Ik maak het nog bonter... Ik ging gisteren dus een volleybalwedstrijd spelen (we waren precies met 6, dus ik moest sowieso 4 sets spelen), vergeet ik mijn sportbh! En ik had natuurlijk ook nog eens een bh aan, waarin je echt niet kunt gaan volleyballen (mijn mooie hardstikke nieuwe Marlies Dekkers)... Gelukkig kon ik van een teamgenootje een bh lenenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Oi, dat had je nou niet moeten zeggen, Iksje, want da's een verrekt goeie tip
Cutie: ik meest mezelf meestal op de dikste punten. In ieder geval wel bij de heup en buik meet ik me bij de navel. Bovenbeen en bovenarm meet ik ook op het dikste punt.
Ik ga me vrijdag weer eens meten of ik wat kwijt ben. Bij mijn buik moet haast wel van al die buikspieroefeningen (zo lijkt het te zien). Vanavond had ik weer een snuggere bui: wil ik gaan badmintonnen vergeet ik mijn racket bijna![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 07:40 schreef poohy het volgende:
Zo, net mijn eerste kingsize reep sinds drie weken naar binnengewerktHij was eigenlijk voor mijn vriendje bedoeld, maar ik kon er niet van afblijven
![]()
Het is hier tien uur later, dus de dag is gelukkig bijna voorbijquote:Op donderdag 13 april 2006 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het is nog geen 8 uur 's morgens, poohy!!
Maar idd, morgen weer een dag en zolang je je maar niet schuldig voelt of zo.
Ik heb ook altijd zin in chocolade als ik ongesteld ben/moet worden, onbegrijpelijk erg zelfs. Tijdens een uurtje niets doen op de uni ben ik ooit op zoek gegaan naar een verklaring in de medische literatuur, maar er schijnt hormonaal geen enkel verband te zijn. Het schijnt alleen psychisch te zijn. Whatever, ik heb ècht meer zin in chocolade als ik ongesteld moet worden .
Ik moet een onderzoek doen op deze stage en daar ben ik ongeveer 4 uur per week aan kwijtquote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef Rewimo het volgende:
freecell, hoe komt het dan dat je niks te doen hebt op je stage? Lijkt me niks aan
kwakveense, succes!
O, nou veel plezier dan maarquote:Op donderdag 13 april 2006 12:25 schreef freecell het volgende:
Ik moet een onderzoek doen op deze stage en daar ben ik ongeveer 4 uur per week aan kwijt![]()
Het is een 10-maanden stage, of ik nou eerder klaar ben of niet, ik MOET daar tien maanden blijven
FOTO!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat je teen zo voorspoedig geneest, Rewimo
* Isabeau is vissoep aan het makenen de wc is vrijwel klaar.
Wil je een foto van mijn teen?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:33 schreef Troel het volgende:
FOTO!
Ja, we willen een foto van je tenen!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn teen?
Zou ik niet doen
Je moet het zelf maar weten hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 12:43 schreef Troel het volgende:
Ja, we willen een foto van je tenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |