is jaco90 niet wat voor jou?quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw, een meisje.
Wat brengt jou hier?quote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Heuj, ik ben hetero hoor!Maar jullie zijn wel lief.
Een van de weinig actieve reeksen, en ik hou van reeksen. En homosexualiteit intrigeert me.quote:
toch niet Dimitri he???quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
En zomaar spontaan kwamen Rik en de belgische TMF meneer langs en die laatste heeft haske stoer mijn schuifdeur gefixed
Dan ga ik maar ff naar de buren...quote:
Je bent 16 jaar of 15...quote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Jaco90 het volgende:
Een van de weinig actieve reeksen, en ik hou van reeksen. En homosexualiteit intrigeert me.Waarom weet ik niet, ik ben nogal zeker van mijn hetero zijn enzo en toch elke keer als ik een homo tegen kom wil ik hem uithoren over zijn sexualiteit.
Maakt mij dit een homo-foob of juist niet?
quote:Op zondag 9 april 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je bent 16 jaar of 15...
me dunkt dat je homosexuele gevoelens hebt ontwikkelt tijdens je pubertijd en je een zekere uitlaatklep zoekt voor je nieuwsgierigheid, voor die kant van je sexuele identiteit. Je vraagt en zoekt het op, omdat je interesse dieper gaat dan gewoon een drang naar het vergaren van kennis. Je speurt naar herkenning in de verhalen van anderen, om zo te kunnen beoordelen of je gevoelens kloppen, of dat ze niet kloppen, of je homosexueel bent, of juist niet. Je bent niet homofoob, maar je experimenteert met je seksualiteit.
Ik heb vanavond weer gezopen in de kroeg.. duh!quote:Op zondag 9 april 2006 22:28 schreef Cybart het volgende:
look, there's a Vlarp who seems to be happy?
mmm that reminds me... I'm still sober...quote:Op zondag 9 april 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer gezopen in de kroeg.. duh!natuurlijk ben ik dan happy
En heb ook even de finish van de Rotterdam Marathon gekeken, erg kewl!
Ik ken een Jeroen jaquote:Op zondag 9 april 2006 22:37 schreef Cairon het volgende:
hey CB jij kent Jeroen?
om met de onsterfelijke woorden van JD te sprekenquote:Op zondag 9 april 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
Gerard Reve is doodJa, ik loop achter, ik weet het.
Zal wat worden, met al die fagsquote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis gaat een hele Fok {HOMO] sjouwploeg regelen voor de verhuizing![]()
Alle amateurs kwamen na 5 uur lopen zo'n beetje gebroken binnen. Sommigen onder begeleidng van familie of kinderen. Erg mooi om die mensen de laatste loodjes te zien leggen. Helemaal gebroken van het rennen. En dan knoeihard "We are the champions" en "Simply the best" door de speakers op de coolsingel. Mooi momentquote:Op zondag 9 april 2006 22:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
mmm that reminds me... I'm still sober...
en ik had mn eerste alchol toch echt voor 17.00...
ja, hoezo cool dan?
Ik hoor hier niet te zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wat worden, met al die fags
Sorry, te makkelijk
er stond toch echt sjouw en niet SHOW dude!!!quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wat worden, met al die fags
Sorry, te makkelijk
quote:Op zondag 9 april 2006 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis gaat een hele Fok {HOMO] sjouwploeg regelen voor de verhuizing![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know
Als ik kan dan wil ik best komen hoor. Truste
Dan ook Sweet Dreams voor Aangebrande-Phonixquote:Op zondag 9 april 2006 23:18 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
* Aangebrande-Phonix gaat proberen te slapen....truste
Hoi BB_Koningquote:
Ik zal het hier goed in de gaten houdenquote:Op zondag 9 april 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi BB_Koning
Bij deze draag ik je voor komende nacht de brandende toorts over voor de nachtploeg
'k Heb nog geen enkel boek van 'm gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
Gerard Reve is doodJa, ik loop achter, ik weet het.
Laat dat joch toch lekker oppervlakkig wezenquote:Op zondag 9 april 2006 22:33 schreef Cairon het volgende:
de andere optie is:
Je bent emo en voor je alto-imago is het juist de bedoeling dat je randgroeperingen opzoekt die net buiten de norm vallen. Dus je graviteert naar homosexuelen toe omdat ze een niet geaccepteerd fenomeen zijn, een subcultuur, net als de subcultuur waar jij deel van uitmaakt, al aast jouw subgroep juist op zaken die hen afzet van de andere groepen. Jouw kleine sekte heeft als regel dat je open-minded moet zijn en dat je juist contra moet zijn tegen de gevestigde orde. Dus graviteer je naar homofielen omdat als jij hen accepteert, je laat zien aan anderen hoe tolerant en liberaal je wel niet bent. Je zoekt homo's dus op omdat je opzoek bent naar een mode-accesoire...
Páááááááárdon?quote:
Volgens mij een condoom over een lul met enorme genitale wratten ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat z'n avatar nou aan het tekenen is...![]()
Een leuk grommend mannetje.quote:Op maandag 10 april 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat z'n avatar nou aan het tekenen is...![]()
Geen?quote:Op maandag 10 april 2006 09:31 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
benieuwd welke avonturen er deze week weer op mij wachten
Ach d'r zullen vast wel weer een paar Stroekblunders voorvallen hoorquote:
en dat trekt volop bekijks, net als tourismequote:Op maandag 10 april 2006 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
Een Stroekisme.
Ja gezien de frequentie van posten hier zou je bijna gaan denken dat ook dit topique aan voorjaarsmoeheid lijdtquote:Op maandag 10 april 2006 12:22 schreef creno het volgende:
goeiendag wat een rust hier ! ik ga weer aan het werk
en nu heb je volgens oud hollandsch recept dit bericht via rooksignalen naar de buren doorgestuurd met het verzoek of ze dit voor jouw alsnog op Fok willen zetten.quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je Netwerkkaart en Router besluiten hun relatie te beeindigen
Linux, daar ben ik veel te weinig Nerd voor om je daarbij van advies te kunnen dienenquote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, broertje krijgt nieuwe pc dus die is even asap opgestart met Linux. En nu probeer ik samen met een vriend over de telefoon de netwerkinstellingen terug te halen..maar Linux verbergt het allemaal.
Neuhquote:
Windows gelijk stellen aan de bewoonde wereld, en Linux dan voorstellen als de woestenij???quote:
Gebruik je Slackware ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in beter nieuws: Ik heb weer een scrollwieltje
Ik had nog tijdelijke een oude rotmuis, omdat mijn eigen muis bij een vriend lag die ik dus dit weekend eindelijk heb teruggekregenquote:Op maandag 10 april 2006 13:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gebruik je Slackware ofzo
Ja, ja Marijke is ook echt een aanwinst voor onsquote:
Jij bent walgelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
om met de onsterfelijke woorden van JD te spreken
eigenlijk boeit dat niemand
Donderdag.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daarom moet jij vrijdag op therapiereis ?
How gay.quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
shopping/spending is the cure for almost everything![]()
en heb je de lijst van See Buy Fly al uitgespit wat je allemaal al op schiphol gaat aanschaffen, of moet het echt allemaal made in de USA zijn ?quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Donderdag. [afbeelding]
Ik heb er zo'n zin in..
I beg to differ.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Rocky is toch helemaal niet gay ????![]()
Ik ben lesbisch.quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Rocky is toch helemaal niet gay ????![]()
mooie foto van jou? of van jou & Brad, mooi lijstje.. persoonlijk berichtje op achterkant..quote:Op maandag 10 april 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
Dammit... mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en ik weet niet wat ik moet geven. Mijn broertje en zijn vriendin hebben een weekendje weg gegeven, dus daar kom ik never nooit niet overheen. Ik heb sowieso weinig geld dus iets vergelijkbaars zit er niet in...
Kut
Van Donderdag tot Maandag.quote:Op maandag 10 april 2006 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
Lesbiënistissch-o-seksuhoéélt
dus..
maar Rocky, hoelang moeten we je missen?
Hmmm... ja. Zoiets is ook leuk natuurlijk. Waarom dacht ik daar niet zelf aanquote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
mooie foto van jou? of van jou & Brad, mooi lijstje.. persoonlijk berichtje op achterkant..
hebben ze iets om jou aan te herinneren als je over de zee zit
of een fotocollage van je ouders, de kids + aanhang ?
Foto van vriendin?quote:Op zondag 9 april 2006 13:54 schreef creno het volgende:
Goeiemorgen
Het was gezellig in de gaypalace !
vlarp je nieuwe kapsel isen gezellig met XMN8R gekletst
blubberzijn: een vriendin van me vond het wel leuk dat er 2 hetero's bij waren.
En davidov in het echt gezien![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wel van de A&F reclame meneren afblijven hoor![]()
Je zal even moeten informeren of de adapter om hem op te laden kan switchen tussen 220 Volt zolas we dat hier in Europa uit het stopkontact krijgen en 110 Volt zoals ze dat in USA hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Stel dat ik daar ( in New York) een iPod koop, werkt dat ding dan gewoon hier?
De oplader niet (andere stekker, ander voltage, hoewel op de transformator meestal wel staat wat die dingen aankunnen). Je hebt dus of een nieuwe oplader nodig, of een verloopstekkertje, en die dingen zijn niet zo duur. Verder zou hij het gewoon moeten doen, ja.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
zonealarm ( zonelabs) ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand een goede gratis firewall?
ik ben erg tevereden over avastquote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
avast maar proberen! thnx peet
foto's genoeg, kijk maar hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Foto van vriendin?Misschien heb ik er wel gezien!
En wat als ie kapot gaat? Kun je 'm dan in NL inleveren voor garantie, of verwijzen ze je naar de VS?quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag in 2 fasen al 8 keer overgegeven
quote:Lelijkerds mogen spookhuis gratis in
AMSTERDAM - Lelijke mensen mogen woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon. Rechters van de horrorattractie beoordelen bij de deur of iemand lelijk genoeg is. Als iemand is 'goedgekeurd', krijgt die een speciaal op maat gemaakte papieren zak over zijn hoofd om de attractie binnen te gaan.
"We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag", aldus een woordvoerster van de Amsterdam Dungeon maandag. "Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen." Iemand die "net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr Bean of Ozzy Osborne" komt zo binnen.
Het spookhuis rekent op veel stellen, waarbij één iemand tot lelijkerd wordt benoemd. De Amsterdam Dungeon wil met de stunt laten zien dat het in de wereld niet alleen om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."
Wees blij dat je werk hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Hallo, mijn naam is Waxxer en ik ben hersendood.
Heej ik heb met haar (en haar 2 vriendinnen) nog fftjes staan praten! Was wel gezellig eigenlijk!quote:
Oh?quote:Op maandag 10 april 2006 19:30 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis... eigenlijk heb jij wel wat weg van Hugh Laurie, zoals ie in je avatar staat
quote:After much fan-driven petition, the first series of A Bit of Fry and Laurie, plus the pilot, was released on DVD on 3 April 2006 in Region 2. Series two is due to be released on June 19.
Mijn iPod komt uit de UK, je hebt alleen een probleem met de stekker van de apater. Je kunt meteen een setje europees stekkers kopen dan kun je de iPod hier opladen. Of je koopt hier in Nederland gewoon een nieuwe adapter.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Die foto in het vorige topic... je kijkt daar hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh?
Nouja, die grote ogen (in de avatar) en 't kuiltje in m'n kin ofzo..
Deze (live) sketch is echt geweldig.
'k Zag dat de afleveringen op dvd verschijnen..
[..]
Teveel om te kopen nog. Wordt tijd dat ik eens om opslag ga vragen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ze zijn goed bezig met dvd's de laatste tijd..
Zelfs dingen als The Smell Of Reeves & Mortimer komen uit op dvd..
quote:Op maandag 10 april 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
Die foto in het vorige topic... je kijkt daar hetzelfde
Eerste seizoen is net uit. Wordt misschien nog wel iets goedkoper.quote:En misschien moet ik die DVDs ook maar es halen dan....
welke?quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Weemz het volgende:
Jeej, de musical zit er (qua zang) bijna helemaal in!!!
Zelfs de dirigent was verbaasd over het resultaat van de repetitiedag gister...
nooit van gehoordquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Weemz het volgende:
Jeej, de musical zit er (qua zang) bijna helemaal in!!!
Zelfs de dirigent was verbaasd over het resultaat van de repetitiedag gister...
Umh. Neequote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
Da's toch een musical van Faithless?
waarom wil je dan solliciteren?quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga intern solliciteren.. maar ik vind de brief/ motivatie nog moeilijker om te schrijven als dat je ergens nieuw solliciteert
quote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
It's nude day today
Dat ziet er gezelli uit!quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van afgelopen weekend
http://gallery.vlarp.nl/rotterdam-080406
boeit dat?quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef creno het volgende:
cairon ? waar heb je het over ?
Nederland 2...quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet gemasseerd worden
Zie je wel!quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef error het volgende:
[..]
Dat ziet er gezelli uit!![]()
En Blub en Davidov vond ik wel schattig met zijn 2en![]()
Ik was erbij (PLZ VLARP FOTOSHOP ME UIT DIE FOTO'squote:
woorden die ik nu wil intypen zouden me een permban bezorgen dus ik houd het simpel..quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik was erbij (PLZ VLARP FOTOSHOP ME UIT DIE FOTO's![]()
![]()
) en het is best een leuk stelletje hoor!
![]()
Jaloers dat ie lekker bij mij op de kamer heeft geslapen ipv bij jou?quote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
woorden die ik nu wil intypen zouden me een permban bezorgen dus ik houd het simpel..
STERF ranzige kutjood![]()
Het liefste zou ik wensen dat je eeuwig zou branden in de hel, maar wetende dat dat toch gaat gebeuren vind ik het maar zonde van m'n wensquote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jaloers dat ie lekker bij mij op de kamer heeft geslapen ipv bij jou?![]()
Hoezo, ga je me daar anders missen dan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Het liefste zou ik wensen dat je eeuwig zou branden in de hel, maar wetende dat dat toch gaat gebeuren vind ik het maar zonde van m'n wens
Nee, ik denk dat ik een vrome christen ga worden in de hoop dat ik je alsnog in het hiernamaals niet hoef te zienquote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hoezo, ga je me daar anders missen dan?![]()
Zelfs dan heb jij geen kansquote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik een vrome christen ga worden in de hoop dat ik je alsnog in het hiernamaals niet hoef te zien
Na Danny ben ik afgehaaktquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van afgelopen weekend
http://gallery.vlarp.nl/rotterdam-080406
Ned 2quote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
Bottom's up.
orly.. dit topique had even een lichte opschudding nodigquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ned 2
@ davidov en blub: wat reageren jullie fel! en tegelijk! wow
L3IPO was zo vriendelijk om me op de hoogte te brengen van zn eigen grappen en grollenquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ned 2
@ davidov en blub: wat reageren jullie fel! en tegelijk! wow
Echt? Mijn tv is niet aangesloten...quote:
quote:@ davidov en blub: wat reageren jullie fel! en tegelijk! wow
we zullen voor je duimenquote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef Weemz het volgende:
Morgenochtend de opnames voor TTQ!
Alleen wel om 08:15
wie is danny ?quote:
+ deuk?quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef wizarddragon het volgende:, nieuwe laptop van m'n pa is cool
spuiten en slikken.. prostaatmelkenquote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt? Mijn tv is niet aangesloten....
[..]
.
hmm zo vaak ben ik niet in rotterdam.. misschien 1x per 2 maanden ofzo maar hij is er volgens mij gewoon altijdquote:
Ik ken Danny nog uit de tijd dat hij hetero (quote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
hmm zo vaak ben ik niet in rotterdam.. misschien 1x per 2 maanden ofzo maar hij is er volgens mij gewoon altijd
wanneer was dat? voordat ie kon praten zekerquote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken Danny nog uit de tijd dat hij hetero () was.
BOE!!quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bitch, deuk zit er niet eens op, alleen m'n ma ziet spoken.
Voordat ie door mijn date werd aangerand in bed en nadat hij een blowjob had gehad van een wederzijdse vriendin op mijn bank. (officieel dan)quote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
wanneer was dat? voordat ie kon praten zeker![]()
too.. much.. informationquote:Op maandag 10 april 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voordat ie door mijn date werd aangerand in bed en nadat hij een blowjob had gehad van een wederzijdse vriendin op mijn bank. (officieel dan)
I know. Denk je dat ik ooit nog op die bank heb kunnen zitten?quote:
yarlyquote:
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik zal je eens een roze drankje geven![]()
Iets dat je instant verlamd bent...en dus weerloosquote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef davidov het volgende:
[..]
waar zou ik dan daarbij aan moeten denken?
quote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Iets dat je instant verlamd bent...en dus weerloos![]()
God, waarom gaan homo's niet gewoon dood.quote:
Welkom in de homo horeca.quote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
God, waarom gaan homo's niet gewoon dood.Dat is walgelijk.
Homo's in die tenten zijn (blijkbaar) allemaal zo kankerfucking lelijk, met hun gore pokke- g-star.quote:
Hoog tijd dat ze je mond bestralen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Homo's in die tenten zijn (blijkbaar) allemaal zo kankerfucking lelijk, met hun gore pokkeg-star.. Lelijke kutkankerhomo's met hun Smirnoffjes, godverdomme wat word ik daar kankermisselijk van.
. Kankervolk met hun kankerrozenkransjes van de H&M-accesoiresafdeling, echt kanker.
Zoiets dacht ik ook, ja...quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als een barman opelijk aan zijn lul gaat zitten met de wetenschap dat ie daarna mijn bier tapt, mag hij en de tent waarin ie werk in vlammen opgaan.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze je mond bestralen.
Waarmee ik trouwens niet sugereer dat de barman van het hemeltje in Volendam aan zijn lul zat.quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als een barman opelijk aan zijn lul gaat zitten met de wetenschap dat ie daarna mijn bier tapt, mag hij en de tent waarin ie werk in vlammen opgaan.
Een rozenkrans van de H&M?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop zwaar dat Rijkje snel krijgt wat hij toewenst.
Hij dacht dat het koudvuur was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarmee ik trouwens niet sugereer dat de barman van het hemeltje in Volendam aan zijn lul zat.
Dat rekje heeft ie al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een rozenkrans van de H&M?
In sommige gelegenheden hebben ze andere ideeën over sterretjes.quote:
Ik denk niet dat je het woord 'grappig' bedoelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Best een grappig hoofd.
[afbeelding]
Zeg dan nietsquote:**** zegt (0:08):
ik vind je een aardige jongen absoluut
Puike pun.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In sommige gelegenheden hebben ze andere ideeën over sterretjes.
Ja duh, de jongen komt net onder de douche vandaan. Wat verwacht jij dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het woord 'grappig' bedoelt.
En hij heeft geen broek aan..
Nee hoor. Die is gewoon een toffe vriend.quote:
En dan al z'n haar netjes in de gel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja duh, de jongen komt net onder de douche vandaan. Wat verwacht jij dan?
Ik dronk ook Smirnoff...roze gemaakt met een flugelquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Homo's in die tenten zijn (blijkbaar) allemaal zo kankerfucking lelijk, met hun gore pokke- g-star.. Lelijke kutkankerhomo's met hun Smirnoffjes, godverdomme wat word ik daar kankermisselijk van.
. Kankervolk met hun kankerrozenkransjes van de H&M-accesoiresafdeling, echt kanker.
Tof.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Die is gewoon een toffe vriend.![]()
Keiharde gel, moet jij toch weten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan al z'n haar netjes in de gel?
Go pull the other one!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik dronk ook Smirnoff...roze gemaakt met een flugel![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://www-static.gay.nl/fotoboek/110075/507683normal.jpg
Somebody kick burn it.
Gel die onder de douche blijft zitten, ken ik niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Keiharde gel, moet jij toch weten.
24 jaar zijn en op een zolderkamer wonen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
Somebody kick it.
Dan ga ik nog liever met Gereard Reve...oh nee, die is dood.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
Somebody kick it.
"Op kot."quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:17 schreef TehRockstar het volgende:
24 jaar zijn en op een zolderkamer wonen.
Dan heb je dus nog 9 jaar om weg te komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
24 jaar zijn en op een zolderkamer wonen.
En terechtquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever met Gereard Reve...oh nee, die is dood.
Hij heeft weinig voorhoofd. Dat is het ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Best een grappig hoofd.
[afbeelding]
*kuch*quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog 9 jaar om weg te komen.
En een enge navelquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft weinig voorhoofd. Dat is het ook.
Nou Schafthuizen nog en er zijn weer een hoop kleine jongetjes veilig.quote:
Wiequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou Schafthuizen nog en er zijn weer een hoop kleine jongetjes veilig.
Is het in dit geval uberhaupt (inside jokequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lop jij de hele dag te navelstaren dan?
Tegen die tijd woon je wel met je chineesje samen.quote:
Inside jokes moet je ook binnen houden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Is het in dit geval uberhaupt (inside joke) te ontwijken dan
Mja anders leest Davidov eroverheenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inside jokes moet je ook binnen houden.
Ik voel opeens het glazuur weer van mijn tanden afbarsten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen die bij de Hubba Bubba waren okay!.
Het is geen donderdag. Oh wacht het is een student. Dus je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die is toch weer dronken straks.
En je punt is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wél roze.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel opeens het glazuur weer van mijn tanden afbarsten.
Dat ie dan echt geen inside jokes gaat begrijpen.quote:
waarover?quote:
Ik ben nooit dronkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mwah deze keer nog net welquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ie dan echt geen inside jokes gaat begrijpen.
Lurker...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:35 schreef davidov het volgende:
[..]
waarover?
[..]
Ik ben nooit dronken
[..]
Mwah deze keer nog net wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |