Dan ook Sweet Dreams voor Aangebrande-Phonixquote:Op zondag 9 april 2006 23:18 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
* Aangebrande-Phonix gaat proberen te slapen....truste
Hoi BB_Koningquote:
Ik zal het hier goed in de gaten houdenquote:Op zondag 9 april 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi BB_Koning
Bij deze draag ik je voor komende nacht de brandende toorts over voor de nachtploeg
'k Heb nog geen enkel boek van 'm gelezenquote:Op zondag 9 april 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
Gerard Reve is doodJa, ik loop achter, ik weet het.
Laat dat joch toch lekker oppervlakkig wezenquote:Op zondag 9 april 2006 22:33 schreef Cairon het volgende:
de andere optie is:
Je bent emo en voor je alto-imago is het juist de bedoeling dat je randgroeperingen opzoekt die net buiten de norm vallen. Dus je graviteert naar homosexuelen toe omdat ze een niet geaccepteerd fenomeen zijn, een subcultuur, net als de subcultuur waar jij deel van uitmaakt, al aast jouw subgroep juist op zaken die hen afzet van de andere groepen. Jouw kleine sekte heeft als regel dat je open-minded moet zijn en dat je juist contra moet zijn tegen de gevestigde orde. Dus graviteer je naar homofielen omdat als jij hen accepteert, je laat zien aan anderen hoe tolerant en liberaal je wel niet bent. Je zoekt homo's dus op omdat je opzoek bent naar een mode-accesoire...
Páááááááárdon?quote:
Volgens mij een condoom over een lul met enorme genitale wratten ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat z'n avatar nou aan het tekenen is...![]()
Een leuk grommend mannetje.quote:Op maandag 10 april 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat z'n avatar nou aan het tekenen is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |