Is coolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als je gaat kopen, laat t ff weten... dan doen we een (mini) inkoopactie![]()
Volgens mij is dat altijd gunstig. Dik haar kan je namelijk nog uitdunnen, maar dun haar kan je niets aan doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:45 schreef Klapdeur het volgende:
Edit:/ Ik heb ontzettend dik haar, is dat gunstig of ongunstig voor langer haar?
Ja, vind het erg tof!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:06 schreef Viper88 het volgende:
Dat eerste voorbeeld ziet er goed uit klapdeur! Een beetje in diezelfde stijl:
[afbeelding]
Daar heb je wel weer gelijk in ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef Hammet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd gunstig. Dik haar kan je namelijk nog uitdunnen, maar dun haar kan je niets aan doen.
Je foto's doen het hier btw niet
Zo heb ik nu mijn haar ook!quote:
op welke site krijg je t dan voor 10 euro..?quote:
Oja verhip.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Komt er nog een foto Diemietuhriej?
Er stond 10 euro maar als je doorklikte naar de site bleek het 10 pond te zijn inddquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef the-bullit het volgende:
[..]
op welke site krijg je t dan voor 10 euro..?
denk dat die 10 een prijs in engelse pond is..komt dus neer op zo;n 16 euro.
Ja Fok! was bij mij de hele avond downquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef Hammet het volgende:
De foto's van Dimitri zijn als het nieuwe album van Guns N' Roses..
Ik hoop enkel die lengte, en niet dat kapselquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef Ricky_ het volgende:
Het groeien gaat hier nog prima. Ik zit nu ongeveer op Johan Cruijff '74 lengte.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef Hammet het volgende:
De foto's van Dimitri zijn als het nieuwe album van Guns N' Roses..
Ik heb het wel geprobeerd, en het leek aardig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik hoop enkel die lengte, en niet dat kapsel?
Mee eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef -Dries- het volgende:
Zit wel redelijk, al zou ik wat meer van je matje afhalen, want nu is achter écht veel langer dan voor en dat ziet een beeeetje raar uit imo.
Jaa, ik heb ook tegen de kapster gezegt van, Haal er achter maar een flink stuk vanaf, en bovenop alleen de puntjes.. Maarja, ze heeft niet echt geluisterd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef -Dries- het volgende:
Oja, jij was die dude van de Geert Wilders vergelijkingen![]()
Zit wel redelijk, al zou ik wat meer van je matje afhalen, want nu is achter écht veel langer dan voor en dat ziet een beeeetje raar uit imo.
Ik vind hem meer op Adje lijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef -Dries- het volgende:
Oja, jij was die dude van de Geert Wilders vergelijkingen![]()
Ik dacht dat hij gewoon nog een extra foto van zichzelf had geplaatst, serieus!!!!!!!! Als 2 druppels water, alles gewoon, zelfs die neus lijkt gewoon identiek!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:10 schreef Klapdeur het volgende:
Hij lijkt er echt serieus veel op, heb je er ooit een opmerking over gekregen? *vraagt*
Whehehehheheequote:Op zondag 4 juni 2006 11:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon nog een extra foto van zichzelf had geplaatst, serieus!!!!!!!! Als 2 druppels water, alles gewoon, zelfs die neus lijkt gewoon identiek!
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef 14.gif het volgende:
Hoe zit dat nou me die fudge shaper, extend?
Heb je dat potje nog?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef Extend het volgende:
[..]
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.
Je mag het uitproberen, tis z'on testerding. Als het je bevalt kan je altijd nog een potje kopen.quote:
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 12:41 schreef Extend het volgende:
[..]
Je mag het uitproberen, tis z'on testerding. Als het je bevalt kan je altijd nog een potje kopen.
Zo'n groen potje? Ik heb het ook nog ergens staan, maar mijn haar wordt daar echt loeivet vanquote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef Extend het volgende:
[..]
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.
Ja, nu ik die foto zie, kan ik wel ontkennen, maar ik lijk er idd wel wat op.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:10 schreef Klapdeur het volgende:
Hij lijkt er echt serieus veel op, heb je er ooit een opmerking over gekregen? *vraagt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |