quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Isa! Wat ik net toch zag liggen in de supermarkt... raapsteeltjes!
Ja of koop zo'n doosje met allerlei smaakjes, dan kan je het als je het zelf niet lust toch voorzetten aan gasten. Die potten met instant-thee uit de Lidl enzo zijn ook lekker, vooral de citroen versiequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Iksje het volgende:
Vanille is mijn ding niet, ik hou er alleen van in de vorm van vanillesuiker. In kaarsen, badproducten, parfums vind ik het een hele zware geur.
Ik ben nogal kieskeurig met drank (lust bvb geen frisdrank of bier en niet eens alle vruchtensappen terwijl ik wel alle fruit lust). Ik zal maar eens gaan theeleuten bij een vriendinnen om verschillende smaakjes uit te proberen, alleen is het zonde als je dat na 2 slokken laat staan hè.
Ja, je kunt altijd wat citroensap in je thee doen, lekker frisquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef Iksje het volgende:
Ik lust ook geen melk
Ben echt moeilijk met drank. Maar misschien werkt de citroensaptruc ook wel bij thee.
Ik denk dat ik 'vroeger' heel erg veel energie binnenkreegquote:Op woensdag 12 april 2006 09:14 schreef teigan het volgende:
Isabeau, jij gaat snel zeg....
Ik heb gisteren lekker pattatjes met een viandel gegeten met nog wat sla erbij en een magnum als toetje... Ik heb me dus de hele avond kut gevoeld omdat ik zoiets had van zo val ik nooit af... Weeg ik me vanmorgen na toiletbezoek en ontbijt, ben ik gewoon 4 ons lichter dan gisteren...
Ik snap echt niets van mijn lijf...
Aan dequote:Op woensdag 12 april 2006 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Toch aardig zo'n eigenwijs lichaam he... Ik weeg al vier dagen op rij 77,7 kilo en vandaag natuurlijk ineens weer niet meer![]()
Het is maar twee ons, dus niet noemenswaardig. Gisterenavond veel water gedronken tijdens volleybalwedstrijd, dus daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan dete zien ben je dus weer zomaar zwaarder geworden? Moet je ongesteld worden of zo?
Die limiet van 100 kg zie je bij heel veel van die roeitrainers. Ik denk (hoopquote:Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Levitation het volgende:
Die roeitrainer ziet er inderdaad goed uit, alleen is de maximale belastbaarheid 100kg en dan ben ik altijd een beetje huiverig... is 'tie wel stevig?
Geweldigquote:
Nee, zeker weten niet. Ondanks dat ik toch nog wel vrij regelmatig problemen heb met mijn maag. Het wordt wel minder, maar af en toe sta ik nog flink boven het toilet (nouja, we hebben een oude beslagkom boven bij het toilet staanquote:Op woensdag 12 april 2006 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
GeweldigBen je ook zo blij dat je het hebt laten doen? Ik heb er werkelijk geen minuut spijt van gehad
Ik denk dat het ook gewoon een beetje door mezelf komt hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, daar heb ik mazzel bij denk ik, of jij pech... Ik heb dat helemaal niet.
Ziet er goed uit Riann, met al die voorzieningen in het huis! Op welke afdeling ga je werken?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:59 schreef Riann het volgende:
AnnekeM Bij de zorgboog www.zorgboog.nl en dan de locatie in Deurne
En de rest bedankt![]()
Wat een verschilquote:Op woensdag 12 april 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, gisteren woog ik 84!!! Vorige week woog ik 81,5. Ik heb weinig gesnoept en vier uur gesport, en dan doet die weegschaal zo stom!![]()
ik ga op de extramurale zorg werken. Aanleunwoningen die aan het huis vast zitten met een gang en in het huis zelf zijn ook inleunwoningen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Riann, met al die voorzieningen in het huis! Op welke afdeling ga je werken?
Succes alvast!
Isabeau; succes met de wc-brilwat een klus
Nou, ik wil wel een mooie jurk, maar zo'n jurk als Mahthild aanhad is niet echt aan mij besteedquote:Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef teigan het volgende:
spannend ja, ga je echt mooi in een prinsessejurk trouwen???
of is het daar niet voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |