abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36867746
Riann: gefeliciteerd met je nieuwe job

Da's een goede tip Rewimo, er staan daar wel meer leuke apparaten bij .

Ik ga zo ook weer eens mijn oefeningetjes doen, na een uurtje poweryoga kan ik er weer even tegen
pi_36868326
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Isa! Wat ik net toch zag liggen in de supermarkt... raapsteeltjes !
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36870333
Ik lees hier regelmatig dat jullie ook thee drinken ipv water. Nu lijkt me dat ook handig, omdat warme dranken sowieso wat beter vullen. Alleen... ik lust geen thee! De enige "thee" die ik lust, is appelthee in het Turkse restaurant. Ik verdenk ze er alleen van dat dat opgewarmd appelsap is.
Iemand tips om thee te leren lusten?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 22:18:00 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36870514
Probeer eens een zoete thee, bijvoorbeeld vanillethee (die van de AH is lekker vind ik). Of als zoet je niet zo aanstaat groene thee of rooibosthee. Er zijn zoveel verschillende smaakjes, er zit vast wel iets bij wat je stiekem toch lust

Die Turkse thee is trouwens gemaakt van een soort korreltjes, het ziet eruit als vruchtenhagel De Lidl verkoopt het in de smaken citroen, perzik en bosvruchten. Er zit wel suiker in. Ik drink het ook graag. In het buitenland hebben ze de appelvariant bij de Lidl, zodra ik die tegenkom in België of Duitsland sla ik een doos vol in. Die is namelijk het allerlekkerst!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36870929
Vanille is mijn ding niet, ik hou er alleen van in de vorm van vanillesuiker. In kaarsen, badproducten, parfums vind ik het een hele zware geur.
Ik ben nogal kieskeurig met drank (lust bvb geen frisdrank of bier en niet eens alle vruchtensappen terwijl ik wel alle fruit lust). Ik zal maar eens gaan theeleuten bij een vriendinnen om verschillende smaakjes uit te proberen, alleen is het zonde als je dat na 2 slokken laat staan hè.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 22:28:14 #156
13151 crew  Rewimo
pi_36870941
Ik heb de roeitrainer besteld Daar had ik tenslotte mijn verjaardagsgeld voor bestemd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36871063
leuk! hoe lang is de levertermijn nu?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 22:33:30 #158
13151 crew  Rewimo
pi_36871149
10 werkdagen, dat valt mee vind ik
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 april 2006 @ 22:37:50 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36871311
Riann Proficiat!!!

Net terug van volleybalwedstrijd, weer verloren Maar wel 4 sets gespeeld
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36872547
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Iksje het volgende:
Vanille is mijn ding niet, ik hou er alleen van in de vorm van vanillesuiker. In kaarsen, badproducten, parfums vind ik het een hele zware geur.
Ik ben nogal kieskeurig met drank (lust bvb geen frisdrank of bier en niet eens alle vruchtensappen terwijl ik wel alle fruit lust). Ik zal maar eens gaan theeleuten bij een vriendinnen om verschillende smaakjes uit te proberen, alleen is het zonde als je dat na 2 slokken laat staan hè.
Ja of koop zo'n doosje met allerlei smaakjes, dan kan je het als je het zelf niet lust toch voorzetten aan gasten. Die potten met instant-thee uit de Lidl enzo zijn ook lekker, vooral de citroen versie maar daar zit dan wel aardig wat suiker in.
De Witte thee (die pyramidezakjes) van Lipton is trouwens ook een goede om te proberen. Het heeft veel minder die typische theesmaak van Earl grey ofzo, en je kan het eigenlijk niet verpesten door het te lang te laten trekken omdat het zo licht van smaak is.

Ik geloof ook wel dat thee (zeker zonder suiker) een beetje een aquired taste is, net als koffie. Ik lustte nooit koffie tot ongeveer 2 jaar geleden. Toen ik een senseo kreeg, begin ik het zelfs erg te waarderen. Heb je al eens melk in je thee geprobeerd?
pi_36872860
Ik lust ook geen melk
Ben echt moeilijk met drank. Maar misschien werkt de citroensaptruc ook wel bij thee.
pi_36873609
Riann Gefeliciteerd

Iksje ik ben ook absoluut geen theeleut, maar sommige kruidenthee soorten. Bv die evening/morgning en weet ik veel wat nog meer van pickwick smaken me met 1 theelepeltje honing wel prima.
En een kop thee met 1 theelepeltje honing is nog altijd veel gezonder als de meeste andere dranken. (om maar eens te herhalen wat iemand hier een paar dagen geleden tegen mij zei)

Willen jullie allemaal even duimen dat alle kinderen op mijn werk de komende 3 nachten flink doorslapen? Ik vond voor zo'n 40 uur administratieve klusjes in mijn postvak
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 07:53:50 #163
13151 crew  Rewimo
pi_36877821
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef Iksje het volgende:
Ik lust ook geen melk
Ben echt moeilijk met drank. Maar misschien werkt de citroensaptruc ook wel bij thee.
Ja, je kunt altijd wat citroensap in je thee doen, lekker fris
pi_36878351
Vanmorgen precies 15 kilo kwijt en een BMI van 30,3. Nog héél even en ik hoor cijfermatig tot de dikkertjes en niet tot de obese mensen

En ik ben zielig want Dennis is tot morgenavond weg en dan ben ik helemaal alleen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36878532
Die roeitrainer ziet er inderdaad goed uit, alleen is de maximale belastbaarheid 100kg en dan ben ik altijd een beetje huiverig... is 'tie wel stevig?

Gefeliciteerd Riann! Veel succes met je nieuwe baan.

De rest waarmee het zo lekker gaat: goedzo, ga zo door!

Isa: sterkte met het alleen zijn. Heb je wel lekker veel tijd om te sporten.

Hier gaat 't niet zo best, was vanmorgen 95,2 op de weegschaal, 3 kilo boven mijn laagste regeltje hier. Nu heb ik inderdaad gisteren wat veel gesnoept, (vriendje was jarig) maar ik was gisterochtend een pond lichter dan vandaag, zoveel heb ik toch ook niet gegeten.
Anyway, vandaag is een nieuwe dag, nieuwe kans, we gaan er weer lekker tegenaan! Nog 15,2kg te gaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36878662
Isabeau, jij gaat snel zeg....

Ik heb gisteren lekker pattatjes met een viandel gegeten met nog wat sla erbij en een magnum als toetje... Ik heb me dus de hele avond kut gevoeld omdat ik zoiets had van zo val ik nooit af... Weeg ik me vanmorgen na toiletbezoek en ontbijt, ben ik gewoon 4 ons lichter dan gisteren...
Ik snap echt niets van mijn lijf...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 april 2006 @ 09:22:10 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36878796
Toch aardig zo'n eigenwijs lichaam he... Ik weeg al vier dagen op rij 77,7 kilo en vandaag natuurlijk ineens weer niet meer
pi_36878806
Goedemorgen
Iksje: Ik heb idioot veel soorten thee (van vruchtenthee tot kruidenthee, groene, witte, zwarte en rooibos) en ik nodig je uit om eens een theeproefmiddagje te komen doen
pi_36878927
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:14 schreef teigan het volgende:
Isabeau, jij gaat snel zeg....

Ik heb gisteren lekker pattatjes met een viandel gegeten met nog wat sla erbij en een magnum als toetje... Ik heb me dus de hele avond kut gevoeld omdat ik zoiets had van zo val ik nooit af... Weeg ik me vanmorgen na toiletbezoek en ontbijt, ben ik gewoon 4 ons lichter dan gisteren...
Ik snap echt niets van mijn lijf...
Ik denk dat ik 'vroeger' heel erg veel energie binnenkreeg Waarschijnlijk tussen de 3000 en 3500 per dag of zo...en nu ik rond de 1300-1500 kcal zit is dat heel erg veel minder voor mijn lijf. Misschien dat het daarom zo snel gaat, want ik eet op een dag best veel en gezond. Ik heb voor mijn gevoel 3 volwaardige maaltijden plus tussendoortjes (appeltje etc).

Ik begrijp daar trouwens ook geen moer van. Ik ben ook wel eens afgevallen na een energierijke dag Eet je gebak en snoep je koekjes en dan denk je echt 'oei., dat wordt niks morgen' en dan ben je verdorie gewoon afgevallen. Maar lekker toch!
pi_36878944
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Toch aardig zo'n eigenwijs lichaam he... Ik weeg al vier dagen op rij 77,7 kilo en vandaag natuurlijk ineens weer niet meer
Aan de te zien ben je dus weer zomaar zwaarder geworden? Moet je ongesteld worden of zo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 april 2006 @ 09:44:18 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36879186
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aan de te zien ben je dus weer zomaar zwaarder geworden? Moet je ongesteld worden of zo?
Het is maar twee ons, dus niet noemenswaardig. Gisterenavond veel water gedronken tijdens volleybalwedstrijd, dus daar zal het wel aan liggen.
pi_36879273
Nou ik heb mij net gewogen en ik ben een halve kilo afgevallen.... Ik had meer af kunnen vallen als ik soms niet stiekum had gesnoept maar dat is mijn eiegen schuld
pi_36879389
Hoi

Het is weer lang geleden, heb momenteel pauze. Ik ben zo druk met mijn studie niet normaal bah
Heb alleen nog maar tijd voor de studie en sporten. En dan eten en slapen.
Ben gisteren dus ook weer niet wezen wegen Domweg gewoon geen tijd voor.

Ik hoop dat het snel weer wat rustiger is
Met lijnen gaat het volgens mij wel goed. Wel wat patat en dergelijke op afgelopen 3 weken, maar ik sport daarin tegen wel veel.
Thuis gaat het niet goed. het ziet er erg slecht uit voor mijn schoonvader, ze hebben vandaag een kweekje genomen van de lympklier. Daar zat een verdikking op, maar het hoefde niet persee kanker te zijn, het kon ook wat anders zijn. Laten we dat hopen. We zitten nu al 3 weken in onzekerheid, vermoeiend
We hopen snel op nieuws, en het liefst natuurlijk goed nieuws
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 09:57:01 #174
13151 crew  Rewimo
pi_36879409
ymme, wat vervelend dat wachten... Hopelijk snel goed nieuws!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 09:57:53 #175
13151 crew  Rewimo
pi_36879421
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Levitation het volgende:
Die roeitrainer ziet er inderdaad goed uit, alleen is de maximale belastbaarheid 100kg en dan ben ik altijd een beetje huiverig... is 'tie wel stevig?
Die limiet van 100 kg zie je bij heel veel van die roeitrainers. Ik denk (hoop ) dat het dus wel meevalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')