagger is. De lettertjes in mijn reader zijn zo klein dat ik hoofdpijn krijg na een paar minutenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef seeya_40 het volgende:
Zucht... Nogal last van concentratieproblemen op het moment...
*pas 19 pagina's van de 120 gelezen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |