abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37646489
hahaha, die vergelijkingen!
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
  maandag 8 mei 2006 @ 00:43:51 #104
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_37646916
mijn kapper heeft mijn haar iets te kort afgeknipt toen ze 't model erin wilde knippen

Dus nu moet ik weer sparen, maar gelukkig schijnt de zon en gaat het nu erg snel met mijn haargroei...
In de zomer _moet_ ik elke 4 weken naar de kapper omdat 't dan groeit als kool!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_37648579
Madguy, ziet er goed uit man! Ik zou alleen zeg maar de twee krullen voor een stuk platter doen, misschien zelfs helemaal plat, en dan het haar aan beide kanten achter de oren kammen, een beetje het totti-idee: Bedoel je dat met wat moderner/platter?

dimitri, jeez, wat een megamat man! In verhouding met de rest is het wel erg lang! Misschien zou je het beste een deel eraf kunnen halen, zodat je de rest van je haar de kans geeft bij te groeien? Of is zo'n mat echt de bedoeling?
  maandag 8 mei 2006 @ 09:39:39 #106
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37650016
Thanks, Viper88.

Ik bedoelde het niet zoals Totti, dat vind ik er ranzig uitzien. Nee, meer zoals de plaatjes die ik al als voorbeeld heb gegeven.
pi_37650446
Resultaat van 3 maanden niet naar de kapper, net uit bed stappen en op de foto gaan

En voor het idee, een plaatje van de lengte.

en lol @ the mullet king

[ Bericht 19% gewijzigd door 205_Lacoste op 08-05-2006 10:07:39 ]
pi_37650675
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Resultaat van 3 maanden niet naar de kapper, net uit bed stappen en op de foto gaan

[afbeelding]

En voor het idee, een plaatje van de lengte.

[afbeelding]

en lol @ the mullet king
3 maanden?? ik mag hopen dat je niet kaal begonnen bent dan..
pi_37650742
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:09 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

3 maanden?? ik mag hopen dat je niet kaal begonnen bent dan..
Ik zit volgens mij al sinds topic nummer 2 in de serie alwaar ik nog wat openingsposts gemaakt heb, don't worry Helaas met ups en downs, zo is m'n haar een maandje of 5 geleden aardig ingekort geweest.

21 oktober 2005 was het zo (damn, lekkere wallen onder m'n ogen ):

pi_37660052
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:39 schreef MadGuy het volgende:
Thanks, Viper88.

Ik bedoelde het niet zoals Totti, dat vind ik er ranzig uitzien. Nee, meer zoals de plaatjes die ik al als voorbeeld heb gegeven.
Ranzig?? Hmm.. ik vind het er wel strak uitzien, naja, ook zeker niks mis met die voorbeelden van jou op de vorige pagina.

Lacoste205, ziet er zeker niet slecht uit. Is het idee om het gewoon zo te houden, of wil je er nog een ander model in brengen als het langer is?
pi_37660477
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef Viper88 het volgende:
Lacoste205, ziet er zeker niet slecht uit. Is het idee om het gewoon zo te houden, of wil je er nog een ander model in brengen als het langer is?
Dit was net uit bed waar ik alleen even m'n handen had gebruikt om m'n haar te doen. Normaal zit 't iets meer gestyled. De bedoeling is om 't nog zo'n 5 centimeter te laten groeien en dan moet ik nog een model erbij bedenken.

Zoiets wellicht.

Voor de kijkertjes rechts that is
pi_37661840
Mooi kapsel is dat man, dan is een scheiding van de zijkant toch wel vet. Toch weet ik niet zeker of dit zou staan als alledaags kapsel, ik bedoel, het is wel een erg net kapsel om elke dag mee naar school/werk te gaan, of vind je niet?
pi_37661908
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:59 schreef Viper88 het volgende:
Mooi kapsel is dat man, dan is een scheiding van de zijkant toch wel vet. Toch weet ik niet zeker of dit zou staan als alledaags kapsel, ik bedoel, het is wel een erg net kapsel om elke dag mee naar school/werk te gaan, of vind je niet?
Laat ik er over het algemeen ook vrij net uitzien
pi_37662297
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dit was net uit bed waar ik alleen even m'n handen had gebruikt om m'n haar te doen. Normaal zit 't iets meer gestyled. De bedoeling is om 't nog zo'n 5 centimeter te laten groeien en dan moet ik nog een model erbij bedenken.

Zoiets wellicht.
[afbeelding]

Voor de kijkertjes rechts that is
Dat is zeker wel mooi, zou opzich wel aardig bij de rest van mijn stijl staan, draag vaak polo's en colbertjes e.d. Vind het altijd we mooi om er wat netter bij te lopen .
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_37662906
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Laat ik er over het algemeen ook vrij net uitzien
Met een naam als 205lacoste had ik dat ook wel kunnen verwachten
  maandag 8 mei 2006 @ 18:32:36 #116
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37664639
Ik vind zoiets eigenlijk wel bij Lacoste passen.

En nee, Totti is niet echt mijn stijl. Ik denk dat ik wat dat betreft ook meer van de gelikte stijl ben. Nonchalant staat me niet zo.
pi_37693729
Net even bij de kapper geweest en de dooie puntjes eraf gehaald. Uiteraard is er wat af, maar het resultaat is wel veel beter!
pi_37695150
Wat heeft deze gast echt super haar:

Dat gaat nog wel een tijdje duren....
pi_37695803
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Viper88 het volgende:
Wat heeft deze gast echt super haar:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat gaat nog wel een tijdje duren....
* Diemietuhriej is jaloers.

Hij heeft zeker mooi haar..
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:02:08 #120
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37696790
En het erge is dat hij waarschijnlijk 's ochtends maar één hand door zijn haar hoeft te halen en het zit goed.
pi_37727603
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:02 schreef MadGuy het volgende:
En het erge is dat hij waarschijnlijk 's ochtends maar één hand door zijn haar hoeft te halen en het zit goed.
en anders heeft wel een batterij stylisten die het goed laten zitten
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:31:01 #122
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37742913
Dat tweede is eigenlijk iets waarschijnlijker...
pi_37746205

Nog even over dir kapsel, hoe lang zou totti's haar ongeveer van voren zijn, om het zo achter zijn oren te kunnen houden? Of liever gezegd, hoeveel lengte aan haar zit er nog achter zijn oor, dat het zo blijft zitten?
pi_37746857
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:39 schreef Viper88 het volgende:
[afbeelding]

Nog even over dir kapsel, hoe lang zou totti's haar ongeveer van voren zijn, om het zo achter zijn oren te kunnen houden? Of liever gezegd, hoeveel lengte aan haar zit er nog achter zijn oor, dat het zo blijft zitten?
Je ziet volgens mij de sprietjes bij z'n linker oor zitten. Ik denk dat als hij het naar voren trekt dat het tot net voorbij z'n kin komt.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:06:00 #125
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37746912
Dat wordt sparen!
pi_37751801
Ok, bedankt 205lacoste! En madguy, het wordt idd sparen, heel veel sparen. Het begint namelijk lekker aante groeien van achter en aan de zijkanten, maar van voren wil het nog niet zo opschieten. Moet nog kijken hoe ik dat ga aanpakken. Ik denk dat ik alles gewoon laat groeien, en dat ik er van voren maar iets van ga proberen te maken met gel, totdat het een redelijke lengte heeft. Ik ben een beetje huiverig om de achterkant nu bij te knippen, aangezien dat het punt was geweest, waarop ik het vorige keer had opgegeven... Toen was de achterkant veeeel te kort ivm de voor- en zijkanten.
pi_37804526
Ik vinv dat lange haar er armoedig uitzien. Die onverzorgde zwerverkapsels waar je kilos gel instopt om het een beetje te laten zitten.Jullie denken lang haar is mooi maar het is helemaal niks. Ga gewoon een keer naar de kapper mensen. En dan nog zon bokkepruik zoals ik die steeds voorbij zie kome zit toch alleen maar in de weg met sporten en dingen. En wat de denken met dit warme weer. Geef mij maar 1x per maand/6weken een kappertje
pi_37808495
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:38 schreef Adothehague het volgende:
Ik vinv dat lange haar er armoedig uitzien. Die onverzorgde zwerverkapsels waar je kilos gel instopt om het een beetje te laten zitten.Jullie denken lang haar is mooi maar het is helemaal niks. Ga gewoon een keer naar de kapper mensen. En dan nog zon bokkepruik zoals ik die steeds voorbij zie kome zit toch alleen maar in de weg met sporten en dingen. En wat de denken met dit warme weer. Geef mij maar 1x per maand/6weken een kappertje
Ik voel de neiging ongenuanceerd te reageren, maar goed: Als je dit topic leest zie je dat er vrijwel geen gel gebruikt wordt. Inderdaad, jouw tuig vrienden met lang haar en de hippies die jij voorbij ziet komen, zien er wellicht slecht verzorgd uit, hier wordt geprobeerd dat te voorkomen...

En lang haar armoedig? Vreemd dat vrijwel alle 'upper class' merken lang harige modellen gebruiken voor hun reclames...

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 16-05-2006 14:27:15 ]
pi_37808549
Het is bijna geheel genuanceerd geweest Parel
pi_37809211
quote:
Op zondag 14 mei 2006 09:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het is bijna geheel genuanceerd geweest Parel
altijd lastig, nuance,
pi_37818922
Even wat advies gevraagd: Hoe lieten jullie je haar groeien? Gewoon maandenlang niks eraan doen, of om de zoveel tijd de dooie punten eraf halen? Groeide dan niet bijvoorbeeld de achterkant sneller aan ivm de voorkant?
pi_37819939
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:17 schreef Viper88 het volgende:
Even wat advies gevraagd: Hoe lieten jullie je haar groeien? Gewoon maandenlang niks eraan doen, of om de zoveel tijd de dooie punten eraf halen? Groeide dan niet bijvoorbeeld de achterkant sneller aan ivm de voorkant?
De achterkant groeit echt veel sneller dan de voorkant ja, zie mijn foto's. Heb wel een afspraak gemaakt bij de kapper voor de dooie punten en achter gewoon weer wat eraf, zodat het weer wat gelijker is.. Maar ik ben nu ook al een tijd lang niet naar de kapper geweest, dus zo laat ik het in ieder geval groeien..
pi_37820122
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:17 schreef Viper88 het volgende:
Ben in 1 jaar tijd drie keer naar de kapper geweest. Eén keer vlak in het begin (alleen dat was achteraf niet zo slim, omdat ik toen twee keer door een kutfase moest ), één keer toen het op lengte was om het bij te knippen en één keer om het allemaal dr weer af te halen (en dat hele riedeltje heb ik twee keer doorlopen )

[ Bericht 2% gewijzigd door dewitteparel op 14-05-2006 18:01:52 ]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:26:40 #134
16715 Mylene
*schatje*
pi_37878483
-edit: topic opgeschoond

@ Adothehague, blijf gewoon uit dit topic als je niet normaal kunt reageren.
pi_37878768
-edit: kappen nu met dat geneuzel

voor verdere vragen: Het feedback topic van Lifestyle

[ Bericht 70% gewijzigd door Mylene op 16-05-2006 14:38:15 ]
pi_37879430
Armoede heerst in dit topic. Ga gewoon naar de kapper mensen. Dat lange haar is toch niet handig? Hoe lossen jullie dit op met sporten? En als je naar school moet zit al dat haar voor je gezicht. Hoe lossen jullie dit op?Wat te denken als je op de fiets zit en het waait en al je haren staan overeind? Dan sta je tog voor lul?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:19:02 #137
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37880322
Handig ook dat je met je handen je haar uit je ogen kan vegen. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.

Jouw vriendin heeft dus ook kort haar?
pi_37880575
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef MadGuy het volgende:
Handig ook dat je met je handen je haar uit je ogen kan vegen. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.

Jouw vriendin heeft dus ook kort haar?
Maar als je dan aankomt op school byvoorbeeld zitten jullie haren toch helemaal door de war?En wat te denken van de zomer? Het is toch veelste warm met dat lange haar? Kom op, wees realistisch en laat het millimeteren of knip het iig korter. En nee mijn vriendin had geen kort haar.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:32:32 #139
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37880807
Ja, maar dat is toch veel te warm voor je vriendin? En haar haar zit toch ook in de war als ze naar school gaat bijvoorbeeld?
pi_37881013
En als je vriendin gaat voetballen dan?
pi_37881150
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar dat is toch veel te warm voor je vriendin? En haar haar zit toch ook in de war als ze naar school gaat bijvoorbeeld?
En bovendien zit het gewoon stijl dus kan het niet in de war gaan maar jij gaat me toch niet wijsmaken dat jij je haar ook stijl tot over je schouders kamt he? Dus in principe maakt het voor een meisje niet uit.
pi_37881203
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef zijle het volgende:
En als je vriendin gaat voetballen dan?
Ik weet niet wat voor vriendin jij heb (misschien een manwijf) maar mijn vriendin houdt niet van voetbal.
pi_37881416
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor vriendin jij heb (misschien een manwijf) maar mijn vriendin houdt niet van voetbal.
gast je mening is duidelijk, maar dan heb je hier niks te zoeken.
pi_37881570
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

gast je mening is duidelijk, maar dan heb je hier niks te zoeken.
Zolang ik normaal post mag ik hier blijven heeft de moderator mij belooft.Ik post toch alleen af en toe wat vragen. Dus wat is het probleem?
pi_37881866
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Maar als je dan aankomt op school byvoorbeeld zitten jullie haren toch helemaal door de war?
Vet toch
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:26:10 #146
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37882541
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:54 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Zolang ik normaal post mag ik hier blijven heeft de moderator mij belooft.Ik post toch alleen af en toe wat vragen. Dus wat is het probleem?
Nou ja, dat je zelfd dus geen steek verder komt, blijkbaar. Je probeert mensen te overtuigen die niet overtuigd willen worden. Dus tenzij je into massochisme bent lijkt het mij hier niet prettig toeven.
pi_37882649
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:54 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Open anders ff een hardcore/matjes/bomberjack topic. Wij blij, jij blij
pi_37882704
Het kost mij geen moeite. Maar wanneer krijg ik nou andwoord op mijn vragen? Zoals hoe je het oplost met sporten. En als je met een warkapsel op school loopt? En als je wind tegen heb sta je flink voor lul met zo'n kapsel.
pi_37882803
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:30 schreef Adothehague het volgende:
Het kost mij geen moeite. Maar wanneer krijg ik nou andwoord op mijn vragen? Zoals hoe je het oplost met sporten. En als je met een warkapsel op school loopt? En als je wind tegen heb sta je flink voor lul met zo'n kapsel.
Tis maar net hoe je het begrip ''warkapsel'' defineert. Iedereen heeft verschillende ideeen over schoonheid. Wat wij mooi vinden, vind jij niet mooi. Wat jij mooi vindt, vinden wij niet mooi. Zo zit het in elkaar, zie je? En ik loop nooit voor lul, dus ook niet met wind tegen op de fiets
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:48:29 #150
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37883315
quote:
Nou ja, wind is soms kut ja, maar meestal is het allemaal snel weer in model te brengen. Dat is de kunst van een goed kapsel natuurlijk.
pi_37883318
Ok ok iedereen heeft verschillende ideen erover maar het verschil moet er wezen vind je niet?Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zon bos haar op je hoofd als man zijnde lekker vind zitten, en mooi vind. Je kan er geen model in krijgen dus dat is ook een nadeel. Je moet het geoon zo laten als het is. Dat is heel irritant zeker als het steeds voor je ogen springt.Bovendien wat vinden de meisjes van dat lange haar bij jongens?
pi_37883402
quote:
Dat jij je nou iets aantrekt van de mening van anderen (als je fietst dan gaat je haar door de war en dan sta je voor lul ) betekent het nog niet dat anderen dat ook doen.

Bovendien valt het nog wel mee; een keer je hand door je haren en t zit weer prima (tenzij je er allerlei troep een berg troep in smeert)
pi_37883505
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:48 schreef Adothehague het volgende:
Je kan er geen model in krijgen dus dat is ook een nadeel.
Bij mij kan ik er juist geen model inbrengen als het kort is, als het lang is daarentegen wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')