Geweldigquote:
Nee, zeker weten niet. Ondanks dat ik toch nog wel vrij regelmatig problemen heb met mijn maag. Het wordt wel minder, maar af en toe sta ik nog flink boven het toilet (nouja, we hebben een oude beslagkom boven bij het toilet staanquote:Op woensdag 12 april 2006 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
GeweldigBen je ook zo blij dat je het hebt laten doen? Ik heb er werkelijk geen minuut spijt van gehad
Ik denk dat het ook gewoon een beetje door mezelf komt hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, daar heb ik mazzel bij denk ik, of jij pech... Ik heb dat helemaal niet.
Ziet er goed uit Riann, met al die voorzieningen in het huis! Op welke afdeling ga je werken?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:59 schreef Riann het volgende:
AnnekeM Bij de zorgboog www.zorgboog.nl en dan de locatie in Deurne
En de rest bedankt![]()
Wat een verschilquote:Op woensdag 12 april 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, gisteren woog ik 84!!! Vorige week woog ik 81,5. Ik heb weinig gesnoept en vier uur gesport, en dan doet die weegschaal zo stom!![]()
ik ga op de extramurale zorg werken. Aanleunwoningen die aan het huis vast zitten met een gang en in het huis zelf zijn ook inleunwoningen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Riann, met al die voorzieningen in het huis! Op welke afdeling ga je werken?
Succes alvast!
Isabeau; succes met de wc-brilwat een klus
Nou, ik wil wel een mooie jurk, maar zo'n jurk als Mahthild aanhad is niet echt aan mij besteedquote:Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef teigan het volgende:
spannend ja, ga je echt mooi in een prinsessejurk trouwen???
of is het daar niet voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |