Ik heb een shaper staan van Andrelon, zo'n oranje pot. Heb t echter maar een paar keer gebruikt, Ik heb ooit ook fudge gebruikt en dat vond ik beter werken. Van deze shaper wordt je haar ook best dof vind ik (die van Andrelon dus). Maar ja, dat is natuurlijk wel de trend...waar ik liever niet aan meedoequote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef the-bullit het volgende:
maakt iemand van jullie gebruik van een shaper voor je lange/langere haar..zo ja, welke en bevalt ie een beetje.
ikzelf gebruik de shaper model en go van het merk calmare bevalt me heel goed maar als ie op is ga ik denk ik de shaper van fudge proberen, heb van mensen gehoord dat dit de beste op de markt is dus ik ben benieuwd.
uitgegroeid blijkbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Samson het volgende:
Aan het kleine aantal reacties te merken is iedereen blijkbaar spontaan gestopt met het haargroeiavontuur![]()
Ik ben volop bezig, maar er valt simpelweg niks te meldenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Samson het volgende:
Aan het kleine aantal reacties te merken is iedereen blijkbaar spontaan gestopt met het haargroeiavontuur![]()
ik laat het niet eens groeien en auwehoer toch ook gewoonquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ben volop bezig, maar er valt simpelweg niks te melden
hoe lang deed je met een pot fudge?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb een shaper staan van Andrelon, zo'n oranje pot. Heb t echter maar een paar keer gebruikt, Ik heb ooit ook fudge gebruikt en dat vond ik beter werken.
Duidelijk, ff doorzetten hequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Die stadium tussen kort en lang zuicht echt gorillapenis.
Als het zo'n effect heeft moet ik misschien maar eens wat regelmatiger zuipenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef dewitteparel het volgende:
vreemd... sinds ik minder bier drink lijkt mn haar sneller te groeien
Goeie linkquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Longer het volgende:
hier misschien nog een site waar je eventueel iets aan kan hebben, mss neerzetten in post van TS?
http://haarmode.typepad.com/haarmode/mannen/index.html
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:16 schreef ryan_atwood het volgende:
Is het handig om als je vrij dik, krullend, pluizig haar hebt en je wil het langer laten groeien en niet zoals bob ross wil ronk lopen, handig om het stijl te laten maken?
Ik heb zelf niet zo'n stijltang dus ik zit erover te denken om dat dan bij de kapper te laten doen.
Iemand ervaring hiermee?
daar wordt het echt 'stijl' van?? dus geen krulletjes en pluisjes meer?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.
Nou, dat is bijna onmogelijk voor alleen een shampoo, maar het helpt wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:02 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
daar wordt het echt 'stijl' van?? dus geen krulletjes en pluisjes meer?
heb je misschien foto's van hoe jou haar was voordat je dat gebruikte en erna?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.
dan ga ik dat zometeen maar halen om te proberen. Als het niet werkt kan ik altijd nog naar de kapper, of ik kan me haar er af laten knippenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, dat is bijna onmogelijk voor alleen een shampoo, maar het helpt wel.
Helaasquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
heb je misschien foto's van hoe jou haar was voordat je dat gebruikte en erna?
True, true.. ik zit er nu middenin. Groeit aardig, maar het is onmogelijk om fatsoenlijk over straat te kunnen. Vooral die droge strobaal in m'n nek is oncontroleerbaar. Komende week maar even langs de kapper om het uit te laten dunnen. Uiteindelijk wil ik zoiets, maar dat duurt nog wel even:quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Die stadium tussen kort en lang zuicht echt gorillapenis.
Kan je de precieze naam van de shampoo noemen?? Ik heb hier nu John Frieda Frizz Ease Straight Ahead shampoo. Heb jij die ook?quote:
Dat is emquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:07 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Kan je de precieze naam van de shampoo noemen?? Ik heb hier nu John Frieda Frizz Ease Straight Ahead shampoo. Heb jij die ook?
John Frieda Anti frizz kon ik niet vinden
Gewoon doorzetten johquote:Op maandag 1 mei 2006 18:59 schreef Viper88 het volgende:
Al een aantal keer heb ik een poging gedaan mijn haar langer te laten groeien, maar dit eindigde altijd in veel kritiek van ouders en vrienden, en veel frustratie omdat ik niks kon doen met die k*t-tussenlengte.
Laat ze maar wachten op het eindresultaatquote:Op maandag 1 mei 2006 18:59 schreef Viper88 het volgende:
Al een aantal keer heb ik een poging gedaan mijn haar langer te laten groeien, maar dit eindigde altijd in veel kritiek van ouders en vrienden,
Gewoon doorzetten, heeft iedereenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:59 schreef Viper88 het volgende:
en veel frustratie omdat ik niks kon doen met die k*t-tussenlengte.
Maar dat duurt nog wel eventjes, ben een maandje ofzo terug naar de kapper geweest, is toen wel kort geknipt, maar begint nu wel weer aan te groeien.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Laat ze maar wachten op het eindresultaat
Ja, het probleem was alleen dat ik na een tijdje overal lang haar begon te krijgen, maar dat het mijn mat best wel lang begon te worden, terwijl de zijkanten en de voorkanten nog niet zo lang waren. Toen heb ik dus de mat eraf laten halen, maar toen die geheel eraf was, zag het er weer stom uit, aangezien ik nu lange zijkanten en voorkant had, maar een bijna opgeschoren achterkantquote:Op maandag 1 mei 2006 19:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten, heeft iedereenEn als je een beetje creatief bent kan het nog wel wat worden.
Is de enige tip die je kunt krijgen idd. Ik ben zelf ook tig keer afgehaakt omdat het op een gegeven moment k.... zat. Maar je komt gewoon niet om die rotlengte heen. Er is gewoon een periode dat het er echt niet uit ziet maar als je doorzet ben je achteraf ook veel meer tevreden (mmm, dat is bij een hoop dingen zoquote:
Maar als ik zo kijk naar die foto's van je, dan is het toch de bedoeling om je mat te laten groeien?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef Viper88 het volgende:
Ja, het probleem was alleen dat ik na een tijdje overal lang haar begon te krijgen, maar dat het mijn mat best wel lang begon te worden, terwijl de zijkanten en de voorkanten nog niet zo lang waren. Toen heb ik dus de mat eraf laten halen, maar toen die geheel eraf was, zag het er weer stom uit, aangezien ik nu lange zijkanten en voorkant had, maar een bijna opgeschoren achterkant![]()
Toen ben ik gezwicht en heb ik alles maar korter laten knippen. Het plan is nu om alles te laten groeien, en om de zoveel tijd EEN STUKJE van mijn mat af te halen, zodat het niet echt zichtbaar is, maar waardoor de zijkanten en de voorkant wel te tijd krijgen om in verhouding aan te groeien.
Dat weet ik ook wel, maar op het moment dat je haar gewoon kut zit, iedereen dat zegt, het warm begint te worden, en een korte kop erg aanlokkelijk wordt, tja.... dan is het erg makkelijk om toe te geven, en het allemaal eraf te halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Is de enige tip die je kunt krijgen idd. Ik ben zelf ook tig keer afgehaakt omdat het op een gegeven moment k.... zat. Maar je komt gewoon niet om die rotlengte heen. Er is gewoon een periode dat het er echt niet uit ziet maar als je doorzet ben je achteraf ook veel meer tevreden (mmm, dat is bij een hoop dingen zo)
Uiteindelijk wel, maar kijk, ik heb mijn haar nu redelijk kort, ook van voren en aan de zijkanten. Als ik dat dan laat groeien dan is de mat sneller lang dan de zijkanten, want zoals je ziet op de foto's is het van voren ook best wel een lengte. Als ik de mat niet om de zoveel tijd dan laat bijknippen krijg je al snel zo'n effect:quote:Op maandag 1 mei 2006 19:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar als ik zo kijk naar die foto's van je, dan is het toch de bedoeling om je mat te laten groeien?
Ach zo, dan moet je idd gewoon net zoals jij zei, af en toe je mat bij knippen.. Dat kan gewoon bij de kapper lijkt me toch? Enneh.. ik ga nu richting ongeveer zo'n kapsel:quote:Op maandag 1 mei 2006 19:54 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar kijk, ik heb mijn haar nu redelijk kort, ook van voren en aan de zijkanten. Als ik dat dan laat groeien dan is de mat sneller lang dan de zijkanten, want zoals je ziet op de foto's is het van voren ook best wel een lengte. Als ik de mat niet om de zoveel tijd dan laat bijknippen krijg je al snel zo'n effect:
[afbeelding]
das wel een mooi kapselquote:
volgens mij kan dat prima met dun haarquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef Hammet het volgende:
Ik wil ook langer haar, maar ik heb best dun haar, dus ik ben bang dat dat er niet mooi uitziet.
En ik weet ook niet precies of het mij wel goed zal staan. Inspiratie opdoen op websites is wel leuk, maar daar staan alle kapsels goed omdat t fotomodellen zijn.
-edit- Ik wil zoiets als die kerel met die viool op die foto hierboven.
JA, dat is idd erg raar, zoals ik heb gemerkt. Zodra de achterkant helemaal eraf is, en de zijkanten en voorkant toch al best wel een lengte zijn, dan ziet het er gek uit. Daarom heb ik besloten om de zoveel tijd de mat gewoon bij te knippen, en niet eraf te halen. Vorige keer dat mijn kapper me had geknipt had ik zo'n trendy kapsel wat best wel kort van voren was en van achteren nog een beetje piekerig wasquote:Op maandag 1 mei 2006 21:38 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn meldt
Ik ben al een paar maanden niet naar de kapper geweest, omdat ik van de zomer halflang haar wil hebbenIn mn nek begint mn haar ondertussen buitenaardse vormen aan te nemen (van die krullen enzow
), maar bovenop mn hoofd is er nogsteeds bar weinig om mee te werken
dus dat gaat nog wel ff duren
maar eigenlijk wil ik wel iets doen aan dat haar in mn nek.. maar is dat nou niet raar, als alles gewoon, ja.. gegroeid is, en in mn nek opeens geknipt
quote:Heeeeeeeej
Ik ben Bas, 21jaar uit het zeer zuidelijke limburg!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef DeBastaard het volgende:
M'n ma is er net met de föhn doorheen gegaan, om ze in enigsinds toonbare vorm te krijgen
volgens mij merk je het gewoon beter dat het haar aan de zijkant/ nek groeit als bovenop, omdat je er op die andere plekken gauw last van hebtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef partyyboyy het volgende:
Is het zo dat je haren bovenop langzamer groeien dan je haren aan de zijkant of achter?
Het lijkt bij mij of mijn haren bovenop veel langzamer groeien dan de rest.
Joh, mama's kunnen dat goedquote:
Misschien valt het allemaal wel mee, je weet wat ze zeggen, er bestaat geen moeilijk haar, enkel slechte kappersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
tsja, ik denk dat ik geen haar heb voor een half-lang kapsel. Ik krijg dan zo'n gigantische bos met krullen. Ik heb namelijk heel dik, krullig, pluizend haar. Achja, ik moet er maar mee leren leven.
Dat heb ik ook, heb op typische plekken heel veel krullen zitten, gaar genoeg op dezelfde plek als mn moeder, en m'n opa (ja, van mn ma dr kant ook nogquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
tsja, ik denk dat ik geen haar heb voor een half-lang kapsel. Ik krijg dan zo'n gigantische bos met krullen. Ik heb namelijk heel dik, krullig, pluizend haar. Achja, ik moet er maar mee leren leven.
Nou, niet echt. Maar als je het lang laat groeien is een matje onvermijdelijk, vervolgens wordt alles langer en heb je gewoon een lang kapsel. Dat is (wat mij betreft) het einddoel.quote:
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:03 schreef Viper88 het volgende:
Dries, het schiet al aardig op! Het lijkt alsof je al best wel in de buurt komt van dat plaatje op de vorige pagina.
Dat is dus ongeveer 3 maanden en dus ongeveer 3 cm groei.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal niet![]()
same here..mijne groeit nog langzamerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal niet![]()
In de lente/zomer groeit je haar sneller, dus nu moet je een extra groeispurtje makenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
same here..mijne groeit nog langzamer
Vet.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:06 schreef Viper88 het volgende:
mijn haar groeit wel snel nu, ben iets van 5 wekend geleden naar de kapper geweest, ging toen naar buiten met een soort kuifje, en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
hopelijk heb je dat niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:06 schreef Viper88 het volgende:
en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
Ik vind het gewoon mooier, ik vind kort haar er kunstmatig uitzien, vooral zo'n stekeltjeshoofd, dan vind ik lang haar een stuk mooier. Dus daarom eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vet.
Maar waarom wil je langere haren?
Ik zei met opzet "kan"quote:
En dat terwijl het toch vrij succesvol is geweest gedurende de eerste 25 delen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
TVP, heb nu ook al flink lang haar, ben al een maand of 4 niet meer naar de kapper geweest, maar het moet nog wat langer en voller... Leuk om hier mee te lezen, had dit topic nooit eerder gezien.![]()
Jaa maarja, kom eigenlijk nooit in LIF, heb hier net even wat rondgekeken, en denk toch wel dat ik vaker terugkom.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En dat terwijl het toch vrij succesvol is geweest gedurende de eerste 25 delen.![]()
Zal zo even foto maken, de foto's in mijn fobo zijn van vakantie vorig jaar, en sindsdien is het alweer kort geweest dusja..quote:Op zondag 7 mei 2006 19:11 schreef -Dries- het volgende:
foto!
zoek es een baan gekquote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef MadGuy het volgende:
Bij mij kruipt juist het voorste gedeelte weer heel erg op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeeeeuuuuu!
Ik wil het juist wat platter. Wat moderner, wat stoerder...
Nee idd, maar het is nu ong 6cm, en nog niet lang genoeg om de pony naar voren te dragen zeg maar..quote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Als je jouw van voor zou zien, zou je niet eens merken dat je lang haar hebt
Héél erg offtopic; die lamp ken ik ergens van.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke oke, brakke webcampics en ik heb niet mijn best gedaan om er fatsoenlijk op te staan, maar zo zie je het een beetje, ik moet mijn matje bij laten knippen, dat weet ik.. Nog uit laten dunnen denk ik.. Bovenop is het nu zo'n 6cm lang denk ik
idd.. van voren doet zn kapsel me een beetje denken aan Geert Wildersquote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Als je jouw van voor zou zien, zou je niet eens merken dat je lang haar hebt
Auw.. dat moet hard aankomen..quote:Op zondag 7 mei 2006 22:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd.. van voren doet zn kapsel me een beetje denken aan Geert Wilders
Mijn hart..quote:
3 maanden?? ik mag hopen dat je niet kaal begonnen bent dan..quote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Resultaat van 3 maanden niet naar de kapper, net uit bed stappen en op de foto gaan
[afbeelding]
En voor het idee, een plaatje van de lengte.
[afbeelding]
en lol @ the mullet king
Ik zit volgens mij al sinds topic nummer 2 in de serie alwaar ik nog wat openingsposts gemaakt heb, don't worryquote:Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
3 maanden?? ik mag hopen dat je niet kaal begonnen bent dan..
Ranzig?? Hmm.. ik vind het er wel strak uitzien, naja, ook zeker niks mis met die voorbeelden van jou op de vorige pagina.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:39 schreef MadGuy het volgende:
Thanks, Viper88.
Ik bedoelde het niet zoals Totti, dat vind ik er ranzig uitzien. Nee, meer zoals de plaatjes die ik al als voorbeeld heb gegeven.
Dit was net uit bed waar ik alleen even m'n handen had gebruikt om m'n haar te doen. Normaal zit 't iets meer gestyled. De bedoeling is om 't nog zo'n 5 centimeter te laten groeien en dan moet ik nog een model erbij bedenken.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef Viper88 het volgende:
Lacoste205, ziet er zeker niet slecht uit. Is het idee om het gewoon zo te houden, of wil je er nog een ander model in brengen als het langer is?
Laat ik er over het algemeen ook vrij net uitzienquote:Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef Viper88 het volgende:
Mooi kapsel is dat man, dan is een scheiding van de zijkant toch wel vet. Toch weet ik niet zeker of dit zou staan als alledaags kapsel, ik bedoel, het is wel een erg net kapsel om elke dag mee naar school/werk te gaan, of vind je niet?
Dat is zeker wel mooi, zou opzich wel aardig bij de rest van mijn stijl staan, draag vaak polo's en colbertjes e.d. Vind het altijd we mooi om er wat netter bij te lopenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dit was net uit bed waar ik alleen even m'n handen had gebruikt om m'n haar te doen. Normaal zit 't iets meer gestyled. De bedoeling is om 't nog zo'n 5 centimeter te laten groeien en dan moet ik nog een model erbij bedenken.
Zoiets wellicht.
[afbeelding]
Voor de kijkertjes rechts that is
Met een naam als 205lacoste had ik dat ook wel kunnen verwachtenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Laat ik er over het algemeen ook vrij net uitzien
* Diemietuhriej is jaloers.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Viper88 het volgende:
Wat heeft deze gast echt super haar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat gaat nog wel een tijdje duren....
en anders heeft wel een batterij stylisten die het goed laten zittenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:02 schreef MadGuy het volgende:
En het erge is dat hij waarschijnlijk 's ochtends maar één hand door zijn haar hoeft te halen en het zit goed.
Je ziet volgens mij de sprietjes bij z'n linker oor zitten. Ik denk dat als hij het naar voren trekt dat het tot net voorbij z'n kin komt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:39 schreef Viper88 het volgende:
[afbeelding]
Nog even over dir kapsel, hoe lang zou totti's haar ongeveer van voren zijn, om het zo achter zijn oren te kunnen houden? Of liever gezegd, hoeveel lengte aan haar zit er nog achter zijn oor, dat het zo blijft zitten?
Ik voel de neiging ongenuanceerd te reageren, maar goed: Als je dit topic leest zie je dat er vrijwel geen gel gebruikt wordt. Inderdaad, jouw tuig vrienden met lang haar en de hippies die jij voorbij ziet komen, zien er wellicht slecht verzorgd uit, hier wordt geprobeerd dat te voorkomen...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:38 schreef Adothehague het volgende:
Ik vinv dat lange haar er armoedig uitzien. Die onverzorgde zwerverkapsels waar je kilos gel instopt om het een beetje te laten zitten.Jullie denken lang haar is mooi maar het is helemaal niks. Ga gewoon een keer naar de kapper mensen. En dan nog zon bokkepruik zoals ik die steeds voorbij zie kome zit toch alleen maar in de weg met sporten en dingen. En wat de denken met dit warme weer. Geef mij maar 1x per maand/6weken een kappertje
altijd lastig, nuance,quote:Op zondag 14 mei 2006 09:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het is bijna geheel genuanceerd geweest Parel
De achterkant groeit echt veel sneller dan de voorkant ja, zie mijn foto's. Heb wel een afspraak gemaakt bij de kapper voor de dooie punten en achter gewoon weer wat eraf, zodat het weer wat gelijker is.. Maar ik ben nu ook al een tijd lang niet naar de kapper geweest, dus zo laat ik het in ieder geval groeien..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:17 schreef Viper88 het volgende:
Even wat advies gevraagd: Hoe lieten jullie je haar groeien? Gewoon maandenlang niks eraan doen, of om de zoveel tijd de dooie punten eraf halen? Groeide dan niet bijvoorbeeld de achterkant sneller aan ivm de voorkant?
Ben in 1 jaar tijd drie keer naar de kapper geweest. Eén keer vlak in het begin (alleen dat was achteraf niet zo slim, omdat ik toen twee keer door een kutfase moestquote:Op zondag 14 mei 2006 17:17 schreef Viper88 het volgende:
Even wat advies gevraagd: Hoe lieten jullie je haar groeien? Gewoon maandenlang niks eraan doen, of om de zoveel tijd de dooie punten eraf halen? Groeide dan niet bijvoorbeeld de achterkant sneller aan ivm de voorkant?
Maar als je dan aankomt op school byvoorbeeld zitten jullie haren toch helemaal door de war?En wat te denken van de zomer? Het is toch veelste warm met dat lange haar? Kom op, wees realistisch en laat het millimeteren of knip het iig korter. En nee mijn vriendin had geen kort haar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef MadGuy het volgende:
Handig ook dat je met je handen je haar uit je ogen kan vegen. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Jouw vriendin heeft dus ook kort haar?
En bovendien zit het gewoon stijl dus kan het niet in de war gaan maar jij gaat me toch niet wijsmaken dat jij je haar ook stijl tot over je schouders kamt he? Dus in principe maakt het voor een meisje niet uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar dat is toch veel te warm voor je vriendin? En haar haar zit toch ook in de war als ze naar school gaat bijvoorbeeld?
Ik weet niet wat voor vriendin jij heb (misschien een manwijf) maar mijn vriendin houdt niet van voetbal.quote:
gast je mening is duidelijk, maar dan heb je hier niks te zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vriendin jij heb (misschien een manwijf) maar mijn vriendin houdt niet van voetbal.
Zolang ik normaal post mag ik hier blijven heeft de moderator mij belooft.Ik post toch alleen af en toe wat vragen. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
gast je mening is duidelijk, maar dan heb je hier niks te zoeken.![]()
Vet tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar als je dan aankomt op school byvoorbeeld zitten jullie haren toch helemaal door de war?
Nou ja, dat je zelfd dus geen steek verder komt, blijkbaar. Je probeert mensen te overtuigen die niet overtuigd willen worden. Dus tenzij je into massochisme bent lijkt het mij hier niet prettig toeven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zolang ik normaal post mag ik hier blijven heeft de moderator mij belooft.Ik post toch alleen af en toe wat vragen. Dus wat is het probleem?
Open anders ff een hardcore/matjes/bomberjack topic. Wij blij, jij blijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zolang ik normaal post mag ik hier blijven heeft de moderator mij belooft.Ik post toch alleen af en toe wat vragen. Dus wat is het probleem?
Tis maar net hoe je het begrip ''warkapsel'' defineert. Iedereen heeft verschillende ideeen over schoonheid. Wat wij mooi vinden, vind jij niet mooi. Wat jij mooi vindt, vinden wij niet mooi. Zo zit het in elkaar, zie je? En ik loop nooit voor lul, dus ook niet met wind tegen op de fietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:30 schreef Adothehague het volgende:
Het kost mij geen moeite. Maar wanneer krijg ik nou andwoord op mijn vragen? Zoals hoe je het oplost met sporten. En als je met een warkapsel op school loopt? En als je wind tegen heb sta je flink voor lul met zo'n kapsel.
Nou ja, wind is soms kut ja, maar meestal is het allemaal snel weer in model te brengen. Dat is de kunst van een goed kapsel natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:30 schreef Adothehague het volgende:
Het kost mij geen moeite. Maar wanneer krijg ik nou andwoord op mijn vragen? Zoals hoe je het oplost met sporten. En als je met een warkapsel op school loopt? En als je wind tegen heb sta je flink voor lul met zo'n kapsel.
Dat jij je nou iets aantrekt van de mening van anderen (als je fietst dan gaat je haar door de war en dan sta je voor lulquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:30 schreef Adothehague het volgende:
Bij mij kan ik er juist geen model inbrengen als het kort is, als het lang is daarentegen welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:48 schreef Adothehague het volgende:
Je kan er geen model in krijgen dus dat is ook een nadeel.
Als het kort is een beetje gel erin en het zit de hele dag toppie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er juist geen model inbrengen als het kort is, als het lang is daarentegen wel
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:48 schreef Adothehague het volgende:
Ok ok iedereen heeft verschillende ideen erover maar het verschil moet er wezen vind je niet?Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zon bos haar op je hoofd als man zijnde lekker vind zitten, en mooi vind. Je kan er geen model in krijgen dus dat is ook een nadeel. Je moet het geoon zo laten als het is. Dat is heel irritant zeker als het steeds voor je ogen springt. Bovendien wat vinden de meisjes van dat lange haar bij jongens?
- Geen probleem met sportenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:30 schreef Adothehague het volgende:
In jouw ogenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als het kort is een beetje gel erin en het zit de hele dag toppie.
Je bent niet de eerste die twijfels heeft gehadquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:19 schreef MrMoon het volgende:
ik wil het ook laten groeien, maar als ik dan weer op de lengte kom waar het nu zit dan ga ik toch weer twijfelen.
Er is momenteel geen model in te krijgen. Het zit nu precies op een lengte dat er niks mee te beginnen is.. Maar dit keer ben ik vastbesloten om het vol te houden...
Ik wil m'n haar eraf, terug een kaal kopje als acht maand geleden, maar als ik het nu doe denken ze misschien dat ik een moordpartij plan... Dolle schuttersquote:Op woensdag 17 mei 2006 05:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die twijfels heeft gehadMenig Fok!ker heeft in een moment van zwakte z'n haar laten knippen
hier dan je 2e reactie:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Trek niet je conclussie op 1 reactie
kuchhypocrietkuchquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Adothehague het volgende:
Kan je je niet op een gewone manier uitdrukken? en bovendien, je mening hoef je niet keer op keer te geven hoor.
De meeste meisje die ik ken vinden lang haar mooi jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Adothehague het volgende:
Kan je je niet op een gewone manier uitdrukken? en bovendien, je mening hoef je niet keer op keer te geven hoor.
Mja, ik leef nog gewoonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef the-bullit het volgende:
hoe is t nu met de mannen met lang haar? topic is beetje dood..:(
Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mja, ik leef nog gewoonM'n haar ook, al begint 't soms vervelend in m'n gezicht te 'prikken'. Het lijkt wel alsof je haar op een gegeven moment wat 'scherper' wordt door 't slijten. Al klinkt dat misschien wat gek.
Ben nu ruim 4 maanden niet naar de kapper geweest en wil binnenkort wel om 't wat bij te laten knippen. Uiteraard niet meer dan 1 cm.
Waar verkopen ze dat, in reguliere drogisterijen? Ben net wezen kijken bij de DA en het Kruidvat maar beiden hadden ze niet in hun assortiment.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef the-bullit het volgende:
fudge shaper..!!!!
Dat zijn drogisterijen, geen apothekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:16 schreef Extend het volgende:
[..]
Waar verkopen ze dat, in reguliere apotheken? Ben net wezen kijken bij de DA en het Kruidvat maar beiden hadden ze niet in hun assortiment.
Nog steeds lang gelatenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:54 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, lastig
Ik ben trowens vandaag naar de kapper geweest, werd wel weer eens tijd.. beetje bij laten knippen alles
Ik verwacht toch wel een ¤15,= voor een niet al te groot potje...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:32 schreef Summerteeth het volgende:
En hoeveel kost een potje?
Jaa, vooral mn matje beetje laten bijwerken, verder is er weinig afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef Extend het volgende:
[..]
Nog steeds lang gelaten?
Anyways, dat wordt online bestellen dus.
Google zegt 10quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een ¤15,= voor een niet al te groot potje...
quote:
en zo te zien is dat potje nog kleiner als mn wella new wave potjequote:Fudge Hair Shaper 100 gram
Scrunch, mold, slick & style, it's not called Shaper for nothing. A tiny amount pro...
More information
Price Was ¤ 15.95 Now ¤ 14.45
Jep, volgens mij is dat vrij normaal.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef A-Hole het volgende:
Als de kapper jullie haar uitdunt, hoe wordt dit dan gedaan? De vorige keer werd er bij mij aan de onderkant met een vage schaar wat uitgedunt. Het resultaat was dus dat de onderkant wel wat dunner werd, maar als je gewoon van een afstand keek, merkte je er niet veel van.
Is dit bij jullie ook?
Zijn er andere goede shapers voor minder dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Summerteeth het volgende:
15 euro voor een potje shaper... zó metroseksueel ben ik nou ook weer niet![]()
Die eerste twee zijn leuk jaquote:Op zondag 28 mei 2006 12:45 schreef Klapdeur het volgende:
Ik ga dit topic ook maar wat intensiever volgen. Ik heb namelijk ook elke keer als ik zeg dat ik het langer wil hebben, dan met de tussenlengte niks te doen is, ga ik diezelfde dag nog naar de kapper. Als ik dan terug kom heb ik al spijt
De laatste keer dat ik naar de kapper geweest ben 3 a 4 weken geleden was het me zo schandalig te kort dat ik een week een pet op heb gehad.
Edit:/ Ik heb ontzettend dik haar, is dat gunstig of ongunstig voor langer haar?
Het liefste wil ik een combo tussen dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is coolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als je gaat kopen, laat t ff weten... dan doen we een (mini) inkoopactie![]()
Volgens mij is dat altijd gunstig. Dik haar kan je namelijk nog uitdunnen, maar dun haar kan je niets aan doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:45 schreef Klapdeur het volgende:
Edit:/ Ik heb ontzettend dik haar, is dat gunstig of ongunstig voor langer haar?
Ja, vind het erg tof!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:06 schreef Viper88 het volgende:
Dat eerste voorbeeld ziet er goed uit klapdeur! Een beetje in diezelfde stijl:
[afbeelding]
Daar heb je wel weer gelijk in ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef Hammet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd gunstig. Dik haar kan je namelijk nog uitdunnen, maar dun haar kan je niets aan doen.
Je foto's doen het hier btw niet
Zo heb ik nu mijn haar ook!quote:
op welke site krijg je t dan voor 10 euro..?quote:
Oja verhip.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Komt er nog een foto Diemietuhriej?
Er stond 10 euro maar als je doorklikte naar de site bleek het 10 pond te zijn inddquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef the-bullit het volgende:
[..]
op welke site krijg je t dan voor 10 euro..?
denk dat die 10 een prijs in engelse pond is..komt dus neer op zo;n 16 euro.
Ja Fok! was bij mij de hele avond downquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef Hammet het volgende:
De foto's van Dimitri zijn als het nieuwe album van Guns N' Roses..
Ik hoop enkel die lengte, en niet dat kapselquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef Ricky_ het volgende:
Het groeien gaat hier nog prima. Ik zit nu ongeveer op Johan Cruijff '74 lengte.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef Hammet het volgende:
De foto's van Dimitri zijn als het nieuwe album van Guns N' Roses..
Ik heb het wel geprobeerd, en het leek aardig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik hoop enkel die lengte, en niet dat kapsel?
Mee eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef -Dries- het volgende:
Zit wel redelijk, al zou ik wat meer van je matje afhalen, want nu is achter écht veel langer dan voor en dat ziet een beeeetje raar uit imo.
Jaa, ik heb ook tegen de kapster gezegt van, Haal er achter maar een flink stuk vanaf, en bovenop alleen de puntjes.. Maarja, ze heeft niet echt geluisterd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef -Dries- het volgende:
Oja, jij was die dude van de Geert Wilders vergelijkingen![]()
Zit wel redelijk, al zou ik wat meer van je matje afhalen, want nu is achter écht veel langer dan voor en dat ziet een beeeetje raar uit imo.
Ik vind hem meer op Adje lijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef -Dries- het volgende:
Oja, jij was die dude van de Geert Wilders vergelijkingen![]()
Ik dacht dat hij gewoon nog een extra foto van zichzelf had geplaatst, serieus!!!!!!!! Als 2 druppels water, alles gewoon, zelfs die neus lijkt gewoon identiek!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:10 schreef Klapdeur het volgende:
Hij lijkt er echt serieus veel op, heb je er ooit een opmerking over gekregen? *vraagt*
Whehehehheheequote:Op zondag 4 juni 2006 11:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon nog een extra foto van zichzelf had geplaatst, serieus!!!!!!!! Als 2 druppels water, alles gewoon, zelfs die neus lijkt gewoon identiek!
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef 14.gif het volgende:
Hoe zit dat nou me die fudge shaper, extend?
Heb je dat potje nog?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef Extend het volgende:
[..]
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.
Je mag het uitproberen, tis z'on testerding. Als het je bevalt kan je altijd nog een potje kopen.quote:
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 12:41 schreef Extend het volgende:
[..]
Je mag het uitproberen, tis z'on testerding. Als het je bevalt kan je altijd nog een potje kopen.
Zo'n groen potje? Ik heb het ook nog ergens staan, maar mijn haar wordt daar echt loeivet vanquote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef Extend het volgende:
[..]
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.
Ja, nu ik die foto zie, kan ik wel ontkennen, maar ik lijk er idd wel wat op.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:10 schreef Klapdeur het volgende:
Hij lijkt er echt serieus veel op, heb je er ooit een opmerking over gekregen? *vraagt*
Oranje.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo'n groen potje? Ik heb het ook nog ergens staan, maar mijn haar wordt daar echt loeivet van![]()
Waar komt hij ergens uit? Als ik hem zo zie, denk ik brabant ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef 14.gif het volgende:
Die gozer moet trouwens wel familie zijn van adje... dat kan gewoon niet anders
Budel, dat is inderdaad in brabant.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar komt hij ergens uit? Als ik hem zo zie, denk ik brabant ofzo?
Mijn moeder is wel brabants, wie weet.
Wehehe, heb het opgezocht, en het ligt vlakbij waar mijn familie vandaan komt!quote:
Hij heet in het echt Arijan van Bavel en ehhm.. Veel meer weet ik ook niet echt geloof ikquote:Op zondag 4 juni 2006 16:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, heb het opgezocht, en het ligt vlakbij waar mijn familie vandaan komt!
Wij hebben hier zo'n stamboomboek liggen, van de hele familie.. Heeft er iemand wat meer info van Adje? Is een boek van ruim 500 pagina's dus alleen met 'Adje' zal ik er niet komen.
Hij is de briljante "hulp" van Paul de Leeuw, in het programma 'Mooi weer de Leeuw'quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar komt hij ergens uit? Als ik hem zo zie, denk ik brabant ofzo?
Mijn moeder is wel brabants, wie weet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 09:29 schreef Viper88 het volgende:
Aaargh, ik sta op het punt om op te geven.Het zit nu echt kut. Mijn matje is te lang, zijkanten zijn wel ok, maar de voorkant is nog niet lang genoeg en ik kan er niks mee!!!
Ik wil gewoon dat het echt lang is, niet dit neppe semi-uitgegroeid kort kapsel.... Misschien ga ik maar gewoon naar de kapper, ben ik er gewoon vanaf....
![]()
Tip 1, doe juist minder aan je haar dan normaal en laat gewoon maar gaan. Accepteren dat het op dit moment toch niet gaat, komt er vanzelf een dag dat je over die rotlengte heen bent.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:29 schreef Viper88 het volgende:
Aaargh, ik sta op het punt om op te geven.Het zit nu echt kut. Mijn matje is te lang, zijkanten zijn wel ok, maar de voorkant is nog niet lang genoeg en ik kan er niks mee!!!
Ik wil gewoon dat het echt lang is, niet dit neppe semi-uitgegroeid kort kapsel.... Misschien ga ik maar gewoon naar de kapper, ben ik er gewoon vanaf....
![]()
Die laatste is zéér belangrijk ja!quote:Op maandag 5 juni 2006 10:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Tip 3, als je van tip 2 gebruik maakt, maak je kapper dan HEEL duidelijk wat je echt wil!
Dat is vaak het probleem idd, veel kappers kunnen helaas enkel wat standaard kapsels knippen en komen altijd weer op hetzelfde uit. Het is de moeite waard om een echt goeie kapper te zoeken die naar je luistert. Dat houd automatisch al in dat de grotere ketens snel afvallen. Vervolgens moet je dus een goeie herenkapper vinden waarmee je echt kan overleggen wat je wil. Tja, makkelijk is dat natuurlijk niet maar het is wel de enige manier die werkt.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:01 schreef Viper88 het volgende:
Als ik naar de kapper zou gaan dat zou het zijn om het er allemaal af te halen, kappers luisteren namelijk nooit. Ze zeggen wel van, ja ik snap het, ik begrijp wat je bedoelt, maar dan doen ze toch lekker wat ze zelf willen. Het is dus of door laten groeien, of alles eraf, geen middenweg.
Voordat ik bij een kapper kom heb ik altijd eerst een gesprek van een halfuur met ze om te kijken of ze capabel zijn. Ik leg ze een aantal foto's voor en vraag welke technieken gebruikt zijn voor dat kapsel. Als ze die test goed afleggen ben ik bereid om in de stoel plaats te nemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem idd, veel kappers kunnen helaas enkel wat standaard kapsels knippen en komen altijd weer op hetzelfde uit. Het is de moeite waard om een echt goeie kapper te zoeken die naar je luistert. Dat houd automatisch al in dat de grotere ketens snel afvallen. Vervolgens moet je dus een goeie herenkapper vinden waarmee je echt kan overleggen wat je wil. Tja, makkelijk is dat natuurlijk niet maar het is wel de enige manier die werkt.
Wohaa, Lacoste.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Voordat ik bij een kapper kom heb ik altijd eerst een gesprek van een halfuur met ze om te kijken of ze capabel zijn. Ik leg ze een aantal foto's voor en vraag welke technieken gebruikt zijn voor dat kapsel. Als ze die test goed afleggen ben ik bereid om in de stoel plaats te nemen.
wow, als je dat nou ook in groningen voor mij doet, geef ik je een tientjequote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Voordat ik bij een kapper kom heb ik altijd eerst een gesprek van een halfuur met ze om te kijken of ze capabel zijn. Ik leg ze een aantal foto's voor en vraag welke technieken gebruikt zijn voor dat kapsel. Als ze die test goed afleggen ben ik bereid om in de stoel plaats te nemen.
Damn, jij neemt t echt serieusquote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ga dan elke keer naar dezelfde kapper, heb je dat gezeik niet elke keer.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
prima bedragje! op die fotos in je fotoboek lijkt het al redelijk lang, of heb je het afgeknipt?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik laat mijn haar op het moment ook lang groeien. Vorige week wel naar de kapper geweest, omdat ik al heel lang niet meer was geweest en het een beetje dood begon te gaan aan de onderkant en dan groeit het niet meer, maar nou kan het dus weer mooi verder groeien
Kapper was trouwens erg goedkoop, maar wel goedIk laat het nooit knippen, maar snijden, en was maar 13,50 euro kwijt voor snijden en drogen
nee, het is nu ongeveer zoals in me fotoboek, maar wil het nog langerquote:Op maandag 5 juni 2006 15:22 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
prima bedragje! op die fotos in je fotoboek lijkt het al redelijk lang, of heb je het afgeknipt?
slag is juist goed!!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef XXR het volgende:
Hoi hoi!
Ik wil mezelf graag toevoegen aan dit gezellige clubje "haar-fetisjisten".
Wat ik bij anderen lees komt mij wel bekend voor. (haar-troubles, kut-kappers, of is het cut-kappers?)
Maar goed.... ook mijn haar moet langer worden, maar er zit zo'n irritante slag in aan de zijkant.
De "vleugeltjes" probeer ik glad te föhnen, maar daar wordt mn haar weer zo droog van.
En weet iemand een goede wet-gel wat niet hard wordt, maar je haar nog wel toegangelijk laat voor handen om er door te strijken? (ipv hard te worden)
Ja ik heb het ook, vind het juist wel leuk.quote:
Ik ga voor het Francesco Totti kapsel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef XXR het volgende:
Misschien al een keer aan de orde geweest, maar voor welk famous kapsel zouden jullie gaan?
Doe mij maar Rik van de Westelaken
[afbeelding]
Of Thomas Berge
[afbeelding]
daar is mijn haar te dik voor helaas. is namelijk wel een nastrevenswaaridg kapselquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ga voor het Francesco Totti kapsel.
[afbeelding]
Totti heeft idd een mooi kapsel jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ga voor het Francesco Totti kapsel.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |