Oh jah, dat was waar ook... Hoe kon ik over msn beginnen?! Niet te veel in 1 keer willen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MSN, kom nou zeg. Kauki en ik hebben een platonische relatie. Vandaag hebben we voor het eerst meer dan 'hoi' tegen elkaar gezegd, en dan wil jij dat we nu via MSN gaan praten?
![]()
Kan je daar iig rekening mee houden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij herkansingen kom ik er altijd achter dat ik het de vorige keer écht niet kende.![]()
Ho ho, onderschat mij niet! Ik heb je al meerdere malen gemaild!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De lat hoog leggen is okay, maar als je 'm zo hoog leg dat je er in de aankomende jaren met een ladder niet eens bij kan, da's níet okay.
Jij hangt op MSN rond met het mikejuh-adres dat ik ooit heb gekregen?quote:
Theeleut, koffieleut, dames. dohquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mikkie is geen dame hoor, of ik moet me vanmiddag erg verkeken hebben![]()
Waar kan die motie ingediend worden? Lekker met zn allen SOGgen! Gaaf johquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Theeleut, koffieleut, dames. doh
Maar dit topic moet niet snel vohol.
Doe anders maar een motie tot een centrale SES slowchat's kijken als die mods alhier het leuk vinden.
FB topic maar evenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef Kauki het volgende:
[..]
Waar kan die motie ingediend worden? Lekker met zn allen SOGgen! Gaaf joh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ga in vervolg meer SOGgen geloof ik. heb net een onvoldoende terug omdat ik een script van internet geplukt heb, en heb aangepast. zou er daardoor niet genoeg van hebben geleerd, en daarom heb ik een 5.
Dit is *&*%(%)))*$#@@$%^%) de allerlaatste keer dat ik éérlijk ga zijn tegen een leraar over zoiets.
What was I thinking![]()
![]()
![]()
Ho es ff: die voldoende haal je natuurlijk alleen als je een pretstudie doet.quote:en als ik zie hoeveel er geSOGt wordt, en hoeveel voldoendes daar mee worden gehaald, dan weet ik het wel
Ik voeg je toe zodra ik weer impulsief ben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat adres ja
*blabla*
En 'ontopic': ik zou gvd een uur geleden al begonnen moeten zijn met 't bijwerken van m'n IQ-test-verslag
Dat heb ik nog niet meegemaakt bij m'n huidige studie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Daar zit wat in. Of 't vak moet toevallig heel makkelijk zijn.
Wat voor soort wiskunde? (Wiskunde is namelijk nogal breed)quote:
Zonder wiskunde had jij dat niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef Etcetera het volgende:
voor mij is wiskunde heel eenvoudig: het is kut.
klaar, niks breeds aan
quote:
quote:Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Zeeeeeeeeeg, gaan we nou trouwquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, zodra ik weer in een droogheid/melige bui verkeer, terwijl jij toevallig ook hier zit te posten.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 reageerde Cutebutpsycho
als een typische vrouw (of meisje) die overal iets achter probeert te zoeken:
Zeeeeeeeeeg, gaan we nou trouwicoontjes gebruikuhhh
Wat is daaaaaaat!
quote:
Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij geen Fok-smilies in je msn gaan zetten?
Wiskunde B1, 6 vwo. Examenstof dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Wat voor soort wiskunde? (Wiskunde is namelijk nogal breed)
Nee. Ik vind het ook totaal niet nuttig en ik kan degene die het bedacht heeft wel slaan op dit moment. Bij sommige dingen heb ik van, oke. Dat kan nog wel eens handig zijn. Alleen om een raaklijn op te stellen van een of andere sinusoide is nou niet bepaald leuk.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
VWO wiskunde
Wellicht zit de moeilijkheid in dat je niet weet waar het nuttig voor is?
Das wel minder.. had ik ook bij mijn engelse tentamenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wiskunde B1, 6 vwo. Examenstof dusIk heb het echt verknald vanmorgen
En ja, ik had vet goed geleerd
![]()
Zoiets heb ik ook... Gelukkig hoef ik niet zoveel pagina's gelezen en is het niet eens de concentratie die bagger is. De lettertjes in mijn reader zijn zo klein dat ik hoofdpijn krijg na een paar minutenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef seeya_40 het volgende:
Zucht... Nogal last van concentratieproblemen op het moment...
*pas 19 pagina's van de 120 gelezen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |