Maar kan je dan ook zegels kopen om precies op die 65 cent te komen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Klonk het volgende:
0-20 gram:
met priority: 0,69
zonder priority: 0,65
Scan anders ff of maak er een foto vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:19 schreef Entonie het volgende:
vandaag weer eentje ontvangen, uit IJsland! Mooie kaart met de afbeelding van schitterende waterval. Jammer dat het handschrift van de zender zo vaag is dat ik er niets uit kan opmaken. ik weet niet of het engels of ijslands isserieus!
maar toch wel leuk dat de kaartjes nu achter elkaar lijken binenn te komen
Ik ga d'r vanuit van welquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook zegels kopen om precies op die 65 cent te komen?
Heel netjes!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
Pfff, zo brak als de neten, is toch een nette OP geworden al zeg ik het zelf
ik gebruik zelf altijd priority, die paar cent boeit niet en ze zijn er gewoon snellerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
Haha oké ik zal het wel op het postkantoor vragen, maar dacht dat jij het wel misschien zou weten aangezien je bij de post zit.
Slaap lekker!quote:
Wat een aparte lijn! Ziet jouw hele history map er zo uit, of gaan kaarten naar noordelijker Europa wel over Azië/Afrika?quote:Op zondag 9 april 2006 03:22 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw adres aangevraagd. Hij gaat naar Portugal!
[afbeelding]
Ziet er wel heel gaaf uit! Bij jou zijn lijnen naar Europa tenminste flinke lijnen.quote:Op zondag 9 april 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn historymap tot nu toe:
[afbeelding]
Dan is dit kaartje van het CWI niet aan jou besteed?quote:Op zondag 9 april 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
Ik heb mijn eerste kaartje binnen , duitsland
lol naja ik had gewoon gehoopt op 1tje van de andere fucking kant van de wereld ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 10:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan is dit kaartje van het CWI niet aan jou besteed?
[afbeelding]
Daar moet je nog even op wachten.quote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
lol naja ik had gewoon gehoopt op 1tje van de andere fucking kant van de wereld ofzo![]()
Je tikt iemand. De persoon die boven je staat op het forum in een bepaald topic stuur je een kaartje. De persoon die jou dan weer tikt stuurt jou een kaartje. Degene die jij een kaartje moet sturen moet je een u2u naar sturen.quote:Op zondag 9 april 2006 11:54 schreef Paladina het volgende:
Philippines 15 Registered
Germany 8 Registered
United States of America 18 Travelling
United States of America 18 Travelling
Malaysia 18 Travelling
Germany 9 Travelling
Germany 3 Travelling
Duurt langer dan ik had verwacht!
Vraagje: wat is taggen? Of een tagkaart?
Ah ok, thanks!quote:Op zondag 9 april 2006 11:57 schreef Jaguarized het volgende:
Je tikt iemand. De persoon die boven je staat op het forum in een bepaald topic stuur je een kaartje. De persoon die jou dan weer tikt stuurt jou een kaartje. Degene die jij een kaartje moet sturen moet je een u2u naar sturen.
Dat doe je dus op het forum onder het kopje Tags.quote:
Zo die is creatief bezig geweest. Leuk leuk leuk!!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:19 schreef Vava het volgende:
Mag de mooie tekening die ik vandaag op de achterkant van een kaart aantrof ook nog even in dit topic![]()
[afbeelding]
website is ook weer aangevuld
Ja ik moet zeggen dat ik het wel kan waarderen. Ze hebben prachtige kaarten en dito postzegels, de post is ontzettend snel, het zijn vriendelijke mensen... Hoera voor de Finnen!quote:
Zou die knakker op vakantie zijn???quote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Klonk het volgende:
20 dagen ondertussen naar Amerika, en user is al anderhalve week niet ingelogd.....
Last login: March 31, 2006
In Finland schijnt iedereen ideeën aan te kunnen dragen voor postzegels, en als die leuk genoeg bevonden worden dan gaan ze in de productie. Lijkt me echt tof om hier datzelfde te kunnen doen!quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zo'n historymap als Tantepost wil ik ook!
http://www.postcrossingvansmitje.web-log.nl/
(wat tof trouwens, Finland heeft gewoon postzegels in de vorm van een hartje en een paasei!)
Ik doe ook vanaf 27 maart mee, maar ik heb zelfs nog geen enkele officiele kaart ontvangen dus het kan nog erger hoorquote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind er al niets meer aan![]()
Sinds 27 maart ben ik helemaal niets opgeschoten, heb verschillende kaarten onderweg, er zijn er 3 van me geregistreerd, maar ik heb nog maar eentje zelf ontvangen, en dat is al een poosje terug. Niet zoveel aan zo...
Misschien komt dat omdat ze helemaal uit Verweggistan moeten komen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n eerste kwam juist wel vrij snel, dus ik verwachtte meer daarna, omdat toen ook al al m'n eerste kaartjes geregistreerd waren. Maar het is nu opgehouden...
Ik doe mee vanaf 16 maart, maar het staat zeg maar 'stil' vanaf de 27e, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik doe ook vanaf 27 maart mee, maar ik heb zelfs nog geen enkele officiele kaart ontvangen dus het kan nog erger hoor
Dat idee hou ik me ook maar aan vast ja!quote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ze helemaal uit Verweggistan moeten komen.![]()
haha wie zou dat nou zijn ?!quote:Op maandag 10 april 2006 03:52 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist heb ik mijn eerste kaartjes ontvangen! 1 tag kaartje uit Sevilla, Spanje
Toen ik zaterdag keek nog niet. Ik kan nu helaas pas eind van de week weer kijken, ben een paar dagen bij me ouders..quote:
NL duurt wel het langst tot nu toe.quote:Op maandag 10 april 2006 09:58 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag keek nog niet. Ik kan nu helaas pas eind van de week weer kijken, ben een paar dagen bij me ouders..
tja, nederlandse post is niet zo geweldig kennelijkquote:Op maandag 10 april 2006 10:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL duurt wel het langst tot nu toe.
je let er gewoon meer op, ik heb er nog geeneen gezien sinds ik postcrossquote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef Klonk het volgende:
het begint opvallend te worden, begin overal Finnen te zien
quote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef Klonk het volgende:
het begint opvallend te worden, begin overal Finnen te zien
wat een verassingquote:Op maandag 10 april 2006 14:34 schreef inkie1010 het volgende:
Jaaaa eerste officiele kaartje aangekomenUit Finland
ik vind hem erg mooi! Staat op me blog
hahaha ben benieuwd offie ooit aankomt danquote:Op maandag 10 april 2006 18:58 schreef Klonk het volgende:
Oe, da's wel bijzonder een paar jaar geleden geweest, als de ppstbezorging daar net zo slecht is als de wegen.....
Hey die postzegel had ik er ook op zitten!quote:Op maandag 10 april 2006 18:53 schreef Klonk het volgende:
ik heb er eentje met een finse vlag die een beetje uitsteekt aan 1 kant
Daar heb ik ook mee getagged!quote:Op maandag 10 april 2006 09:27 schreef inkie1010 het volgende:
Baccarita natuurlijk![]()
Een van mijn officiele kaarten is weer aangekomen in Amerika en de nieuwe gaat naar............... Amerika
het is al op gangquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef Sonja27 het volgende:
Geduld..... het zal beloond worden. Als het eenmaal een beetje op gang komt dan gaat ie lekker!
Gewoon wat tags regelenquote:Op maandag 10 april 2006 20:54 schreef Mobster273 het volgende:
er zijn hier veel te veel mensen die kaarten krijgen, of waarvan ze ontvangen worden....
ik wil oooooooooookkk...
voel me net zo'n klein kind zo
hehe, nee, dat vind ik niet leuk, daarbij wordt het me dan te duurquote:
gebruik een keukenweegschaal...quote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb vandaag voor een bepaalde tag zelf een kaart gemaakt. Dat was echt heel leuk; ik heb een foto gemaakt van een brug hier en die uitgeprint. Vervolgens heb ik die op een stukje karton geplakt, en de randen netjes gesneden. Op de achterkant van het karton heb ik lijntjes getrokken voor het adres.
Daarna beschreven en het zag er echt uit als een ansichtkaart!
Een ding waar ik me echter zorgen om maak: het gewicht. Is iets snel meer dan 20 gram?
Hij zit al in de brievenbus.quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gebruik een keukenweegschaal...
maar 20 gram is nog best veel hoor
dan is een weegschaal tamelijk aan de late kant jaquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hij zit al in de brievenbus.
Nou ik denk dat het wel los loopt.
Oh vandaar, dat is echt leuk dan inderdaad. Ik heb het spel zelf nog nooit gespeeld, maar het is een beetje in de stijl van Kolonisten van Catan toch?quote:Op maandag 10 april 2006 21:31 schreef inkie1010 het volgende:
Carcassonne is een vesting stad in frankrijk en op basis van die stad is dat bordspel gemaakten Asa van het postcrossing forum woont in Carcassonne
Ik moet ook binennkort een kaart van Hawaii krijgenZe heeft mij een tijdje terug ook getagged
Nou ja ik vind dat ze wel vaak heel mooie dingen aanbieden eigenlijk, maar ik heb tot nu toe geen Fin getagged.quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik tag alleen nog maar bijzondere bestemmingen hoor! Dus die Hawai kon ik niet laten gaan! Heb iets te veel met finnen getaged, hoewel ze echt super sympathiek zijn even geen finnen meer! Of ze meoten iets bijzonders aanbieden *lol*
Iran...buiten Europa dus.quote:Op maandag 10 april 2006 21:36 schreef p-etr-a het volgende:
Ik word nu trouwens terug getagged door diegene uit Perzië - Europa zegel of buiten Europa?
Ah oké ik dacht van niet ivm het Songfestival.quote:Op maandag 10 april 2006 21:45 schreef Vava het volgende:
Turkije ligt officieel voor het grootste deel in Azie, alleen dat kleine stukje bij de Bosporus ligt in Europa. Israel ligt ook in Azie
Ik zag het allemaal gebeuren, wat een zootje in dat topic zeg! En echt best lullig voor Iew2424.quote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef inkie1010 het volgende:
Aaaaah ik heb eindelijk ook die uit perzie kunnen taggen
(buiten europa zegel volgens mij!)
Hehequote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht van niet ivm het Songfestival.
[..]
Ik zag het allemaal gebeuren, wat een zootje in dat topic zeg! En echt best lullig voor Iew2424.
Jahoorquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Sonja27 het volgende:
Wie heeft dit in hemelsnaam als postcrossing kaartje verzonden.... http://www.flickr.com/photos/baccarita/126492626/
Lekker vriendelijk!.....
vriendelijkheid zelve ja....quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Sonja27 het volgende:
Wie heeft dit in hemelsnaam als postcrossing kaartje verzonden.... http://www.flickr.com/photos/baccarita/126492626/
Lekker vriendelijk!.....
Nou, zo kwam de persoon die die leuke tekening had gemaakt gisteren op mijn siite buurten, en daar zag hij zijn tekeningquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zie op mijn weblog in de statistieken dat mijn site is bezocht door iemand uit Taiwan... nu zegt dat op zich nog niets.... maar voor hetzelfde geld heeft die mijn adres ontvangen en is ie even komen buurten!!!!![]()
hahah dat was ik !!!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Sonja27 het volgende:
Lekker vriendelijk!.....
Van barbarian ga ik ook krijgen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:46 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag het kaartje van Troel gekregen en een tag kaartje van barbarian uit Cincinatti!
Dat is gaaf!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:49 schreef Klonk het volgende:
hij gaat naar Las Vegas
ik weet de afzender:quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef Joene het volgende:
Kreeg er net 1 binnen vanuit Springfield Usa !
LOLquote:
en ik zie net dat er vandaag nog een is aangekomen, naar de VS dit keer, dus vandaag zijn er 2 mooie lijntjes bijgekomenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef inkie1010 het volgende:
Mooie map mobster!! Oke ik mag deze week niet meer taggenNet ff bijgehouden wat ik de afgelopen 2 weken verstuurd heb en das toch wel een beetje erg hahahaha
Dat van die postzegels ken ik helemaal niet?
Ja loopt best in de centen hè. Maar ik heb volgens mij minder verstuurd dan jij nog, dus ik kan me al helemaal niet indenken hoe jij je moet voelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef inkie1010 het volgende:
Mooie map mobster!! Oke ik mag deze week niet meer taggenNet ff bijgehouden wat ik de afgelopen 2 weken verstuurd heb en das toch wel een beetje erg hahahaha
Ik kende het ook niet, maar er zat een advertentie voor aan een velletje zegels. Als je op de TPG site kijkt staat het er wel op in de online winkel, ook nog andere leuke zegels.quote:Dat van die postzegels ken ik helemaal niet?
Na 17 dagen travelling time. Dat klopt niet helemaal want ik heb die adressen op vrijdag opgevraagd en was toen te laat voor de lichting. Maar het duurt wel lang hoor. Van de 1e 5 opgevraagd adressen (25 mrt) moet er nog steeds 1 geregistreerd worden en die hoefde alleen maar naar de UK.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb nu al 14 dagen een kaartje naar de USA onderweg en de ontvanger is sinds 27-3 niet meer ingelogd geweest..... Ga er maar vanuit dat die even vakantie heeft. Wanneer zijn jullie gaan mailen? Na hoeveel dagen?
Leuk inderdaad als ze wat Nederlands kennen! Ik vind dat best knap, ik zou als buitenlander niet gauw Nederlands gaan leren denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weer 2 kaarten zijn ontvangen en zelf had ik er vandaag weer 1De kaart zelf laat een tafereel zien uit Uzbekistan. De afzendster is een Estlandse en kende wat Nl zinnetjes; grappig
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef inkie1010 het volgende:
Je kan het beste de I''m offering / You can choose tags nemen, en dan op het juiste moment tikken, want dan krijg je een kaart van degene die je tikt
Tja ik vind Finland wel leuk, maar Nederland lijkt me toch wat saai. Net alsof de buurman een kaartje komt brengen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef Gatalin het volgende:
Het land waar de kaart vandaan komt maakt mij niet uit. Natuurlijk is het leuker om kaarten van over de hele wereld te krijgen, maar uit verschillende delen van Finland vind ik ook niet erg.
Hé dat is gaaf!quote:Net mijn post gecheckt, en er zat een kaart bij van iemand die 24km buiten Philadelphia woont
Nederland is idd iets te dichtbijquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tja ik vind Finland wel leuk, maar Nederland lijkt me toch wat saai. Net alsof de buurman een kaartje komt brengen.
[..]
Hé dat is gaaf!![]()
Ik zie trouwens dat jij postbode bent. Al kaartjes tegengekomen met codes?
Moet je nog wel postzegels bijkopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef PICHT het volgende:
Ik heb een heel leuke actie gevonden bij de Wizzl op station Hilversum.
5 kaarten (mooie kaarten!) + 5 postzegels van 39 cent voor maar 2,95. Dat is dus 20 cent per kaart.
Edit: groetjes, p-etr-a, die hier blijkbaar niet ingelogd is.
Ja inderdaad, maar ik kan er bijvoorbeeld 5 buiten europa-kaarten mee versturen als ik nog 2 extra cent plak.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je nog wel postzegels bijkopen.![]()
in de VS is geen TV doorgaans een teken dat je ze nog wel op een rijtje hebtquote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Gatalin het volgende:
Die met dat kuikentje heb ik ook gehad
Ik heb net weer 3 adressen aangevraagd. Er gaan kaarten naar Helsinki, Finland; Cuddebacksville, USA en Monticello, USA.
Die laatste is een vrouwelijke ranger die in Zuid Utah een bos beheert. Ze leest veel, want ze heeft geen tv
Wat is de username van die uit Cuddebacksville? Volgens mij heb ik daar een tag kaart naar gestuurd.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Gatalin het volgende:
Die met dat kuikentje heb ik ook gehad
Ik heb net weer 3 adressen aangevraagd. Er gaan kaarten naar Helsinki, Finland; Cuddebacksville, USA en Monticello, USA.
Die laatste is een vrouwelijke ranger die in Zuid Utah een bos beheert. Ze leest veel, want ze heeft geen tv
woodlandscribe!! Heb ik ook getaggedquote:Op woensdag 12 april 2006 17:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat is de username van die uit Cuddebacksville? Volgens mij heb ik daar een tag kaart naar gestuurd.
En Vava onwijs gaaf uit Moldavië!
Woodlandscribe iddquote:Op woensdag 12 april 2006 17:41 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
woodlandscribe!! Heb ik ook getagged
Ja, apart land! De tagcode is ook vrij laag nog, 139quote:
Dat was een speciale tag, over een bijbeltekst. Het kaartje zelf komt niet uit Efeze, maar de tekst is uit Efeziers, een bijbelboek. Het kaartje komt uit de USA.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef p-etr-a het volgende:
Wat een mooi kaartje uit Efeze Troel, van wie heb je die?
En woodlandscribe was het inderdaad. Ik onthoud niet precies wie bij welk adres hoort, en heb mijn Excel-bestand er nu niet bij.
Dat bedoelde ik ook inderdaad, maar ik formuleerde de zin nogal gek. Maar er is dus een bijbelteksten tag? Heb je daar misschien een link van?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was een speciale tag, over een bijbeltekst. Het kaartje zelf komt niet uit Efeze, maar de tekst is uit Efeziers, een bijbelboek. Het kaartje komt uit de USA.
Ik vind dit trouwens wel een van de leukste kaarten hier tot nu toe, prachtige plaat. En het is ontzettend jammer dat je niet weet van wie hij komt, ik hoop dat degene naar wie je een berichtje hebt gestuurd de juiste persoon is.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:08 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag mijn allereerste Postcrossing kaartje ontvangen... uit Finland
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer genoeg staat het ID-nummer er niet op, maar er is wel een user met die naam; maar even de gegevens doorgegeven op de website en betreffende user een PM gestuurd
ja hoor. Het is de Scriptual Encouragement Tag:quote:Op woensdag 12 april 2006 18:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook inderdaad, maar ik formuleerde de zin nogal gek. Maar er is dus een bijbelteksten tag? Heb je daar misschien een link van?
Hey cool, ik ga morgen even kijken, ik hoef alleen de "grote spoorbomen" over te stekenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef PICHT het volgende:
Ik heb een heel leuke actie gevonden bij de Wizzl op station Hilversum.
5 kaarten (mooie kaarten!) + 5 postzegels van 39 cent voor maar 2,95. Dat is dus 20 cent per kaart.
Edit: groetjes, p-etr-a, die hier blijkbaar niet ingelogd is.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:14 schreef inkie1010 het volgende:
Mijne zo:
[afbeelding]
Mijn enige blauwe lijntje (vanaf finland) is overwoekerd door rooie
uit het vorige topic, ik had het al uitgelegd namelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
Huh? apart die laatste! Was ze een postzegel vergeten ofzo?
Mooie kaarten verder! En Finland mag dan misschien vaak voorkomen, ze hebben echt leuke postzegelsheb ik al vaker gezegd
![]()
Dat kuiken heb ik nog niet!
overigens wel mooi, kaartje uit hawaii met een totale traveltijd van 2 dagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Mobster273 het volgende:
Weer een kaartje gekregen, uit.... Nederland![]()
Al ligt het uiteraard iets ingewikkelder dan dat, de postcrosser in kwestie, ene mevrouw Uiagalelei (username: atgb) woont op Oahu maar is via Houston naar Nederland gevlogen om haar vader in Den Haag op te zoeken![]()
De kaart is dan ook een kaart met feitjes over Houston, gefrankeerd op postkantoor 035521 op 6 april om 10.30u
maar goed, het levert natuurlijk wel een streepje naar Hawaii op, op mijn history map
Aaaaah okay! Hmmm ja, nu kan ik het me weer herinneren iddquote:Op woensdag 12 april 2006 20:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
uit het vorige topic, ik had het al uitgelegd namelijk
[..]
overigens wel mooi, kaartje uit hawaii met een totale traveltijd van 2 dagen
My pleasurequote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaaaah okay! Hmmm ja, nu kan ik het me weer herinneren idd![]()
inloggen, dan staat hij onder my history mapquote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe komen sommigen van jullie aan die leuke landkaarten met de lijntjes erop? Ik ken ze van de site wel als je net een adres aanvraagt, maar hoe komen jullie aan een landkaart waar al je eigen verstuurde en ontvangen kaarten op staan?
Ingelogd, mijn profiel voor me, rechts een landkaart waar op staat waar in Nederland ik woon.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Klonk het volgende:
die staan gewoon bij historymaps (ofzo) als je ingelogd bent in je eigen profiel
dan wel ook ff laten zien hequote:
ziet er mooi uit, met een officiële naar iranquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Leuk om dat zo te zien op een kaartje![]()
Ja! Vond ik ook wel bijzonder! De betreffende Iranees wilde trouwens meteen corresponderen en zo, maar dat heb ik toch maar afgehoudenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, met een officiële naar iran
tja kan me het wel voorstellen van hem, contact met de beschaafde wereldquote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Vond ik ook wel bijzonder! De betreffende Iranees wilde trouwens meteen corresponderen en zo, maar dat heb ik toch maar afgehouden![]()
mjah, dat wordt tijd voor verbetering, maar dat zal vast binnenkort gebeurenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Gatalin het volgende:
Wat dat betreft heb ik maar een saaie map, met nog kaarten onderweg naar Finland en de VS. Hopelijk krijg ik post uit een exotisch land...
[afbeelding]
voor verzenden vind ik het nog niet eens zo erg, maar van mijn 6 ontvangen kaarten zijn er nu 4 uit de VS, dat veel vervelender eigenlijk...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Brazilië! Leuk
Ik ben die Finnen nou wel een beetje zat trouwens
Hey dat is leuk! Het is hem iddquote:Op donderdag 13 april 2006 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Vava, ik heb de zender van jouw Maleise kaartje gevonden op het forum:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1936
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ja hij is echt zo vrolijk lijkt het me!
Oja, ik heb een cartoon van hier aangeboden, dacht aan Jip en Jannekequote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een U2U gestuurd. Maar onder voorbehoud, want ik wil wel eerst een echt heel mooie kattenkaart vinden.
Ik was vanmiddag nog bij de HEMA, maar ben vergeten te kijken voor kaartenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:32 schreef Vava het volgende:
p-etr-a, bij de Hema hebben ze vaak wel erg leuke kattenkaarten![]()
Snel terug gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:33 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog bij de HEMA, maar ben vergeten te kijken voor kaarten
Kaartje uit Goes hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga een tag kaartje uit Hardenberg krijgen.
Ja, dat had ik hier al eerder gelezen, maar toen ik er langs liep wist ik niet meer waarom ik naar de HEMA wilde. Ben toen naar binnen gegaan, zag dat de filet americain in de aanbieding was en heb dat meegenomen. Aan kaarten dacht ik pas weer toen ik thuis wasquote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Snel terug gaanze hebben echt hele leuke kaarten
niet van die cityviewkaarten uiteraard maar wel erg mooie andere kaarten
Morgen weer terug danquote:Op donderdag 13 april 2006 01:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ja, dat had ik hier al eerder gelezen, maar toen ik er langs liep wist ik niet meer waarom ik naar de HEMA wilde. Ben toen naar binnen gegaan, zag dat de filet americain in de aanbieding was en heb dat meegenomen. Aan kaarten dacht ik pas weer toen ik thuis was
Hier staan ze in de buurt van de kantoorartikelen en het cadeaupapier. Keuken- en badkamerartikelen staat ook wel in de buurt. Hier in elk geval ver weg van de sokken, het ondergoed, de make-up en het voedsel.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef Gatalin het volgende:
Waar in de HEMA staan ze gestald? Ik ben ze namelijk niet tegen het lijf gelopen. Bij welke producten in de buurt moet ik zoeken?
Ik geloof dat ik jou ook gevonden heb op het forum van Postcrossingquote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een U2U gestuurd. Maar onder voorbehoud, want ik wil wel eerst een echt heel mooie kattenkaart vinden.
nou ja, dat zijn nog wel redelijke verzoeken, iig geen gezever over onbeschreven en in een envelop...quote:Op donderdag 13 april 2006 08:52 schreef Sonja27 het volgende:
Bedankt voor de HEMA tip! Helemaal niet aan gedacht dat die natuurlijk ook kaartjes verkopen. Straks gelijk maar ff kijken.
Mijn zorgenkindje naar de USA is geregistreerdIk had haar maar gemaild want ze was ook al sinds 27-3 niet ingelogd en wilde perse kaartjes in envelop (wat ik niet gedaan had ha ha ha) maar ze reageerde, was er blij mee en heeft hem geregistreerd.
Nieuw adres.....USA! Moet je lezen
========
Other info: i'm 19 years old. my pseudonym is "harriet m. welsch." it's not my real name. i started collecting postcard about 2 years ago and i'm completely obsessed. my hobbies are playing guitar, taking pictures, reading biographies of great people, and collecting postcards of course.
i like all types of postcards!
i love odd/unusual stamps!
-write in your native language, and translate it so i know what it says.
-write about your day.
-write about your favorite memory.
just pick from the list, you don't HAVE to but it would be really cool and i would love you forever!!!
-----------------------------------------------
Ik ga er vanavond maar eens goed voor zitten!![]()
Wist je nog niet wie ik was? Als de naam en woonplaats overeenkomen ben ik het zeer zeker.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou ook gevonden heb op het forum van PostcrossingVoornaam en woonplaats komen overeen
leeftijd klopt ook wel aardig
Inderdaad. Ik zou de datum erop zetten, een tekeningetje en iets in het Nederlands bijvoorbeeld. Dan is ie al wel vol en heeft ze toch 3 van haar verzoeken ingewilligd gekregen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ja, dat zijn nog wel redelijke verzoeken, iig geen gezever over onbeschreven en in een envelop...
bereid je er maar op voor daar een stuk meer van te krijgenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef Muck het volgende:
Wat leuk!
Ik heb me zojuist geregistreerd en ga vanmiddag een kaartje naar Finland sturen
ach, das niet ergquote:Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bereid je er maar op voor daar een stuk meer van te krijgen
links? met name die site om aan te geven waar je al geweest bent..quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik kwam laatst via een profiel van iemand op zijn website terecht en die had die kaartjes van ''die site waar je aan kunt geven in welke landen je bent geweest'' gebruikt om de landen te markeren waar hij/zij al kaartjes van had gekregen.
prettigquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Klonk het volgende:
als ik het wist zou ik het wel posten
was zo'n heerlijk vage actie, zo van, hé das een leuk idee, en dan wegklikken
mooi, maar bereid je voor op een lange reistijdquote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef inkie1010 het volgende:
Vandaag weer een officieel kaartje van me in Amerika aangekomen, in 6 dagen dat vind ik best snel! Ga er nu een sturen naaaar F..... AUSTRALIEhehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |