abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37489042
Je pony is toch het haar aan de voorkant? Kan je het niet naar de zijkant kammen ofzo, zeg maar zoiets:
pi_37490621
Is het zo dat je haren bovenop langzamer groeien dan je haren aan de zijkant of achter?
Het lijkt bij mij of mijn haren bovenop veel langzamer groeien dan de rest.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37491439
Ik zal straks ff 'n webcam shotje maken ofzo

M'n ma is er net met de föhn doorheen gegaan, om ze in enigsinds toonbare vorm te krijgen
pi_37491890
Je laat je moeder je harses föhnen?
pi_37492412
quote:
Heeeeeeeej

Ik ben Bas, 21jaar uit het zeer zuidelijke limburg!
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef DeBastaard het volgende:
M'n ma is er net met de föhn doorheen gegaan, om ze in enigsinds toonbare vorm te krijgen
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef partyyboyy het volgende:
Is het zo dat je haren bovenop langzamer groeien dan je haren aan de zijkant of achter?
Het lijkt bij mij of mijn haren bovenop veel langzamer groeien dan de rest.
volgens mij merk je het gewoon beter dat het haar aan de zijkant/ nek groeit als bovenop, omdat je er op die andere plekken gauw last van hebt
pi_37493023
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je laat je moeder je harses föhnen?
Joh, mama's kunnen dat goed
Ik heb totaal geen ervaring met lang haar, dus ik heb geen idee over hoe / wat ik moet doen

Bedankt voor de quotes btw
pi_37494263
moet je wel even een foto posten he?
pi_37494493
ik heb de ertussenin-fase weer niet overleefd, me mat ligt bij de kapper.
pi_37494834
zonde man, maar ja, volgende keer beter
pi_37494966
tsja, ik denk dat ik geen haar heb voor een half-lang kapsel. Ik krijg dan zo'n gigantische bos met krullen. Ik heb namelijk heel dik, krullig, pluizend haar. Achja, ik moet er maar mee leren leven.
pi_37496496
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
tsja, ik denk dat ik geen haar heb voor een half-lang kapsel. Ik krijg dan zo'n gigantische bos met krullen. Ik heb namelijk heel dik, krullig, pluizend haar. Achja, ik moet er maar mee leren leven.
Misschien valt het allemaal wel mee, je weet wat ze zeggen, er bestaat geen moeilijk haar, enkel slechte kappers , dus gewoon op zoek naar een goeie kapper die je helpt te komen waar jw wil zijn (mbt je haar natuurlijk )
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_37497922
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
Dat heb ik ook, heb op typische plekken heel veel krullen zitten, gaar genoeg op dezelfde plek als mn moeder, en m'n opa (ja, van mn ma dr kant ook nog ). Nu ze strak gefohned zijn valt het wel mee...

Pics btw:

Ze zijn zoals te zien is nog niet heel lang, ik moet nog even kijken tot hoever ik ze wil laten groeien. Hiervoor had ik ze altijd erg kort, en ik vind het zonde om nu opeens , na dik een half jaar ongeveer te zeggen, ik kap ermee.

Ik wil ff doorzetten
pi_37498217
Morgen maak ik ook wel ff pic's
pi_37501672
De bastaard, het staat goed, doorzetten dus!
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:16:52 #65
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_37501685
Onverkapt matjes fantopic

Ik ben zelf meer van de tondeuse. Al dat haar jeukt alleen maar en zit altijd door de war
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_37501776
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 07:16 schreef Slappertje het volgende:
Onverkapt matjes fantopic
Nou, niet echt. Maar als je het lang laat groeien is een matje onvermijdelijk, vervolgens wordt alles langer en heb je gewoon een lang kapsel. Dat is (wat mij betreft) het einddoel.
pi_37505122
Matje krijg je idd vanzelf wel. Meestal doe ik dat wel 'n beetje bijknippen, omdat het anders niet uitziet in verhouding met de rest. (Alhoewel de rest ook niet uitziet als je net in die tussen fase zit ).

En thanks viper88
pi_37597936
Klik

Zo lang is mijn haar dus. Net wakker dus der zit geen gel in en t zit verneukt, maar zo krijg je wel een goed idee van de lengte. Uiteraard moet het nog wel wat langer
pi_37604190
Dries, het schiet al aardig op! Het lijkt alsof je al best wel in de buurt komt van dat plaatje op de vorige pagina.

Met mijn haar gaat het ook wel goed. Het groeit allemaal goed in verhouding in, waar ik wel blij mee ben. Toch gaat het nog wel een tijd duren voor ik mijn doel bereikt heb, maar ach, daar zijn doelen toch voor
pi_37606414
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:03 schreef Viper88 het volgende:
Dries, het schiet al aardig op! Het lijkt alsof je al best wel in de buurt komt van dat plaatje op de vorige pagina.
Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal niet
pi_37606558
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Schiet aardig op? Ben der sinds februari mee bezig, dus zo vlot gaat het allemaal niet
Dat is dus ongeveer 3 maanden en dus ongeveer 3 cm groei.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37606580
Deze week flink stuk van mn mat afgehaald, staat toch een stuk beter
pi_37609689
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef -Dries- het volgende:

[..]

same here..mijne groeit nog langzamer
pi_37609873
Iemand ervaring met een pomade/pommade??
pi_37610242
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:28 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

same here..mijne groeit nog langzamer
In de lente/zomer groeit je haar sneller, dus nu moet je een extra groeispurtje maken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_37624341
mijn haar groeit wel snel nu, ben iets van 5 wekend geleden naar de kapper geweest, ging toen naar buiten met een soort kuifje, en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
pi_37624375
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:06 schreef Viper88 het volgende:
mijn haar groeit wel snel nu, ben iets van 5 wekend geleden naar de kapper geweest, ging toen naar buiten met een soort kuifje, en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
Vet.
Maar waarom wil je langere haren? Ik vind het vet om met langere haren te headbengen als ik me aan het BeGAaaJUUHHHH!!!!!!! ben.
pi_37626431
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:06 schreef Viper88 het volgende:
en nu kan ik al een scheiding aan de zijkant hebben.
hopelijk heb je dat niet?
pi_37631783
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:08 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Vet.
Maar waarom wil je langere haren?
Ik vind het gewoon mooier, ik vind kort haar er kunstmatig uitzien, vooral zo'n stekeltjeshoofd, dan vind ik lang haar een stuk mooier. Dus daarom eigenlijk.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

hopelijk heb je dat niet?
Ik zei met opzet "kan"
pi_37632038
TVP, heb nu ook al flink lang haar, ben al een maand of 4 niet meer naar de kapper geweest, maar het moet nog wat langer en voller... Leuk om hier mee te lezen, had dit topic nooit eerder gezien.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_37634379
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
TVP, heb nu ook al flink lang haar, ben al een maand of 4 niet meer naar de kapper geweest, maar het moet nog wat langer en voller... Leuk om hier mee te lezen, had dit topic nooit eerder gezien.
En dat terwijl het toch vrij succesvol is geweest gedurende de eerste 25 delen.
pi_37634711
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

En dat terwijl het toch vrij succesvol is geweest gedurende de eerste 25 delen.
Jaa maarja, kom eigenlijk nooit in LIF, heb hier net even wat rondgekeken, en denk toch wel dat ik vaker terugkom.
pi_37635663
foto!
pi_37636197
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:11 schreef -Dries- het volgende:
foto!
Zal zo even foto maken, de foto's in mijn fobo zijn van vakantie vorig jaar, en sindsdien is het alweer kort geweest dusja..
pi_37636661
Hrm, mijn enige foto op mijn fotoboek is van.... weet ik veel hoe lang geleden, moet ik ook weer es een keer updaten
pi_37638666
Ik heb mn haar nu ook weer wat langer laten groeien..

Had eerst zo'n mini hanenkam wat helemaal in was
Toen wou ik het dus langer laten groeien, maar dan kom je uiteindelijk in die tussenperiode zegmaar dat het gewoon ongelofelijk kut zit, en je er niks mee kan.. Toen alles er maar weer afgeschoren

Vervolgens toch maar weer laten groeien, en heb het nu al een half jaar op deze lengte.. Van mij hoeft het ook niet langer.. Vind het zo eigenlijk wel prima zitten

Zal zo ff een foto neer zetten
  zondag 7 mei 2006 @ 20:39:49 #87
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37639486
Jeetje, het topic bestaat weer en leeft op!

Ik ben ook nog steeds bezig. Het blijft een eeuwigdurend projectje ben ik bang. Nog maar even een paar voorbeeldjes:

pi_37639679
Als ik deze foto's zie merk ik weer hoe lang ik nog te gaan heb..... Zijn zeker vette kapsels. Ben je zelf al in de buurt van die lengte?
  zondag 7 mei 2006 @ 20:50:11 #89
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37639882
Ik heb een ander model, dus zal wat door moeten bijten nog. Achter is het wel ongeveer zo lang.
pi_37640992
Idd wel vette kapsel, al zou ik dat nooit zo kunnen dragen.. Mijn haar valt automatisch voor mijn ogen en heeft nooit zin om naar achter gekamd te worden.
  zondag 7 mei 2006 @ 21:25:55 #91
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37641286
Bij mij kruipt juist het voorste gedeelte weer heel erg op.

Jeeeeuuuuu!

Ik wil het juist wat platter. Wat moderner, wat stoerder...
pi_37641959
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef MadGuy het volgende:
Bij mij kruipt juist het voorste gedeelte weer heel erg op.

[afbeelding]

[afbeelding]

Jeeeeuuuuu!

Ik wil het juist wat platter. Wat moderner, wat stoerder...
zoek es een baan gek
  zondag 7 mei 2006 @ 22:03:53 #93
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37642323
Het is weekend.
pi_37642529

Oke oke, brakke webcampics en ik heb niet mijn best gedaan om er fatsoenlijk op te staan, maar zo zie je het een beetje, ik moet mijn matje bij laten knippen, dat weet ik.. Nog uit laten dunnen denk ik.. Bovenop is het nu zo'n 6cm lang denk ik
pi_37642628
Als je jouw van voor zou zien, zou je niet eens merken dat je lang haar hebt
pi_37642669
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Nee idd, maar het is nu ong 6cm, en nog niet lang genoeg om de pony naar voren te dragen zeg maar..
  zondag 7 mei 2006 @ 22:23:24 #97
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37642980
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oke oke, brakke webcampics en ik heb niet mijn best gedaan om er fatsoenlijk op te staan, maar zo zie je het een beetje, ik moet mijn matje bij laten knippen, dat weet ik.. Nog uit laten dunnen denk ik.. Bovenop is het nu zo'n 6cm lang denk ik
Héél erg offtopic; die lamp ken ik ergens van.

Maar je zou inderdaad niet zeggen dat je lang haar hebt; van voren af gezien dan. Toch raar hoe dat bij sommige mensen wel naar beneden valt en bij anderen blijft 't juist hogerop zitten. Behoor zelf meer tot de eerste categorie. Heb 't nu een beetje halflang; zal wel een foto of twee opzoeken / maken zo.

Tevens hoi.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37644051
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef -Dries- het volgende:
idd.. van voren doet zn kapsel me een beetje denken aan Geert Wilders

terwijl het er van achter heel anders uit ziet
pi_37644354
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:52 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

idd.. van voren doet zn kapsel me een beetje denken aan Geert Wilders
Auw.. dat moet hard aankomen..
pi_37644894
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Auw.. dat moet hard aankomen..
Mijn hart..

Wat een belediging is dat zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')