abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 april 2006 @ 23:03:30 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36905760
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Oi, dat had je nou niet moeten zeggen, Iksje, want da's een verrekt goeie tip

Cutie: ik meest mezelf meestal op de dikste punten. In ieder geval wel bij de heup en buik meet ik me bij de navel. Bovenbeen en bovenarm meet ik ook op het dikste punt.

Ik ga me vrijdag weer eens meten of ik wat kwijt ben. Bij mijn buik moet haast wel van al die buikspieroefeningen (zo lijkt het te zien). Vanavond had ik weer een snuggere bui: wil ik gaan badmintonnen vergeet ik mijn racket bijna
Ik maak het nog bonter... Ik ging gisteren dus een volleybalwedstrijd spelen (we waren precies met 6, dus ik moest sowieso 4 sets spelen), vergeet ik mijn sportbh! En ik had natuurlijk ook nog eens een bh aan, waarin je echt niet kunt gaan volleyballen (mijn mooie hardstikke nieuwe Marlies Dekkers)... Gelukkig kon ik van een teamgenootje een bh lenen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 12 april 2006 @ 23:06:17 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36905864
haha Sjeen dat is echt het ergste wat je kan vergeten bijna bij volleybal... ik heb het een keer met een training gehad en voelde me doodongelukkig...
ow ja sokken vergeet ik ook regelmatig... lijkt een beetje lullig van die gekleurde sokken onder je teneu
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 april 2006 @ 23:18:51 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36906324
Ik was ook heeeeeel blij dat er een oplossing was... anders had ik spontaan gefaked dat ik ziek was ofzo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36906806
Ja, ik had dus een te slappe bh aan bij Body Attack zaterdag. Pijnlijk.

Thanks Iksje, ik weet ook wel dat ik overdrijf hoor, maar ja.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 12 april 2006 @ 23:37:07 #215
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36906951
psssst....ik heb morgen mijn eindgesprek (scriptieverdediging)....dan met pasen nog wat editorial comments invoegen en dan ga ik hoogstwaarschoijnlijk half mei mijn bul ontvangen (met als asftudeerdatum 13 april erop. woei!)

het is me gelukt, en ik kan niet wachten tot ik weer structuur in mijn leven kan gaan brengen. wellicht dat de lijn dan ook wel weer daalt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36907037
Ongetwijfeld hoor. Afstuderen is gewoon kut. Ik moet nu ook een scriptie gaan schrijven dus. Morgen laatste college, dan alleen nog individuele opdracht en scriptie. =/
Sanity is (not) statistical
  woensdag 12 april 2006 @ 23:44:15 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36907153
ik hoop morgen de scriptie af te kunnen maken.... was echt supersupersuperveel werken en de laatste loodjes wegen weer eens het zwaarst.
nu nog een klinische les geven, en nog 5 maanden stage....

zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

maja je moet wat voor over hebben als je een beetje leuke toekomst wilt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 13 april 2006 @ 00:02:04 #218
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36907746
dat is ook zo! ik heb alleen in zo'n debiel tempo dat ding afgemaakt dat mijn hoofd er nog van tolt...van de 20.000 woorden heb ik er zeker 12.000 in de laatste anderhalve week geschreven...
  donderdag 13 april 2006 @ 07:40:36 #219
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36911065
Zo, net mijn eerste kingsize reep sinds drie weken naar binnengewerkt Hij was eigenlijk voor mijn vriendje bedoeld, maar ik kon er niet van afblijven

Waarom is het altijd zo verdomde moeilijk om gezond te eten als je ongesteld bent? Ik krijg dan zo'n verlangen naar chocola Het smaakt dan echt heeeerlijk..

Ach, morgen weer een dag
pi_36911096
Maeghan ik heb ook een stukje van De Afvallers gezien en ik vond die gezinnen sowieso maar raar. Ze zijn inderdaad negatief en ze hebben best vage gedachten over allerlei zaken. Zoals dat meisje dat in een sauna (waar je allemaal badkleding aan moest) zich nog het meeste druk maakte over het feit dat ze geen make-up op kon/had Enne, wat die motivatie van jou betreft, ik sluit me aan bij Iksje: morgen is er weer een dag en daarna weer één en weer één en...etc Elke dag is een stapje vooruit en als je één dag een stapje stilstaat of eventueel terugzet: who cares. Daarna ga je gewoon weer vooruit hoor

Sjeen maar zo kon je wel héél erg mooi je nieuwe Marlies Dekkers bh showen Ik heb trouwens al last van mijn borsten als ik een heel eind ga wandelen in een gewone bh Slaat nergens op. Wandelen! Laat staan volleybal of Body Attack oid.

Kwakveense succes vandaag! Komt vast goed

Wat zijn er veel met afstuderen bezig Ik hoop ook dit jaar eindelijk een keer te kunnen afstuderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36911111
quote:
Op donderdag 13 april 2006 07:40 schreef poohy het volgende:
Zo, net mijn eerste kingsize reep sinds drie weken naar binnengewerkt Hij was eigenlijk voor mijn vriendje bedoeld, maar ik kon er niet van afblijven
Het is nog geen 8 uur 's morgens, poohy!! Maar idd, morgen weer een dag en zolang je je maar niet schuldig voelt of zo.

Ik heb ook altijd zin in chocolade als ik ongesteld ben/moet worden, onbegrijpelijk erg zelfs. Tijdens een uurtje niets doen op de uni ben ik ooit op zoek gegaan naar een verklaring in de medische literatuur, maar er schijnt hormonaal geen enkel verband te zijn. Het schijnt alleen psychisch te zijn. Whatever, ik heb ècht meer zin in chocolade als ik ongesteld moet worden .
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 april 2006 @ 07:47:39 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36911113
Zo'n Frusi klinkt lekker Voorlopig zit ik even aan de kwarkyoghurt (trouwens ook een erg lekkere tip, maar 1,5% vet) met muesli Ik heb gemerkt dat ik na een muesliontbijt veel minder snel weer trek krijg, en dat lijkt me een goede zaak.

Om 10 uur wordt mijn teen weer eens onthuld Hopelijk is alles goed en kan ik weer gewoon onder de douche stappen en mogen de krukken weg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36911174
Wat klinkt dat plechtig, Rewimo Je teen wordt 'onthuld' Ik hoop ook dat het allemaal in orde is.

En ik hoef geen Frusi (ook omdat er dan wéér iets bijkomt wat ik wel lekker vind). Ik neem liever van dat AH sorbetijs (citroen en zo). Iets van 130 kcal per 100 gram en 100 gram is héél veel Nou ja, ik heb nog liever perenijs, maar dat moet ik nog weer opzoeken hier aangezien de AH het niet meer verkoopt.
  donderdag 13 april 2006 @ 08:02:58 #224
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36911191
quote:
Op donderdag 13 april 2006 07:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is nog geen 8 uur 's morgens, poohy!! Maar idd, morgen weer een dag en zolang je je maar niet schuldig voelt of zo.

Ik heb ook altijd zin in chocolade als ik ongesteld ben/moet worden, onbegrijpelijk erg zelfs. Tijdens een uurtje niets doen op de uni ben ik ooit op zoek gegaan naar een verklaring in de medische literatuur, maar er schijnt hormonaal geen enkel verband te zijn. Het schijnt alleen psychisch te zijn. Whatever, ik heb ècht meer zin in chocolade als ik ongesteld moet worden .
Het is hier tien uur later, dus de dag is gelukkig bijna voorbij

Ik kan het me bijna niet voorstellen dat het alleen maar psychologisch is De dag dat ik ongesteld moet worden en de dagen erna, zijn de enige dagen dat ik het Sonja Bakker dieet niet kan volgen. Ik moet sowieso meer eten tijdens deze dagen, anders word ik duizelig.. Het lijkt wel alsof ik meer suiker nodig heb?

Het blijft een raar iets
pi_36911212
Het blijft idd een raar iets. Ik heb zelfs wel eens gehad dat ik allerlei lekkere dingen in mijn karretje in de supermarkt had gestapeld en bij de lopende band dacht ik "Wat heb ik veel ongezonde zooi gehaald! " En dan kom ik thuis, heb ik ineens kramp in mijn onderbuik. Toen ging er een lichtje branden "aaah, ik moet ongesteld worden!!" Dus als het psychisch is dan werkt dat wel heel erg door in je onderbewuste, want ik had zelf nog niet eens door dat ik ongesteld moest worden, maar mijn onbewuste inladen in het boodschappenkarretje al wel.

En ik moet dan ook altijd wat meer eten! Anders word ik licht in het hoofd.
pi_36911233
Jeetje, ik lees hier ook eens een avondje niet, en er wordt enorm veel gepost

Troel Ik kan je ook niet helemaal in een jurk in de stijl die Mahthild had voorstellen, dat is net iets teveel tierlantijntjes denk ik...

kwakveense Ik heb gisteren nog aan je gedacht, ik vroeg me af of jij nog veel verbeterrondes had voor je scriptie... Ik ben bijna klaar, ik moet nog een hoofdstukje "concluding remarks" afschrijven en goedgekeurt krijgen en dan ben ik er ook eindelijk vanaf!!

En die afvalshows, daar kijk ik dus echt nooit naar... Ik heb al moeite genoeg met mezelf qua afvallen.. Ik heb een soort van gedachtenkronkel die als ik "teveel" afval een panieksignaal afgeeft, waardoor ik me de dagen erna niet in kan houden en weer omhoog schiet... Ik snap ook geen fuck van mezelf, maar ben nu wel zover dat ik denk dat ik niet echt mag afvallen, omdat ik nog zo negatief over mezelf denk... Maar hoe het precies zit, geen idee..

Ik ben gisteravond lekker naar aquarobic geweest btw, ik heb eindelijk weer eens wat avonden vrij, dus dan kan ik zulk soort dingen doen... Het was echt lekker en flink intensief

Rewimo Die konijntjes!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36911259
Oh ja, ik schrok vanmorgen van de weegschaal...zomaar een kilo lichter dan gisteren Zomaar! Een hele kilo! (ik heb ongeveer 2-3 weken rond hetzelfde gewicht geschommeld) Maar ik ben er uiteraard best blij mee en mijn BMI is inmiddels precies 30

* Isabeau gaat weer aan de slag trouwens, er moet nog een wc af
  donderdag 13 april 2006 @ 09:07:59 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36911764
teigan ze zetten er bij mij nu zoveel haast achter dat ik het eindgesprek inga met een tweede versie die mijn lezers nog net gezien hebben. het egsprek wordt dus gebaseerd op de eerste versie (waarvan 2 hoofdstukken wel al 2 keer verbeterd waren en 1tje e keer...de rest was first draft) en de opmerkingen van de lezers daarop (die ik dus gelukkig in de tweede versie die ik nu meeneem wel al verbeterd heb)....super vaag!

jij ook veel succes he! t is nu bijna voorbij! (ik kan nog haast niet geloven dat ik na vanmiddag klaar ben...al moet ik nog wel wat editorial remarks doorvoeren en een echte versie laten inbinden).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 april 2006 @ 09:09:25 #229
13151 crew  Rewimo
pi_36911784
Ik schrok ook een beetje, ook in positieve zin trouwens. Ik sta vaak een poos stil, in die zin dat ik schommel bóven mijn laagste gewicht (kan rustig een kilo zijn zelfs). Maar sinds ik op 109,5 zit blijf ik daar ook op en schiet de weegschaal niet door naar boven Ik hoop dat dit een voorbode is van een wat snellere duik naar beneden dan de afgelopen tijd, waarin het soms wel drie weken duurde voor er weer wat af ging.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36911801
Ik vind het ook maar raar dat het nu echt bijna voorbij is... Voor mij is het dinsdag dat laatste stuk na laten kijken, dan de opmaak voor elkaar krijgen, dankwoord schrijven en invoegen, en dan ook maar eens laten inbinden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 13 april 2006 @ 09:17:54 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36911956
ik baal dat ik geen idee heb hoe mijn eindgesprek in zijn werk zal gaan...ik zie onwijs op tegen het gesprek en moet me nu eigenlijk voorbereiden maar ik weet neit hoe....zometeen maar even wat artikelen nog doorlezen....en mijn scriptie zelf natuurlijk....
pi_36912581
Ik ben gelukkig niet de enigste die druk is met z'n studie.
Ik wil proberen alle theorie voor de zomervakantie afgerond te hebben, zodat ik na de vakantie met stage kan beginnen (6 maanden) en dan ben ik klaar. Kan ik werk gaan zoeken. Maar ik denk dat mijn doel helaas wel niet te halen zal zijn
Bedrijfseconomie is moeilijker dan ik dacht dat het zou zijn
Maar ja, naast die drukte sport ik nog steeds elke dag en het gaat heerlijk. Morgen een rust dagje, en zondag ook Maar zaterdag en 2de paasdag gaat deze muts gewoon sporten hoor
pi_36912604
he kwakveense succes met je gesprek, het zal vast wel meevallen!!
pi_36912659
Kwakveense succes
pi_36912695
Nou kan ik vandaag weer dit topic niet volgen. Ik heb niet eens de tijd alles door te lezen
Morgen heb ik een hele dag vrij. Iemand die in Gelderland nog een bijbaantje zoekt, om het huis schoon te maken Dat kan ik dus morgen gaan doen.... Dus nog geen rustige dag...
*snik*
pi_36912762
kwakveense, succes dan vanmiddag, het zal vast wel meevallen...

en wanneer begine j dan als aio?
pi_36912812
Succes Kwakveense!!
pi_36913746
Ikzelf ben heel blij dat ik van dat studeren af ben en werk. Het is daardoor dat al die kilo's er zijn aangekomen namelijk, ik vond school allesbehalve leuk.
pi_36914896
Ik studeer dus niet hard
Ik zit op stage en doe daar eigenlijk maar één ding: Me vier-en-een-halve dag per week, 8 uur per dag half dood vervelen

Vanmorgen was hier een paasontbijt. Zag er allemaal heerlijk uit
Ik heb me ingehouden. Twee bruine bolletjes met kaas (zonder boter) gehad, een sinaasappel en een eitje. En nog twee bekertjes melk

En natuurlijk twee sinaasappels gekaapt voor de lunch
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 april 2006 @ 12:06:14 #240
13151 crew  Rewimo
pi_36916608
freecell, hoe komt het dan dat je niks te doen hebt op je stage? Lijkt me niks aan

kwakveense, succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')