Je mag het uitproberen, tis z'on testerding. Als het je bevalt kan je altijd nog een potje kopen.quote:
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 12:41 schreef Extend het volgende:
[..]
Je mag het uitproberen, tis z'on testerding. Als het je bevalt kan je altijd nog een potje kopen.
Zo'n groen potje? Ik heb het ook nog ergens staan, maar mijn haar wordt daar echt loeivet vanquote:Op zondag 4 juni 2006 11:47 schreef Extend het volgende:
[..]
Mijn kapster had toevallig een kleine potje bij zich, en die mocht ik hebben. Gelijk uitgeprobeerd maar niet helemaal geschikt voor mijn haar (ruikt wel lekker). Dus nu had ik gevraagd of ze misschien iets anders wist en heeft ze Trendline Gel Wax van Goldwell meegenomen (12 euro). Nog niet gebruikt maar zij zei dat het perfect voor mijn haar zou zijn.
Ja, nu ik die foto zie, kan ik wel ontkennen, maar ik lijk er idd wel wat op.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:10 schreef Klapdeur het volgende:
Hij lijkt er echt serieus veel op, heb je er ooit een opmerking over gekregen? *vraagt*
Oranje.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo'n groen potje? Ik heb het ook nog ergens staan, maar mijn haar wordt daar echt loeivet van![]()
Waar komt hij ergens uit? Als ik hem zo zie, denk ik brabant ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef 14.gif het volgende:
Die gozer moet trouwens wel familie zijn van adje... dat kan gewoon niet anders
Budel, dat is inderdaad in brabant.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar komt hij ergens uit? Als ik hem zo zie, denk ik brabant ofzo?
Mijn moeder is wel brabants, wie weet.
Wehehe, heb het opgezocht, en het ligt vlakbij waar mijn familie vandaan komt!quote:
Hij heet in het echt Arijan van Bavel en ehhm.. Veel meer weet ik ook niet echt geloof ikquote:Op zondag 4 juni 2006 16:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, heb het opgezocht, en het ligt vlakbij waar mijn familie vandaan komt!
Wij hebben hier zo'n stamboomboek liggen, van de hele familie.. Heeft er iemand wat meer info van Adje? Is een boek van ruim 500 pagina's dus alleen met 'Adje' zal ik er niet komen.
Hij is de briljante "hulp" van Paul de Leeuw, in het programma 'Mooi weer de Leeuw'quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waar komt hij ergens uit? Als ik hem zo zie, denk ik brabant ofzo?
Mijn moeder is wel brabants, wie weet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 09:29 schreef Viper88 het volgende:
Aaargh, ik sta op het punt om op te geven.Het zit nu echt kut. Mijn matje is te lang, zijkanten zijn wel ok, maar de voorkant is nog niet lang genoeg en ik kan er niks mee!!!
Ik wil gewoon dat het echt lang is, niet dit neppe semi-uitgegroeid kort kapsel.... Misschien ga ik maar gewoon naar de kapper, ben ik er gewoon vanaf....
![]()
Tip 1, doe juist minder aan je haar dan normaal en laat gewoon maar gaan. Accepteren dat het op dit moment toch niet gaat, komt er vanzelf een dag dat je over die rotlengte heen bent.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:29 schreef Viper88 het volgende:
Aaargh, ik sta op het punt om op te geven.Het zit nu echt kut. Mijn matje is te lang, zijkanten zijn wel ok, maar de voorkant is nog niet lang genoeg en ik kan er niks mee!!!
Ik wil gewoon dat het echt lang is, niet dit neppe semi-uitgegroeid kort kapsel.... Misschien ga ik maar gewoon naar de kapper, ben ik er gewoon vanaf....
![]()
Die laatste is zéér belangrijk ja!quote:Op maandag 5 juni 2006 10:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Tip 3, als je van tip 2 gebruik maakt, maak je kapper dan HEEL duidelijk wat je echt wil!
Dat is vaak het probleem idd, veel kappers kunnen helaas enkel wat standaard kapsels knippen en komen altijd weer op hetzelfde uit. Het is de moeite waard om een echt goeie kapper te zoeken die naar je luistert. Dat houd automatisch al in dat de grotere ketens snel afvallen. Vervolgens moet je dus een goeie herenkapper vinden waarmee je echt kan overleggen wat je wil. Tja, makkelijk is dat natuurlijk niet maar het is wel de enige manier die werkt.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:01 schreef Viper88 het volgende:
Als ik naar de kapper zou gaan dat zou het zijn om het er allemaal af te halen, kappers luisteren namelijk nooit. Ze zeggen wel van, ja ik snap het, ik begrijp wat je bedoelt, maar dan doen ze toch lekker wat ze zelf willen. Het is dus of door laten groeien, of alles eraf, geen middenweg.
Voordat ik bij een kapper kom heb ik altijd eerst een gesprek van een halfuur met ze om te kijken of ze capabel zijn. Ik leg ze een aantal foto's voor en vraag welke technieken gebruikt zijn voor dat kapsel. Als ze die test goed afleggen ben ik bereid om in de stoel plaats te nemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem idd, veel kappers kunnen helaas enkel wat standaard kapsels knippen en komen altijd weer op hetzelfde uit. Het is de moeite waard om een echt goeie kapper te zoeken die naar je luistert. Dat houd automatisch al in dat de grotere ketens snel afvallen. Vervolgens moet je dus een goeie herenkapper vinden waarmee je echt kan overleggen wat je wil. Tja, makkelijk is dat natuurlijk niet maar het is wel de enige manier die werkt.
Wohaa, Lacoste.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Voordat ik bij een kapper kom heb ik altijd eerst een gesprek van een halfuur met ze om te kijken of ze capabel zijn. Ik leg ze een aantal foto's voor en vraag welke technieken gebruikt zijn voor dat kapsel. Als ze die test goed afleggen ben ik bereid om in de stoel plaats te nemen.
wow, als je dat nou ook in groningen voor mij doet, geef ik je een tientjequote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Voordat ik bij een kapper kom heb ik altijd eerst een gesprek van een halfuur met ze om te kijken of ze capabel zijn. Ik leg ze een aantal foto's voor en vraag welke technieken gebruikt zijn voor dat kapsel. Als ze die test goed afleggen ben ik bereid om in de stoel plaats te nemen.
Damn, jij neemt t echt serieusquote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ga dan elke keer naar dezelfde kapper, heb je dat gezeik niet elke keer.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
prima bedragje! op die fotos in je fotoboek lijkt het al redelijk lang, of heb je het afgeknipt?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik laat mijn haar op het moment ook lang groeien. Vorige week wel naar de kapper geweest, omdat ik al heel lang niet meer was geweest en het een beetje dood begon te gaan aan de onderkant en dan groeit het niet meer, maar nou kan het dus weer mooi verder groeien
Kapper was trouwens erg goedkoop, maar wel goedIk laat het nooit knippen, maar snijden, en was maar 13,50 euro kwijt voor snijden en drogen
nee, het is nu ongeveer zoals in me fotoboek, maar wil het nog langerquote:Op maandag 5 juni 2006 15:22 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
prima bedragje! op die fotos in je fotoboek lijkt het al redelijk lang, of heb je het afgeknipt?
slag is juist goed!!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef XXR het volgende:
Hoi hoi!
Ik wil mezelf graag toevoegen aan dit gezellige clubje "haar-fetisjisten".
Wat ik bij anderen lees komt mij wel bekend voor. (haar-troubles, kut-kappers, of is het cut-kappers?)
Maar goed.... ook mijn haar moet langer worden, maar er zit zo'n irritante slag in aan de zijkant.
De "vleugeltjes" probeer ik glad te föhnen, maar daar wordt mn haar weer zo droog van.
En weet iemand een goede wet-gel wat niet hard wordt, maar je haar nog wel toegangelijk laat voor handen om er door te strijken? (ipv hard te worden)
Ja ik heb het ook, vind het juist wel leuk.quote:
Ik ga voor het Francesco Totti kapsel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef XXR het volgende:
Misschien al een keer aan de orde geweest, maar voor welk famous kapsel zouden jullie gaan?
Doe mij maar Rik van de Westelaken
[afbeelding]
Of Thomas Berge
[afbeelding]
daar is mijn haar te dik voor helaas. is namelijk wel een nastrevenswaaridg kapselquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ga voor het Francesco Totti kapsel.
[afbeelding]
Totti heeft idd een mooi kapsel jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ga voor het Francesco Totti kapsel.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |