het is zo herkenbaarquote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Stansfield het volgende:
Bijna weer het begin van een nieuw blok. Altijd weer dat mooie moment van goede voornemens dat je alles netjes leest en maakt elke week.
belachelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 21:50 schreef Kauki het volgende:
Vanmiddag officieel te horen gekregen dat ik een van mijn tentamens wel gehaald heb, maar dat het totaalcijfer niet voldoende was omdat mijn cijfer voor de thuisopdrachten diep onvoldoende was (omdat ik 3 weken ziek ben geweest heeft mijn begeleider er zomaar 3 punten afgetrokken en ik kan er niet eens iets aan doen)![]()
![]()
Meteen een SOG-aanval gekregen![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
belachelijkkun je ook niet naar een 'hoger iemand' stappen?
De studie-adviseur gaat er nu achteraan en anders stel ik misschien zelf wel voor om een extra opdracht te maken ofzo, zolang mijn mooie onvoldoende maar niet blijft staan voor de her, want dan haal ik het sowieso dit jaar niet...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, tóch zou ik het aankaarten bij de vakdocent, in dit geval De Muijnck. Hij kan het dan wel 'afschuiven' op zijn werkgroepbegeleiders/sters, maar hij is nog steeds eindverantwoordelijk voor zover ik weet. Zorg wel dat je uitgebreid het standpunt van je werkgroepbegeleidster kent, en probeer vervolgens je gelijk te halen bij de De Muijnck. Ik bedoel, het is voor jou ook een nadeel dat je de bijeenkomsten niet hebt kunnen volgen, het is met een geldige reden gebeurt en als je voorstelt om alle opdrachten alsnog goed te maken, dan maak je wellicht nog een kans. Het is in elk geval het proberen waard, lijkt me.
Mazzelpik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan nog ff chillen met mijn ondernemingsplan, want ik heb opeens morgen vrij en de deadline is verschoven na de meivakantie
Dik een half uur later heb ik het bestand toch al geopendquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:18 schreef Kauki het volgende:
[..]
maar zelfs daar kan ik me niet toe zetten![]()
Teveelquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel moeite is het nou om wat dingen te verbeteren![]()
Hm.. ik doe zulke dingen dan juist als eerst (dan ben ik er ook meteen van af).quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Kauki het volgende:
[..]
Teveel![]()
Juist omdat het zo weinig moeite kost, is het niet echt 'aantrekkelijk' om te doen![]()
Lapzwans!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Kauki het volgende:
[..]
Teveel![]()
Juist omdat het zo weinig moeite kost, is het niet echt 'aantrekkelijk' om te doen![]()
Dank u voor deze stimulerende woordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lapzwans!
Lamlul!
Luilebol!
Luister naar de wijze woorden van klnvntrbyt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |