quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Isa! Wat ik net toch zag liggen in de supermarkt... raapsteeltjes!
Ja of koop zo'n doosje met allerlei smaakjes, dan kan je het als je het zelf niet lust toch voorzetten aan gasten. Die potten met instant-thee uit de Lidl enzo zijn ook lekker, vooral de citroen versiequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Iksje het volgende:
Vanille is mijn ding niet, ik hou er alleen van in de vorm van vanillesuiker. In kaarsen, badproducten, parfums vind ik het een hele zware geur.
Ik ben nogal kieskeurig met drank (lust bvb geen frisdrank of bier en niet eens alle vruchtensappen terwijl ik wel alle fruit lust). Ik zal maar eens gaan theeleuten bij een vriendinnen om verschillende smaakjes uit te proberen, alleen is het zonde als je dat na 2 slokken laat staan hè.
Ja, je kunt altijd wat citroensap in je thee doen, lekker frisquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef Iksje het volgende:
Ik lust ook geen melk
Ben echt moeilijk met drank. Maar misschien werkt de citroensaptruc ook wel bij thee.
Ik denk dat ik 'vroeger' heel erg veel energie binnenkreegquote:Op woensdag 12 april 2006 09:14 schreef teigan het volgende:
Isabeau, jij gaat snel zeg....
Ik heb gisteren lekker pattatjes met een viandel gegeten met nog wat sla erbij en een magnum als toetje... Ik heb me dus de hele avond kut gevoeld omdat ik zoiets had van zo val ik nooit af... Weeg ik me vanmorgen na toiletbezoek en ontbijt, ben ik gewoon 4 ons lichter dan gisteren...
Ik snap echt niets van mijn lijf...
Aan dequote:Op woensdag 12 april 2006 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Toch aardig zo'n eigenwijs lichaam he... Ik weeg al vier dagen op rij 77,7 kilo en vandaag natuurlijk ineens weer niet meer![]()
Het is maar twee ons, dus niet noemenswaardig. Gisterenavond veel water gedronken tijdens volleybalwedstrijd, dus daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan dete zien ben je dus weer zomaar zwaarder geworden? Moet je ongesteld worden of zo?
Die limiet van 100 kg zie je bij heel veel van die roeitrainers. Ik denk (hoopquote:Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Levitation het volgende:
Die roeitrainer ziet er inderdaad goed uit, alleen is de maximale belastbaarheid 100kg en dan ben ik altijd een beetje huiverig... is 'tie wel stevig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |