Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mja, ik leef nog gewoonM'n haar ook, al begint 't soms vervelend in m'n gezicht te 'prikken'. Het lijkt wel alsof je haar op een gegeven moment wat 'scherper' wordt door 't slijten. Al klinkt dat misschien wat gek.
Ben nu ruim 4 maanden niet naar de kapper geweest en wil binnenkort wel om 't wat bij te laten knippen. Uiteraard niet meer dan 1 cm.
Waar verkopen ze dat, in reguliere drogisterijen? Ben net wezen kijken bij de DA en het Kruidvat maar beiden hadden ze niet in hun assortiment.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef the-bullit het volgende:
fudge shaper..!!!!
Dat zijn drogisterijen, geen apothekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:16 schreef Extend het volgende:
[..]
Waar verkopen ze dat, in reguliere apotheken? Ben net wezen kijken bij de DA en het Kruidvat maar beiden hadden ze niet in hun assortiment.
Nog steeds lang gelatenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:54 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, lastig
Ik ben trowens vandaag naar de kapper geweest, werd wel weer eens tijd.. beetje bij laten knippen alles
Ik verwacht toch wel een ¤15,= voor een niet al te groot potje...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:32 schreef Summerteeth het volgende:
En hoeveel kost een potje?
Jaa, vooral mn matje beetje laten bijwerken, verder is er weinig afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef Extend het volgende:
[..]
Nog steeds lang gelaten?
Anyways, dat wordt online bestellen dus.
Google zegt 10quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een ¤15,= voor een niet al te groot potje...
quote:
en zo te zien is dat potje nog kleiner als mn wella new wave potjequote:Fudge Hair Shaper 100 gram
Scrunch, mold, slick & style, it's not called Shaper for nothing. A tiny amount pro...
More information
Price Was ¤ 15.95 Now ¤ 14.45
Jep, volgens mij is dat vrij normaal.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef A-Hole het volgende:
Als de kapper jullie haar uitdunt, hoe wordt dit dan gedaan? De vorige keer werd er bij mij aan de onderkant met een vage schaar wat uitgedunt. Het resultaat was dus dat de onderkant wel wat dunner werd, maar als je gewoon van een afstand keek, merkte je er niet veel van.
Is dit bij jullie ook?
Zijn er andere goede shapers voor minder dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef Summerteeth het volgende:
15 euro voor een potje shaper... zó metroseksueel ben ik nou ook weer niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |