Heb je hem al wel gebruikt dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
Schijn bedriegt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
Ik ben toch even gaan kijken.quote:
Daarom zeg ik schijn bedriegt. De glitters hebben géén effect, don't worry.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch even gaan kijken.En damn, ja! Ineens glitters in de nieuwe gelwax meuk. Ik gebruik de oude nog. Maar heeft het nu inderdaad geen effect?
beetje hockeykop-achtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin/tijd de OP foto aan te passen. Wellicht heeft iemand anders een leuk idee?
Dit wil ik in ieder geval:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar dat heb je al snel metquote:
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
net voordat ik naar de kapper ging:
[afbeelding]
Nu zit het weer zo zoals in de OP..
Moest echt wel weer een keer..
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?
Je hebt een hele kippenhok?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |