Nee, ik denk dat ik een vrome christen ga worden in de hoop dat ik je alsnog in het hiernamaals niet hoef te zienquote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hoezo, ga je me daar anders missen dan?![]()
Zelfs dan heb jij geen kansquote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik een vrome christen ga worden in de hoop dat ik je alsnog in het hiernamaals niet hoef te zien
Na Danny ben ik afgehaaktquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van afgelopen weekend
http://gallery.vlarp.nl/rotterdam-080406
Ned 2quote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
Bottom's up.
orly.. dit topique had even een lichte opschudding nodigquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ned 2
@ davidov en blub: wat reageren jullie fel! en tegelijk! wow
L3IPO was zo vriendelijk om me op de hoogte te brengen van zn eigen grappen en grollenquote:Op maandag 10 april 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ned 2
@ davidov en blub: wat reageren jullie fel! en tegelijk! wow
Echt? Mijn tv is niet aangesloten...quote:
quote:@ davidov en blub: wat reageren jullie fel! en tegelijk! wow
we zullen voor je duimenquote:Op maandag 10 april 2006 23:19 schreef Weemz het volgende:
Morgenochtend de opnames voor TTQ!
Alleen wel om 08:15
wie is danny ?quote:
+ deuk?quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef wizarddragon het volgende:, nieuwe laptop van m'n pa is cool
spuiten en slikken.. prostaatmelkenquote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt? Mijn tv is niet aangesloten....
[..]
.
hmm zo vaak ben ik niet in rotterdam.. misschien 1x per 2 maanden ofzo maar hij is er volgens mij gewoon altijdquote:
Ik ken Danny nog uit de tijd dat hij hetero (quote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
hmm zo vaak ben ik niet in rotterdam.. misschien 1x per 2 maanden ofzo maar hij is er volgens mij gewoon altijd
wanneer was dat? voordat ie kon praten zekerquote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken Danny nog uit de tijd dat hij hetero () was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |