Jeetje, ik lees hier ook eens een avondje niet, en er wordt enorm veel gepost
Troel Ik kan je ook niet helemaal in een jurk in de stijl die Mahthild had voorstellen, dat is net iets teveel tierlantijntjes denk ik...
kwakveense Ik heb gisteren nog aan je gedacht, ik vroeg me af of jij nog veel verbeterrondes had voor je scriptie... Ik ben bijna klaar, ik moet nog een hoofdstukje "concluding remarks" afschrijven en goedgekeurt krijgen en dan ben ik er ook eindelijk vanaf!!
En die afvalshows, daar kijk ik dus echt nooit naar... Ik heb al moeite genoeg met mezelf qua afvallen.. Ik heb een soort van gedachtenkronkel die als ik "teveel" afval een panieksignaal afgeeft, waardoor ik me de dagen erna niet in kan houden en weer omhoog schiet... Ik snap ook geen fuck van mezelf, maar ben nu wel zover dat ik denk dat ik niet echt mag afvallen, omdat ik nog zo negatief over mezelf denk... Maar hoe het precies zit, geen idee..
Ik ben gisteravond lekker naar aquarobic geweest btw, ik heb eindelijk weer eens wat avonden vrij, dus dan kan ik zulk soort dingen doen... Het was echt lekker en flink intensief
Rewimo Die konijntjes!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"