Heb je hem al wel gebruikt dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
Schijn bedriegt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:53 schreef Fatality het volgende:
he ik heb van die gelwaxtoelie gehaald van de hema..
maar welke toverfee heeft die barbieglitters erin gestopt?
Ik ben toch even gaan kijken.quote:
Daarom zeg ik schijn bedriegt. De glitters hebben géén effect, don't worry.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch even gaan kijken.En damn, ja! Ineens glitters in de nieuwe gelwax meuk. Ik gebruik de oude nog. Maar heeft het nu inderdaad geen effect?
beetje hockeykop-achtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin/tijd de OP foto aan te passen. Wellicht heeft iemand anders een leuk idee?
Dit wil ik in ieder geval:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar dat heb je al snel metquote:
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
net voordat ik naar de kapper ging:
[afbeelding]
Nu zit het weer zo zoals in de OP..
Moest echt wel weer een keer..
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
En je baard is er af. Dat zal je chickie niet zo leuk vinden he?
Je hebt een hele kippenhok?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
hehe.. nee, maar moest van m'n andere chickie, anders wilde ze niet met me uit![]()
![]()
Aardig van je, en dat terwijl je de hele bende hier het liefst met kort haar zou zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Ik heb de foto van Guusie even aangepast.
Zoals je haar zit op foto van 05/02 uit je fotoboek is het toch erg oké? Prima nonchalant lijtk me.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef Guusie het volgende:
Aight!
Ik wil ook langer haar!
Maar ik heb dus geeen idee of het bij mij leuk zou kunnen..
Mijn haar valt niet naar achter volgens mijn moeder! Heb ik nu een probleem? Ik wil namelijk af van mijn gel, of in ieder geval veel minder gel gaan gebruiken omdat ik het gewoon niet lekker vind zitten. Ik wil het heerlijk los! Ik mijn fotoboek staat 1 foto uit tanzania, daar kan je zien hoe mijn haar "valt" weet iemand een leuke coup? ook passend bij mijn kleding style "preppy"
[[url=http://img24.imagevenue.com/loc1/th_7fd99_DSC_1257.JPG]afbeelding][/URL]
Even een zeer brakke pic!
Niet met zo'n domme gebruikersnaam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Schubbekut het volgende:
nouja er zijn genoeg vrouwen met kort haar of halflang... ik heb haar net over mijn schouders maar ik wil het lang(er) ... telt dat ?
Je zal wel gelijk hebben denk ik, kwestie van doorbijten dan maar...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef LedZep het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden heel wat style problemen gehad (klitten / totaal niet zittend / alle kanten op etc) en in de afgelopen jaren ben ik door diezelfde dingen ook steeds gestopt met laten groeien maar nu ben ik er eindelijk doorheen en valt het best goed. Hoef alleen maar even de kam erdoorheen te gooien en het zit prima (lengte: voor tot neus / mond, achter: mat eraf gehaald). 't Zijn toch die periodes idd.
Bedankt, maar ik heb het nooit zo zittenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals je haar zit op foto van 05/02 uit je fotoboek is het toch erg oké? Prima nonchalant lijtk me.
Wat is 't probleem dan? Je wilt van de gel af, en het blijkt nog prima te zitten ook zo zonder gel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Guusie het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb het nooit zo zittenwas alleen omdat ik daar in tanzania geen gel had
![]()
ik heb ook het idee dat ik er nu met de glitters er meer van nodig heb dan van de vorige gelwax. ik smeer het in handdoeknat haar trouwens. wat ook wel wil helpen is het verwarmen met een aansteker. werkt echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef Jurrio het volgende:
Nog ff over die gelwax....ik heb het gevoel dat ik er veel te veel van in mijn haar moet doen om het goed verdeeld te krijgen (helemaal als je lang haar hebt, dat zouden jullie toch allemaal moeten hebben)....
Inwrijven/verdelen in/over de handen doe ik wel, maar moet het dan nog warm worden ofzo? Of met water aanlengen? Of eerst m'n haar iets natter maken?
'T zit nu wel redelijk op zich, maar in het begin (toen er blijkbaar niet genoeg inzat) was het nogal pluizig..
Iemand een tip?
Je haar of de gelwax?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik heb ook het idee dat ik er nu met de glitters er meer van nodig heb dan van de vorige gelwax. ik smeer het in handdoeknat haar trouwens. wat ook wel wil helpen is het verwarmen met een aansteker. werkt echt![]()
het is serieus bedoeld en dus je gelwaxquote:
het verwarmen ervan zorgt idd voor meer soepelheid.. hoeft niet persé met aansteker kan ook flink wrijven met je handen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:50 schreef Whoho het volgende:
[..]
het is serieus bedoeld en dus je gelwax
ik laat het dekseltje er altijd vanaf namelijk en dan wordt het aan de rand hard en daarom ben ik erop gekomen het te smelten met een aansteker![]()
heeft bij niet het gewenste effect. ook bij wax niet trouwens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
het verwarmen ervan zorgt idd voor meer soepelheid.. hoeft niet persé met aansteker kan ook flink wrijven met je handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |