quote:Heeeeeeeej
Ik ben Bas, 21jaar uit het zeer zuidelijke limburg!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef DeBastaard het volgende:
M'n ma is er net met de föhn doorheen gegaan, om ze in enigsinds toonbare vorm te krijgen
volgens mij merk je het gewoon beter dat het haar aan de zijkant/ nek groeit als bovenop, omdat je er op die andere plekken gauw last van hebtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef partyyboyy het volgende:
Is het zo dat je haren bovenop langzamer groeien dan je haren aan de zijkant of achter?
Het lijkt bij mij of mijn haren bovenop veel langzamer groeien dan de rest.
Joh, mama's kunnen dat goedquote:
Misschien valt het allemaal wel mee, je weet wat ze zeggen, er bestaat geen moeilijk haar, enkel slechte kappersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
tsja, ik denk dat ik geen haar heb voor een half-lang kapsel. Ik krijg dan zo'n gigantische bos met krullen. Ik heb namelijk heel dik, krullig, pluizend haar. Achja, ik moet er maar mee leren leven.
Dat heb ik ook, heb op typische plekken heel veel krullen zitten, gaar genoeg op dezelfde plek als mn moeder, en m'n opa (ja, van mn ma dr kant ook nogquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
tsja, ik denk dat ik geen haar heb voor een half-lang kapsel. Ik krijg dan zo'n gigantische bos met krullen. Ik heb namelijk heel dik, krullig, pluizend haar. Achja, ik moet er maar mee leren leven.
Nou, niet echt. Maar als je het lang laat groeien is een matje onvermijdelijk, vervolgens wordt alles langer en heb je gewoon een lang kapsel. Dat is (wat mij betreft) het einddoel.quote:
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:03 schreef Viper88 het volgende:
Dries, het schiet al aardig op! Het lijkt alsof je al best wel in de buurt komt van dat plaatje op de vorige pagina.
Dat is dus ongeveer 3 maanden en dus ongeveer 3 cm groei.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal niet![]()
same here..mijne groeit nog langzamerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal niet![]()
In de lente/zomer groeit je haar sneller, dus nu moet je een extra groeispurtje makenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
same here..mijne groeit nog langzamer
Vet.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:06 schreef Viper88 het volgende:
mijn haar groeit wel snel nu, ben iets van 5 wekend geleden naar de kapper geweest, ging toen naar buiten met een soort kuifje, en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
hopelijk heb je dat niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:06 schreef Viper88 het volgende:
en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
Ik vind het gewoon mooier, ik vind kort haar er kunstmatig uitzien, vooral zo'n stekeltjeshoofd, dan vind ik lang haar een stuk mooier. Dus daarom eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vet.
Maar waarom wil je langere haren?
Ik zei met opzet "kan"quote:
En dat terwijl het toch vrij succesvol is geweest gedurende de eerste 25 delen.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
TVP, heb nu ook al flink lang haar, ben al een maand of 4 niet meer naar de kapper geweest, maar het moet nog wat langer en voller... Leuk om hier mee te lezen, had dit topic nooit eerder gezien.![]()
Jaa maarja, kom eigenlijk nooit in LIF, heb hier net even wat rondgekeken, en denk toch wel dat ik vaker terugkom.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En dat terwijl het toch vrij succesvol is geweest gedurende de eerste 25 delen.![]()
Zal zo even foto maken, de foto's in mijn fobo zijn van vakantie vorig jaar, en sindsdien is het alweer kort geweest dusja..quote:Op zondag 7 mei 2006 19:11 schreef -Dries- het volgende:
foto!
zoek es een baan gekquote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef MadGuy het volgende:
Bij mij kruipt juist het voorste gedeelte weer heel erg op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeeeeuuuuu!
Ik wil het juist wat platter. Wat moderner, wat stoerder...
Nee idd, maar het is nu ong 6cm, en nog niet lang genoeg om de pony naar voren te dragen zeg maar..quote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Als je jouw van voor zou zien, zou je niet eens merken dat je lang haar hebt
Héél erg offtopic; die lamp ken ik ergens van.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke oke, brakke webcampics en ik heb niet mijn best gedaan om er fatsoenlijk op te staan, maar zo zie je het een beetje, ik moet mijn matje bij laten knippen, dat weet ik.. Nog uit laten dunnen denk ik.. Bovenop is het nu zo'n 6cm lang denk ik
idd.. van voren doet zn kapsel me een beetje denken aan Geert Wildersquote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Als je jouw van voor zou zien, zou je niet eens merken dat je lang haar hebt
Auw.. dat moet hard aankomen..quote:Op zondag 7 mei 2006 22:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd.. van voren doet zn kapsel me een beetje denken aan Geert Wilders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |